Ätmiys on pelkkä myytti

Kaisanoasaa

Todellisuudessa ätmejä sen paremmin kuin ytmejäkään ei ole olemassa. Jokainen meistä on yhtä arvokas ja pohjimmiltaan meistä jokaiselle löytyy ottajansa.

77

612

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RumaAlien

      Rumia miehiä sensijaan on olemassa.
      Ruma mies kokee kelpaamattomuuden tunteen naisten suhteen.
      Näistä on vaikea lähestyä, kun olettaa, että on niin ruma, ettei ole mitään mahdollisuuksia naisen suhteen.
      Samoin olettaa, että jokainen vastaantuleva nainen antaa heti pakit ja katsoo inhoten rumaa miestä, jos tämä lähestyy naista.
      Naisella on ruman miehen varalta puolustautuminen ja eroon pääsy keino: Mulla on poikaystävä/poikakaveri, seurustelen, olen varattu.
      Se on varma asia päästä miehestä eroon.

      • Lakkaa olettamasta.



      • lempeä_herätys
        Wwuwuw kirjoitti:

        Naulapää laittoi tän linkin kerran ja nimitti tätä ätceliydestä parantunutta miestä petturiksi..

        https://incels.me/threads/the-toxic-world-of-online-misogyny-part-1-356.70317/

        Kehotan katsomaan.

        Tiedätkö sinä (tai joku muu), onko naisille olemassa mitään incel-sivustoja tai yhteisöjä? Mielellään sellaisia, jotka tarjoavat vertaistukea mutta eivät kannata väkivaltaa. Nuo miespuoliset incelit kun tapaavat ainakin täällä sinkut-palstalla olla enemmistössä.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Tiedätkö sinä (tai joku muu), onko naisille olemassa mitään incel-sivustoja tai yhteisöjä? Mielellään sellaisia, jotka tarjoavat vertaistukea mutta eivät kannata väkivaltaa. Nuo miespuoliset incelit kun tapaavat ainakin täällä sinkut-palstalla olla enemmistössä.

        Jaaa..a, en ole ainakaan kuullut. Naisten ongelmat on yleensä jotain muuta..kuin miehen puutetta.


      • lempeä_herätys
        Wwuwuw kirjoitti:

        Jaaa..a, en ole ainakaan kuullut. Naisten ongelmat on yleensä jotain muuta..kuin miehen puutetta.

        Jaa. :D No täällä päässä ainakin on elämässä kaikki muu paitsi mies.

        Eli ihan puhtaasti "involuntary celibacy" on kyseessä.

        En kai minä nyt ihan ainoa nainen ole... Pitäisikö itse perustaa jokin naisten incel-yhteisö? ;-)
        Sen nimeksi voisi tulla "Tyhjä syli".


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Jaa. :D No täällä päässä ainakin on elämässä kaikki muu paitsi mies.

        Eli ihan puhtaasti "involuntary celibacy" on kyseessä.

        En kai minä nyt ihan ainoa nainen ole... Pitäisikö itse perustaa jokin naisten incel-yhteisö? ;-)
        Sen nimeksi voisi tulla "Tyhjä syli".

        Ihan hyvä idea.

        Muistaakseni naiset kokevat yksinäisyyttä miehiä enemmän...

        Eikö facessa ole kaikenlaisia ryhmiä..


      • RumaAlien
        MJTMH kirjoitti:

        Lakkaa olettamasta.

        Tässä mitään oleteta, vaan tuodaan tosiasiat esille.
        Pyysinpä erästä naista kahville, jonka kanssa olin jutellut, mutta kieltäytyi kutsusta.
        Mikään muu syy ei voinut olla, kuin rumuuteni.


      • Mietin.vaan
        lempeä_herätys kirjoitti:

        Tiedätkö sinä (tai joku muu), onko naisille olemassa mitään incel-sivustoja tai yhteisöjä? Mielellään sellaisia, jotka tarjoavat vertaistukea mutta eivät kannata väkivaltaa. Nuo miespuoliset incelit kun tapaavat ainakin täällä sinkut-palstalla olla enemmistössä.

        Kuriositeettina, koko incel-termin lanseerasi nimenomaan NAINEN. Sittemmin katkerat miehet omivat termin ja rakensivat sen ympärille oman naisvihamielisyyden linnakkeensa jolloin se ensimmäinen nainen irtisanoutui koko jutusta.

        Aasinsiltana, tuo taitaa olla syynä siihen miksi naisille ei oikein ole naisille tarkoitettuja ryhmiä. Miehet tulevat, valtaavat ja myrkyttävät ne ennen pitkää kuitenkin. Lisäksi USEIMMILLA naisilla on kuitenkin niitä IRL-ystäviä, joiden kanssa käsitellä näitä asioita.


      • RumaAlien kirjoitti:

        Tässä mitään oleteta, vaan tuodaan tosiasiat esille.
        Pyysinpä erästä naista kahville, jonka kanssa olin jutellut, mutta kieltäytyi kutsusta.
        Mikään muu syy ei voinut olla, kuin rumuuteni.

        Käytit sanaa "olettaa" kahteen kertaan tuossa kirjoituksessa 5.10.2018 16:28.
        Eikö siis sun sanoillasi ole mitään merkitystä?


    • mklbgflrt

      Ei ytmiys tai ätmiys mittaakaan ihmisarvoa vaan pariutumismahdollisuuksia ja pariutumisen todennäköisyyttä.

      "Kaikille löytyy ottajansa" väite taas on silkkaa kukkua. Se että kaikki eivät löydä kumppania on kiistämätön tosiasia mikä ei muutu vaikka koko MAT-teoria ei pitäisikään paikkaansa.

      • "Se että kaikki eivät löydä kumppania on kiistämätön tosiasia ..."
        Ei tietenkään löydä! Miksi edes pitäisi löytää?


      • Länsimaalaiset miehet ovat hyvin haluttuja partnereita aasialaisten naisten keskuudessa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Länsimaalaiset miehet ovat hyvin haluttuja partnereita aasialaisten naisten keskuudessa.

        Arabimaissa taasen länsimaalaiset naiset on niin haluttuja, että vaihtokaupassa saattaa saada kokonaisen kamelin.


      • scrg kirjoitti:

        Arabimaissa taasen länsimaalaiset naiset on niin haluttuja, että vaihtokaupassa saattaa saada kokonaisen kamelin.

        Mä olen vain viiden kamelin arvonen..


      • mklbgflrt
        Wwuwuw kirjoitti:

        Länsimaalaiset miehet ovat hyvin haluttuja partnereita aasialaisten naisten keskuudessa.

        Tämäkin on kukkua. Suurin osa aasialaisista naisista suosii oman maan miehiä, ei siksi ettei olisi "parempia" vaihtoehtoja, vaan siksi koska oman maan miehet ovat kuitenkin lähtökohtaisesti parempia esim. yhteisen kielen ja molemmille tutun kulttuurin vuoksi. Kutakuinkin ainoa syy miksi aasialaiset naiset haluavat länsimaalaisen miehen, on elintason kohotus, ei mies sinänsä. Jos elintasosi on kunnossa tai saat sen kotimaisen miehen avulla, länsimaalainen mies ei ole ensi- eikä edes toissijainen vaihtoehto.

        Erityisesti japanilaiset naiset suosivat japanilaisia miehiä, ihan siksi koska yllättävän moni japanilainen EI osaa edes englantia. Kiinalaiset kaupunkilaisnaiset taas ovat vielä enemmän elintason ja mammonan perään kuin länsimaalaiset. Kiinalaiset maalaisnaiset, vietnamilaiset, yms köyhien maiden naiset taas ovat käytännössä juntteja, jotka eivät osaa kuin omaa kieltään, eivätkä liiku missään missä voisivat länsimiehiin törmätä eivätkä pysty kommunikoimaan edes auttavasti mikä haittaa suhteiden syntymistä. Ja edelleenkin motivaatio on raha, eikä palava kiinnostus länsimaalaiseen mieheen.

        EHKÄ ainoa poikkeus sääntöön ovat filippiiniläisnaiset jotka KUULEMMA pitävät länsimaalaisia taviksiakin komeina, ainakin verrattuna filippiiniläismiehiin. Mutta tämäkin voi olla seurausta vain siitä että filippiiniläisnaiset osaavat teeskennellä vakuuttavammin.

        Itse asiassa aasialaiset naiset käyvät vielä kuumempina mustiin miehiin kuin länsimaalaiset, mitä tulee silkaan himoon. Mutta heitä ei noissa Aasian maissa näy edes turisteina.


      • h567jh67
        MJTMH kirjoitti:

        "Se että kaikki eivät löydä kumppania on kiistämätön tosiasia ..."
        Ei tietenkään löydä! Miksi edes pitäisi löytää?

        Aloittaja väitti "pohjimmiltaan meistä jokaiselle löytyy ottajansa". Kysy häneltä. Vai kuuluuko agendaasi vain ätmien kyykyttäminen?

        Oikeasti sinun ei tarvitse edes vastata, sillä tiedämme jo totuuden.


      • h567jh67 kirjoitti:

        Aloittaja väitti "pohjimmiltaan meistä jokaiselle löytyy ottajansa". Kysy häneltä. Vai kuuluuko agendaasi vain ätmien kyykyttäminen?

        Oikeasti sinun ei tarvitse edes vastata, sillä tiedämme jo totuuden.

        Voin kuitenkin vastata.

        "Aloittaja väitti "pohjimmiltaan meistä jokaiselle löytyy ottajansa". Kysy häneltä. Vai kuuluuko agendaasi vain ätmien kyykyttäminen?"

        Aloittaja tarkoittaa tuolla lainauksellasi sitä, että teoriassa kelle tahansa yksittäiselle henkilölle löytyisi kumppani, mikäli tuo kyseinen henkilö olisi paras versio itsestään tai ainakin kohtuullisen lähellä sitä. Käytännössä on kuitenkin niin, että joku jää aina ilman, vaikka olisi kuinka hieno ihminen. Tämä johtuu kahdesta syystä: 1.) Kellään ei ole mahdollisuutta tavata lähellekään kaikkia mahdollisia kumppaniehdokkaita maailmassa elämänsä aikana. 2.) Aikaa kumppanin etsintöihin ja löytämisiin on itse kullakin käytössä varsin rajallisesti. Näillä kahdella syyllä perustelen, miksi olen samaa mieltä, ettei kaikki löydä kumppania.


      • h567jh67
        MJTMH kirjoitti:

        Voin kuitenkin vastata.

        "Aloittaja väitti "pohjimmiltaan meistä jokaiselle löytyy ottajansa". Kysy häneltä. Vai kuuluuko agendaasi vain ätmien kyykyttäminen?"

        Aloittaja tarkoittaa tuolla lainauksellasi sitä, että teoriassa kelle tahansa yksittäiselle henkilölle löytyisi kumppani, mikäli tuo kyseinen henkilö olisi paras versio itsestään tai ainakin kohtuullisen lähellä sitä. Käytännössä on kuitenkin niin, että joku jää aina ilman, vaikka olisi kuinka hieno ihminen. Tämä johtuu kahdesta syystä: 1.) Kellään ei ole mahdollisuutta tavata lähellekään kaikkia mahdollisia kumppaniehdokkaita maailmassa elämänsä aikana. 2.) Aikaa kumppanin etsintöihin ja löytämisiin on itse kullakin käytössä varsin rajallisesti. Näillä kahdella syyllä perustelen, miksi olen samaa mieltä, ettei kaikki löydä kumppania.

        Ok, ihan kelpo selitys. Mutta jos ja kun kohtasi 1 ja 2 pitävät paikkaansa, aloittajan oletus siitä että jokaiselle on ottajansa on romanttis-teoreettista höttöä joka ei auta ketään koskaan missään.


      • h567jh67 kirjoitti:

        Ok, ihan kelpo selitys. Mutta jos ja kun kohtasi 1 ja 2 pitävät paikkaansa, aloittajan oletus siitä että jokaiselle on ottajansa on romanttis-teoreettista höttöä joka ei auta ketään koskaan missään.

        Tuo on kyynisen ihmisen puhetta.
        Tärkeintä on yrittää ja pitää itsestään huolta. Koittaa olla se paras versio itsestään, avoin kaikille tilaisuuksille, ja valmis mihin tahansa oli missä tahansa milloin tahansa. Vaikka ei jatkuvalla yrittämisellä löytäisikään yhtäkään kumppania edes lyhyisiin suhteisiin koko pitkän elämänsä aikana (mikä olisi tuolloin hyvinkin huonoa tuuria), niin ainakin on saanut tavata ja olla tekemisissä jos monenmoisen eri ihmisen kanssa ja mitä luultavimmin jakaa heidän kanssaan kokemuksia jollakin muulla hienolla tavalla kuin just ehkä puhtaasti romanttisessa mielessä. Tämä maailma on kuitenkin tosi iso paikka, ja siksi on täysin mahdollista, että joku todella kauniskin ihminen (sisältä ja ulkoa) elää koko elämänsä yksin, koska ei vaan yksinkertaisesti ole löytänyt ketään sopivaa itselleen. Joko kiinnostavat kumppaniehdokkaat ovat olleet aina joko varattuja tai eivät ole osoittaneet vastakiinnostusta. Ja sitten eräänä päivänä huomaa olevansa harmaahapsuinen vanhus ja edelleen yksin. Tuo on varmaan se juttu mitä tosi moni pelkää, mutta aika harvalle niin todella käy, mikäli ihan oikeasti on ottanut itsestään joka päivä kaiken mahdollisen irti mitä on järkevää ottaa, ja elää elämäänsä puoleensavetävällä asenteella kaikkalla missä onkaan. Sellaiset ihmiset ovat aina kiinnostavia, tavalla tai toisella.

        Tulee vain jonain päivänä törmätä sellaiseen ihmiseen, joka kiinnostuu sinusta niin paljon ja kauttaaltaan, ettei voi pitää näppejään erossa sinusta... etkä sinä hänestä! Joskus tämä voi käydä ilmi hyvinkin nopeasti ensitapaamisesta, mutta yhtä lailla siihen pisteeseen pääseminen voi kestää vuosikausia - ääritapauksissa vuosikymmeniä. Se on just se, kun koskaan ei voi tietää etukäteen, ennen kuin se todella tapahtuu ja maa alkaa järistä. Pyrkikää siis kaikkina aikoina olemaan kärsivällisiä ja lakatkaa lataamasta itsellenne odotuksia, jotka vain sekoittavat päänne ja johdattavat teitä harhaan kaikesta siitä, mitä tapahtuu juuri NYT. Sillä se on AINA kaikista tärkeintä mitä tapahtuu JUURI NYT! Älkää koskaan unohtako sitä.


      • h567jh67
        MJTMH kirjoitti:

        Tuo on kyynisen ihmisen puhetta.
        Tärkeintä on yrittää ja pitää itsestään huolta. Koittaa olla se paras versio itsestään, avoin kaikille tilaisuuksille, ja valmis mihin tahansa oli missä tahansa milloin tahansa. Vaikka ei jatkuvalla yrittämisellä löytäisikään yhtäkään kumppania edes lyhyisiin suhteisiin koko pitkän elämänsä aikana (mikä olisi tuolloin hyvinkin huonoa tuuria), niin ainakin on saanut tavata ja olla tekemisissä jos monenmoisen eri ihmisen kanssa ja mitä luultavimmin jakaa heidän kanssaan kokemuksia jollakin muulla hienolla tavalla kuin just ehkä puhtaasti romanttisessa mielessä. Tämä maailma on kuitenkin tosi iso paikka, ja siksi on täysin mahdollista, että joku todella kauniskin ihminen (sisältä ja ulkoa) elää koko elämänsä yksin, koska ei vaan yksinkertaisesti ole löytänyt ketään sopivaa itselleen. Joko kiinnostavat kumppaniehdokkaat ovat olleet aina joko varattuja tai eivät ole osoittaneet vastakiinnostusta. Ja sitten eräänä päivänä huomaa olevansa harmaahapsuinen vanhus ja edelleen yksin. Tuo on varmaan se juttu mitä tosi moni pelkää, mutta aika harvalle niin todella käy, mikäli ihan oikeasti on ottanut itsestään joka päivä kaiken mahdollisen irti mitä on järkevää ottaa, ja elää elämäänsä puoleensavetävällä asenteella kaikkalla missä onkaan. Sellaiset ihmiset ovat aina kiinnostavia, tavalla tai toisella.

        Tulee vain jonain päivänä törmätä sellaiseen ihmiseen, joka kiinnostuu sinusta niin paljon ja kauttaaltaan, ettei voi pitää näppejään erossa sinusta... etkä sinä hänestä! Joskus tämä voi käydä ilmi hyvinkin nopeasti ensitapaamisesta, mutta yhtä lailla siihen pisteeseen pääseminen voi kestää vuosikausia - ääritapauksissa vuosikymmeniä. Se on just se, kun koskaan ei voi tietää etukäteen, ennen kuin se todella tapahtuu ja maa alkaa järistä. Pyrkikää siis kaikkina aikoina olemaan kärsivällisiä ja lakatkaa lataamasta itsellenne odotuksia, jotka vain sekoittavat päänne ja johdattavat teitä harhaan kaikesta siitä, mitä tapahtuu juuri NYT. Sillä se on AINA kaikista tärkeintä mitä tapahtuu JUURI NYT! Älkää koskaan unohtako sitä.

        Aika harva suhde mihin olen törmännyt on missään vaiheessa ollut sellaista ettei voisi pitää näppejään toisista erosta. Pikemminkin se on ollut sellaista haaleaa tunnetta että "ok kai tuon kanssa oleminen nyt yksinolon päihittää". Ehkä nuoremmilla on touhussa vielä intohimoa mukana mutta kun puhutaan päälle kolmekymppisistä taviksista, tuntuvat suhteet lähes järjestään olevan järkiliittoja. Ja - uskot sen tai et - sitä intohimoa löytyy lähinnä niistä parisuhteista joissa molemmat ovat hyvännäköisiä.


      • h567jh67 kirjoitti:

        Aika harva suhde mihin olen törmännyt on missään vaiheessa ollut sellaista ettei voisi pitää näppejään toisista erosta. Pikemminkin se on ollut sellaista haaleaa tunnetta että "ok kai tuon kanssa oleminen nyt yksinolon päihittää". Ehkä nuoremmilla on touhussa vielä intohimoa mukana mutta kun puhutaan päälle kolmekymppisistä taviksista, tuntuvat suhteet lähes järjestään olevan järkiliittoja. Ja - uskot sen tai et - sitä intohimoa löytyy lähinnä niistä parisuhteista joissa molemmat ovat hyvännäköisiä.

        Koostuuko koko sinun maailmakuvasi pelkästään siitä, mitä olet paikan päällä todistanut ja läheisiltäsi kuullut juoruttavan?


      • h567jh67
        MJTMH kirjoitti:

        Koostuuko koko sinun maailmakuvasi pelkästään siitä, mitä olet paikan päällä todistanut ja läheisiltäsi kuullut juoruttavan?

        Koostuuko sinun maailmankuvasi sitten pelkästään idealistisesta haihattelusta? Puhun vaan sitä mitä olen lähipiirissäni huomannut, ja mitä minulle on luottamuksellisesti kerrottu. Siihen kuuluu lukuisia pareja jotka eivät missään tilaisuuksissa tai tilanteissa osoita minkäänlaista pientäkään hellyyden osoitusta, edes kädestä pitämistä, haalaamisesta tai suutelemisesta puhumattakaan. Liioin ei äänessä kuulu mikään intohimoinen rakkaus, vaan arkiset asiat. Kuinka ne jotka eivät "kykene pitämään näppejään toisistaan erossa" voivat kuitenkin istua samassa tilassa tuntikaupalla niin kuin sitä toista ei olisikaan, tuskin edes sanoen sanaa toisilleen.


      • h567jh67 kirjoitti:

        Aika harva suhde mihin olen törmännyt on missään vaiheessa ollut sellaista ettei voisi pitää näppejään toisista erosta. Pikemminkin se on ollut sellaista haaleaa tunnetta että "ok kai tuon kanssa oleminen nyt yksinolon päihittää". Ehkä nuoremmilla on touhussa vielä intohimoa mukana mutta kun puhutaan päälle kolmekymppisistä taviksista, tuntuvat suhteet lähes järjestään olevan järkiliittoja. Ja - uskot sen tai et - sitä intohimoa löytyy lähinnä niistä parisuhteista joissa molemmat ovat hyvännäköisiä.

        .. Jeps.. Näin se Monesti on, koska Suurin osa IhmiApinoista on Jotain BonoBojen ja/tai NarsuMarsujen RisteyTyksiä.. ;D


      • h567jh67 kirjoitti:

        Koostuuko sinun maailmankuvasi sitten pelkästään idealistisesta haihattelusta? Puhun vaan sitä mitä olen lähipiirissäni huomannut, ja mitä minulle on luottamuksellisesti kerrottu. Siihen kuuluu lukuisia pareja jotka eivät missään tilaisuuksissa tai tilanteissa osoita minkäänlaista pientäkään hellyyden osoitusta, edes kädestä pitämistä, haalaamisesta tai suutelemisesta puhumattakaan. Liioin ei äänessä kuulu mikään intohimoinen rakkaus, vaan arkiset asiat. Kuinka ne jotka eivät "kykene pitämään näppejään toisistaan erossa" voivat kuitenkin istua samassa tilassa tuntikaupalla niin kuin sitä toista ei olisikaan, tuskin edes sanoen sanaa toisilleen.

        Mun maailmankuvani koostuu aivan kaikesta, mitä olen elämäni aikana oppinut, ymmärtänyt ja oivaltanut sekä tietenkin noiden päälle saanut todistaa omilla aisteillani. Näistä kaikesta olen sitten rakentanut kokonaiskäsityksen, joka varsin realistisella tavalla heijastaa tosielämän kaikkia osa-alueita. Toki tuo maailmakuvani jatkuvasti kehittyy entistä käyttökelpoisemmaksi sitä mukaa kun opin lisää, ja maailma muuttuu sekä uudistuu.

        Ei sun tartte järkkäillä omaa elämääsi samalla tavoin kuin nuo muut joihin viittaat. Mikäli tosiaan on niin että noilta pareilta puuttuu intohimo myös silloin kun ovat vain kahdestaan jossakin, se on heidän ongelmansa, eikä sinun. Suomalaisessa sosiaalisessa kulttuurissa on kautta aikain ollut asiallisen käytöksen mukaista kätkeä ja karsia pois kaikki ylimääräiset eleet ja käytösmallit, jotka kuitenkin tekevät meistä ihmisiä. Minusta tuo näkemyksesi on varsin naiivi, koska et ole osoittanut kykyä ottaa tätä näkökulmaa lainkaan huomioon.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jeps.. Näin se Monesti on, koska Suurin osa IhmiApinoista on Jotain BonoBojen ja/tai NarsuMarsujen RisteyTyksiä.. ;D

        Ehkä jollain tasolla ihmisen perimä vaikuttaa myös suhteiden huonoon laatuunkin, mutta siihen kokonaisuuteen vaikuttaa niin moni muukin asia, että pelkkiin perintötekijöihin vetoaminen on ainoastaan harhaanjohdattavaa.


      • MJTMH kirjoitti:

        Ehkä jollain tasolla ihmisen perimä vaikuttaa myös suhteiden huonoon laatuunkin, mutta siihen kokonaisuuteen vaikuttaa niin moni muukin asia, että pelkkiin perintötekijöihin vetoaminen on ainoastaan harhaanjohdattavaa.

        .. Kuka On Puhunut Pelkistä PerintöTekijöistä?.. ;P

        .. Älä tuu siihen Tulkiks.. Tai edes kerjäämään SuklaaPalleroita Kippoos.. Mulla ei ole nyt InsPistä.. Vetelen Nyt PintaKaasulla Leijaillen Kevyesti pitkin Palstan Baanoja.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Kuka On Puhunut Pelkistä PerintöTekijöistä?.. ;P

        .. Älä tuu siihen Tulkiks.. Tai edes kerjäämään SuklaaPalleroita Kippoos.. Mulla ei ole nyt InsPistä.. Vetelen Nyt PintaKaasulla Leijaillen Kevyesti pitkin Palstan Baanoja.. ;D

        Aivan, ja säännöllisen epäsäännöllisesti muistuttelet ihmisiä siitä, kuinka paljon keskuudessamme on narsumarsuja sekä bonoboja. Kuulostaa kieltämättä hauskalta tavalta viettää perjantai-iltaa joten baanaile ihan rauhassa vaan. Toivotan hyvää yötä jo etukäteen.


      • MJTMH kirjoitti:

        Aivan, ja säännöllisen epäsäännöllisesti muistuttelet ihmisiä siitä, kuinka paljon keskuudessamme on narsumarsuja sekä bonoboja. Kuulostaa kieltämättä hauskalta tavalta viettää perjantai-iltaa joten baanaile ihan rauhassa vaan. Toivotan hyvää yötä jo etukäteen.

        .. Jeps.. Siivekkäiden ymv. LuontoKappaleiden Suojelu on joskus KovvooHommoo.. ;D.. Mut Paljon se Myös "antaa".. Joka Pelastunut "Sulka(kin)" lasketaan.. =)

        .. Ja Hyvähän se on Monellakin Tapaa, että Edes joku/jotkut tarjoavat Peiliä, josta näkyy AitoKuvajainen.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jeps.. Siivekkäiden ymv. LuontoKappaleiden Suojelu on joskus KovvooHommoo.. ;D.. Mut Paljon se Myös "antaa".. Joka Pelastunut "Sulka(kin)" lasketaan.. =)

        .. Ja Hyvähän se on Monellakin Tapaa, että Edes joku/jotkut tarjoavat Peiliä, josta näkyy AitoKuvajainen.. ;D

        Joo.

        Ootko muuten laskenut, kuinka monta sulkaa tai jopa kokonaista siivekästä olet jo onnistunut pelastamaan?


      • MJTMH kirjoitti:

        Joo.

        Ootko muuten laskenut, kuinka monta sulkaa tai jopa kokonaista siivekästä olet jo onnistunut pelastamaan?

        Heitä arvio mikäli enemmän tai vähemmän tarkkaa lukuarvoa ei ole olemassa.


      • mklbgflrt kirjoitti:

        Tämäkin on kukkua. Suurin osa aasialaisista naisista suosii oman maan miehiä, ei siksi ettei olisi "parempia" vaihtoehtoja, vaan siksi koska oman maan miehet ovat kuitenkin lähtökohtaisesti parempia esim. yhteisen kielen ja molemmille tutun kulttuurin vuoksi. Kutakuinkin ainoa syy miksi aasialaiset naiset haluavat länsimaalaisen miehen, on elintason kohotus, ei mies sinänsä. Jos elintasosi on kunnossa tai saat sen kotimaisen miehen avulla, länsimaalainen mies ei ole ensi- eikä edes toissijainen vaihtoehto.

        Erityisesti japanilaiset naiset suosivat japanilaisia miehiä, ihan siksi koska yllättävän moni japanilainen EI osaa edes englantia. Kiinalaiset kaupunkilaisnaiset taas ovat vielä enemmän elintason ja mammonan perään kuin länsimaalaiset. Kiinalaiset maalaisnaiset, vietnamilaiset, yms köyhien maiden naiset taas ovat käytännössä juntteja, jotka eivät osaa kuin omaa kieltään, eivätkä liiku missään missä voisivat länsimiehiin törmätä eivätkä pysty kommunikoimaan edes auttavasti mikä haittaa suhteiden syntymistä. Ja edelleenkin motivaatio on raha, eikä palava kiinnostus länsimaalaiseen mieheen.

        EHKÄ ainoa poikkeus sääntöön ovat filippiiniläisnaiset jotka KUULEMMA pitävät länsimaalaisia taviksiakin komeina, ainakin verrattuna filippiiniläismiehiin. Mutta tämäkin voi olla seurausta vain siitä että filippiiniläisnaiset osaavat teeskennellä vakuuttavammin.

        Itse asiassa aasialaiset naiset käyvät vielä kuumempina mustiin miehiin kuin länsimaalaiset, mitä tulee silkaan himoon. Mutta heitä ei noissa Aasian maissa näy edes turisteina.

        Ihan hyvin vedit, mutta tuo loppu..😄

        Kyllä se ihan tosiasia on, että länsimaalaiset miehet ovat suosiossa, ei pelkästään rahan takia, vaan myös siksi, että heidän koetaan kohtelevan naisia paremmin kuin sikäläiset miehet. (Tuo on tietysti valtava yleistys, eikä koske kuin osaa naisia). Suurin osa valitsee tietysti oman maansa miehen, kuten kaikkialla tehdään.

        Tuossa esim jonkun havaintoja Kiinasta..
        http://kiinablogi.blogspot.com/2012/11/tyttoja-vai-naisia.html


    • lempeä_herätys

      Olen kyllä sekä omassa elämässäni että tällä palstalla huomannut, että kaikille ei ole kysyntää parisuhdemarkkinoilla.

      Siitä näkökulmasta ätniyteni ei ole myytti, eikä kenellekään voi luvata, että kaikille löytyy ottaja.

      Nämä ”jokaiselle on joku” -kommentoijat ovat lähes poikkeuksetta ihmisiä, jotka ovat viettäneet suurimman osan elämästään parisuhteessa. Luultavasti sinäkin olet sellainen.

      Toki olen samaa mieltä siitä, että jokainen on ihmisenä yhtä arvokas. Mutta jokainen ei ole yhtä arvokas parisuhdemarkkinoilla.

      • Mietin.vaan

        Miksi olet mielestäsi ätni?


      • lempeä_herätys
        Mietin.vaan kirjoitti:

        Miksi olet mielestäsi ätni?

        En juuri kohtaa ihmisiä, jotka viihtyvät seurassani. Kysyntä on olematonta.


      • Mietin.vaan
        lempeä_herätys kirjoitti:

        En juuri kohtaa ihmisiä, jotka viihtyvät seurassani. Kysyntä on olematonta.

        Eihän tuo tarkoita että olet huono vaihtoehto tilanteessa kuin tilanteessa (kuten ätmit) vaan sitä että liikut väärissä piireissä missä et voi kohdata seurassasi viihtyviä ihmisiä.


      • lempeä_herätys
        Mietin.vaan kirjoitti:

        Eihän tuo tarkoita että olet huono vaihtoehto tilanteessa kuin tilanteessa (kuten ätmit) vaan sitä että liikut väärissä piireissä missä et voi kohdata seurassasi viihtyviä ihmisiä.

        Millähän perusteella mahdat väittää, että minä en olisi huono vaihtoehto tilanteessa kuin tilanteessa (kuten ätmit)?


      • mklbgflrt
        lempeä_herätys kirjoitti:

        Millähän perusteella mahdat väittää, että minä en olisi huono vaihtoehto tilanteessa kuin tilanteessa (kuten ätmit)?

        Aloitetaanko vaikka siitä että en ole sinun vielä kertaakaan mainitsevan sellaisia syitä joka ulkoistaisi syyn kumppanin puutteelle itsesi ulkopuolelle?

        Ätmi sanoo "olen niin ruma/lyhyt/en ole jännämies/naiset ovat niin pinnallisia/naiset haluavat statusmiehen/en halua vanhaa kurppaa".

        Sinä sanot, että "En juuri kohtaa ihmisiä, jotka viihtyvät seurassani". Sävyero on huima.


      • lempeä_herätys
        mklbgflrt kirjoitti:

        Aloitetaanko vaikka siitä että en ole sinun vielä kertaakaan mainitsevan sellaisia syitä joka ulkoistaisi syyn kumppanin puutteelle itsesi ulkopuolelle?

        Ätmi sanoo "olen niin ruma/lyhyt/en ole jännämies/naiset ovat niin pinnallisia/naiset haluavat statusmiehen/en halua vanhaa kurppaa".

        Sinä sanot, että "En juuri kohtaa ihmisiä, jotka viihtyvät seurassani". Sävyero on huima.

        Se ei tarkoita, etteikö ongelma voisi olla minussa.

        Tämän palstan mukaan ainoat mahdolliset "ongelmat" naisessa olisivat vanhuus ja ruma ulkonäkö. No juu, en ole enää nuori enkä erityisen kaunis. Saan kuitenkin eri ihmisiltä ehdotuksia seksiin silloin tällöin, joten ilmeisesti en ole aivan mahdottoman vastenmielisen näköinen. En yleensä ole suostunut noihin ehdotuksiin, koska tiedän, että henkilöt eivät ole kiinnostuneita muusta kuin seksistä.

        Mutta se ei silti tarkoita, etteikö ongelma voisi olla minussa. Eli kyllä tässä ihan aito ätni ollaan.


      • mklbgflrt
        lempeä_herätys kirjoitti:

        Se ei tarkoita, etteikö ongelma voisi olla minussa.

        Tämän palstan mukaan ainoat mahdolliset "ongelmat" naisessa olisivat vanhuus ja ruma ulkonäkö. No juu, en ole enää nuori enkä erityisen kaunis. Saan kuitenkin eri ihmisiltä ehdotuksia seksiin silloin tällöin, joten ilmeisesti en ole aivan mahdottoman vastenmielisen näköinen. En yleensä ole suostunut noihin ehdotuksiin, koska tiedän, että henkilöt eivät ole kiinnostuneita muusta kuin seksistä.

        Mutta se ei silti tarkoita, etteikö ongelma voisi olla minussa. Eli kyllä tässä ihan aito ätni ollaan.

        Mutta ätmihän on sitä mieltä että ongelma nimenomaan ei ole hänessä vaan muissa. Hän on kiltti ja kunnollinen ja olisi hyvä kumppani jne, mutta naiset ovat kiimavittuisia horoja jotka haluavat vain rikollisia ja väkivaltaisia jännämiehiä.

        Sinusta ollaan kiinnostuneita sentään seksimielessä. Ätmeistä ei olla kiinnostuneita missään mielessä.


      • lempeä_herätys
        mklbgflrt kirjoitti:

        Mutta ätmihän on sitä mieltä että ongelma nimenomaan ei ole hänessä vaan muissa. Hän on kiltti ja kunnollinen ja olisi hyvä kumppani jne, mutta naiset ovat kiimavittuisia horoja jotka haluavat vain rikollisia ja väkivaltaisia jännämiehiä.

        Sinusta ollaan kiinnostuneita sentään seksimielessä. Ätmeistä ei olla kiinnostuneita missään mielessä.

        Ei tuollaisilla eroilla ole mitään merkitystä henkilöille, jotka haluaisivat elää parisuhteessa.

        Sekä ätmeillä että ätneillä on olematon kysyntä parisuhdemarkkinoilla, eivätkä esille nostamasi asiat oikein liity siihen mitenkään.


    • eiettäeitai

      Siis löytyisi, ei että löytyy.

    • Ätmittely on sukupuolirasismia, joka pitäisi ylläpidon toimesta kitkeä kokonaan tältä palstalta..
      - Fakta on kuitenkin se, että rumia miehiä ja naisia on aivan yhtä paljon...Ehkäpä rumia naisia on jopa enemmän kuin rumia miehiä...
      --> Se, että rumat naiset saavat seksiä siinä missä perus Mauno saattaa jäädä ilman, niin johtuu vain ja ainostaan siitä, että mies on seksuaalinen ja aloittellinen siinä missä nainen passiivinen miniseksuaali useimmiten. Kun ätmitellään, niin siinä tavallaan unohtuu, että loppujen lopuks miesten naisettomuus on naisen syy....Naisten passiivisuus ja miniseksuaalisuus on itseasiassa useimpien miesten naisettomuuden ja seksinpuutteen juurisyy.

