esim julkisissa kulkuneuvoissa, töissä tai koulussa? Tai pelkästään kaveriseurassa?
itse pelkästään omissa oloissa
selaattelo sinkut palstaa julkisesti
28
344
Vastaukset
- eimuualla
omissa oloissa pelkästään
- eeeeeer
Ei tälläistä turhanpäiväistä palstaa kehtaa selailla muuta kuin yksikseen
Kokouksissahan tämä on auki.
Tietenkin myös neuvottelutilanteissa; katson täältä aina päiväkohtaiset vinkit.- ätmelsson
"en minä, mutta ne muut palstailijat on vähän hourupäitä"
ätmelsson kirjoitti:
"en minä, mutta ne muut palstailijat on vähän hourupäitä"
Näinhän se menee jos joku sattuu näkemään.
misspönttöuuni kirjoitti:
Näinhän se menee jos joku sattuu näkemään.
Löytyykö täältä hyviä vinkkejä?:D
AinaNorsu kirjoitti:
Hahah :'D
Kyllä kyllä, heti kun on projekteissa tiukka paikka ni tietää, mistä kysyä. Onhan välillä bisnekset menny vähän pertsiilleenkin kun täältä on huonosti vastattu...
(naurua)
Mutta äkkiseltään en lähtisi muuhun luottamaan kuin tähän sivustoon.misspönttöuuni kirjoitti:
Hahah :'D
Kyllä kyllä, heti kun on projekteissa tiukka paikka ni tietää, mistä kysyä. Onhan välillä bisnekset menny vähän pertsiilleenkin kun täältä on huonosti vastattu...
(naurua)
Mutta äkkiseltään en lähtisi muuhun luottamaan kuin tähän sivustoon.Muihin ei olekkaan luottamista :DD
Wikipediakin on turha paikka... :D- kyllä.hyviä.neuvoja.saa
AinaNorsu kirjoitti:
paljon hyviä vinkkejä kuten älä mene tinderiin ja äläkä sorru tinderiläisiin ja arabimies on hyvä mies ja kuten perikselle kävi rakkaus eli rakkaus on hienoa ja upeaa ja korkeasti koulutetut on jänniä
AinaNorsu kirjoitti:
Muihin ei olekkaan luottamista :DD
Wikipediakin on turha paikka... :DSiis mulle tulee nyt lokakuussa vuosi täyteen täällä ja kas kummaa, miten viisaaksi sitä on tullut
:'D
Kohta on vihellettävä peli poikki. Vuosikin saattaa olla jo liikaa.
(naurunhyrinää)- 1v.synttärit
Siis mulle tulee nyt lokakuussa vuosi täyteen täällä ja kas kummaa, miten viisaaksi sitä on tullut
(naurunhyrinää)asuttais samassa paikassa niin saisit tarjota synttäri kahvit oikein kakku kahvit 1v kunniaksi ja antaa 365 suukkoa
1v.synttärit kirjoitti:
asuttais samassa paikassa niin saisit tarjota synttäri kahvit oikein kakku kahvit 1v kunniaksi ja antaa 365 suukkoa
Joo voishan sitä juhlia. Melkein voisi kutsua jo melkoiseksi merkkipaaluksi.
- nam.kakkua.ja.kahvia
Joo voishan sitä juhlia. Melkein voisi kutsua jo melkoiseksi merkkipaaluksi.
missä ja koska kakku kahvit tarjotaan eli missä pippalot pidetään
nam.kakkua.ja.kahvia kirjoitti:
Palstalla. Juuri nyt. Hyvä, että olet paikalla.
nam.kakkua.ja.kahvia kirjoitti:
- juhla.mokkaa.kiitos
haluaa oikeaa kahvia ja oikeita suukkoja 365kpl ja hyvää kakkua eli ei mitään pahoja kakkuja
Siis mulle tulee nyt lokakuussa vuosi täyteen täällä ja kas kummaa, miten viisaaksi sitä on tullut
(naurunhyrinää)Vuosi on ihan hyvä vielä kumminkin.. :D
Ei se ainakaan oo liikaa mun mielestä.- hyvää.yötä
hyvää yötä synttäri sankarille
- hyvää.yötä.arabiaksi
AinaNorsu kirjoitti:
Vuosi on ihan hyvä vielä kumminkin.. :D
Ei se ainakaan oo liikaa mun mielestä.senkin ajan olis voinut olla arabimiehen kanssa ja nyt mennä naimisiin hyvää yötä sinullekkin
- ätmelsson
(naurunhyrinää)nyt taidat vähätellä aika rankasti.
hyvää.yötä.arabiaksi kirjoitti:
senkin ajan olis voinut olla arabimiehen kanssa ja nyt mennä naimisiin hyvää yötä sinullekkin
Hyvää yötä :) näe arabeistasi unta ;D
AinaNorsu kirjoitti:
Vuosi on ihan hyvä vielä kumminkin.. :D
Ei se ainakaan oo liikaa mun mielestä.Heh, noh hyvä kun joku sanoo ettei se ole liikaa...
Jonkinlainen epäilys yrittää asiasta hiipiä :Dhyvää.yötä kirjoitti:
hyvää yötä synttäri sankarille
Hyvää yötä, sinäkin lähes sankari siis itsekin :D
Sivusto jos on itsellä töissä auki, niin kyllä se nopeasti alamuistiin pääse. Työkaverin olen havainnut sivustolla käyvän, mutta kyllä hänkin aloittaa jemmaamisen mikäli muita yksilöitä astuu turva-alueen sisään.
Kyllä tätä useimmiten omissa oloissa, mutta mikäli seurassa niin näyttö pienenee huomattavasti.- Kakkossmiess
Todellakin vain omissa oloissa
Pimeessä peiton alla ja silloinkin silmät kiinni..
Paheellista..- Kiltti-ätmi
Katson naistarjonnan ja sitten oksennan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934