Menetkö metallican konserttiin

Kaikysyäsaa

21

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkätukka-68

En mene. Kerran näin Metallican Ruisrockissa ja melkein kuolin tylsistykseen.

En mä bändiä sinänsä huonona pidä, mutta ylipitkäksi venytettyyn keikkaan ei riittänyt kovin montaa hienoa hetkeä.
      Ehkä odotukseni olivat liian korkealla, kun luulin että heidän pitkän uransa varrelta riittäisi hyvää materiaalia kokonaiseen keikkaan.

• dfszdfx

Ei jaksa lähteä

• Vaikka ei menisi keikalle, kannattaa mennä Hämeenlinnaan samana päivänä - paljon naisia liikenteessä ja nyt on ainakin hyvä small talk aihe - Metallica, jos on vaan kiinnostunut Metallican musiikista.

• Peltica

Menen. Sain liput kanssa. Otan kummipojan mukaan.

• Viinamies

Menen myös ja olen ollut 5 kertaa ennestään metallicaa katsomassa. Menen naisen kanssa, ostin sille lipun ja se sitten kuskaa mut autollaan sinne ja bensakulut kuittaantuu sillä lipulla.

• EiJaksaKäydä

Ei jaksa keikoilla käydä, festaritkin tylsiä. Vaikka tykkäänkin hevari yms. muijista niin ei siellä tällänen harmaaparta käy kaupaksi. Musiikkia voi kuunnella ihan omistakin laitteista.

• Plaaahhhhh

Menen :)

• lihavihatipunen

Emmää jaksa varmaan. Oon nähnyt kerran. Ja olihan mulla viime toukokuun keikalle Hjallis-halliin lippu mutta oli niin paha allerginen nuha, että jätin väliin.

• Olen joskus ollut lähellä Olympiastadionia, kun joku metallibändi esiintyi vuonna 2011 muistaakseni. Ei tainut olla Metallica, vaikka jengiä oli paljon liikkeellä. Jotenkin itseäni kiinnosti enemmän Töölön stadionin futisottelu kuin Stadikan megakonsertti. Mieluummin menen HJK:n matsiin nytkin kuin jotain metallibändiä kuuntelemaan. Jotain pehmoheavya on tullut lähinnä kuunneltua Himiä ja Nightwishiä. Kuunneltua on tullut kyllä Metallicaa, mutta ei nappaa kuin hyvät kitaratriffit bändissä.

• scheissea

Kaikki laumasieluiset urpot kuunteli kakarana metallicaa, koska muutkin kuunteli eivätkä uskaltaneet kuunnella mitään sellaista, mistä itse oikeasti pitivät.

• lihavihatipunen

No mutta jos piti oikeasti myös Metallicasta? Mä oon kuunnellut monia eri bändejä ja musiikkityylejä johtuu pitkän tähänastisen elämäni aikana ja Metallica kuuluu "valikoimaan".

• Nyyh, missasin tämänkin:/

• Tuskin jäät mistään paitsi. Etkös sä tykänny lähinnä klassisesta ja iskelmästä?

• MJTMH kirjoitti:

Tuskin jäät mistään paitsi. Etkös sä tykänny lähinnä klassisesta ja iskelmästä?

Kyllähän vanhoja legendoja pitää päästä kuuntelee joku päivä:) Mulla oli pitkä tauko että en kuunnellut metallicaa mutta biisi the day that never comes pisti diggailee taas:) kyllä mä klassisestakin tykkään: p

• peppupupu kirjoitti:

Kyllähän vanhoja legendoja pitää päästä kuuntelee joku päivä:) Mulla oli pitkä tauko että en kuunnellut metallicaa mutta biisi the day that never comes pisti diggailee taas:) kyllä mä klassisestakin tykkään: p

Joo, no... mä nyt vinoilin vaan.

• MJTMH kirjoitti:

Joo, no... mä nyt vinoilin vaan.

eikun ihan tosissaan otin heh;) mä kyllä kuuntelen jpoppia joskus: p

• peppupupu kirjoitti:

eikun ihan tosissaan otin heh;) mä kyllä kuuntelen jpoppia joskus: p

Meinaatko roikkua täällä vai onko suunnitelmaa illaksi?

• ätminelämää

Kyllä menen. Olin myös gunnareita ja ac dc tä katsomassa. Oon minä metallican nähnyt neljä kertaa aikaisemmin.

• Viinamies--

Tottakia menen. Konsertti on hyvä syy juoda viinaa ja tavata naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      152
      8913
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2649
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      48
      2427
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2427
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1827
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1723
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      45
      1259
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe