Me Too- ämmät joutuvat maksamaan Metsäkedolle korvauksia kunnianloukkauksesta
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/32e0e238-08f6-4b11-b84a-23c26eef6064_vd.shtml
Metsäketo voitti Me too-käräjät
51
699
Vastaukset
Taitaa olla koko #metoo-vouohotus pelkkää ämmien paskapuhetta.
#minäenolenähnytmitään
#minäenolekuullutmitään
#sanonsiltimielipiteeni- Joo.o
Toivottavasti noille ämmille aletaan myös potkuja ja julkilynkkauksia jakamaan. Aika monta uraa on maailmalla pilanneet ja jopa itsemurhaan miehiä ajaneet.
Minäkin ajattelen naisena niin että tuo ko.kamppanja on saanut esiin piirteitä joita normaalisti kukaan ei kait edes muistaisi. Kaivetaan vuosien takaisia asioita esiin tämän kamppanjan varjolla, jota ilman ei kukaan olisi puhunut mitään.
Eikö olisi rehellisempää sanoa asiansa heti kun jotain tapahtuu. Se tietty vaatii ihmisen ulostuloa mutta nyt mee too kamppanjaan nojautuen uskalletaan tullu esiin.
Minusta se tuntuu epäreilulta. Jos olen hölmöillyt 3-4- vuotta sitten ja kukaan ei virka mitään niin ajattelen että ehkä tein väärin mutta ei toi toinen siitä niin kärsinyt kun ei sanonut mitään.
Näinhän se tilanne on "kuoliaaksivaiettu" asia sitten ollut.
Kuka ei uskalla, kuka ei muuten vaan ei kehtaa. Nyt sitten ollaan mee toossa aika karmeinkin seurauksin.
Jokaisella ihmisellä on aivot, luulisin niin.- Jamitävielä
taruolento kirjoitti:
Minäkin ajattelen naisena niin että tuo ko.kamppanja on saanut esiin piirteitä joita normaalisti kukaan ei kait edes muistaisi. Kaivetaan vuosien takaisia asioita esiin tämän kamppanjan varjolla, jota ilman ei kukaan olisi puhunut mitään.
Eikö olisi rehellisempää sanoa asiansa heti kun jotain tapahtuu. Se tietty vaatii ihmisen ulostuloa mutta nyt mee too kamppanjaan nojautuen uskalletaan tullu esiin.
Minusta se tuntuu epäreilulta. Jos olen hölmöillyt 3-4- vuotta sitten ja kukaan ei virka mitään niin ajattelen että ehkä tein väärin mutta ei toi toinen siitä niin kärsinyt kun ei sanonut mitään.
Näinhän se tilanne on "kuoliaaksivaiettu" asia sitten ollut.
Kuka ei uskalla, kuka ei muuten vaan ei kehtaa. Nyt sitten ollaan mee toossa aika karmeinkin seurauksin.
Jokaisella ihmisellä on aivot, luulisin niin.Nythän jenkkilässä kaivellaan 30 vuotta vanhoja asioita kun yritetään mustamaalata tuomariehdokasta. Tuulesta temmattuja juttuja.
On tuossa kampanjassa jotakin tosi pahasti pielessä. - envähättelisi
Unohdatte, että noista asioista on monesti vaikea puhua. Monet häpeää, syyttää aiheetta itseään tms. Ainahan asioista olisi helpointa puhua heti, mutta vaikeat asiat ei vaan psykologisesti mene niin ja voi yllättävästi lukita koko ihmisen.
envähättelisi kirjoitti:
Unohdatte, että noista asioista on monesti vaikea puhua. Monet häpeää, syyttää aiheetta itseään tms. Ainahan asioista olisi helpointa puhua heti, mutta vaikeat asiat ei vaan psykologisesti mene niin ja voi yllättävästi lukita koko ihmisen.
.. Jeps.. Vain LappionPuut ja EmpatiaVajavaiset ei näitä(kään) juttuja Tajua/Ymmärrä.. ;P
- Pillujen--asiantuntija
Metsäketo hävisi. Asianajajat voitti koska olivat ainoa jotka tienasi rahaa tuosta. Ei metsäketo tienannut euroakaan tuosta jutusta. Naiset voitti. Korvaukset menee asianajajalle eikä metsäketon taskuun
Ei kyllä hän voitti...Tuskimpa hän mitään isoja rahoja oli itselleen vaillakaan, vaan pointti oli saada nämä naiset maksamaan tekosistaan(sakot ja oikeudenkäynti kulut) , sekä puhdistamaan oma maineensa perättömien juttujen vuoksi.
Sen lisäks nämä naiset saivat myöskin rikosrekisterin..Eli he ovat kirjaimellisesti rikollisia nyt.
Erittäin tyytyväinen olen oikeuden päätökseen....Toivottavasti tämä poikii enemmänkin oikeustoimia miesten puolelta.. Mielenkiinnolla odotan, että miten käy tässä Kimin tapauksessa. Saattaa olla, että tarkoilijan palkalla maksellaan usemapi vuosi sitä laskua.- Mietin.vaan
CamelBoots kirjoitti:
Ei kyllä hän voitti...Tuskimpa hän mitään isoja rahoja oli itselleen vaillakaan, vaan pointti oli saada nämä naiset maksamaan tekosistaan(sakot ja oikeudenkäynti kulut) , sekä puhdistamaan oma maineensa perättömien juttujen vuoksi.
Sen lisäks nämä naiset saivat myöskin rikosrekisterin..Eli he ovat kirjaimellisesti rikollisia nyt.
Erittäin tyytyväinen olen oikeuden päätökseen....Toivottavasti tämä poikii enemmänkin oikeustoimia miesten puolelta.. Mielenkiinnolla odotan, että miten käy tässä Kimin tapauksessa. Saattaa olla, että tarkoilijan palkalla maksellaan usemapi vuosi sitä laskua.Ei tule rikosrekisterimerkintää, vaan sakkorekisterimerkintä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_poliisin_tietojärjestelmät
- ikäviä.naisia
mutta nyt täytyisi laittaa naisten kuvat lehtiin ja nimet että kaikki tietää että syyttävät ihmisiä raiskaajiksi ja sama mitä nämä naiset sanovat niin ei poliisien tarvitse ottaa heitä vakavasti
Samoin kaikki tämänkin palstan huorittelijoiden ja lutkittelijoiden naamat ja nimet.
Vai mitä?- ikävä.sinäkin
vituttaako nyt kuuntelen hähähää
Ei tässä tapauksessa tarvitse laittaa nimiä.
Koska juuri tuollaisia paskanpuhujia kaikki naiset aina on. Muslimit väittävat että kahden naisen todistus vastaa yhden miehen todistusta, mutta liioittelevat suuresti. Tai sitten muslimimiehen todistus ei ole paljonkaan arvoinen.scrg kirjoitti:
Koska juuri tuollaisia paskanpuhujia kaikki naiset aina on. Muslimit väittävat että kahden naisen todistus vastaa yhden miehen todistusta, mutta liioittelevat suuresti. Tai sitten muslimimiehen todistus ei ole paljonkaan arvoinen.Kuulostat ihan Harmikselta..
Et viittis.- eikös_islamissa
scrg kirjoitti:
Koska juuri tuollaisia paskanpuhujia kaikki naiset aina on. Muslimit väittävat että kahden naisen todistus vastaa yhden miehen todistusta, mutta liioittelevat suuresti. Tai sitten muslimimiehen todistus ei ole paljonkaan arvoinen.tarvita raiskauksen toteamiseksi tarvita 4 silminnäkijää. Tämä on sinällään selkeä korkeakulttuurin tuottama sääntö. Koska naisen sanaan raiskaustapauksissa ei voi luottaa. Suuri osa täysin keksittyä on.
- mklbgflrt
Wwuwuw kirjoitti:
Samoin kaikki tämänkin palstan huorittelijoiden ja lutkittelijoiden naamat ja nimet.
Vai mitä?Ei tämä palstan huorittelijoita ja lutkittelijoita ole oikeudessa tuomittu. Lisäksi, noiden naisten syytökset kohdistuivat ihan oikeaan henkilöön - Metsäketoon - eivätkä olleet loukkaavia mutta naurettavia yleistyksiä tyyliin "kaikki naiset ovat sitä ja tätä" jossa ketään ei yksilöidä sen kummemmin.
Sitäpaitsi lutkuus ei ole rikos. Raiskaus on. Joten aste-eroja löytyy. mklbgflrt kirjoitti:
Ei tämä palstan huorittelijoita ja lutkittelijoita ole oikeudessa tuomittu. Lisäksi, noiden naisten syytökset kohdistuivat ihan oikeaan henkilöön - Metsäketoon - eivätkä olleet loukkaavia mutta naurettavia yleistyksiä tyyliin "kaikki naiset ovat sitä ja tätä" jossa ketään ei yksilöidä sen kummemmin.
Sitäpaitsi lutkuus ei ole rikos. Raiskaus on. Joten aste-eroja löytyy.En tiedä mitä lutkuus on, mutta lutkaksi nimittely on rikos.
Laitoin taannoin pari linkkiä oikeuden päätöksistä, kun joku esitti että kyllä voi nimitellä huoraksi ja lutkaksi ketä lystää..- ruoskaa.huorille.com
Wwuwuw kirjoitti:
En tiedä mitä lutkuus on, mutta lutkaksi nimittely on rikos.
Laitoin taannoin pari linkkiä oikeuden päätöksistä, kun joku esitti että kyllä voi nimitellä huoraksi ja lutkaksi ketä lystää..Lutkaisuus ja Lutkamaisuus OVAT rikoksia pahimmasta päästä !
Khyllä sellaiselta akalta joka qullikarusellissa tykkää pyöriä, pitäisi leikata ruosteisella ja tylsällä puukolla pillu irti ja laittaa se julkiselle paikalle tikunnokkaan näytille. Eikä kyllä olisi ollenkaan huono idea sen jälkeen ruoskia ko. akka henkihieveriin. Ihan vain sen tähden että oppisi olemaan ja olisi pyörimättä siinä qullikarusellissa.
- Jännämies-
Hakata ne naiset pitäisi.
- syökö.naista.femakko
Wwuwuw kirjoitti:
Tuokin on rikos.
Itse olet rikos.
Eiköhän tuossa ollut tarve vaan maineen puhdistamiselle sillä tämän kirjoittelunhan takia T.M on menettänyt rahaa peruttujen työtarjousten muodossa. Nyt kun maine on puhdistettu niin pitäisi olla samalla viivalla taas muiden hakijoiden kanssa.
Oikeuden lopputuloksesta huolimatta en kyllä tuota kaveria katselisi missään ohjelmassa mutta sinänsä arvostan ettei lähtenyt kynimään näiltä naisilta menetetyistä työtarjouksista saamatta jääneitä palkkioita.
Se miten oikeuden päätös vaikuttaa ihmisten mielikuviin hänestä jää sitten nähtäväksi kun uusia töitä jaetaan. Vähän pelkään että näistä aina kuitenkin sellainen pieni epäilys jää.Oli tuo oikeudenkäynti kuitenkin hyvä näpäytys ja muistutus siitä, että netissä ei voi sanoa mitä tahansa tunnistettavista ihmisistä. Kuten oli se Ruususenkin oikeudenkäynti.
- 4556666
Wwuwuw kirjoitti:
Oli tuo oikeudenkäynti kuitenkin hyvä näpäytys ja muistutus siitä, että netissä ei voi sanoa mitä tahansa tunnistettavista ihmisistä. Kuten oli se Ruususenkin oikeudenkäynti.
Juuri näin. Nimimerkkejä saa haukkua kuin vierasta sikaa, mutta kun haukutaan oikeaa ihmistä syyllistytään kunnianloukkaukseen. Näinmsilloinkin kun haukuttava on julkkis tai poliitikko
- oikaisu
4556666 kirjoitti:
Juuri näin. Nimimerkkejä saa haukkua kuin vierasta sikaa, mutta kun haukutaan oikeaa ihmistä syyllistytään kunnianloukkaukseen. Näinmsilloinkin kun haukuttava on julkkis tai poliitikko
Haukkua saa kyllä, mutta virheellisiä väittämiä ei saa sanoa. Poliitikon sanominen ääliöksi on kritiikkiä, poliitikon sanominen pedofiiliksi tai murhaajaksi on kunnianloukkausrikos.
oikaisu kirjoitti:
Haukkua saa kyllä, mutta virheellisiä väittämiä ei saa sanoa. Poliitikon sanominen ääliöksi on kritiikkiä, poliitikon sanominen pedofiiliksi tai murhaajaksi on kunnianloukkausrikos.
Tässä esimerkkejä..
https://www.ksml.fi/kotimaa/Senkin-huora-–-Roisia-puhetta-vai-rikollista/302728
- Vmaksuharakoille
Hiipparit, oudot kulkijat ja haahuilijat saa elää maailmoissaan. Muuten on ihan turhaa lämmittelyä toistaiseksi.
- etsinnimiä
Kummallista, kun naisten nimiä ei löydy mistään, joku tietää ne ,ehkä saamme ne suunsoittajat joskus selville.
- syytteen_nostaa
Wwuwuw kirjoitti:
Ilmiselvästä innostasi huolimatta kannattaa muistaa, että hekin voivat nostaa syytteen.
Syyttäjä. Ei joku netissä kirjoittelva katkera ja kuiva metoo nainen.
syytteen_nostaa kirjoitti:
Syyttäjä. Ei joku netissä kirjoittelva katkera ja kuiva metoo nainen.
Kyllä vaan voi nostaa syytteen. Jos siis kyseessä on oikea tunnistettavissa oleva henkilö, eikä nimimerkki.
- puhut_ilmeisesti
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä vaan voi nostaa syytteen. Jos siis kyseessä on oikea tunnistettavissa oleva henkilö, eikä nimimerkki.
kanteen nostamisesta käräjäoikeuteen? Tai sitten trollaat muuten vaan.
- Kaisanoasaa
Tuo tuomio aivan perseestä- Nuo naiset pitäisi ristiinnaulita
- huhhuhhuh
Järkyttävää tuo sinun murhanhimosi!
- trolli
Minä en kuulu Metsäkedon ihan lähipiiriin, mutt joskus ollaan tavattu kun samoissa piireissä kuitenkin pyöritään. On ns. yhteisiä tuttavia... kenties ystäviäkin. Ikinä en ole hänestä mitään suurempaa negatiivista asiaa kuullut... ennen tätä julkista kohua, josta lehdistä luin.
Eikä ole ne naisetkaan; joiden tiedän hänen kanssaan jonkinlaisesti enemmän oleen tekemisissä, ikinä ole edes vihjanneen hänen olleen epäasiallisen röyhkeä tai töykeä.
Herrasmieheksi hänet aina olen mieltänyt, tosin ei hän ole koskaan edes yrittänyt pyrkiä tai hakeutua seuraani erityisemmin.
Eiköhän miehille kuitenkin jonkin asteinen aloitteiden teko pidä kuitenkin sallia... ja niitä ehdotuksia voi tehdä, aivan monella tapaa... kunhan ei käsiksi käy!
Röyhkeimmät aloitukset naiset varmaan ampuvat alas; tai muutamia nekin saattavat miellyttää,ehkä.
Onhan noita tullut minunkin kohdalle; jos jonkin moista ehdotelmaa... eri tavoin olen niihin suhtautunut... olan kohautuksesta, kohteliaasti kieltäytyen... tai nähneet ainoastaan kantapääni poistuessani paikalta, hävyttömimmät vielä saaneet korvapuustinkin!
Ne jotka käyvät käsiksi muistavat taatusti; ei nainen aina ole niin helppo saalis kuin miltä näyttää!
Mutt kaiken kaikkiaan tästä keissistä; Olen iloinen ett Tomin mainetta on puhdistettu! Iloinen myös siitä ett herrasmiesmäisesti EI pyytänyt mittavia vahingonkorvauksia, joita hänelle aiheutui!
Ja iloinen siitä ett tällainen juttu puitiin oikeudessa ja syylliset tuomittiin... paitsi yhtä "yllyttäjää"!
Oikeus kulut oisivat voineet olla vielä suuremmat... syyllisten maksettaviksi, voisivat osaltaan hillitä muita osallistumasta samankaltaiseen syyttelyyn!
