kiellettyrakkaus.fi

feikkiprofiilit

Testasin miten toimii.. No sieltä aika konemaista vastausta chattiin alkoi ilmestyä
joista lisää juttua saataisiin... toki lystihän maksaa hetkenpäästä kun pari viestiä laittanut ja ilmestyy ruutuu maksa jos jatkat..
Toki päivän parin päästä taas saa laittaa viestiä ja jatkaa..
Laitoin sähköpostiosoitteeni niin vastaus oli "mitä tämä tarkoittaa?"
Meiliin ei kyllä tule mitään koska siellä rahastuslaitteet odottaa chättäilyä jne
Hienoa rahastusta nämä ovat ns fekkiprofiileja.

Toinen testi: Badoo oli sitten linkki toiselle sivustolle jne.. kaiketi sama idea..

ÄLKÄÄ NYT MAKSAKO NÄIHIN.

31

8392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feikkiprofiilit

      Testi jatkuu: Chatissä keskustelut loppuvat kas kumma "?" merkkiin eli koitetaan saada keskustelua joska muuttuu maksulliseksi parin viestin jälkeen..eli saadaan houkuteltua keskusteluun tyhmillä kysymyksillä.. Oman meilin voi näille deiteille perustaa jos pelkää vakimeilin antamista, jota kukaan järkevä ei tee, eli kovaa rahastusta!!!!

    • justiinsajuu

      käväisin vilkaisemassa sivustoa. ennestään olen vilkaissut panokaverit ja ihan samat naiset molemmissa

      • kustaa

        taitaa olla miehiä, jotka esiintyvät naisina?


      • Anonyymi
        kustaa kirjoitti:

        taitaa olla miehiä, jotka esiintyvät naisina?

        Se on niin olevinaan tavallista tänä päivänä.


    • Ei tulisi mieleenikään kirjautua mihinkään rahastusjuttuihin.

    • Herrasmies97

      Itsekkin testasin kyseistä sivustoa ja pelkkää kusetusta on koko systeemi mielestäni! Älkää nyt kukaan menkö maksamaan ainakaan mitään!

      • Anonyymi

        feikkejä rahastusta


    • RaitatukkaKokkolasta

      Kiellettyrakkaus.fi-sivustolla on lukuisia sisarsivustoja joista löytyy hyvin pitkälle samat feikkiprofiilit:

      flirt2be.com
      adultflirt.club
      adult-cupid.com
      adult18.chat
      adult24.club
      adultchat18.club (englanninkielinen)
      adultfinder24.com
      adultflirters.com
      climaxx.club
      eliteadults.com
      eroticdate.club
      euro-adult.com
      euroadult.chat
      euroadult.club
      eurodate.club
      eurofinder24.com
      fastfoxx.com
      fetish18.club
      fetish18.com
      firstkiss.love
      foxydate.club
      foxyflirts.com
      maxx-flirt.com
      maxxerotica.com
      maxxfinder.com
      maxxsexx.com
      milf-affairs.com
      milf-flirt.com
      mysecretmind.com
      nordicfinder24.com
      passion-lovers.com
      vipadult.club

    • KokkolastaKajahtaa

      Tämä kertonee kaiken sen, mistä sisarsivustoilla on kyse. Paskanjauhantaa, olkaa hyvä:

      Minä:
      Etsitkö siis fyysistä seksipartneria tältä sivustolta? Siis ihan kunnon sukupuoliyhdyntää eikä mitään pilipalisextailua viestittelyn muodossa?

      Raitatukka:
      Ööö... joo, mutta en oo kyllä mihinkään terveystiedontunnille lähdössä :D siis seksiä haluan

      Minä:
      Haluat siis fyysistä seksiä. Olet valehtelija, sillä olet tämän sivuston tukihenkilö (support staff), jonka tarkoituksena on lypsää asiakkailta rahat viestittelyllä antamalla katteettomia lupauksia. Miksi valehtelet asiasta joka todetaan käyttöehdoissa?

      Raitatukka:
      Mistä helvetistä sä nyt oikeen puhut ja syyttelet mua? Mä maksan tästä käytöstä ihan niinkuin kaikki muutkin. Taidat itse olla ihan feikki tyyppi... ei tarvitse enää ottaa muhun mitään yhteyttä, kiitti ja hei!

