En nyt osannut tätä muualtakaan kysyä niin kysytään sitten tältä palstalta missä luultavasti saattaa naisia olla.
Missä hiusten blondaus / vaalennus / tms. tuotteessa olisi eniten vetyperoksidia jota tavan siviili pystyy ostamaan ja aine olisi vaaleaa jogurttimaista että se pysyisi muoviosissa tuntikausia, tarkoituksena yrittää vaalentaa vanhojen tietokoneiden kellastuneita muovikuoria, ns. retrobright -menetelmällä.
Voisiko joku blondi kertoa...
7
684
Vastaukset
- retrobright.idea
Pitihän se arvata, naiset on savolaisia, eivät vastaa kun kysytään, vain silloin kun ei kysytä ja vastuu tietenkin siirtyy kuulijalle...
- sdklfdkjsfkjksjlkfjl
Ennn... ennn kyllä varmana kerro... luuletko sinä että naiset kertoo mitään mitä mies kysyy... perrkele, ei kyllä varmasti onnista...
- AmicaMaster
Aika harva nainen taitaa tutkiskella hiusten värjäyksen yhteydessä, että mikähän näistä nyt eniten sisältää vetyperoksidia, mikä ammoniakkia ja millähän saisi parhaiten valkaistua jonkun paskan romun.
Itse tiedän ainakin hiusten värjäykseen parhaiten toimivan / vahvimman vetyperoksidivärin sekä toisen kaupassa myytävän tuotteen jota sisältää enemmän vetyperpokdisia jolla voisi tupon paskasuunnitelmasi toteuttaa. Mutta: koska olet nätisti jutellut itsesi kanssa, niin otapa vaikka google kauniiseen käteen ja kvg. - Luonnonblondi
No minä olen blondi, mutten voi auttaa kun en tiedä noista hiusväreistä mitään.
- dslkdfjskdkjdklf
Mitä tästä opimme?
Naisilta on turha kysyä yhtään mitään mistään asiasta. - Anonyymi
Ihan netistä ostat litran pullon 12%/40vol hapetetta. Hyvin valkaisee muoviosat ja myös luut.
- Anonyymi
Ja 8e verran maksaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262926Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252068Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121578- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71298Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381206- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102892