Poikani otti tyttöystäväkseen Iranilais naisen. Kuulin tästä ja ajattelin. HERRAN JESTAS.
Nyt sitten olen tavannut tämän HERRAN JESTAKSEN. Eni vaikutus oli minulle sokki mutta nyt kun olen tämän kanssa keskustellut ja se oli pojan kanssa meillä mökillä yli viikon niin muuttu mieleni häneen heti. Kertoi suvustaan ja vartenkin isästään ja äidistänsä sekä veljistään ja siskoistaan. Isä ja äiti on korkeestikoulutettuja mutta nyttemmin eläkkeellä. Vanhin veli asian ajaja ja toinen veli historian opettaja mutta koulussa lukemassa jotakin historiaan liittyvää. Iso sisko lukee parasta aikaa lääkäriksi niinkuin hän itsekkin. Pikku sisko opiskelee farmaseutiksi. Olen tavannut tämän Herran jestaan vanhemmat sekä muun suvun. Kaikki niin sivystynetä että ei olisi uskonut. Minä kun olen pakolaisia vastaan ja olen sitä vieläkin. Ymmärrän vasta siinä vaiheessa kun he tuovat yhteiskunnalle jotakin eikä käytä niitten varoja vain. Ne jotka ei halua yrittää niin soutuveneeseen ilman airoja suomenlahdelle pukattava.
Kaikki ei ole varkaita tai työtä pakenivia joten heille se sallittakoon
HERRAN JESTAS ihan OK
HERRAN JESTAS
1977helmikuu
3
548
Vastaukset
- MindBlown
No voi veljet mikä ällistyttävä huomio. Suorastaan neronleimaus. Vai pitäisikö jopa sanoa neron leimaus.
- Tällänäppäilevät
Näitä alaluokan kakaroitahan nämä ovat.
- jbgio
Kas kun ei yhtään aivokirurgia suvussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1471192Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491095Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964- 124961
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205911Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13815- 39802