Mies teki oharit

AB2EF3

Tapasin Tinderin kautta miehen ja sovittiin treffit hänen luonaan. Vetovoima välillämme oli järjettömän voimakas heti ensi näkemältä ja päädyttiin petipuuhiin. Hän halusi vaihtaa puhelinnumeroita ja toivoi, että pidettäisiin yhteyttä. Hän oli keikkatöissä kaukana toisella paikkakunnalla, mutta kotiutuessaan sieltä, halusi tavata taas. Viestittelimme lähes päivittäin kuumia, kiihkeitä viestejä toisillemme ja kun hän palasi työkeikaltaan, sovimme, että tulisin hänen luo yöksi. Vielä edellisenä iltana hän kävi aivan kuumana ja odotti tapaamistamme kovasti, minä myös. Sitten tapahtui jotain, hän ilmoitti tapaamispäivämme aamuna, että tuli mutkia matkaan, hänelle oli tullut yllättävä este, eikä tapaaminen ollutkaan mahdollinen. Käsittämätöntä, että aivan yhtäkkiä voi viilentyä noin!? Ei voi ymmärtää. No, ehkä löysi yhtäkkiä kiinnostavamman kohteen Tinderistä. Elämä on.

9

1073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietiihän

      ekoilla treffeillä sai mitä halusi,ei jatkoon.

    • parisuhdeterapia

      Saattoi vaimo lapsineen tulla yllättäin paikalle :D

    • Semmostase

      Varattu mies. Naiset mielellään panee varattuja

    • Provoiluavain

      Huonolla mielikuvituksella kirjoitettu provo. Kukaan ei voi lla noin tyhmä että muutaman nettiviestittelyn jälkeen hyökkää miehen kimppuun ja luuleen toisen haluvan sinua sen enempää.

    • Georgiab

      Mikä mahtoi olla miehen etunimi

    • Maris33

      Mulla vähän samanlainen kokemus. Tavattiin sekä harrastettiin seksiä ja sen jälkeen viestiteltiin soiteltiin joka päivä. Mutta sitten mies jätti vastaamatta viesteihin ja puheluihin ☹. Taisin taas tehdä jotain väärin en vaan ymmärrä mitä. Nyt pelkkään joka suhteessa samaa miehet haluaa vaan ns petikaverin muutamaksi yöksi ja sitten lopetetaan siihen. En löydä pysyvää suhdetta millään. Kaikki haluaa vaan seksiä eikä mitään muuta.

      • Maris33

        Sitä ei enää uskalla pistää tunteita peliin kun pelkää pettymystä.


      • Kaikki ei ole siellä Tinderissä pelkän seksin takia. Mulla on ainakin periaatteena se että, ei seksiä ekoilla treffeillä, ehkä sitten toisilla tai kolmansilla vasta. Siinä ajassa toista jo vähän tuntee. Että naisille kans pieneksi vinkiksi, että ei saa olla liian helppo.


    • oppeliini1

      Tiesikö mies että sinä olet maksullinen? Ehkä häntä hävetti kun ei tarjonnut tarpeeksi tuosta ensimmäisestä aaaaaaaah -yöstä? Tai epäili saavansa sinusta std-tartunnan.

      Mikäli vielä olet häneen yhteydessä, tavaa selvästi paljonko aika kanssasi maksaa! Niin ammattisiskosikin tekevät!

      Todennäköisimmin kuitenkin hänen vaimonsa ja lapsensa vaativat enemmän hänen aikaansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe