selaattelo sinkut palstaa julkisesti

ätmelsson

esim julkisissa kulkuneuvoissa, töissä tai koulussa? Tai pelkästään kaveriseurassa?

itse pelkästään omissa oloissa

28

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimuualla

      omissa oloissa pelkästään

    • eeeeeer

      Ei tälläistä turhanpäiväistä palstaa kehtaa selailla muuta kuin yksikseen

    • Kokouksissahan tämä on auki.

      Tietenkin myös neuvottelutilanteissa; katson täältä aina päiväkohtaiset vinkit.

      • ätmelsson

        "en minä, mutta ne muut palstailijat on vähän hourupäitä"


      • ätmelsson kirjoitti:

        "en minä, mutta ne muut palstailijat on vähän hourupäitä"

        Näinhän se menee jos joku sattuu näkemään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Näinhän se menee jos joku sattuu näkemään.

        Löytyykö täältä hyviä vinkkejä?:D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Löytyykö täältä hyviä vinkkejä?:D

        Hahah :'D

        Kyllä kyllä, heti kun on projekteissa tiukka paikka ni tietää, mistä kysyä. Onhan välillä bisnekset menny vähän pertsiilleenkin kun täältä on huonosti vastattu...

        (naurua)

        Mutta äkkiseltään en lähtisi muuhun luottamaan kuin tähän sivustoon.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hahah :'D

        Kyllä kyllä, heti kun on projekteissa tiukka paikka ni tietää, mistä kysyä. Onhan välillä bisnekset menny vähän pertsiilleenkin kun täältä on huonosti vastattu...

        (naurua)

        Mutta äkkiseltään en lähtisi muuhun luottamaan kuin tähän sivustoon.

        Muihin ei olekkaan luottamista :DD
        Wikipediakin on turha paikka... :D


      • kyllä.hyviä.neuvoja.saa
        AinaNorsu kirjoitti:

        Löytyykö täältä hyviä vinkkejä?:D

        paljon hyviä vinkkejä kuten älä mene tinderiin ja äläkä sorru tinderiläisiin ja arabimies on hyvä mies ja kuten perikselle kävi rakkaus eli rakkaus on hienoa ja upeaa ja korkeasti koulutetut on jänniä


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Muihin ei olekkaan luottamista :DD
        Wikipediakin on turha paikka... :D

        Siis mulle tulee nyt lokakuussa vuosi täyteen täällä ja kas kummaa, miten viisaaksi sitä on tullut

        :'D

        Kohta on vihellettävä peli poikki. Vuosikin saattaa olla jo liikaa.

        (naurunhyrinää)


      • 1v.synttärit
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Siis mulle tulee nyt lokakuussa vuosi täyteen täällä ja kas kummaa, miten viisaaksi sitä on tullut

        :'D

        Kohta on vihellettävä peli poikki. Vuosikin saattaa olla jo liikaa.

        (naurunhyrinää)

        asuttais samassa paikassa niin saisit tarjota synttäri kahvit oikein kakku kahvit 1v kunniaksi ja antaa 365 suukkoa


      • 1v.synttärit kirjoitti:

        asuttais samassa paikassa niin saisit tarjota synttäri kahvit oikein kakku kahvit 1v kunniaksi ja antaa 365 suukkoa

        Joo voishan sitä juhlia. Melkein voisi kutsua jo melkoiseksi merkkipaaluksi.


      • nam.kakkua.ja.kahvia
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo voishan sitä juhlia. Melkein voisi kutsua jo melkoiseksi merkkipaaluksi.

        missä ja koska kakku kahvit tarjotaan eli missä pippalot pidetään


      • nam.kakkua.ja.kahvia kirjoitti:

        missä ja koska kakku kahvit tarjotaan eli missä pippalot pidetään

        Palstalla. Juuri nyt. Hyvä, että olet paikalla.


      • misspönttöuuni
        nam.kakkua.ja.kahvia kirjoitti:

        missä ja koska kakku kahvit tarjotaan eli missä pippalot pidetään

        Palstalla. Juuri nyt. Hyvä, että olet paikalla.


      • juhla.mokkaa.kiitos
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Palstalla. Juuri nyt. Hyvä, että olet paikalla.

        haluaa oikeaa kahvia ja oikeita suukkoja 365kpl ja hyvää kakkua eli ei mitään pahoja kakkuja


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Siis mulle tulee nyt lokakuussa vuosi täyteen täällä ja kas kummaa, miten viisaaksi sitä on tullut

        :'D

        Kohta on vihellettävä peli poikki. Vuosikin saattaa olla jo liikaa.

        (naurunhyrinää)

        Vuosi on ihan hyvä vielä kumminkin.. :D
        Ei se ainakaan oo liikaa mun mielestä.


      • hyvää.yötä
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Palstalla. Juuri nyt. Hyvä, että olet paikalla.

        hyvää yötä synttäri sankarille


      • hyvää.yötä.arabiaksi
        AinaNorsu kirjoitti:

        Vuosi on ihan hyvä vielä kumminkin.. :D
        Ei se ainakaan oo liikaa mun mielestä.

        senkin ajan olis voinut olla arabimiehen kanssa ja nyt mennä naimisiin hyvää yötä sinullekkin


      • ätmelsson
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Siis mulle tulee nyt lokakuussa vuosi täyteen täällä ja kas kummaa, miten viisaaksi sitä on tullut

        :'D

        Kohta on vihellettävä peli poikki. Vuosikin saattaa olla jo liikaa.

        (naurunhyrinää)

        nyt taidat vähätellä aika rankasti.


      • hyvää.yötä.arabiaksi kirjoitti:

        senkin ajan olis voinut olla arabimiehen kanssa ja nyt mennä naimisiin hyvää yötä sinullekkin

        Hyvää yötä :) näe arabeistasi unta ;D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Vuosi on ihan hyvä vielä kumminkin.. :D
        Ei se ainakaan oo liikaa mun mielestä.

        Heh, noh hyvä kun joku sanoo ettei se ole liikaa...

        Jonkinlainen epäilys yrittää asiasta hiipiä :D


      • hyvää.yötä kirjoitti:

        hyvää yötä synttäri sankarille

        Hyvää yötä, sinäkin lähes sankari siis itsekin :D


      • ätmelsson kirjoitti:

        nyt taidat vähätellä aika rankasti.

        Joku raja pannaan.


    • Sivusto jos on itsellä töissä auki, niin kyllä se nopeasti alamuistiin pääse. Työkaverin olen havainnut sivustolla käyvän, mutta kyllä hänkin aloittaa jemmaamisen mikäli muita yksilöitä astuu turva-alueen sisään.

      Kyllä tätä useimmiten omissa oloissa, mutta mikäli seurassa niin näyttö pienenee huomattavasti.

    • Kakkossmiess

      Todellakin vain omissa oloissa

    • Pimeessä peiton alla ja silloinkin silmät kiinni..

      Paheellista..

    • Kiltti-ätmi

      Katson naistarjonnan ja sitten oksennan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe