Väite että isot rinnat aiheuttavat kipuja

HyväUutinen

13

1042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipujavaiei

      Vai että myytti.. Isot rinnat aiheuttavat monia kipuja; niska-hartiaseudun kipua, päänsärkyä, selkäkipua, kipua rintarangassa. Sekä rintojen kipua. Huono ryhti on seurausta monesta ongelmasta, joista yksi on isot rinnat. Joten aloittajalle tiedoksi.
      Laihdutus voi auttaa, luonnollisesti. Mutta joskus taas tarvitaan pienennysleikkaus ja se on monelle naiselle pelastus.

      • HyväUutinen

        Pyydän että lukisit eka artikkelin, ennen kuin alkaisit ottaa kantaa.


      • HyväUutinen

        Olen tavannut povekkaitakin naisia, joilla taas mitään kipuja ollut ollenkaan. Siinä voi vaikuttaa kanssa naisen oma vartalotyyppikin, vääränkokoiset rintaliivitkin, myös sekin ettei ollenkaan liiku ja runsas roskaruoan ynnä muitten herkkujen syöminen (tyyliin pullien, karkkien, limujen ja sipsien).


    • HyväUutinen
      • Niinettä

        ja suomennos on missä?


      • HyväUutinen
        Niinettä kirjoitti:

        ja suomennos on missä?

        No etkö nyt vai koulussa oppinut englantia? Pyydä jotakin kaveria tai ketä vaan suomentamaan se.


    • Kärsin

      Eiköhän tämäkin ole aika yksilöllistä? Mikä sopii tai ei aiheuta kipuja yhdelle, voi olla toiselle kärsimys... mitä siitä täällä väittelemään. Itse menisin heti pienennyttämään jos olisi rahaa. En pääse julkiselle mutta silti vaivaa

      • HyväUutinen

        Se vaan että kun jos on olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin leikkaus tai ihan jokin muu seikka taustalla miksi kipuja on, niin miksei kokeilla tai ottaa selville.
        On nuo leikkauksetkin aika kalliita ja kun meillä vielä eläminen muutenkin kallistuu täällä suomessa. Jää rumat arvet, on ihan jopa kuoleman riskikin olemassa! Ja kaikenlisäksi voi ne rinnatkin kasvaa jopa uudelleenkin ja sitten pitää taas mennä pienennyksiin.

        Suosittelisin oikeasti miettimään tarkkaan!


    • Isotrinnat

      Kaikki varmaan ihan omalla tavallaan. Jos on vaivaa niin miksi ei leikkasi. Mutta ei kai se heti ole tarvis mennä.

      • Tyhmäsielunkumppani

        Makunsa kullakin, ja millä perustein valikoi kumppaninsa. Kaikkia ei voi miellyttää eikä pidäkkään. Mikäli nainen kokee, että kookkaat rinnat aiheuttavat selkävaivoja, niin se on naisen oma valinta millä menetelmin päättää helpottaa selkävaivojaan.


    • IhanaLopputulos

      Minulla pienennetiin rinnat neljä vuotta sitten. Pois lähti 1,2 kg joka oli rintakudosta rasvaa. Rasvaimulaite meni tukkoon kun oli liikaa rintakudosta seassa. Lisäksi rinnat ovat täynnä hyvälaatuista kasvainta, ainakin vielä. Syöpäriski pieneni puolella.

      Rintojen koko ei muuttunut painon muuttuessa, vain torson rasvat sulivat. Rintojen koostumus siis vaihtelee.

      Rintojen painoon vaikuttaa esim. ovatko mastopaattista rintakudosta. Minulla oli ja rinnat painoivat aivan liikaa. Silikonit ovat kuulemma kevyemmät.

      En pystynyt pitämään edes tukevia rintaliivejä koska puristavat selkälihaksia. Löytyy paljon tules:ia. Jos on hengitysvaikeuksia, astmaa... ym. voivat johtua painavista rinnoista. Minulla hengitysvaikeudet johtuvat jäykästä rintarangasta ja siihen sitten tehdään satoja harjoitteita päivässä jos toisi helpotusta.

      Useimmille naisille ei oikein ole ensisijainen elämäntehtävä miellyttää miehiä. Kaikilla keksi-ikäisillä on jo arpia ja muuta ei niin hienoa kehossa. Ankkuriarvet on aivan nätit ja rinnat ovat kuin teinillä. Siitä huolimatta että toinen rinta tulehtui pahasti ja hermokipuja oli kuukauden. Vieläkin on toisessa kyljessä patti kun kirurgi ei "hennonnut" tukea lihasta kun korjasi ihoa paikallispuudutuksessa. Se jää nyt itselle maksettavaksi.

      Enemmin iso karkkimaha kuin isot rinnat :-)

    • turvallinen.kauneus

      Yleensä rintojen kantaja tietää itse, aiheuttavatko rinnat hänelle kipuja.

      Rintojen sisältö voi olla joko pääasiassa rasvaa tai pääasiassa rintarauhaskudosta. Jälkimmäinen rintatyyppi painaa enemmän, mutta toki jos rinnat ovat suuret ja roikkuvat, voi rasvarinta olla yhtälailla tukala.

      Ylipaino suurentaa massaa rintojen alueella ja varmasti myös vähäinen liikunta aiheuttaa ryhtiongelmia ja niskasärkyjä. Jokainen ihminen saa kuitenkin tehdä itse omat päätöksensä, sillä eihän kukkokaan käskemällä laula. Elämäntapamuutos (merkittävä laihduttaminen pysyvin tuloksin ja liikunnan merkittävä lisääminen ja säännölliseksi) on todella suuri ja vaikea asia, jos lähtötilanne on ollut aivan toisenlainen. Joillekin ihmisille siis leikkaus on hyvä vaihtoehto.

      Kenenkään naisen ei pitäisi kärsiä suurista, raskaista rinnoistaan vain sen takia että ne näyttävät hyviltä miesten silmissä. Naisen tulee elää itseään varten ja tehdä itse omat päätöksensä. Nainen kuitenkin itse kantaa kehoaan joka päivä.

    • leikkaustaharkitseva55

      Kyllä nämä isot rinnat ainakin minulle jonkin verran kipuja aiheuttavat. Rinnat ovat painavat, mastopatiakudosta on ja se välillä kipuilee. Laihduttaminen ei juurikaan rintoihin minulla vaikuta, vaan se alaympärysmitta pienenee ja kuppikoko suurenee. Nuorempana käytin F-kuppia, nykyään iän myötä kuppikoko on suurentunut, G tai H istuu paremmin. Rintaliivit ovat vuosien myötä painaneet olkapäihin syvät kolot. Ryhtiä toki venyttelen ja jumppaan. istumatyötä kuitenkin kun pääasiassa olen tehnyt kolmekymmentä vuotta, niin sekin tietysti vaikuttaa ryhtiin niin, että välillä ryhti pyrkii painumaan kumaraan ja sitä pitää ihan tietoisesti aina väliin oikaista.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      469
      11005
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      316
      7629
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      28
      4615
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      340
      2407
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1817
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1663
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1410
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1313
    9. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      1194
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      54
      1028
    Aihe