Tapailin muutaman kerran viime keväänä miestä joka asuu kauempana. Kipinää ei syttynyt ainakaan minun puoleltani, eikä seurustelua alkanut koska en kokenut että kaveri olisi minun tyyppiäni, lisäksi asiaa varjosti hänen kova juopottelunsa vapaa-aikana, mikä paljastui melko pian.
Tein ystävällisesti selväksi, etten halua jatkaa tapailuja, koska suhteella ei ole tulevaisuutta eli en tuntenut muuta kuin korkeintaan kaveruutta. Enkä ollut missään vaiheessa mitään luvannutkaan.
Kuinka ollakaan, mies ei tuntunut käsittävän selvää suomenkieltä, vaan aloitti toistuvat puhelinsoitot, joihin erehdyin alussa vastaamaan. Muutaman kerran hän oli niin päissään ettei sanoista saanut selvää.
Suutuin ja tein selväksi etten vastaa hänen häirikkösoittoihinsa, ja jos ne ei lopu, ilmoitan asiasta poliisille.
Menikin pari kk, mutta taas hän on alkanut soitella, en ole vastannut. Lisäksi hän on lähettänyt tekstiviestejä jossa kertoo ajattelevansa minua yhä eikä voi unohtaa.
Minua pistää oikeasti vihaksi, koska minulla ei ole mitään samansuuntaisia tunteita tätä häiriköijää kohtaan.
Kysyn viisaammilta, miten toimin asian kanssa? Hän ehdottelee tapaamista ja soittelee yöllä ja päivällä. Olen hirveän väsynyt, eikö tämäkin kuulu Me too osastoon?
Kuinka häiriköinnin saa loppumaan/me too
1
250
Vastaukset
- eihäiriköintiäenää
Tiedätkö että voit laittaa hänen numerosta estokieltoon? Tee se heti.
Varmista ettet koskaan vahingossakaan vastaa tuntemattomiin numeroihin, et myöskään tuon hörhön soittoihin.
Tekstiviestit voit ehkä säilyttää mahdollista häiriköintisyytettä varten.
Kyllä se aikanaan lopettaa kun ei saa sinuun mitään yhteyttä eikä vastakaikua.
Jos kuitenkin vahigossa saatat vastata, lopeta aivan heti puhelu, ilman mittä sanomatta vain katkaise puhelu heti kun tunnistat sen äänen.
Tietenkään et koskaan avaa oveasi sille. jos tulee häiriköimään, soitat heti poliisit paikalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262554
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772366Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv662323Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m232030- 841769
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71559Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301378Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä171273- 41113
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32957