Miksi naiset kateellisia kauniimmalleen?
Miss suomi on kaunis
11
198
Vastaukset
- lazyz
Alina Voronkova oli minunkin suosikki. Tykkään hänen kasvoistaan ja kasvonpiirteistään. Nätti nainen.
- 333
Eiköhän se tullu tuosta selväksi.
Siksi kun on kauniimpi kuin he.
Haluisi olla ehkä samanlainen? - Glmooria
Kaunis, mutta niin tavallisen kaunis ja tommosii tulee vastaan paljon..
- Dorolai
En tiedä, en ole koskaan osallistunut missikisoihin, mutta olen kyllä nähnyt kuinka tärkeä nyky-yhteiskunnassa on panostaa ulkonäköön
"... mutta olen kyllä nähnyt kuinka tärkeä nyky-yhteiskunnassa on panostaa ulkonäköön"
Ei hyvästä ulkonäöstä kyllä mitään haittaa ainakaan ole.
- Raha-on-kemia
Kaunis pitää olla että saa komean rikkaan miehen ja voi sitten elää hyvää elämää.
- häntäeisaakiusata
Tuosta missi-kilpailusta tämä Erika Helin.... mökillä joskus tuli juttua mamman kanssa tuosta että häntä kiusattiin koulussa, paikassa missä minäkin olin joskus.
Lopetti opiskelun kiusaamisen takia... - mietisitä
No miksi te ätmit olette kateellisia komeille miehille?
- Kaikysyäsaa
Miksi kauniita naisia kiusataan. Rumilukset on kateellisia. Miss suomee kiusattiin.
Rumia ja kauneusihanteista poikkeavia kisataan vielä enemmän ja suljetaan ulos muutenkin,esim työpaikat jne: p
peppupupu kirjoitti:
Rumia ja kauneusihanteista poikkeavia kisataan vielä enemmän ja suljetaan ulos muutenkin,esim työpaikat jne: p
"kiusataan"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262033
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271485Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211361
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863