Uusi Lastensairaala

Hapanta

Toivottavasti tämä sairaala saa myös uuden henkilöstön, kehittyvän, nykyaikaisen?

Nythän on niin, että vaikka kuinka kehitellään uutta se vaatii myös ajanmukaisen henkilöstön sekä etenkin uudistusmyönteisä lääkäreitä eli useinhan ns. vanhoissa lääkäreissä on se vanha hierarkia.
Joka mädännyttää usien hyvän hoitotokulttuurin.

Toivottvasti Hus ei tuo tätä mukanaan uuteen lastensairaalaan, sillä uusikin pilaantuu kovin helposti ja vahna hapatus vie voiton.

Toivottvasti päättäjät,rekrytoijat jne ovat huomioineen tämän seikan ku uusi sairaala avattiin ja sinne valittiin henkilöstö.

8

2930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JohnnyTang

Uusi on jo pilattu, suomi kun on kehitysmaa mitä tulee radio taajuuksien/säteilyn terveys vaikutuksien ymmärtämiseen .

Käsittääkseni tuohon uuten sairaalaan on aikomus asentaa wifi ym muuta digitaalisia ratkaisuja .

Joo uusi sairaala ja ei aikomustakaan edes tarjota terveellistä ympäristöä . Tämä on sitä yhäti pahenevaa hulluutta Suomessa, odottaville äideille rokotteet, sitten syntyville ja lapsille rokotteet, kuolonuhreja, sairaita lapsia ja jos joku lapsi vielä laitetaan upouuteen lastensairaalaan on siellä tietenkin wifi ym muut digitaaliset äly-härpäkkeet päällä 24/7 altistamassa lapsia haitallisille radio taajuuksille . Tätä se nykyaika on. Eikä haittaa vaikka WHO on luokitellut Rf säteilyn on Group 2B, a possible human carcinogen.

• todistaja

Muutamia päiviä sitten olin puolisoni kanssa asiakkaana juurikin tässä Uudessa Lastensairaalassa Helsingissä. Ja kuinkas kävikään, pääsimme siellä todistamaan HOITAJIEN RIITAA!!! Istuskelimme siinä odotusaulassa odottamassa muiden SAIRAIDEN LASTEN vanhempien kanssa. Kukaan meistä ei ollut sinne millekkään "huviretkelle" tullut, sillä kaikilla oli varmasti huoli oman lapsen terveydestä. Eli jokainen voi kuvitella, ettei siellä odotusaulassa mikään kovin iloinen tunnelma sen vuoksi tietenkään ollut. Ja siinä kaiken huolen ja murheen keskellä piti sitten vielä tuota hoitajienkin riitaa joutua kuuntelemaan. Näin tapahtumat etenivät...

Hoitajien toimiston ovi oli auki. Sieltä alkoi kuulua ensin kovaäänistä, vihaista keskustelua kahden hoitajan välillä. Aiheena oli ruokatauot. Lopulta tämä kovaääninen keskustelu muuttui ilmiriidaksi, ja toinen hoitsu alkoi huutamaan, että:" Minä olen raatanut täällä niska limassa, minulla on oikeus pitää minun ruokatauko!" Tämän jälkeen sama hoitaja huusi vihaisesti, ja marttyyrin kuuloisesti että: "Minä menen nyt sitten tästä kotiuttamaan potilaan, vaikkei hän edes ole minun potilas!" Tämän tilanteen jälkeen toimiston ovi laitettiin kiinni. Siellä ilmeisesti tajuttiin, että jaahas, kaikki ulkopuoliset myös tämän riidan kuulivat!

Ymmärrän kyllä oikein hyvin, että hoitajillla on kova kiire. Ymmärrän senkin, että se varmasti harmittaa, jos on niin kiire, ettei edes kunnolla syömään ehdi. Mutta tämmöisiä tunteenpurkauksia sairaiden lasten vanhempien nähden EN YMMÄRRÄ! Ei tämä tähän jää. Aioin tehdä tästä kyllä ilmoituksen osastonhoitajalle, ja ihan omalla nimelläni, vaikka täällä kirjoitankin nimimerkillä. Jos hoitaja ei pysty hillitsemään omia tunteitaan asiakkaiden kuullen, niin sellainen ei hoitoalalle kuulu!

Muuten ei ole mitään pahaa sanottavaa kyseisestä sairaalasta. Lapsen hoito oli ensiluokkaista, ja kaikki henkilökuntaan kuuluvat, niin hoitajat, kuin lääkäritkin olivat kyllä meille vanhemmille (sekä lapselle) todella ystävällisiä. Tuo hoitajien riita jätti kuitenkin sairaalasta sellaisen mielikuvan, että kyseessä on uusi hieno paikka, jonka seinien sisällä hoitajien työ on samaa vanhaa paskaa.

• nohuhhuh

Kiire=liian vähän henkilökuntaa.Iltapäivälehdissähän tätä paikkaa kuvailtiin,että uudet hienot seinät,mutta liian vähän hoitajia. Jos on rahaa rakennuttaa tuollainen pulju,niin luulisi,että olisi myös rahaa palkata sinne tarpeeksi hoito henkilökuntaa.Varsinkaan kun kyse ei ole mistään vanhuksista,niin luulisi,että ymmärrettäisiin palkata kunnolla väkeä.Vanhushuolto nyt on tässä maassa ollut retuperällä jo pitkään,mutta että lasten kanssa sama meininki,huh,huh.

• lapsellisiatärkeilijöitä

Sehän rakennettiin kansalta kerätyillä varoilla. Kenen luulit sen kustantaneen? Melkoinen vertaus, kun vanhukset ja vastaan lapset. Vanhuksista ei ole niin väliä, kunhan kullannuput hoidetaan hyvin. tuollainen suusanallinen hoitajien "riita" nyt ei uskois ketään niin häiritsevän, että oikein valitus on tehtävä. Mitä ja keitä te oikein luulette olevanne.?

• Anonyymi

Hoitajilla on suuri vastuu. Mutta sitä en ymmärrä kun kansanedustajilla on loppujen lopuksi vähän vastuuta mutta palkka on valtavan suuri. Osaavat nostaa palkkojaan. Harva edes tekee töitä eivät saa mitään aikaseksi. Hoitajia ei ymmärretä. Ei ole rahaa mutta omiin palkankorotuksiin löytyy aina rahaa. Hävetkää. Voi vittttttuuuuuuu

• Anonyymi

Kerrankin asiaa hoitajista ja eduskunnan väestä. Minäkin häpeän eivät osaa ottaa vastuuta

• Anonyymi

Ihan huono sairaalla.Henkilokunta ei vaan pysty tekemään töitä .

• Anonyymi

Uusi lastensairaala sairaala näytti enemmän Somalian lasten sairaalalta kuin Suomen. Asiakaskunnasta päätellen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2537
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1977
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1527
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe