Tunnusluvut kännykällä

Meidän ikääntyvien murheet tunnulukukorttien käytöstä luopumisesta ovat aika turhia. Pieni älykännykkä ja hiukan paneutumista asiaan auttaa. Neuvoja on helposti saatavissa.

7

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse oletan oman pankin informoivan tulevasta muutoksesta. Tunnuslukukortin käyttö oli alunalkaen helppoa, niinpä en osaa hermoilla tunnistautumista älykännynkään avulla. Mukanahan se aina on yleensä.

    • että.kehtaa

      Eikös Ruunelle taas kelvannut yksi aloitus samasta aiheesta.

      Nyt pitää jo sanoa, että vanhuus ei ole tullut yksin, se on tullut kymmenellä hevosella joille on joka päivä ja yö uusi ravirata avattava!

      Toivottavasti minä en vanhetu samalla tyylillä. Itsekeskeisyys on Ruunen luonteenlaatu näin ammattitaidottoman arvioijan mielestä osuvin arvio.

      • lu_kija

        Eikö tuo ajattelematon moittiminen jo riittäisi ?
        Edelliseen ketjuun hukkuminen olisi ollut todennäköistä, kun nyt lukija sai kokea kannustustakin monia askarruttavasta asiasta !


      • joskus.omat.takaisin
        lu_kija kirjoitti:

        Eikö tuo ajattelematon moittiminen jo riittäisi ?
        Edelliseen ketjuun hukkuminen olisi ollut todennäköistä, kun nyt lukija sai kokea kannustustakin monia askarruttavasta asiasta !

        Vuoroin vieraissa käydään!

        Aloittaja on niin ystävällinen muille kirjoittajille, eimkoskaan opeta, eikä moiti!!
        Eihän?


    • tunnusluku

      Ainakaan Windows 10 puhelimeen ei tunnuslukusovellusta voi asentaa eikä pankkikaan hyväksy joten tunnuslukukortista luopuminen on haasteellista. Puhelimena Win 10 toimii kuin myös mobiilinettinä mallikkaasti niin miksi luopuisin siitä. Yksi vaihtoehto on lopettaa maksaminen netissä tai odottaa pankin tunnuslukulaitteen saamista. Koekäytössä ollut laite ei toiminut joten se siitä.

    • flegmaatti

      Älykännykän näyttö ja "näppylät" ovat liian pieniä sormikseni kutsutuille nakkimakkaroille.
      Kynnellä voi yrittää kosketella.

      Matkoilla käytän tablettia ja kotona läppäriä.

      Edellisessä tabussani oli tunnuslukusovellutus mutta viime joulukuussa vekotin varastettiin Hannoverin lentokentän turvatarkastuksessa. Henkilökunta ei uskonut vaan penkoi tavaramme muutamaan kertaan. Ilmeisesti kameroissakaan ei näkynyt mitään.
      Pollarin pöytäkirja oli tietenkin sakasankielinen ja johtuikohan siitä, ettei matkavakuutus korvannut centtiäkään vaikka omavastuu on vain 100€.
      Lärväke oli ostettu ko. vuoden elokuussa.

      Kertakäyttöisten numeroiden sijaan vaimoni on hankittava tunnuslukulaite tai -sovellutus.
      Alkuvuosina käytimme yhteistä tunnusta pahvia mutta kanta ja vastaavat vaativat henkilökohtaiset tunnukset.

    • Ent.pianonsoittajana on vielä notkeus tallella sormenpäissäni, enkä ole havainnut muuta haittaa kuin puutarhatöiden aiheuttamaa kömpelyyttä vasemmassa pikkurillissä.
      Onhan hauska sana "lärväke", kertoo kaiken miehisen miehen arvostuksesta,
      Itse en ole tutustunut lainkaan älykännykällä maksamiseen, läppärillä pidän pankkiyhteyteni, johon tunnuslukuläpyskästä naputtelen vastanumeron.

      Hyvin se toimaa, sanoi ruots. Doddi ystäväni Sipoon rälssitilalta, ja minä seuraan tarvittaessa taas Danske Bankin ohjeistusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      408
      1633
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1318
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1230
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      851
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      840
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      192
      768
    Aihe