Kuuluuko saappaanvarsien ja hanskojen olla tiukat?

Fetisistin_puolisko

Hei!

Mieheni on nahkafetisisti ja tykkää siitä, kun käytän korkeakorkoisia saappaita ja nahkahanskoja. Itselle nämä asusteet eivät ole tärkeitä, käytän niitä hänen mielikseen. Minulla on melko iso jalka, mutta kapea sääri. Mieheni valittelee, miten vaikeaa on löytää minulle sopivia saappaita, kun varret ovat "noppapikarit". Hän valittelee kenkäkaupoissa, miten saappaita ei tehdä minulle sopiviksi. Yhdet saappaanvarret kävimme kaventamassa ompelijalla ja mieheni ei ollut tyytyväinen tulokseen. Hän ihmetteli, eikö tämä ole rutiinityötä joka ompelijan pitäisi osata.

Toinen kysymys on hanskoista. Joka kerta kun olemme ostamassa minulle uusia hanskoja, mieheni juttelee myyjän kanssa, miten "nahkahanskojen kuuluu olla aluksi vähän liian pienet, koska ne venyvät". Myyjä myötäilee, että niinhän se on. Itseäni ei haittaa, että hanskat eivät ole ihonmyötäiset, vaan otan mielelläni sellaiset missä pystyn kunnolla liikuttamaan sormiani.

Mitä mieltä olette? Kuuluuko saappaanvarsien ja hanskojen olla ihonmyötäisiä vai onko tämä vain fetissijuttu? Kaipaan vastauksia erityisesti naisilta, jotka tykkäävät itse käyttää nahkahanskoja ja saappaita.

4

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiukkaPeffaHyväImu

      Kuuluu ne olla tiukat ! Laiha pohje ja lonksuvat lerppa varret ovat esteettisesti kamalat, ja vielä kun lisätään sisäänpäin kääntyneet jalkaterät..... minun mulkkuni osoittaa kyllä etelää kokoajan !
      Vinkki, osta reisisaappaat tiukalla varrella !! Mieskin villiintyy.....

    • nahkaleggingsit.korot

      Kyllä tuossa jutussa on ainesta...fetissiin. Tosin itsekkin ihailen naisten kireitä nahkasormia...ne vain ovat niin kauniit...se on ikävää...jos ne puristavat naisen sormia liikaa

    • Ei varsien tiukkuus mikään pääasia ainakaan minulle ole,vaan yleensä se,mille nahka-asut näyttävät, tuntuvat,miten ne tuoksuvat ja natisevat...❣

    • Anonyymi

      Miksei muuten mistään löydä miesten harmaita nahkahanskoja?...vain mustia, mustia ja ruskeita..?

      kysyy Urmas Kankinen Ilmajoelta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe