Apua Tinderiin

kesähessu2

Hommasin Tinderin ja plussaversion koska täällä pikkupaikkakunnalla ei ole naisia, niin voin surfaila niin Hesassa kuin Levilläkin.

Mutta muutama kysymys:
Jos painan super like, niin näkeekö toinen profiilini ilman matchia? Ts jos painan superlike vaikka Helsingissä ja vaihdankin paikkakunnan Rovaniemeksi, ennenkuin nainen näkee profiilini.

Olenko niin ruma ja esittelyteksti huono, kun en ole saanut kuin yhden matchin, sekään ei vastaa. Ikää itsellä yli 40v ja haen 30-37v, toiveissa perustaa perhe ja saada lapsia. Vai ovatko naiset vaan hakemassa seikkailuseuraa?

Miksi välillä tulee useaan kertaan sama profiili vastaan, vaikka on tykännyt/ei ole tykänyt siitä.

4

1734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tinder-match

      Et voi hakea 30 v naista jos olet yli 40 v itse. Minimi ikä sulle 37 sopiva. ei nainen muuta sun takias jonnekkin surkeaan pikku kylään jos itse asuu hesassa tai rovaniemellä. Vähän realistisemmat toiveet pitää olla, muuten et pääse treffeille.

    • n29hki

      jos painat super like kyllä nainen näkee, että olet hänestä tähti-tykännyt jo ennen kuin hän edes laittaa sinulle mahdollista tykkäystä.
      Kannattaa panostaa niihin kuviin ja kysyä vaikka naispuolisten ystävien mielipidettä profiiliisi. Olisi hyvä, jos olisi ainakin yksi kasvokuva ja yksi kuva, jossa näkyy koko kroppa ja mielellään sellaisia kuvia, jossa näkyy vähän sinun mielenkiinnon kohteitasi, kuten harrastuksia tai muuta vastaavaa. Tyylikkäät vaatteet tietty ja ei mitään känni kuvia tai aurinkolaseja päässä yms.
      Myöskin profiilitekstiin kannattaa panostaa. mutta realiteetti on, ettei Helsingistä kukaan sinne tuppukylään halua muuttaa, joten jos naisia ei kylässäsi ole, mitäs jos muuttaisit sinne, jossa niitä naisia on?

      • kesähessu2

        Ok kiitos. Mistä nuo Huippupoiminnat tulevat? Valitseeko tekoäly samanlaisia kasvoja kuin olen tykännyt vai?

        Ja en, en muuta Helsinkiin. Liian rauhatonta, ei kunnon vuodenaikoja jne.


    • parisuhdeläheltäkiitos

      Olen huomannut että vaikka oma hakuetäisyyteni on vain 5km, Tinder näyttää minulle kauempaakin profiileita ja niistä tulee 100% match eli Tinder tyrkyttää minulle miehiä jotka ovat tykänneet minusta ensin. Eikä tarvitse olla edes mikään superlike vaan ihan normi riittää.

      Minusta tämä on todella tyhmää. Siksipä, jos miehen profiilissa ei lue paikkakuntaa ja kilometrejä on enemmän kuin se 5km painan ruksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe