Se pitää vain löytää.
Jokaista penistä varten on olemassa vagina.
30
492
Vastaukset
- jämämiehet
Paitsi ätmin penistä
- Näin
Ätmin penis löytää vaginansa kaupasta.
Suomessa ei ole ikiroutaa kuin ehkä lapissa, niin sitten sen täytyy löytyä kiven tai kannon alta.
- EiKoskaan
Pitääkö niitä jokaista testaa???
- Tarvisin
Onko jokaista vaginaa varten penis?
Taas on ylläpito poistanut tästä mun viestini, jossa ei edes ollut mitään epäasiallista.
- bicky.ei.kelpaa
Ylläpito ei hyväksy kiinnostustasi tatuoituihin peniksiin
Tuo ei pidä paikkansa Kiinassa, jossa naisia syntyy paljon vähemmän kuin miehiä. Varsinkin maaseudulla on epäsuhta.
"Zhejiangin yliopiston taloustieteen professori Xie Zuoshi on ehdottanut, että Kiinan maaseudun miesten pitäisi saada yhteisiä vaimoja, siis yksi vaimo kahdelle miehelle.
Ehdotuksen taustalla on Kiinan yhden lapsen politiikasta johtuva naispula. Kiinassa on syntynyt 100 tyttöä kohden 116 poikaa, koska tyttölapsia on abortoitu niin paljon. Lisäksi ainokaiset tytöt ovat muuttaneet kaupunkeihin miehiä ahkerammin, joten maaseudulla on huimaa ylitarjontaa miehistä."
https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/kiinassa-naisia-ei-riita-kaikille-miehille-voisiko-nainen-olla-naimisissa-kahden-miehen-kanssa/6087170#gs.AkrQU40- 2345678
Kuka on sanonu että kiinalaisten pitäis toisiaan panna, onhan sitä ihmisiä muuallakin. Ne loput 16 voi ettii sen vaginan sit muualta
2345678 kirjoitti:
Kuka on sanonu että kiinalaisten pitäis toisiaan panna, onhan sitä ihmisiä muuallakin. Ne loput 16 voi ettii sen vaginan sit muualta
Jos katsot linkin niin huomaat, että kiinalaiset miehet hankkivat vaimoja maahansa Vietnamista.
Itse vähän epäilen onko se kulttuurien yli hankittu vastakkaisen sukupuolen henkilö niin hyvästä. Sen ymmärrän, että kerran kutsuin kolme ulkomaista miestä synttäreilleni. Kaikilla heillä oli suomalainen nainen aviovaimona. Olivat menneet edellisenä vuonna kaikki naimisiin. Heille oli tarjolla suomalainen. Mieluummin se taitaa olla toisinpäin, sillä naisilla taitaa olla pikkuisen enemmän valinnanvaraa? Jokaiselle naiselle on tarjolla hattiwatti, tai melkein kaikille?- pitkätukka-68
Intiassa on vähän sama ongelma, vaikkei siellä tuota yhden lapsen politiikkaa olekaan ollut.
Siellä asuva kaverini kertoi, että miehet kävelevät siellä käsikädessä ja suutelevat julkisesti. Tämä on aika mielenkiintoista siksi, että Intiassa nämä ovat syvästi paheksuttavia toimia miehen ja naisen välillä. Naisia siellä ei siis riitä joka pojalle, mutta että homopareille hyväksytään myös paljon vapaampi käytös kuin heteropareille. pitkätukka-68 kirjoitti:
Intiassa on vähän sama ongelma, vaikkei siellä tuota yhden lapsen politiikkaa olekaan ollut.
Siellä asuva kaverini kertoi, että miehet kävelevät siellä käsikädessä ja suutelevat julkisesti. Tämä on aika mielenkiintoista siksi, että Intiassa nämä ovat syvästi paheksuttavia toimia miehen ja naisen välillä. Naisia siellä ei siis riitä joka pojalle, mutta että homopareille hyväksytään myös paljon vapaampi käytös kuin heteropareille.Onko näin?? Mä en ole oikeastaan Intian homo tilannetta tutkaillut..Toihan tekee maasta vielä järkymmän,naisille. Toisiaan jopa homot ovat vapaampia siellä kuin naiset. Muissakin super tiukoissa maissa,niin kuin lähi-itä,homostelu on aika yleistä,piilossa tietty. Ja koska naiset ja miehet eivät voi tavata normaalisti ja juhlia yhdessä, niissä "omalle sukupuolelle" tarkoitetuissa juhlissa voi olla aika railakasta joskus..jotenkin ymmärtää..
- suomessa.jo.1972
peppupupu kirjoitti:
Onko näin?? Mä en ole oikeastaan Intian homo tilannetta tutkaillut..Toihan tekee maasta vielä järkymmän,naisille. Toisiaan jopa homot ovat vapaampia siellä kuin naiset. Muissakin super tiukoissa maissa,niin kuin lähi-itä,homostelu on aika yleistä,piilossa tietty. Ja koska naiset ja miehet eivät voi tavata normaalisti ja juhlia yhdessä, niissä "omalle sukupuolelle" tarkoitetuissa juhlissa voi olla aika railakasta joskus..jotenkin ymmärtää..
Luin jostain uutisen, että homoseksi laillistettiin Intiassa vasta tänä vuonna. Aikaisemmin oli ollut rangaistavaa siirtomaa-ajalta periytyneen brittilain perusteella.
suomessa.jo.1972 kirjoitti:
Luin jostain uutisen, että homoseksi laillistettiin Intiassa vasta tänä vuonna. Aikaisemmin oli ollut rangaistavaa siirtomaa-ajalta periytyneen brittilain perusteella.
Joo,mä just lukasin saman jutun että ihan äsken se bänni poistettiin. Mutta on siellä nähtävästi miehet kulkeneet käsi kädessä aikasemminkin..
- pitkätukka-68
suomessa.jo.1972 kirjoitti:
Kyllä. Luultavasti johtuu juuri tuosta, ettei naisia riitä kaikille.
Sinänsähän on outoa, että tämä Kamasutran maa on käsittämättömän seksi- ja alastomuuskielteinen. Etenkin naisilta vähäpukeisuus on ehdottoman kiellettyä.
(Itse olen muuten ollut intialaisen naisen kanssa nakusaunassa. Mukana oli tosin myös hänen miehensä ja mun silloinen tyttöystäväni.
Oli muuten hyvä peppu sillä inkkarilla.)
- ätmi46v
Minulle ei taida olla, kun en ole sitä tähän ikään mennessä löytänyt
- fleshlightinostin
pitkätukka-68 kirjoitti:
Kato löytyiskö tuolta:
https://www.huippukiva.fi/c/168/miesten-lelut-masturbaattoritKaalimato on kans hyvä paikka etsiä.
- hgj5vl5
Ei nuo ole vaginoita vaan keinovaginoita.
- pitkätukka-68
hgj5vl5 kirjoitti:
Onhan keinolannoitekin lannoitetta.
- hgj5vl5
pitkätukka-68 kirjoitti:
Onhan keinolannoitekin lannoitetta.
Mutta keinokuitu ei ole luonnonkuitua, eikä keinoliha lihaa. Aitoa sen olla pitää.
- johntravoltanserkku
hgj5vl5 kirjoitti:
Keinovagina ei kiukuttele,,eikä sillä ole "pääkipeä"...Edelleenkään sitä ei tarvitse olla lepyttelemässä ja kehuskelemassa sen ulkomuotoa,,Sen kanssa ei tarvitse lähteä Ikeaan,,,hyviä puolia vaikka kuinka paljon!
- hgj5vl5
johntravoltanserkku kirjoitti:
Keinovagina ei kiukuttele,,eikä sillä ole "pääkipeä"...Edelleenkään sitä ei tarvitse olla lepyttelemässä ja kehuskelemassa sen ulkomuotoa,,Sen kanssa ei tarvitse lähteä Ikeaan,,,hyviä puolia vaikka kuinka paljon!
Keinovagina ei myöskään kiihotu sinusta.
- johntravoltanserkku
hgj5vl5 kirjoitti:
Keinovagina ei myöskään kiihotu sinusta.
Niin.Eipä silti,ei tuokaan vaimo..Tainnu mennä "parasta ennen" päivät umpeen kummallakin.
- heiheinähatut
Onko se niinku neula heinäsuovassa?
- ÄtmiToteaa
Aloittaja valehtelee, koska naisia on vähemmän, niin osa miehistä jää ilman naista.
Parempi toteamus on, että jokaiselle vaginalle löytyy useampi penis ja näin on myös käytännössä.- Mietin.vaan
Eräät naiset palvelevat useampaa kuin yhtä penistä sopivaa korvausta vastaan.
- musiikinloppuessa
Ei tämä maailma mikään Nooan arkki ole, vaan tuolileikki... kun musiikki loppuu, parempi löytää se tuoli (=vagina) tai putoaa leikistä...
- niinmissä
Missä on se mun penistä varten oleva vagina?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165