      Raitatukka:
      Haluisitko sä alottaa nyt ihan alusta?

      Minä:
      Sä et kuule maksa tästä hommasta eurosenttiäkään, paitsi silloin jos olet hyväuskoinen typerys. Aloitetaan vaan alusta. Kauanko olet työskennellyt tälle sivustolle? Paljonko saat provikkaa?

      Raitatukka:
      Kyllä minä ostan kolikot ihan samanlailla kuin sinä? Työskentelen kampaajana en millään sivustolla?

      Minä:
      Turhaan minulta kyselet, sillä tiedät itsekin että et osta. Eikö olekin hassua että vastaat aina enintään muutaman minuutin viiveellä? Voisi mekein luulla, että roikut siinä koneen ääressä koko ajan petkuttamassa tämän sivuston asiakkaita.

      Raitatukka:
      Moi taas :) Ei tässä mun mielestä ole mitään outoa, kai sitä saa puhelimella roikkua jos haluaa? Kun seksiä tekee mieli niin toki mä koitan sitä löytää ja näyttää vähän siltä että susta ei saa niin koitan sit muilta :D

      Raitatukka:
      Hyvää syksyä vaan sulle sinne :)

      Minä:
      Niin mitä sitten?

      Raitatukka:
      Hei sulle! Ja siis edelleen mä täällä seuraa kaipailen :)

      Minä:
      Siitä vaan fyysistä seuraa etsimään tältä sivustolta (heh heh...). Ni oliks sulla vielä jotain muutakin tähdellistä sanottavaa mulle?

      Raitatukka:
      No en mä tiiä haluutko sä siis mitään täältä vai mitä tarkotat?

      Minä:
      Millaista kolikkosettiä käytät itse? Perus, Standardi, Premium vaiko Ultimate? Mitä suosittelet?

      Raitatukka:
      Miksi sinä haluat sen tietää? Olen ostanut ihan riittävästi omalle lompakolle. Sinun pitää itse päättä miten haluat?

      Raitatukka:
      Hei, ootko sä näin illasta hereillä vielä? Ehkä kekisttäis jotakin kivaa yhteistä?

      Minä:
      Joo keksitään vaan! Miten olisi sellainen leikki kuin "Kumpi meistä on suurempi valehtelija"? http://www.gallery-dump.xyz/nice-and-young-amateur-girl-selfshot-x-143_3033.html

      Raitatukka:
      Ja miten se leikki menee? :D En saa tota linkkiä auki, mitä siellä on?

      Raitatukka:
      Moi! Mikä toi linkkijuttu oli viimeksi? Meni jonnekin ihme sivulle missä oli mun kuvia????

      Minä:
      Vai että sun kuvia. Olet paitsi varas niin myös valehtelija.

      Raitatukka:
      Huomenta vaan sinullekkin. Kuinka niin varas ja valehtelija????

      Raitatukka:
      Hei sulle! Ja mitenkäs se siellä menee?

      Minä:
      Hei sulle! Ja mitenkäs se siellä menee?

      Raitatukka:
      Heippa! Kiva kuulla susta. Oliskos sitä seksiä sit mielessä vai miten?

      Minä:
      Heippa! Kiva kuulla susta. Oliskos sitä seksiä sit mielessä vai miten?

      Raitatukka:
      Moikka taas! Sepä justiinsa, mikäs muukaan :)

      Minä:
      Moikka taas! Sepä justiinsa, mikäs muukaan :)

      Raitatukka:
      Mikä sun on?

      Minä:
      Mikä sun on?

      Raitatukka:
      Ootko sä nyt ihan tosissas, aikuinen mies?

      Minä:
      Ootko sä nyt ihan tosissas, aikuinen mies?

      Raitatukka:
      Juupajuu....sellanen oikeen kypsä kaveri täältä löytyy

      Minä:
      Error in database line 14. Please contact administrator.

      Raitatukka:
      Ai sä menit rikki :) Voi ei, mitäs nyt?

      Raitatukka:
      Moikka. :) Menikö psykoosi jo ohitse?

      Minä:
      Mikä ihmeen psykoosi? En ymmärrä yhtään tällaista.

      Raitatukka:
      Eipä mitään. Käyttäydyit vähän erikoisesti vain

      Raitatukka:
      Hei sulle! Mitens se siellä sulla sujuu ?

      Minä:
      Niin kuin ennenkin. Eikö sinua nyt haluttaisi tutustua minuun? Kunhan et anna sähköpostiosoitettasi. Internetissä liikkuu kaikenlaisia ihmisiä, enkä tunne sinua vielä kunnolla.

      Raitatukka:
      No eikös se niin mene kuin ennenkin sittne. Ja tokihan sitä olisi ihana tutustua!

      Raitatukka:
      Heippa sulle! Ja mitäs se sinä siellä tänään oikein mietit?

      Minä:
      No kerropas nyt sitten vähän itsestäsi. Missä asut, mitä teet työksesi ja mitä teet nyt parhaillaan. Muista kertoa minulle myös mielialalääkkeistäsi mikäli sinulla sellaisia on. Psykiatrisen hoidon historia hoitopaikkoineen. Kriminaalihistoria ja sosiaalityöntekijän päätökset. Masturboitko usein? Kun kaiken tämän olet minulle kertonut niin katsotaan sitten miten homma lähtee käyntiin.

      Raitatukka:
      Asun keskustassa kämppiksen kanssa kaksiossa, nyt hörpin kahvia ja mietin että mistähän mulle sellainen lääkitys saataisiin. :D Sulla on varmaan lainata? En ole rikollinen, ehkä myöskään sossujen kanssa tekemisissä. Ja kyllä minä joskus masturboin, sulta sitä on varmaan vähä turha kysyy? ;P

      Raitatukka:
      Eikö minun vastaukset kelvannutkaan? :) Vai mikä tässä nyt mättää?

      Jatkuu seuraavassa viestissä...

    • KokkolastaKajahtaa

      Jatkoa:

      Minä:
      Masturboit? Olet siis mies. Naiset nimittäin onanoivat. Mielialalääkkeitä saat kun menet psykiatrin puheille. Valitan, minulla ei ole niitä antaa kun en sellaisia käytä. Unohdit tahallisesti erään oleellisen asian koskien mitä parhaillaan teet: olet täällä työvuorossa kusettamassa ihmisiä.

      Raitatukka:
      Niin mikäs ihmeen kielipoliisi sinä olet kyllä minä masturboin ja kaikki naispuoliset kaverini sanoo ihan samanlailla kukaan ei sano onanoivansa

      Raitatukka:
      Moikka mitä sun iltasi näyttää tänään? Mitä sinä meinaat tehdä ? :)

      Minä:
      No sitten ne on oikeasti miehiä kaikki, muttä sä et vaan ole tajunnu sitä. Olet tuhlannut minuun rahaa jo 36,96€. Fiksu ihminen ei sellaista tekisi, tyhmä kylläkin.

      Raitatukka:
      Häh, mitähän sä nyt aattelet musta? Mä kuvittelin että tästä vois jotakin tosissaan tulla?!

      Minä:
      Tästä vois jotakin tosissaan tulla? Tukihenkilön sanomana? HEHEHE HAHAHA....

      Raitatukka:
      Okei no ei sitten varmaan jos susta kerta siltä tuntuu.. Hauskaa viikkoa.

      Minä:
      Tukihenkilö ei uskalla myöntää olevansa tukihenkilö! Lällällää! Tehdäänkö sopimus? Jos myönnät olevasi tukihenkilö ja kerrot toiminnastasi lisää, muun muassa kertomalla millaista ohjelmaa käytät täällä oleskeluun, lupaan, takaan ja VAKUUTAN että ostan Premium-kolikkopaketin. Joulun kunniaksi. Siitä jää sitten sinullekin vähän taskurahaa provikan muodossa.

      Raitatukka:
      No jaa, kai mä sitten mun asiakkaille olen tukihenkilö kun kampaajana saa kuitenkin kuunnella ihmisten huolia. Mutta edelleenkään en saa tästä mitään provikoita, ihan omaksi huvikseni kuuntelen sun outoja teorioita :D

      Raitatukka:
      Hei sinne! Ja mitäs se sinä siellä! Vieläkös sulla kaikkea outoa ajatuksissa?

      Minä:
      Joo kuuntelet kuuntelet. Ihan omalla rahalla. =) Voiko sulle tilata ajan? Annatko yhteystiedot sitä varten, vai oletko niin kova tekijä, että sinulla on varaa valita asiakkaasi?

      Raitatukka:
      Hei sinne! Ja onhan mulla varaa valita asiakkaani, tää vuosi on jo hyvin buukattuna :)

      Raitatukka:
      Olisitko vai kaivannut tukanleikkuuta? :D Helsingbystä tulisit kokkolaan sitä varten... Outo mies.

      Minä:
      Mikä ihana tekosyy olla antamatta yhteystietoja. =) Mites on ensi vuoden laita? Matkustaminen ei ole minulle juttu eikä mikään. Vai aiotko pitää koko ensi vuoden lomaa? =) Lähdet kiertämään vähän maailmaa? =)

      Raitatukka:
      Mikä ihana tekosyy udella mun yhteystietoja ;) Kyllä mulla on ihan tarpeeksi asiakkaita ilman että niitä alan täältä kalastelemaan :)

      Raitatukka:
      Miksi pitäisin koko ensi vuoden lomaa? :D Toi olisi kyllä kivaa toteuttaa mutta pitäähän sitä töissä käydä.

      Minä:
      No antaisitko nyt kuitenkin yhteystietosi. Minulla on joka tapauksessa asiaa ensi vuoden alkupuolella Kokkolaan. Voisin samalla käydä tervehtimässä sinua. Minähän kysyn nyt työpaikkasi yhteystietoja, siinähän ei pitäisi olla mitään erikoista. Mikä syy sinulla on sellaista salata? Ellet olisi...feikki? Tämän sivuston tukihenkilö?

      Raitatukka:
      Sinä taidat ollu joku sekopää kun tuolla tavalla yrität kiristää, niin en taida antaa sulle muuta ku keskisormea. :D Ja hyvää uutta vuotta vaan ;)

      Minä:
      Jaa että ihan tukihenkilön keskisormea tarjoat? :) Sä kuule et ole mikään kampaaja Kokkolassa koskaan edes ollutkaan, pelkkä feikki ja tämän sivuston tukihenkilö. Netistä löytyvät kuvat ovat siitä todisteena. :) Muussa tapauksessa olet tuhlannut minuun (tyhmä!) rahaa jo 75-148 € krediittipaketista riippuen. :)

      Raitatukka:
      Onko sulla käynyt mielessä että mullekin kertyy ilmaisia viestejä ihan samalla lailla kuin sulle? :D

      Minä:
      Naiset eivät saa ilmaisia coinseja. D'oh!

      Raitatukka:
      Siis mitähän ihmettä sä nyt höliset siellä? :D Voi jumankauta... Joo hei hyvää jatkoo sulle, ilmeisesti oma ei riitä ;)

      Raitatukka:
      Oot muuten tosi viihdyttävä tapaus ;D Sun pitäis pitää stand-up keikka

      Minä:
      Tukihenkilö toivottaa tappion hetkellä hyvät jatkot... =D Jos olisit oikeasti rekisteröitynyt tänne naisena tietäisit, että he eivät saa ilmaisia coinseja. Mutta kuinka voisitkaan? :)

      Raitatukka:
      Oletko sä joku ihan vajakki vai mikä ihmeen hullu siellä häiriköi mun profiilissa?

      Raitatukka:
      Jos kirjaudut vielä linjoille - ois kiva kuulla tarkemmin mitä tarkotat? Mulle on ok keskustella täällä.

