En nyt osannut tätä muualtakaan kysyä niin kysytään sitten tältä palstalta missä luultavasti saattaa naisia olla.
Missä hiusten blondaus / vaalennus / tms. tuotteessa olisi eniten vetyperoksidia jota tavan siviili pystyy ostamaan ja aine olisi vaaleaa jogurttimaista että se pysyisi muoviosissa tuntikausia, tarkoituksena yrittää vaalentaa vanhojen tietokoneiden kellastuneita muovikuoria, ns. retrobright -menetelmällä.
Voisiko joku blondi kertoa...
7
771
Vastaukset
- retrobright.idea
Pitihän se arvata, naiset on savolaisia, eivät vastaa kun kysytään, vain silloin kun ei kysytä ja vastuu tietenkin siirtyy kuulijalle...
- sdklfdkjsfkjksjlkfjl
Ennn... ennn kyllä varmana kerro... luuletko sinä että naiset kertoo mitään mitä mies kysyy... perrkele, ei kyllä varmasti onnista...
- AmicaMaster
Aika harva nainen taitaa tutkiskella hiusten värjäyksen yhteydessä, että mikähän näistä nyt eniten sisältää vetyperoksidia, mikä ammoniakkia ja millähän saisi parhaiten valkaistua jonkun paskan romun.
Itse tiedän ainakin hiusten värjäykseen parhaiten toimivan / vahvimman vetyperoksidivärin sekä toisen kaupassa myytävän tuotteen jota sisältää enemmän vetyperpokdisia jolla voisi tupon paskasuunnitelmasi toteuttaa. Mutta: koska olet nätisti jutellut itsesi kanssa, niin otapa vaikka google kauniiseen käteen ja kvg. - Luonnonblondi
No minä olen blondi, mutten voi auttaa kun en tiedä noista hiusväreistä mitään.
- dslkdfjskdkjdklf
Mitä tästä opimme?
Naisilta on turha kysyä yhtään mitään mistään asiasta. - Anonyymi
Ihan netistä ostat litran pullon 12%/40vol hapetetta. Hyvin valkaisee muoviosat ja myös luut.
- Anonyymi
Ja 8e verran maksaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464071Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!334881Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790