joka asiasta. En osaa tehdä mitään ja olen varmaan aivoton heidän mielestään. Aina haukkumassa. Sen sijaan miehen ex vaimo on aarre, kätevä käsistään, toimelias ja ystävällinen ja kaiken osaava. Minua ärsyttää että olen aina se huono ihminen. Lapsetkin käyttäytyvät samoin. Heille he aina sanovat ilkeitä, vaikka olen heille kiva ja auttavainen. vat että äitinne teki näin ja noin, äitinne osasi sitä ja tehkää samoin kuin hän. Ei ole kiva mennä anoppilaan kun vastaan tulee aina arvostelua ja tuntee itsensä huonoksi.
Ilmeisesti ovat minulle mustasukkaisia ja kateellisia kun hoidan heidän lapsenlapsiaan ja vienyt heidän pojan ja olen kauniimpi kuin he. Muu suku myös on heidän kimpassa. Yhtään ystävää en ole heistä saanut, jopa miehen sisaruksetkin kaveeravat miehen exän kanssa ennemmin kuin minun. Tunnen ulkopuolisuutta.
Hoidan silti äidillisesti miehen lapsia mutta en omilla tavoillani vaan aina on seälstä puukottjia ja korjaamassa mun sanomisia ja tekojani. Miehen lapset ovat erittäin villejä ja jos komennan heitä, ei asia kuulukkaan minulle. Mummolassa saa riehua ja sitä en saa kieltää. Enpä kotonakaan.
Luulin että miehellä on fiksut vanhemmat ja aikusmaisesti käyttäytyvät myös muu suku, mutta olin väärässä. Apuni ei kelpaa ei tekeminen eikä neuvonta. Sukujuhlissakin on miehen exä ja minua tuskin kutsutaan, vaan menen miehen mukana. Appi ukko täytti vuosia ja en saanut kutsua mutta miehen exä sai, mutta menin silti eikä minua silloin siellä palveltu, olin yksin ja unohdettu. Koskaan ei kysy minulta neuvoja eikä apua eikä soita mulle ja lapsetkin on aina kun tulee, niin ilkeitä ja idiootteja. Vika ei ole mussa, olen kaikkeni yrittänyt, niin tämä suku on vaan outo. Ei tarvi olla kateellinen, lapsista tykkään mutta en saa heihin mitään kontaktia, vaikka olisin mieluusti heille äitipuoli, mutta kun ei niin ei, varmasti joskus katuvat tätä, mutta siinähän katuu. Minullakin on rajani, enkä aio sietää tätä. Mutta täältä en lähde, olen vain miehen kanssa, muita en tarvi.
Miehen suku arvostelee minua
5
187
Vastaukset
- hauska_aloitus
Tämä kirjoitus oli todella hauska. Juuri sinulle, masokistille mittatilaustyönä tehty parisuhde.
Ei muuta kuin tsemppiä jatkoon.- Miestukeekovasti
Kiitos! Mies onkin ottanut lapset ja sukunsa puhutteluun ja käskenyt heitä kohtelemaan minua arvokkaasti ja hyvin, muutoin ei halua olla tekemisissä sukunsa kanssa.
Lapset ovat kova pala meille, itsepäisiä ja häiriköitä, varmaan he eivät hyväksy kohteluani, mutta sitä ei heiltä kysytä. Mies sanoi että katsotaan ja jos ei mene perille sanotaan niin kauan kun menee. Onneksi mies on mun puolella.
On kurjaa kun tenavat ovat mua vastaan ja muu suku, haluisin niin olla heidän kanssaan hyvää pataa, mutta jos ei niin en voi sille mitään. Mitäs ovat niin itsekkäitä. Vika on heissä ei mussa. Lapset kyllä uskoo kun kovasti kohta joutuu sanomaan, vähän kiristää ja pakottaa niin kyllä he vielä minusta tykkää ja äidin ottaa. - opetteleajattelemaan
Miestukeekovasti kirjoitti:
Kiitos! Mies onkin ottanut lapset ja sukunsa puhutteluun ja käskenyt heitä kohtelemaan minua arvokkaasti ja hyvin, muutoin ei halua olla tekemisissä sukunsa kanssa.
Lapset ovat kova pala meille, itsepäisiä ja häiriköitä, varmaan he eivät hyväksy kohteluani, mutta sitä ei heiltä kysytä. Mies sanoi että katsotaan ja jos ei mene perille sanotaan niin kauan kun menee. Onneksi mies on mun puolella.
On kurjaa kun tenavat ovat mua vastaan ja muu suku, haluisin niin olla heidän kanssaan hyvää pataa, mutta jos ei niin en voi sille mitään. Mitäs ovat niin itsekkäitä. Vika on heissä ei mussa. Lapset kyllä uskoo kun kovasti kohta joutuu sanomaan, vähän kiristää ja pakottaa niin kyllä he vielä minusta tykkää ja äidin ottaa.Vielä minusta tykkää ja äidin ottaa? Olet idiootti et heidän äiti. Lapsilla on oma äiti. Ja lasten ei tarvitse tykätä sinusta vaan tulla toimeen kanssasi.
- Jaahasxx
Kirjoituksesi paljasti miksi eivät pidä sinusta. Pidät itseäsi parempana ja haukut lapsia idjooteiksi kun et saa heihin kontaktia. Tiedätkö et lapset kyllä vaistoavat jos joku ei pidä heistä. Toivottavasti mies näkee mimmoinen oikeasti olet ja jättää sinut. En suosittele että hoidat kenenkään lapsia, voit aiheuttaa traumoja heidän lapsuuteen.
Ps. Etsi jatkossa lapseton mies- kdjfkdjfkdjfdk
Uskon että miesten lapset kyllä tajuu kuin arvokas on äitipuoli. Alussa kaikki kinnaa vastaan ja kuin huvikseen mutta tajuuvat että äitipuoli on tosissaan ja tärkee lapsille. Miksei olisi, parempaa kasvatusta miehen lapset eivät voi saada kun äitipuolelta. Vieras ihminen kyllä osaa hoitaa asiat kuin ihminen jolla on tunteita lapsia kohtyaan. äidit eivät koskaan vaadi lapsilta mitään, siivoomista ja passaamista, mutta äitipuoli otta asian heti haluttuun. Isän koti ei ole hotelli, vaan kaikki tekevät työtä siellä. Äitipuoli on rikkaus lapsille. Sen he tietävät mutta tavan vuoksi vaan kinnaa kuin ex äitikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983