Tsemppiä Tomi Metsäkedolle ja hänen läheisilleen, joihin kohu on vaikuttanut suuresti!- trolli
Wwuwuw kirjoitti:
Korvapuustista puheen ollen..
https://www.iltalehti.fi/viihde/2013050416975948_vi.shtmlKiikun kaakun ketä uskoa... ja mikä on puhdas totuus, nyt tästäkään asiasta.
Kuitenkin nuo ahdistelu ja raiskaus syytteet hylättiin. Oletko sä henkilökohtaisesti joskus tavannut Metsäkedon... tai jopa keskustellut hänen kanssaan. Kun minä ainakaan en missään kohtaa koskaan ole häntä mitenkään epämiellyttäväksi ihmiseksi kokenut. No tosin olen ollut vain samassa seurueessa mukana hetkellisesti. Ei ne ole muutkaan naiset ihan hänen lähipiiristään uskoneet hänen syyllistyneen suoranaisiin törkeyksiin.
Siihen mä puolestani uskon ett äijä kyllä flirttailee mielellään naisten kanssa... sitäkin olen sivusta seurannut, mielenkiinnolla... sillä se oli niin kesyä sekä siistiä... eikä ainakaan silloin johtanut mihinkään muuhun kuin porukan yleiseen viihtyvyyteen. Korostan ett mä olin täysin sivullinen niissä tapahtumissa, ja toisen miehen daamina mukana. - voiulospäinollamiellyttä
Mä en usko, että ihan aiheetta ketään tuommoisista asioista epäillään, ehkä juttuun on vaan sekaantunut useampia tapauksia ilman suurempia syitä. Metoo kohu on ihan hyvä juttu, sillä siinä nyt oikeasti nostetaan ihmisiä vastuuseen tekemisistään ja kyllä tuo kohu varmasti Metsäkedonkin imagoon jatkossa vaikuttaa. Lisäksi vielä noi jutut, että ei olis siitäkään uskonut, niinpä en olis itekään uskonut millainen pienenä suuresti ihailemani Bill Cosby on, ihan hirviöhän siitä paljastui ja tosi pettynyt olo tuli itelle. Mun mielestä näitä juttuja ei sais väheksyä. Tekijälle ne voi olla vaan pieni juttu, mutta se kohde voi kärsiä ja traumatiaoitua pitkäksi aikaa ja niitä on monesti vaikea purkaa ennenkuin pitkien aikojen jälkeen.
- trolli
voiulospäinollamiellyttä kirjoitti:
Mä en usko, että ihan aiheetta ketään tuommoisista asioista epäillään, ehkä juttuun on vaan sekaantunut useampia tapauksia ilman suurempia syitä. Metoo kohu on ihan hyvä juttu, sillä siinä nyt oikeasti nostetaan ihmisiä vastuuseen tekemisistään ja kyllä tuo kohu varmasti Metsäkedonkin imagoon jatkossa vaikuttaa. Lisäksi vielä noi jutut, että ei olis siitäkään uskonut, niinpä en olis itekään uskonut millainen pienenä suuresti ihailemani Bill Cosby on, ihan hirviöhän siitä paljastui ja tosi pettynyt olo tuli itelle. Mun mielestä näitä juttuja ei sais väheksyä. Tekijälle ne voi olla vaan pieni juttu, mutta se kohde voi kärsiä ja traumatiaoitua pitkäksi aikaa ja niitä on monesti vaikea purkaa ennenkuin pitkien aikojen jälkeen.
Usko kuule huviksesi... mä olen henkeen ja vereen samaa mieltä kanssasi, noin yleensä ottaen.
Olen ihan aktiivisesti painostanut esim. lainsäätöön muutamia parannuksia otettavaksi huomioon, Ei voida puhua uhrin hyväksynnästä yhdyntään esim. silloin kun kysymyksessä on alaikäisen lapsi!
Tarkoitan tässä 10 vuotiasta tyttölasta, asia käsitelty oikeudessa ja syyllinen sai lievemmän rangaistuksen koska lapsi ei ollut oikeuden mukaan selvästi ilmaissut kielteistä kantaansa yhdyntään.
Siis kyseessä oli aikuinen pakolaisuus statuksen saanut mies ja 10vuotias tyttölapsi.
Mies tuomittiin lapsenhyväksikäytöstä, ei raiskauksesta, josta tuomio olisi ollut huomattavasti kovempi.
Kyllä mä olen itse kokenut sen kun on fyysisesti käyty minuun käsiksi, mies kertoi opettavansa minut; venkoilemaan vielä hänelle lisää... Saatiin molemmat aika rajuja ruumiillisia ruhjeita, mutt mä selvisin luultavasti siitä pienemmillä kolhuilla; mitä mies.
Rusikoin hänet aivan kylmästi siihen kuntoon ettei taatusti kovin herkästi perässäni pysy... juoksussa.
Eli korkokengällä jysäytin hänen jalkateränsä päälle, ja nyrkkini upotin pallean/vatsan seuduille, saaden hänet irroittamaan otteensa minusta... ja sitt otin ritolat, pakoon niin paljon kuin kintuistani pääsin. Mulla irtosi hiuksia päästäni tukottain ja lääkärin tarkastuksessa sain myös tietää ett päähankaanikin oli hieman irronnut kallostani. Vammani ovat parantuneet jo, luultavasti hänenkin jalkapöytänsä murtumat ja muut ruhjeet, kuten mun kynsieni uurtamat jäljet ovat parantuneet... en tiedä, enkä aio edes kysellä kuulumisia.
Koitti maksattaa mulla sairastamisensa laskut... ilmoitin ett käännympä minäkin sitten poliisin puoleen ja oikeus saa ratkaista meidän keskenäisen riidan siitä... onko mun vaginani , ilman mun suostumustani kyseisen herran käytössä vai ei... ainakin mä vastustin tarpeeksi, jottei ainakaan myönteisestä vartauksesta ollut kysymys... vai mitä? Mulla on kirjekuoressa vieläkin juurineen irroneita hiuksia ja valokuvia mustelmista kehossani, lääkärin todistus ym.
Eipä olla oltu oikeudessa...enkä usko ett toisten käy naiseen enää käsiksi. Kävi vielä broidikin epävirallisesti keskustelemassa hänen kanssaan... käytöstavoista; naisia kohtaan! trolli kirjoitti:
Kiikun kaakun ketä uskoa... ja mikä on puhdas totuus, nyt tästäkään asiasta.
Kuitenkin nuo ahdistelu ja raiskaus syytteet hylättiin. Oletko sä henkilökohtaisesti joskus tavannut Metsäkedon... tai jopa keskustellut hänen kanssaan. Kun minä ainakaan en missään kohtaa koskaan ole häntä mitenkään epämiellyttäväksi ihmiseksi kokenut. No tosin olen ollut vain samassa seurueessa mukana hetkellisesti. Ei ne ole muutkaan naiset ihan hänen lähipiiristään uskoneet hänen syyllistyneen suoranaisiin törkeyksiin.
Siihen mä puolestani uskon ett äijä kyllä flirttailee mielellään naisten kanssa... sitäkin olen sivusta seurannut, mielenkiinnolla... sillä se oli niin kesyä sekä siistiä... eikä ainakaan silloin johtanut mihinkään muuhun kuin porukan yleiseen viihtyvyyteen. Korostan ett mä olin täysin sivullinen niissä tapahtumissa, ja toisen miehen daamina mukana."Poliisi näytti hänelle valvontakameran kuvaa tapahtumayöltä.
- En usko, että olen lyönyt häntä siten, että häntä on sattunut, laulaja ilmoitti kuulusteluissa."
Kyllä mä uskon että Metsäketo(kin) osaa käyttäytyä oikein kivasti ja sulavasti tarpeen tullen, mutta sitten kun on tullut hivenen liikaa maisteltua, niin on mennyt överiksi. Vai miksi hänen oma asianajajansa nimitti häntä mulkuksi?Wwuwuw kirjoitti:
"Poliisi näytti hänelle valvontakameran kuvaa tapahtumayöltä.
- En usko, että olen lyönyt häntä siten, että häntä on sattunut, laulaja ilmoitti kuulusteluissa."
Kyllä mä uskon että Metsäketo(kin) osaa käyttäytyä oikein kivasti ja sulavasti tarpeen tullen, mutta sitten kun on tullut hivenen liikaa maisteltua, niin on mennyt överiksi. Vai miksi hänen oma asianajajansa nimitti häntä mulkuksi?Entäs Metsäkedon oma lausunto " yksipuolisesta tahdonvoimasta"..
"Olen käyttäytynyt elämässäni typerästi ja ollut monille ihmisille öykkärimäinen. En lähde näitä tosiasioita kiistämään. Samalla kuitenkin toivon suhteellisuudentajua erityisesti netissä käytävään keskusteluun.
- Lisäksi olen ollut pitkään poikamies ja hakenut uutta naisseuraa, joskus turhankin kärkkäästi ja liiankin suurella yksipuolisella tahdonvoimalla. Kun tähän kaikkeen liittää välillä käsistäni karanneen liiallisen juhlimiseni, on soppa ollut valmis. Tuota karvasta keittoa joudun nyt ansaitusti maistamaan."- trolli
Wwuwuw kirjoitti:
Entäs Metsäkedon oma lausunto " yksipuolisesta tahdonvoimasta"..
"Olen käyttäytynyt elämässäni typerästi ja ollut monille ihmisille öykkärimäinen. En lähde näitä tosiasioita kiistämään. Samalla kuitenkin toivon suhteellisuudentajua erityisesti netissä käytävään keskusteluun.
- Lisäksi olen ollut pitkään poikamies ja hakenut uutta naisseuraa, joskus turhankin kärkkäästi ja liiankin suurella yksipuolisella tahdonvoimalla. Kun tähän kaikkeen liittää välillä käsistäni karanneen liiallisen juhlimiseni, on soppa ollut valmis. Tuota karvasta keittoa joudun nyt ansaitusti maistamaan."Ehkä hän on humalapäissään sitt käyttäytynyt joskus huonosti.... jos itsekin niin toteaa. En mä häntä nyt niin hyvin tunne, ett alkaisin hänen omia sanojaan kiistämään.
Ja on mun tullut itsenikin joskus sanottua sellaisia asioita, joita hetken päästä olen katunut.
Uskoisin ett asia on tuttu aika monelle meistä; Sammakot hyppineet ulos suusta ja niiden pomppimista ei mikään enää estä, kun kerran ovat vapaaksi päässeet!
Äijien "vonkaaminen" on nyt aivan eri asia kuin todellinen seksuaalinen hyväksikäyttö tai raiskauksen yritys tai raiskaus; josta Metsäketoa syytettiin, niissä netti puheissa!
Eiköhän tuo hänen lausuntonsa todellisuudessa juuri kerro siitä Metsäkedon moraalisesta puolesta ja omasta katumuksestaankin, jos on huonosti joskus käyttäytynyt naisia kohtaan "vongatessaan".
Ihan oikeesti: Kuinka monen kuvittelet/ajattelet jättävän väliin vahingonkorvausten pyytämisen, kun siihen olisi ollut mahdollisuus? Pienenä kipurahana siitä kohusta joita puheet hänelle aiheuttivat?
Ja aivan lopuksi:
KYLLÄ, minusta Tomi Metsäketo ihan fiksu mies, on aina ollut minun silmissäni! Ja tulee olemaan mun kokemuksillani, hänen lähettyvillään ei ole ollut minkäänlaista hämminkiä!
Jos on kännipäissään örveltänyt vongaten, tuskinpa tekee niin jatkossa ainakaan kun viihteellä on!
- hienoahienoa
Aikookohan Metsäketo keittää nuo naiset elävältä? :D :D :D
- tod.hienoa
Kyllä ainakin syytä olisi. Toivottavasti Tonppa laittaa öljykattilan jo porisemaan :D
- tunteilla
eiköhä naisten KUVAT ihan kirjojen kirjassa oo tullu selväksi.TUOMARINAKIN istuu usein vastakkaist sukupuolta oleva(tähänasiaan en tiedä kumpiko ol)mut oikeus varmaan tapahtu.tuomari ku en onneks ole eikä tule.ku oon ihminen.
- 9ujipomklpu9y08
Kyllä julkisilla foorumeilla, kuten täälläkin, käydyistä paskapuheista kuten väkivaltaan yllyttämisistä yms. pitäs antaa enemmän rapsuja. Siinä saisi valtiokin kerättyä lisää hintaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1729883Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513249Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483011- 622748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012125- 1142083
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641566Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221276