Pömppömaha

na-rinaa

Vierestä seurannut yli kymmenen vuotta kun vaimoke on jämähtänyt kiloinensa 170/95 paikalleeen. Olen kirjoittanut monia harjoitus vinkkejä, ehdottanut syömisen vähentämistä, eritoten juuston. Pyrkinyt innostamaan säännölliseen kävelylenkkeilyyn, kuntopyörä on jäänyt koristeeksi. Laihdutusklubit ei ole tehonneet, eikä laihdutusvalmisteet(en kyllä niihin uskonutkaan mutta halusi kokeilla). Käytössä on jumppamatot, käsipainot, vastuskumit. Ne ei saa muuta aikaan kun vastustusta.

Mikä kumma siellä päässä pyörii kun ei välitä yhtään panostaa hyvinvointiinsa/kuntoonsa? Vaikuttaa moneen osa-alueeseen kun kumppani on jämähtänyt kilokerhoon. Pyydän monesti lähtemään mukaan kävelylle, ei voi kun kävelen kuulemma liian nopeasti vaikka toiset menee ohi on vauhtimme hänen mielestään liian luja. Yritän selittää että fyysinen liikunta missä hikoilee on kaikista oleellisinta, varsinkin jos haluaa hoikistua, ei mene perille, tahtoo vaan toimia tavallaan. Kävelee lastenhoito keikoilla ihan tarpeeksi, ei tarvitse mielestään vapaa-aikana enää kävellä ja hikoilla. Siis mitä pystyn enää tekemään tässä on vaihtoehdot huvenneet olemattomiin? Miehenä 180/80 ihmettelen tätä naisen logiikkaa.

2

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyntitaito

      Et voi korjata vaimosi ongelmia. Se on kyllä mahdoton keissi. Voit tukea häntä jos liikunnan kipinä iskee mutta toisen ihmisen ongelmien korjaaminen ei ole mahdollista. Mitä enemmän tuputat ja pusket hänelle järkiperäistä viisautta liikunnan hyödyistä sitä enemmän hän haraa ja lyö vastaan. Vaimosi poikkeuksellisen hidas kävelynopeus on huolestuttavaa. Hitailla kävelijöillä elinajanodote on lyhyempi. Varmaan töissäkin etenee lyllertämällä. Onko vaimosi kotona juuttunut tv ruudun eteen? Rakas soffa. Elämä jossa ei ole mitään sisältöä. Hän on rakastunut elämäntapaan joka toistuu joka päivä samanlaisena. Älä puhu hänelle hikiliikunnasta vaan pienistä teoista joilla saa laihtumisen alkuun. Ruokavalion muutos on tärkeintä. Käykää katsomassa paikkoja ja tuulettumassa. Samalla on pakko ottaa niitä kävelyaskeleita. Kuntopyörän eteen on hyvä laittaa seinälle televisio. Sähköpyörä voisi olla hyvä veto. Sitä on helppo polkea ja samalla saa kevennettyä liikuntaa. Kehitä asioiden myyntitaitoasi. Myyntiosaaminen kun ei perustu koskaan järkisyihin vaan himon/halujen synnyttämiseen,

    • KristaH

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3730
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2920
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      2241
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      212
      1944
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1927
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1877
    Aihe