      Minä:
      Rekisteröidy tänne ihan oikeasti naiskäyttäjänä niin ymmärrät mitä tarkoitan. Ei se ymmärrys mitään tekemättä tule. :) Jos koet minut häiriönä niin paina Estä Käyttäjä -nappia. Niin että kuka täällä se vajakki oikein on? :D Jos poistat tunnukseni (mitä olet jo tässä viime päivien aikana harrastanut) tai nollaat kolikkosaldoni tai suljet minulta kolikkohanan, olet paradoksaalisesti todistanut olevasi tämän palveluntarjoajan tukihenkilö, vaikka viimeiseen asti sitä yrität peitelläkin. =)

      Raitatukka:
      Miten niin oikeesti? Mä en nyt tiedä että mitä täällä oikeen vihjaat....

      Jatkuu seuraavassa viestissä...

    • KokkolastaKajahtaa

      Jatkoa:

      Minä:
      Miten tää on nyt niin vaikeata? Pitääkö mun avittaa sua? Sun profiili löytyy ainakin seuraavilta sisarsivustoilta: adultflirt.club, fetish18.club, euroadult.chat, adult24.club, eroticdate.club, maxxfinder.com, fastfoxx.com, maxx-flirt.com, maxxerotica.com, maxxsexx.com ja adultflirters.com. Voiko kusetus olla enää läpinäkyvämpää? =) Ja vielä muistutuksena, että naiset eivät saa ilmaisia kolikoita. On nimittäin kokeiltu! =)

      Raitatukka:
      Niin no ihan oon kyllä maksanut tästä palvelun käytöstä ja seuraa haen mut sulla taitaa olla liikaa tekemisen puutetta kun mua täällä häiriköit ??

      Minä:
      Estä käyttäjä -nappi. Se on ratkaisu siihen, jos koet minun häiriköivän täällä. =) Tai sitten poistat tunnuksen aivan kuten olet tähänkin asti tehnyt, jo kymmeniä kertoja. =) Niin että siinä sulle "support staff". =) Voisin tietysti uhkailla ja haistattaa sulle pitkät paskat, mutta se olisi jo aika groteskia.

      *Profiili poistettiin edellisen viestin jälkeen palveluntarjojan toimesta*

      • Vanhakehno

        Valitettavasti ahnetta rahastusta vaan näköjään ja suoranaista valehtelua hellyydenkipeiden miesten kustannuksella.
        Älkää sortuko näihin; ajan ja rahan hukkaa vaan!


    • Jouski

      Onko tuolla sivuostolla kaikki muijat feikkejä? Ja ei kyl tulisi mieleenkään maksaa mitään kolikoita eikä mitään rahaa tuonne!!

      • BlondsFun_

        Kaikki naiset ko. sivustolla ovat feikkejä.


      • Anonyymi

        Vahvistan. Kusetusta koko kiellettyrakkaus sivusto. Naiset etsivät muka seksiä ja sitten kuitenkin haluavat tutustua ensin vain ja ainoastaan saitin kautta, mikään sähköposti tai tapaaminen ei tule kysymykseen. Viestit ovat lyhyitä eivätkä kerro ikinä naisesta mitään. Ovat kuumana kuvistasi, pikkarit märkänä tarinoistasi, mutta yhteystietoja et saa. Älkää ostako kolikoita!


    • Anonyymi

      Jopas on nyky miehillä ongelmat. Kuinkahan sitä ennen pärjättiin kun ei ollut edes nettiä olemassa ja siitä huolimatta puoliso löytyi ja vielä sellainen ettei tarvinnut koskaan vaihtaa. Rakkaus säilyi molemminpuolin kun sitä hoidettiin eikä nipotettu turhista. Tämä nykyinen aika on liian hektistä ja valikoivaa. Suurin osa katsoo vaan ulkonäköä eikä sitä sydämen sivistystä. Tulos onkin sitten tässä. Ei osata hoitaa edes sitä tärkeintä ihmissuhdetta vaan vaihdetaan kumppania kuin mustalainen hevosta ja aina hävitään. Ei mikään suhde kestä jos sen eteen ei näe vaivaa ja että molemmat sitä haluaa. Enää ei ymmärretä edes sitä että parisuhde muuttuu ajan kuluessa eikä se ole aina yhtä ilotulitusta mutta kun elää saman kumppanin kanssa vuosikymmeniä on kuitenkin onnellisessa asemassa ettei tarvitse täällä itkeä joidenkin feikki sivustojen perään.

    • Anonyymi

      Onkohan tämä feikki vastaus?

      Hei!

      Ihana kun laitoit mulle viestiä! Kaikkea kivaahan mulla on mielessä ;) Tampereella asun, mutta täältä on aika hyvät kulkuyhteydet minne vaan! Olisi kiva tutustua suhun vähän ja mennä sitten vaikka ihan kahvittelemaan? Olen tosiaan iloinen, itsenäinen nainen ja kaipaan sänkyyni miestä! Luen tätä mailia tosi harvoin kun on niin täynnä roskapostia, niin rekisteröidyin tuonne kun siellä on helpompi seurata viestejä. Laitoin sinne vähän ja siellä on lisää kuviakin https://kiellettyrakkaus.fi/#/public/profile/XXXXXXXXX

      Toivottavasti kuulen susta pian!

      • Anonyymi

        Kuulostaa kyllä aika innostuneelta naiselta... Ovatko naiset oikeasti noin innostuneita saadessaan joltain mieheltä viestin? Harva nainen myöskään sanoo noin suoraan, että "kaipaan sänkyyni miestä".


    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi kukaan yleensä maksaisi chattailusta, kun on olemassa sellaisiakin sivustoja joilla voi jutella ja tutustua ilmaiseksi. Tietysti rahojaan voi laittaa ihan mihin haluaa, jos on varaa.

    • Anonyymi

      Luin edelliset viestit ja totean samaa. Tämä Kiellettyrakkaus.fi on täyttä ja taitavaa huijausta. Loin profiilin sinne ja sen jälkeen tuli viestejä muutamalta "naiselta". Kun käytin ne ilmaiset kolikot viesteihin, ei sitten tullutkaan viestejä, ennenkuin kolikkosaldo oli kertynyt niillä päivittäisillä kirjautumisilla sinne sivustolle niin suureksi, että saisin lähetetty viestin. Taas tuli viesti, joku ihan halukas "nainen". Kun sille vastasin, ja jäin odottelemaan viestiä, sitähän ei tullut, koska järjestelmä valvoo kenellä on saldoja, sille laitetaan viestiä, että sen ilmaiset tai ostetut kolikot kuluisi pian.
      Eli -tällä sivustolla ei ole aitoja naisia, vaan sivustolle työtä tekeviä henkilöitä, joiden ainoa arvoitus on tienata jollakin provisio-pohjaisella liksalla.
      Jos luulet sieltä löytyvän pesää, edehdyt ja rankasti.
      ÄLÄ EDES KIRJAUDU ko.sivulle.

      • Anonyymi

        Mikään ei tietysti estä vittuilemasta siellä sivuston tukihenkilöille. Ihan mukavaa ajanvietettä jos muutakaan tekemistä ei ole. :)


    • Anonyymi

      Suomi date sivustoista en tiedä mitään.
      Mut Thai cupid toimi minulla.
      Maksoin tosin 3kk, vaikka yksikin olisi riittänyt.
      Kyllä sielläkin on jos jonkinlaista onnenonkiaa, mut puhumalla selviää, minkälaista väkeä on vastassa.


      Kiinnostusta tuli yli äyräiden. vain muutama hyvä, yksi täydellinen.

    • Anonyymi

      Yhdyn edelliseen kirjoittajaan, älkää vain tuhlatko rahojanne, mä hieman kännipäissäni tuhlasin

    • Anonyymi

      Chattaile lähellä olevien tyttöjen kanssa! Jos he pitävät sinusta, välillenne syntyy kipinää ja voitte pitää yhteyttä Slogani lauseet oli mydates me, kai sitä uutta käyttäjä kuntaa jostain aina löytyy.

      • Anonyymi

        Bottiko se siellä konekäännöksineen kommentoi?


    • Anonyymi

      Totta feikki juttu, itse olen kokeillu asian. Älkää nyt äijät sinne menkö

    • Anonyymi

      hauskaa vittuilla kaikille :D

    • Anonyymi

      Miksi sellaista testasit? ? Eikö vastuu perheestä kiinnosta vaikka heidät vastuullesi tahdoit? Oletko luuseri?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe