HERRAN JESTAS

1977helmikuu

Poikani otti tyttöystäväkseen Iranilais naisen. Kuulin tästä ja ajattelin. HERRAN JESTAS.

Nyt sitten olen tavannut tämän HERRAN JESTAKSEN. Eni vaikutus oli minulle sokki mutta nyt kun olen tämän kanssa keskustellut ja se oli pojan kanssa meillä mökillä yli viikon niin muuttu mieleni häneen heti. Kertoi suvustaan ja vartenkin isästään ja äidistänsä sekä veljistään ja siskoistaan. Isä ja äiti on korkeestikoulutettuja mutta nyttemmin eläkkeellä. Vanhin veli asian ajaja ja toinen veli historian opettaja mutta koulussa lukemassa jotakin historiaan liittyvää. Iso sisko lukee parasta aikaa lääkäriksi niinkuin hän itsekkin. Pikku sisko opiskelee farmaseutiksi. Olen tavannut tämän Herran jestaan vanhemmat sekä muun suvun. Kaikki niin sivystynetä että ei olisi uskonut. Minä kun olen pakolaisia vastaan ja olen sitä vieläkin. Ymmärrän vasta siinä vaiheessa kun he tuovat yhteiskunnalle jotakin eikä käytä niitten varoja vain. Ne jotka ei halua yrittää niin soutuveneeseen ilman airoja suomenlahdelle pukattava.
Kaikki ei ole varkaita tai työtä pakenivia joten heille se sallittakoon

HERRAN JESTAS ihan OK

3

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MindBlown

No voi veljet mikä ällistyttävä huomio. Suorastaan neronleimaus. Vai pitäisikö jopa sanoa neron leimaus.

• Tällänäppäilevät

Näitä alaluokan kakaroitahan nämä ovat.

• jbgio

Kas kun ei yhtään aivokirurgia suvussa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      179
      3650
    2. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      33
      2884
    3. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      3
      2752
    4. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      27
      2712
    5. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      57
      2702
    6. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      21
      2665
    7. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      192
      2065
    8. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      87
      2036
    9. Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun

Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill
      Apua aloittelijalle
      9
      1978
    10. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1703
    Aihe