julkiset saunat nössö jenkkimies brittimies venäjä oven avaaminen prinsessa bussikuski kaksoistutkinto persu putkonen taksi-isäntä aasialainen vaimo trollaus ja VOILEIPÄ!
lastenrattaat kauppakassit
21
565
Vastaukset
- Käytöstavat
Katkera suomiukko siellä kirjoittaa. Et osaa mitään nuista mainitsemistasi asioista tehdä. Muslimimies ojentaa mulle aina käden kun nousen bussin penkiltä, avaa oven ja tarjoutuu kantamaan kauppakassit. Saan tuntea itseni prinsessaksi. Suomalainen mies on täysin paska kun ei tee noin.
- Raaka_-_Watson
Noh. Eipä tarvitse auttaa naisia nousemaan bussista kun on sen verran massia ettei tarvitse proleilla kulkea.
Mahtaa olla elämäsi prinsessana hienoa jos kerran pitää bussilla kulkea. - Vapaampinaisena
Raaka_-_Watson kirjoitti:
Noh. Eipä tarvitse auttaa naisia nousemaan bussista kun on sen verran massia ettei tarvitse proleilla kulkea.
Mahtaa olla elämäsi prinsessana hienoa jos kerran pitää bussilla kulkea.Muslimimies ojentaa naiselle silloinkin käden kun mies avaa naiselle auton oven ja nainen nousee auton penkistä. Suomalaisesta miehestä ei ole moiseen. Suomalainen mies kun pitää naista jonain supernaisena. Oon kasvattanut omat tyttärenikin prinsessoiksi jotta antavat sitten miestensä auttaa eivätkä mene "vahvoina" naisina kantamaan itse kauppakassinsa ja sekaantumaan väkivaltaan jos joku hyökkää kimppuun.
- Antimusulmaani
Vapaampinaisena kirjoitti:
Muslimimies ojentaa naiselle silloinkin käden kun mies avaa naiselle auton oven ja nainen nousee auton penkistä. Suomalaisesta miehestä ei ole moiseen. Suomalainen mies kun pitää naista jonain supernaisena. Oon kasvattanut omat tyttärenikin prinsessoiksi jotta antavat sitten miestensä auttaa eivätkä mene "vahvoina" naisina kantamaan itse kauppakassinsa ja sekaantumaan väkivaltaan jos joku hyökkää kimppuun.
Viestisi ovat harvinaisen hölmöjä. Ensiksi silkkaa palturia kuten jokainen täysijärkinen tietääkin.
Toisekseen toistelet samaa huttua vuodesta toiseen jopa samoissa viestiketjuissa pahemmin kuin rikkinäinen vinyyli. - Prinsessoina
Antimusulmaani kirjoitti:
Viestisi ovat harvinaisen hölmöjä. Ensiksi silkkaa palturia kuten jokainen täysijärkinen tietääkin.
Toisekseen toistelet samaa huttua vuodesta toiseen jopa samoissa viestiketjuissa pahemmin kuin rikkinäinen vinyyli.Oot vain katkera viinaanmenevä suomiukko. Et osaa kohdella naisia prinsessoina kuten muslimit. Muslimimiehen jälkeen en ole ikävöinyt teinipojaksi heittäytyvää suomiukkoa.
- Antimusulmaani
Prinsessoina kirjoitti:
Oot vain katkera viinaanmenevä suomiukko. Et osaa kohdella naisia prinsessoina kuten muslimit. Muslimimiehen jälkeen en ole ikävöinyt teinipojaksi heittäytyvää suomiukkoa.
Juu ja sinähän oletkin tosi aikuinen, prinsessaharhoinesi hähähä!
Jälkeenjäänyt eläkeläisämmä. - shfushfuosd
Jälkeenjäänyt eläkeläisämmä.Olen vasta 36-vuotias. Ensimmäisen lapseni sain heti kun valmistuin opinnoista. Eläkeiässä toivoisin jo lapsien huolehtivan minusta kun oon isompi.
- tittelin__tuure
shfushfuosd kirjoitti:
Olen vasta 36-vuotias. Ensimmäisen lapseni sain heti kun valmistuin opinnoista. Eläkeiässä toivoisin jo lapsien huolehtivan minusta kun oon isompi.
Härönlörön johan sinä Amalia olet ollut jo vuosikymmeniä varhaiseläkkeellä. Ukottomana ja lapsettomana sinulla on aikaa riekkua netissä, olet täälläkin ilmeisesti sekoillut jo pitkälti toistakymmentä vuotta aamuhämärästä iltamyöhään.
- Eikiitosei
Jälkeenjäänyt eläkeläisämmä.Mitä väärää siinä on, jos mies pitää naistaansa prinsessana? Kaikkein alistavinta olisi, jos naisen pitäisi olla suhteen mies. Itse taidat olla juuri tällainen mies, joka sallii naisensa pukeutua paljastavasti, olettaa naisen kantavan itse kauppakassit ja puolustavan itseään, jos hänen kimppuun hyökätään. En ole sopeutunut suomalaiseen "tasa-arvoon", jossa naisen pitää olla mies ja miehen nainen. Olisi naurettavaa, jos oma mieheni haluaisi työntää lastenrattaita. Nykyään se onkin niin, että suomalainen mies on kotona, kun suomalainen nainen menee minihame päällä ottamaan baarissa kossupaukun.
Koko keskustelupalsta näyttää nykyisin olevan täynnä noita sinun vuodatuksiasi ja en voi kuin ihmetellä voiko tosiaan joku ihminen olla noin pihalla kuin sinä olet!
Kerrot että miehesi vaihtaa lampun rikkoutuneen tilalle aivan kuin se olisi häneltä suurikin uhraus.
Nykyisten LED-lamppujen käyttöikähän on noin 50 000 tuntia joten 6 tuntia / päivä käytöllä lampun joutuu vaihtamaan keskimäärin kerran 25 vuodessa. Ei kai miehesi rasitu näin "raskaasta" työstä liikaa?
No vaihtaahan hän auton renkaat. Syksyllä talvi - ja keväällä kesärenkaat joten tästäkinhän tulee työsarkaa hänelle jo lähes 1 tunti / vuosi.
No kauppakassin hän nostaa marketin parkkipaikalla ostoskärrystä autoon ja ojentaa sinulle käden jotta pääsisit ulos autosta mutta onko tuo mitään työtä?
Vastaavasti sinä teet kotona ruuan, tiskaat, siivoat, peset pyykin, hoidat lapset jne. jne. ja silti väität olevasi prinsessa.
Lueppas ne satukirjasi uudestaan!
Se satuhenkilö joka raatoi päivästä toiseen kotiaskareissa ei suinkaan ollut sadun prinsessa vaan TUHKIMO jonka paha äitipuoli pakotti raatamaan kaiket päivät!- Naisenvapaus
Minä_täällä kirjoitti:
Koko keskustelupalsta näyttää nykyisin olevan täynnä noita sinun vuodatuksiasi ja en voi kuin ihmetellä voiko tosiaan joku ihminen olla noin pihalla kuin sinä olet!
Kerrot että miehesi vaihtaa lampun rikkoutuneen tilalle aivan kuin se olisi häneltä suurikin uhraus.
Nykyisten LED-lamppujen käyttöikähän on noin 50 000 tuntia joten 6 tuntia / päivä käytöllä lampun joutuu vaihtamaan keskimäärin kerran 25 vuodessa. Ei kai miehesi rasitu näin "raskaasta" työstä liikaa?
No vaihtaahan hän auton renkaat. Syksyllä talvi - ja keväällä kesärenkaat joten tästäkinhän tulee työsarkaa hänelle jo lähes 1 tunti / vuosi.
No kauppakassin hän nostaa marketin parkkipaikalla ostoskärrystä autoon ja ojentaa sinulle käden jotta pääsisit ulos autosta mutta onko tuo mitään työtä?
Vastaavasti sinä teet kotona ruuan, tiskaat, siivoat, peset pyykin, hoidat lapset jne. jne. ja silti väität olevasi prinsessa.
Lueppas ne satukirjasi uudestaan!
Se satuhenkilö joka raatoi päivästä toiseen kotiaskareissa ei suinkaan ollut sadun prinsessa vaan TUHKIMO jonka paha äitipuoli pakotti raatamaan kaiket päivät!Meidän perheessä on miesten ja naisten työt. Koti on naisen valtakuntaa. Kyllä mä prinsessa sadut tunnen kun niitä on mulle luettu pienenä tyttönä ja oon lukenut niitä vain omille tyttärilleni. Mitään supernaiseudesta kertovia tarinoita en ole lukenut eivätkä ole onneksi osanneet pyytääkään vaan ovat leikkineet nukeilla, prinsessoja ja kotileikkejä. Sääliksi käy niitä suomalaisia tyttöjä joilta äidit kieltää prinsessana olemiset ja koitetaan kaavattaa tytöstä vahvaa naista. Nuo äidit alistaa tyttäriäänsä kieltämällä heiltä naisellisuuden.
- Naisenvapaus
Naisenvapaus kirjoitti:
Meidän perheessä on miesten ja naisten työt. Koti on naisen valtakuntaa. Kyllä mä prinsessa sadut tunnen kun niitä on mulle luettu pienenä tyttönä ja oon lukenut niitä vain omille tyttärilleni. Mitään supernaiseudesta kertovia tarinoita en ole lukenut eivätkä ole onneksi osanneet pyytääkään vaan ovat leikkineet nukeilla, prinsessoja ja kotileikkejä. Sääliksi käy niitä suomalaisia tyttöjä joilta äidit kieltää prinsessana olemiset ja koitetaan kaavattaa tytöstä vahvaa naista. Nuo äidit alistaa tyttäriäänsä kieltämällä heiltä naisellisuuden.
Hihii hahaa suojelee tai muslimi pissa kakka prinsessa ja kuningatar muslimi pissa kakka prinsessa ja kuningatar muslimi pissa kakka prinsessa ja kuningatar muslimi pissa kakka prinsessa ja voileipä
- sikapirjo_pönninen
Naisenvapaus kirjoitti:
Meidän perheessä on miesten ja naisten työt. Koti on naisen valtakuntaa. Kyllä mä prinsessa sadut tunnen kun niitä on mulle luettu pienenä tyttönä ja oon lukenut niitä vain omille tyttärilleni. Mitään supernaiseudesta kertovia tarinoita en ole lukenut eivätkä ole onneksi osanneet pyytääkään vaan ovat leikkineet nukeilla, prinsessoja ja kotileikkejä. Sääliksi käy niitä suomalaisia tyttöjä joilta äidit kieltää prinsessana olemiset ja koitetaan kaavattaa tytöstä vahvaa naista. Nuo äidit alistaa tyttäriäänsä kieltämällä heiltä naisellisuuden.
yhy yhy yhy.
- N34
Naisenvapaus kirjoitti:
Ettet vain ole itse pakottanut tyttäriäsi tuohon prinsessamuottiin? Voihan se tyttäresi salaa leikkiä ns. poikien leluilla kylässä ollessaan tai kokeilee salaa nyrkkeilyä jonkun kaverin kautta. Etkö ole tullut ajatelleeksi asiaa? Meidän tytöt ovat saaneet pitää prinseasavaiheensa ja heidän suosikkinsa olivat ne itsenäiset ja rohkeat prinsessahahmot. He ovat kuitenkin päässeet vaiheesta yli ja nyt vanhin tytöistä harrastaa nyrkkeilyä ratsastuksen lisäksi ja nuorempi uintia ja ratsastusta. Itse näköjään otat niistä perinteisistä prinsessoista mallia etkä erota fiktion ja oikean eroa. Kasvatat tyttäresi avuttomiksi ja sillä teet hallaa tytöillesi.
- Totuusko
"Muslimimies ojentaa mulle aina käden kun nousen bussin penkiltä, avaa oven ja tarjoutuu kantamaan kauppakassit"
Ja sitten takaisin todelliseen maailmaan unimaailmasta...
Musliminaiset eivät tee töitä vaan ovat miespuolisten perheenjäsenten palvelijoita.
https://www.youtube.com/watch?v=OZ8YtHfCKGU - Jkkkkk
Totuusko kirjoitti:
"Muslimimies ojentaa mulle aina käden kun nousen bussin penkiltä, avaa oven ja tarjoutuu kantamaan kauppakassit"
Ja sitten takaisin todelliseen maailmaan unimaailmasta...
Musliminaiset eivät tee töitä vaan ovat miespuolisten perheenjäsenten palvelijoita.
https://www.youtube.com/watch?v=OZ8YtHfCKGUEnemmän taitaa suomiukolle nainen olla palvelija. Muslimimiehet ovat kohdelleet mua paljon paremmin, olin kuin prinsessa heidän käsissään.
- sikapirjo_pönninen
Juu niin varmaan:D!Muslimi ei pokkuroi naiselleen kotona eikä varsinkaan julkisilla paikoilla..tuntemattomille ehkä pillun toivossa mutta omaisuudelleen ei missään nimessä koska ei ole tarvetta.
- Naisenvapaus
Kehtaat puhua omaisuudesta. Teille suomiukoille nainen on omaisuutta jota ollaan suojelevinaan "uhalta" ja kielletään naisilta ulkona liikkuminen. Rasistien piireissä nainen on asetettu avuttomaksi suojelunkohteeksi.
- Naisenavapaampi
Hahahahahhaa, puhut ihan paskaa. Sulla ei ole mitään kokemusta muslimeista. Kun matkustin Arabiemiraateissa näin kuinka miehet ottivat aina kauppakassit vaimonsa käsiatä. Musliminainen sallii miehensä auttaa eikä raivoa samalalla lailla kuin suomalainen nainen. Siellä miehet kilpailevat kuinka he huolehtivat vaimostaansa tai muuten he ovat heikkoja. En ymmärrä suomalaisia naisia tämän jälkeen.miksi he ovat jotain supernaisia ennemmin eikä prinsessoja. Muslimimiehen seurassa mulla on lupa olla nainen, heikompi ja prinsessa.
- Raaka_-_Watson
Ettei nyt kuitenkin olisi ollut kyseessä muslimien rakastajattaret. Eiköhän ne varsinaiset vaimot ole kotona lukkojen takana hoitamassa lapsia
- Naisenvapaus
Hihii hahaa pissa kakka muslimi ja prinsessa ja kuningatar. Hihii hahaa pissa kakka muslimi ja prinsessa ja kuningatar
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223820Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122891Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22880Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39856PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113712Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport35688- 35666
- 104627
- 134625