      • Olet siis sitä mieltä, että naisten PITÄISI antaa miehille nykyistä useammin ja enemmän?


      • MJTMH kirjoitti:

        Olet siis sitä mieltä, että naisten PITÄISI antaa miehille nykyistä useammin ja enemmän?

        En tietenkään sano, että kenekään pitäisi tehdä mitään, vaan totesin vain tosiasian ja juurisyyn siihen, että miksi meillä on niin paljon naisettomia ja seksinpuutteessa eläviä miehiä.
        Jos naiset käyttäytyisivät kuin miehet oikeasti tasa-arvoisesti ja aloitteellisina, niin meillä ei olisi kuin murto-osa naisettomia miehiä nykyiseen nähden..(Lähinnä nämä miehet, jotka menevät väestörakenteen epäsuhdan vuoksi yli)
        Jos naiset käyttäytyisivät kuin miehet, niin esim. Deitti sovellukset toimisi miehille yhtä hyvin kuin naisille.. Nythän ne toimivat ainoastaan mies kermalle ja loput jäävät käytännössä ilman.


      • lempeä_herätys
        CamelBoots kirjoitti:

        En tietenkään sano, että kenekään pitäisi tehdä mitään, vaan totesin vain tosiasian ja juurisyyn siihen, että miksi meillä on niin paljon naisettomia ja seksinpuutteessa eläviä miehiä.
        Jos naiset käyttäytyisivät kuin miehet oikeasti tasa-arvoisesti ja aloitteellisina, niin meillä ei olisi kuin murto-osa naisettomia miehiä nykyiseen nähden..(Lähinnä nämä miehet, jotka menevät väestörakenteen epäsuhdan vuoksi yli)
        Jos naiset käyttäytyisivät kuin miehet, niin esim. Deitti sovellukset toimisi miehille yhtä hyvin kuin naisille.. Nythän ne toimivat ainoastaan mies kermalle ja loput jäävät käytännössä ilman.

        Älä puhu puppua. Miehet eivät pidä aloitteellisista naisista. Tämä on todettu useita kertoja.


      • Itsehän nuo itseään ätmeiksi tai inceleiksi nimittävät..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Itsehän nuo itseään ätmeiksi tai inceleiksi nimittävät..

        Nimimerkki Mies1985..tai jotain sinne päin käytti usein tuota naisten "miniseksuaalisuutta"

        Yhtä hyvin voisi puhua miesten yliseksuaalisuudesta.


      • lempeä_herätys
        Wwuwuw kirjoitti:

        Nimimerkki Mies1985..tai jotain sinne päin käytti usein tuota naisten "miniseksuaalisuutta"

        Yhtä hyvin voisi puhua miesten yliseksuaalisuudesta.

        Oletko sitä mieltä, että mies on aina lähtökohtaisesti seksuaalisempi kuin nainen? Sukupuolensa vuoksi?


      • CamelBoots kirjoitti:

        En tietenkään sano, että kenekään pitäisi tehdä mitään, vaan totesin vain tosiasian ja juurisyyn siihen, että miksi meillä on niin paljon naisettomia ja seksinpuutteessa eläviä miehiä.
        Jos naiset käyttäytyisivät kuin miehet oikeasti tasa-arvoisesti ja aloitteellisina, niin meillä ei olisi kuin murto-osa naisettomia miehiä nykyiseen nähden..(Lähinnä nämä miehet, jotka menevät väestörakenteen epäsuhdan vuoksi yli)
        Jos naiset käyttäytyisivät kuin miehet, niin esim. Deitti sovellukset toimisi miehille yhtä hyvin kuin naisille.. Nythän ne toimivat ainoastaan mies kermalle ja loput jäävät käytännössä ilman.

        Täysin absurdi ajatusrakennelma. Jos naiset käyttäytyisivät kuin miehet, heidän vetovoimansa miesten silmissä romahtasi kuin korttitalo tuulessa.

        Sitä paitsi kuka on käskenyt käyttämään deittisovelluksia?


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Oletko sitä mieltä, että mies on aina lähtökohtaisesti seksuaalisempi kuin nainen? Sukupuolensa vuoksi?

        Ei kun mä puhun vaan näistä jutuista mitä täällä on esitetty.

        Tosin nythän nää jankkaa jostain kiimavitusta.

        No, miten milloinkin.


      • lempeä_herätys
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei kun mä puhun vaan näistä jutuista mitä täällä on esitetty.

        Tosin nythän nää jankkaa jostain kiimavitusta.

        No, miten milloinkin.

        Niin. On hauskaa, että tällä palstalla valitetaan sekä naisten seksuaalisuuden vähäisyydestä että myös seksuaalisuuden runsaudesta.

        Erinomaista hupia sellaiselle, joka mielellään nauraa asialle. :D

        Tuo naisten aloitteellisuuden vaatimus on samanlainen: naisten oletetaan olevan sekä passiivisia että aktiivisia aloitteiden suhteen, mutta tosiasiassa molemmat ovat useiden palstalaisten mielestä huonoja vaihtoehtoja.


      • NainenRuudunTakaa
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei kun mä puhun vaan näistä jutuista mitä täällä on esitetty.

        Tosin nythän nää jankkaa jostain kiimavitusta.

        No, miten milloinkin.

        Ätmilore venyy ja paukkuu aina kirjoittajan mukaan. Milloin on naiset kiimavittunsa vietävissä, milloin miniseksuaalisia. Tämäkin mysteeri selviäisi, jos mies kykenisi suhtautumaan naisiin keskenään erilaisina yksilöinä.


      • lempeä_herätys
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Ätmilore venyy ja paukkuu aina kirjoittajan mukaan. Milloin on naiset kiimavittunsa vietävissä, milloin miniseksuaalisia. Tämäkin mysteeri selviäisi, jos mies kykenisi suhtautumaan naisiin keskenään erilaisina yksilöinä.

        Näin on. Sinun aivojasi onkin ollut jo ikävä!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Nimimerkki Mies1985..tai jotain sinne päin käytti usein tuota naisten "miniseksuaalisuutta"

        Yhtä hyvin voisi puhua miesten yliseksuaalisuudesta.

        Joo, mutta Mies1985 käsittääkseni oppi sen minulta aikoinaan...Lanseerasin sen ehkä jotain 8vuotta sitten?..En muista enää ja sitten huomasin mies-85:en käyttävän sitä pian sen jälkeen.
        No tavallaan totta tuo sun kommentti miesten yliseksuaalisuudesta siinä mielessä, että jos miehet olisivat yhtä passiivisia deittipalstoilla kuin naisetkin, niin siellä a:) Joko ei tapahtuisi yhtään mitään tai sitten B:) Naiset joutuisivat aktivoitumaan. = Siinäkin tapauksessa korjausliike tähän deittipalstojen nykyiseen: - vain toiseen päätyyn pelaamisesta olisi todennäköinen.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Älä puhu puppua. Miehet eivät pidä aloitteellisista naisista. Tämä on todettu useita kertoja.

        Naiset ovat pasiivisia atneja mitä tulee aloitteellisuuteen ja vain miesten aktiivisuus on luonut naisille tämän yltäkylläisyyden ja ylitsepursuavan parisuhde/ seksuaali tajonnan, josta jopa maksetaan rahaa ympäri maailman järjettömiä summia panolta...

        Eihän se ole naisten ansiota, vaan miehethän sen asetelman ovat heille tarjonneet omalla aktiivisuudellaan. Aivan kuin tämän maailmankaan rakentaminen ei ole naisten ansiota, vaan miehet ovat rakentaneet kaiken sen mitä te omistatte ja näette ympärillänne..

        Minusta on käsittämätöntä sitten kaataa koko soppa naisettomien miesten niskaan haukkumalla heitä ätmeiksi, vaikka hehän ovat tosiasiassa vain sijaiskärsijöitä tässä vääristyneessä asetelmassa... Varmasti jokainen palstan naiseton mies on ollut elämässään paljon aktiivisempi parisuhdemarkkinoilla kuin yksikään palstan nainen, joka on vain käytännössä odottanut miehen rakentavan itselleen parisuhteen tai seksielämän....
        Eli loppukaneettina.....--->Onko naisella varaa arvostella miestä? Ketään miestä?


      • Avio.ATMies
        lempeä_herätys kirjoitti:

        Älä puhu puppua. Miehet eivät pidä aloitteellisista naisista. Tämä on todettu useita kertoja.

        Ilman aloitteellisia naisia olisin luultavasti vieläkin neitsyt.


      • Mietin.vaan

        "Ätmittely on sukupuolirasismia, joka pitäisi ylläpidon toimesta kitkeä kokonaan tältä palstalta.."

        Eniten itseään ätmiksi nimittävät ne jotka itse itseään ätminä pitävät. Ihan niin kuin amerikan mustat kutsuvat toisiaan nimellä "nigga". Kukaan nainen ei provosoimatta nimitä ketään miestä ätmiksi, koska pahantahtoisinkin nainen ignoraa ätmin kokonaan ja taas vähän lempeämmät eivät suostu uskomaan ätmien itse itsellensä lukemaa kohtaloa todeksi. Heidän mielestään ätmi on aivan ihana mies "jollekulle muulle".

        Pitäisikö ätmejä siis kieltää kutsumaan itse itseään ätmiksi? MA-teorian hävittämisen kannalta se voisikin olla hyvä ajatus, mutta kyllä se sensuuri silloin kohdistuisi ihan eri tahoon kun nimittelijöihin.


      • ddfsfgfdg45tg
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Ätmilore venyy ja paukkuu aina kirjoittajan mukaan. Milloin on naiset kiimavittunsa vietävissä, milloin miniseksuaalisia. Tämäkin mysteeri selviäisi, jos mies kykenisi suhtautumaan naisiin keskenään erilaisina yksilöinä.

        Se oli MIKROseksuaalisuus. Ja koko mikroseksuaalisuudesta ei ole puhuttu useampaan vuoteen. Nykyään konsensus on että kaikki naiset ovat kiimavittunsa vietävissä eikä kukaan nainen ole mikroseksuaalinen, ellei sitten ole seksittömäsä liitossa jonkun aisurin kanssa, joka rahoittaa naisen pesänrakennusviettiä ilman ylärajaa.


      • lempeä_herätys
        CamelBoots kirjoitti:

        Naiset ovat pasiivisia atneja mitä tulee aloitteellisuuteen ja vain miesten aktiivisuus on luonut naisille tämän yltäkylläisyyden ja ylitsepursuavan parisuhde/ seksuaali tajonnan, josta jopa maksetaan rahaa ympäri maailman järjettömiä summia panolta...

        Eihän se ole naisten ansiota, vaan miehethän sen asetelman ovat heille tarjonneet omalla aktiivisuudellaan. Aivan kuin tämän maailmankaan rakentaminen ei ole naisten ansiota, vaan miehet ovat rakentaneet kaiken sen mitä te omistatte ja näette ympärillänne..

        Minusta on käsittämätöntä sitten kaataa koko soppa naisettomien miesten niskaan haukkumalla heitä ätmeiksi, vaikka hehän ovat tosiasiassa vain sijaiskärsijöitä tässä vääristyneessä asetelmassa... Varmasti jokainen palstan naiseton mies on ollut elämässään paljon aktiivisempi parisuhdemarkkinoilla kuin yksikään palstan nainen, joka on vain käytännössä odottanut miehen rakentavan itselleen parisuhteen tai seksielämän....
        Eli loppukaneettina.....--->Onko naisella varaa arvostella miestä? Ketään miestä?

        Sinä et vastannut kommenttiini. Miehet eivät pidä aloitteellisista naisista.


      • RumaAlien
        MJTMH kirjoitti:

        Täysin absurdi ajatusrakennelma. Jos naiset käyttäytyisivät kuin miehet, heidän vetovoimansa miesten silmissä romahtasi kuin korttitalo tuulessa.

        Sitä paitsi kuka on käskenyt käyttämään deittisovelluksia?

        Naiset siis esittävät vaikeasti tavoiteltavaa ja jakavat pakkeja niillekin miehille, jonka hyväksyisivät meittimättä puolisokseen, mutta kun naisen tehtävä on olla vaikeasti tavoitettava ja pakkien jakaja, näin!!!


      • ddfsfgfdg45tg
        MJTMH kirjoitti:

        Täysin absurdi ajatusrakennelma. Jos naiset käyttäytyisivät kuin miehet, heidän vetovoimansa miesten silmissä romahtasi kuin korttitalo tuulessa.

        Sitä paitsi kuka on käskenyt käyttämään deittisovelluksia?

        Ja sitten jos et käytä deittisovelluksia, niin syytetään siitä ettet ole yrittänyt tosissasi. Niin tai näin, aina väärinpäin. Syyllistäminen on helppoa, siksi sinä sitä teetkin jatkuvasti. Oikeasti toimivien neuvojen antaminen vaatii älykkyyttä ja empatiaa, ja siksi sellaisia sinulta ei tule.


      • MJTMH
        RumaAlien kirjoitti:

        Naiset siis esittävät vaikeasti tavoiteltavaa ja jakavat pakkeja niillekin miehille, jonka hyväksyisivät meittimättä puolisokseen, mutta kun naisen tehtävä on olla vaikeasti tavoitettava ja pakkien jakaja, näin!!!

        En nyt oikein ymmärrä tätä mitä yrität sanoa.
        Onko se niin vaikeaa uskoa, että miesten oma persoona, käyttäytyminen ja luonne ylipäätään on kaikista merkittävin juttu, joka määrittää, kiinnostuuko nainen jostakin nimenomaisesta miehestä sillä tasolla että "tuossa jätkässä on ainesta vaikka mihin" vaiko ei? Yleensä ei.


