Kuuluuko saappaanvarsien ja hanskojen olla tiukat?

Fetisistin_puolisko

Hei!

Mieheni on nahkafetisisti ja tykkää siitä, kun käytän korkeakorkoisia saappaita ja nahkahanskoja. Itselle nämä asusteet eivät ole tärkeitä, käytän niitä hänen mielikseen. Minulla on melko iso jalka, mutta kapea sääri. Mieheni valittelee, miten vaikeaa on löytää minulle sopivia saappaita, kun varret ovat "noppapikarit". Hän valittelee kenkäkaupoissa, miten saappaita ei tehdä minulle sopiviksi. Yhdet saappaanvarret kävimme kaventamassa ompelijalla ja mieheni ei ollut tyytyväinen tulokseen. Hän ihmetteli, eikö tämä ole rutiinityötä joka ompelijan pitäisi osata.

Toinen kysymys on hanskoista. Joka kerta kun olemme ostamassa minulle uusia hanskoja, mieheni juttelee myyjän kanssa, miten "nahkahanskojen kuuluu olla aluksi vähän liian pienet, koska ne venyvät". Myyjä myötäilee, että niinhän se on. Itseäni ei haittaa, että hanskat eivät ole ihonmyötäiset, vaan otan mielelläni sellaiset missä pystyn kunnolla liikuttamaan sormiani.

Mitä mieltä olette? Kuuluuko saappaanvarsien ja hanskojen olla ihonmyötäisiä vai onko tämä vain fetissijuttu? Kaipaan vastauksia erityisesti naisilta, jotka tykkäävät itse käyttää nahkahanskoja ja saappaita.

4

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiukkaPeffaHyväImu

Kuuluu ne olla tiukat ! Laiha pohje ja lonksuvat lerppa varret ovat esteettisesti kamalat, ja vielä kun lisätään sisäänpäin kääntyneet jalkaterät..... minun mulkkuni osoittaa kyllä etelää kokoajan !
      Vinkki, osta reisisaappaat tiukalla varrella !! Mieskin villiintyy.....

• nahkaleggingsit.korot

Kyllä tuossa jutussa on ainesta...fetissiin. Tosin itsekkin ihailen naisten kireitä nahkasormia...ne vain ovat niin kauniit...se on ikävää...jos ne puristavat naisen sormia liikaa

• Ei varsien tiukkuus mikään pääasia ainakaan minulle ole,vaan yleensä se,mille nahka-asut näyttävät, tuntuvat,miten ne tuoksuvat ja natisevat...❣

• Anonyymi

Miksei muuten mistään löydä miesten harmaita nahkahanskoja?...vain mustia, mustia ja ruskeita..?

kysyy Urmas Kankinen Ilmajoelta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe