Sisältö meni ylläpidon mielestä varmaan liian lähelle totuuksia joista ei saisi puhua :o
Äsken vedettiin kokonainen ketju vessasta alas
16
327
Vastaukset
- Fake_News
Tämän palstan totuudet ovat vessanpönttökamaa.
Mikä ketju?
Wwuwuw kirjoitti:
Jaa se kateusketju..
Nii. Sinne tuli lähes 100 kirjoitusta pelkästään tänä aamuna.
- lazyz
Juu, joku kyllästy chattailuun. 🤐
- Hossi
Muistutti liikaa Miehen Logiikan turinatiimin touhuja.
Hossi kirjoitti:
Muistutti liikaa Miehen Logiikan turinatiimin touhuja.
No mä en tiedä taas noista jutuista yhtään mitään.
- lazyz
MJTMH kirjoitti:
En minä pyytänyt keneltäkään ketjun tai kommenttien poistoa.
On kai täällä muitakin, kuin sinä ja minä. Se oli ehkä toi Hossi?
Olitko Hossi? - Hossi
lazyz kirjoitti:
On kai täällä muitakin, kuin sinä ja minä. Se oli ehkä toi Hossi?
Olitko Hossi?Noup, en tiedä mistä ketjusta on kyse. Tuli vaan mieleen jos se pursui vähämielistä chattia.
- lazyz
Hossi kirjoitti:
Noup, en tiedä mistä ketjusta on kyse. Tuli vaan mieleen jos se pursui vähämielistä chattia.
Tyyliin pappatunturi ja Hossi?
Vähämielisyys on hyve, umpimielisyys taakka. Jatketaan.
Viestien poistaminen on sama kuin kustantaja polttaisi käsikirjoituksen tai joku täysin nuija sotkisi Mona Lisan taulun ja söisi sen.
- sosiaalitäti
Rauhoitu ukki.
sosiaalitäti kirjoitti:
Rauhoitu ukki.
Olet kehittynyt, nyt näkyy jo sanaparista muodustuva lause ja yhdyssana.
- jakuittailukinonheikkoa
modelli kirjoitti:
Olet kehittynyt, nyt näkyy jo sanaparista muodustuva lause ja yhdyssana.
täältä sivusta vaan sellaista, että provosoitumalla tosi kivasti paljastat meille, että olet pakkomielteinen massapostaaja joka luuppaa omat aloituksensa tukkoon ja vaihtaa nikkiä kuin sukkaa. mee vaikka ompelukerhoon tai psykiatrille kyllä sua joku maksua vastaan kuuntelee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207101Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1224884L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa644165TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153433Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7192221Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2661635- 671435
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581408Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j561354Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221276