      • ddfsfgfdg45tg kirjoitti:

        Ja sitten jos et käytä deittisovelluksia, niin syytetään siitä ettet ole yrittänyt tosissasi. Niin tai näin, aina väärinpäin. Syyllistäminen on helppoa, siksi sinä sitä teetkin jatkuvasti. Oikeasti toimivien neuvojen antaminen vaatii älykkyyttä ja empatiaa, ja siksi sellaisia sinulta ei tule.

        "Ja sitten jos et käytä deittisovelluksia, niin syytetään siitä ettet ole yrittänyt tosissasi."
        En ole kehottanut ketään käyttämään deittisovelluksia. Saati syyttänyt niiden käyttämättä jättämisestä.

        "Oikeasti toimivien neuvojen antaminen vaatii älykkyyttä ja empatiaa, ja siksi sellaisia sinulta ei tule."
        Höpö höpö höpsö.


      • ddfsfgfdg45tg
        MJTMH kirjoitti:

        "Ja sitten jos et käytä deittisovelluksia, niin syytetään siitä ettet ole yrittänyt tosissasi."
        En ole kehottanut ketään käyttämään deittisovelluksia. Saati syyttänyt niiden käyttämättä jättämisestä.

        "Oikeasti toimivien neuvojen antaminen vaatii älykkyyttä ja empatiaa, ja siksi sellaisia sinulta ei tule."
        Höpö höpö höpsö.

        Et ehkä juuri sinä, mutta moni muu on sitä mieltä että ätmi on yksin vain koska ei ole yrittänyt riittävän kovasti eikä kaikilla mahdollisilla tavoilla. Kaikki tietävät ja tunnustavat että baariympäristö ei ole ätmille otollista ympäristöä tehdä vaikutus naisiin. Töissä ja harrastuksissa naiset yleensä haluavat keskittyä siihen työhön tai harrastukseen, eikä flirttiin, joten ainoa paikka missä törmäät naisiin jotka ovat halukkaita tutustumaan miehiin on nettitreffit.


      • mklbgflrt
        lempeä_herätys kirjoitti:

        Sinä et vastannut kommenttiini. Miehet eivät pidä aloitteellisista naisista.

        Miehet joille oma aloitteellisuus on vaikeaa, pitävät aloitteellisista naisista. Valitettavasti he myös ovat samoja miehiä joille naiset niitä aloitteita kaikista vähiten tekevät (eli eivät tee).


      • ddfsfgfdg45tg kirjoitti:

        Et ehkä juuri sinä, mutta moni muu on sitä mieltä että ätmi on yksin vain koska ei ole yrittänyt riittävän kovasti eikä kaikilla mahdollisilla tavoilla. Kaikki tietävät ja tunnustavat että baariympäristö ei ole ätmille otollista ympäristöä tehdä vaikutus naisiin. Töissä ja harrastuksissa naiset yleensä haluavat keskittyä siihen työhön tai harrastukseen, eikä flirttiin, joten ainoa paikka missä törmäät naisiin jotka ovat halukkaita tutustumaan miehiin on nettitreffit.

        Noi muut "kaikki" eivät osaa kertoa, mitä ihan oikeasti tulisi tehdä jos naisten kanssa on vaikeaa.

        Ensin "ätmin" pitää laittaa oma pelikenttä kuntoon ja hommata itselleen terveen itsetunnon, ennen kuin edes yrittää lähteä tapaamaan naisia live-elämässä tavoitteena luoda ihmissuhteita.


      • lempeä_herätys
        mklbgflrt kirjoitti:

        Miehet joille oma aloitteellisuus on vaikeaa, pitävät aloitteellisista naisista. Valitettavasti he myös ovat samoja miehiä joille naiset niitä aloitteita kaikista vähiten tekevät (eli eivät tee).

        Tuota en ikävä kyllä usko. Minä tein jo n. 16-20 vuotiaana aloitteita ihmisiä kohtaan, joille oma aloitteellisuus oli taatusti vaikeaa. Mutta he eivät pitäneet joko a) minusta tai b) aloitteellisista naisista.


      • mklbgflrt
        lempeä_herätys kirjoitti:

        Tuota en ikävä kyllä usko. Minä tein jo n. 16-20 vuotiaana aloitteita ihmisiä kohtaan, joille oma aloitteellisuus oli taatusti vaikeaa. Mutta he eivät pitäneet joko a) minusta tai b) aloitteellisista naisista.

        Ehkä sitten he eivät silloin olleet edes kiinnostuneita toiseen sukupuoleen tutustumisesta, tai yksinkertaisesti menivät paniikkiin. Tai ehkä arvioit väärin, ja he olivatkin aloitteellisia mutta hyvin valikoivia sen suhteen kelle aloitteen haluavat tehdä. Ehkä avaisit näitä tapauksia vähän?


      • lempeä_herätys
        mklbgflrt kirjoitti:

        Ehkä sitten he eivät silloin olleet edes kiinnostuneita toiseen sukupuoleen tutustumisesta, tai yksinkertaisesti menivät paniikkiin. Tai ehkä arvioit väärin, ja he olivatkin aloitteellisia mutta hyvin valikoivia sen suhteen kelle aloitteen haluavat tehdä. Ehkä avaisit näitä tapauksia vähän?

        "Ehkä avaisit näitä tapauksia vähän?"

        En jaksa. Ei siitä ole hyötyä. Sinä et halua ottaa vastaan kokemuksia, jotka eivät sovi omaan ajatusmaailmaasi.


    • ladatjamersut

      Todellisuudessa ladoja sen paremmin kuin mersujakaan ei ole olemassa. Jokainen auto on yhtä arvokas ja pohjimmiltaan jokaiselle autolle löytyy ottajansa.

      • 2plus2

        Pitää paikkansa. Sekä lada että mersu kulkevat eteenpäin kunhan kaasua painaa.


      • ladatjamersut
        2plus2 kirjoitti:

        Pitää paikkansa. Sekä lada että mersu kulkevat eteenpäin kunhan kaasua painaa.

        Jep, ja toimitusjohtaja ajelee Mersulla ihan vaan sattumalta, voisi yhtä hyvin ostaa Ladan. :)


      • mklbgflrt
        2plus2 kirjoitti:

        Pitää paikkansa. Sekä lada että mersu kulkevat eteenpäin kunhan kaasua painaa.

        Uusia Ladoja ei enää saa tuoda Suomeen koska ne eivät täytä noin kahta tusinaa sääntöä. Lada oli ehkä kelpo auto vielä 70-luvulla, nyt se on huvittava reliikki josta pidetään lähinnä ironisesti.

        Allegoria ei ole kovinkaan kaukana ätmeistä tämän päivän maailmasta.


    • hienoahienoa

      Ätmiys ei ole myytti ja monet tutkimukset sen todistavat, että naiset haluavat vain parhaita miehiä. Vai miksi muuten seksuaaliliberaalissa yhteiskunnassa olisi niinkin paljon yh-mutseja kuin mitä on...

    • tieto_markkina-arvosta

      ja sen jatkuvasta mittaamisesta kiimavitun saannossa ei ole vielä selvä kaikille.

    • Pillujen--asiantuntija

      Ätmit on todellisuutta. Ätmejä on satoja tuhansia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7334
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2214
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1621
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1469
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1176
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1036
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      905
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      893
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      797
    Aihe