Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
Oletko koskaan
68
716
Vastaukset
- Anonyymi
18-vuotiaana. Pieleen meni, koska hän näki puhelimessani toisen naisen kuvan.
- Anonyymi
Millainen este?
- Anonyymi
Mikä vaan mikä esti suhdetta kehittymästä.
- Anonyymi
Joo. Joku muu vei.
- Anonyymi
Joo, mies on jänishousu
- Anonyymi
Ja nainen äkkipikainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nainen äkkipikainen.
Pitää olla luonnetta että pärjää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla luonnetta että pärjää
Tiedän, ehkä sen takia hän olikin kiinnostavampi kuin muut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiat voisivat olla hyvin toisin. Enemmällä uskalluksella olisi syntynyt vähemmän vastapuolen turhautumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että nainen on äkkipikainen...?
Veitsi tai sakset selässä....?
Ihan oikeasti?
Vilma - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se, että nainen on äkkipikainen...?
Veitsi tai sakset selässä....?
Ihan oikeasti?
VilmaSä oot kyllä outo ajatusmaailmaltas kun tollanen tuli mieleen äkkiäikasuudesta..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot kyllä outo ajatusmaailmaltas kun tollanen tuli mieleen äkkiäikasuudesta..
No. Kyllä tulee äkkipikaisuudesta juuri tuo mieleen.
Millä oikeudella?
Vilma - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot kyllä outo ajatusmaailmaltas kun tollanen tuli mieleen äkkiäikasuudesta..
Sä olet jopa vielä oudompi kun et vieläkään hiffaa, että tämä itsekseen kirjoitteleva äijä vetää naisia huonosti peilaava esitystä. Taidat lukea nämä hilmat ja vilmat ihan miten sattuu, koska kukkuu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet jopa vielä oudompi kun et vieläkään hiffaa, että tämä itsekseen kirjoitteleva äijä vetää naisia huonosti peilaava esitystä. Taidat lukea nämä hilmat ja vilmat ihan miten sattuu, koska kukkuu
No kukkuu, kukkuu, kaukana kukkuu, Saimaan rannalla ruikutat.
Vilma - AnonyymiUUSI
Rakastuneena voi olla. Jatko usein ratkaisee.
- AnonyymiUUSI
Rakastuneena usein on. Jatkohan usein on ratakaiseva. Kyllä kai aina molemmilla on mahdollisuus tulla esiin ja jutella. Eli jos ei ole käyttänyt joskus mahdollisuutta, myös silloin on arkailua. Toki ei siinä vielä mitään pahaa ole tehnyt. Aina voi saada mahdollisuuden rohkaistua. Toisen haukkuminen, vähättely tosin voi olla esteenä. Universumi kuulee kaiken. Voimia!
- Anonyymi
Jokaisella elämäni tärkeällä naisella on se pieni paikka sydämessäni, elämäni loppuun saakka. Tavallaan jokainen on siis se vuosisadan rakkaus, omalla tavallaan.
Huikeita muistoja, elämyksiä ja kokemuksia.
Ei voi kun olla kiitollinen heille kaikesta mitä olen saanut kokea, ja yhä saan kokea.
AV- Anonyymi
Markkinointimerkonomi elostelee taas täpöillä 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markkinointimerkonomi elostelee taas täpöillä 😄
En anna ruusuja, vain kauniita ajatuksia.
AV
- Anonyymi
Monasti monasti myynnissä nähnyt komean auton tai asuntovaunun ja tietänyt heti tossa olis loppu elämäni kumppani mut ei ole rahaa eikä varaa ostaa eli joutunut sit jättää tosi rakkauden
Kyllä ainakin luulen niin. Varma ei voi mistään olla, ja arvoitukseksi myös jäi. On niitä ollut muutamakin elämän varrella.
- Anonyymi
Olen kuin olenkin. Hän on edelleen se paras ja ihanin.
- Anonyymi
Olen. Montakin.
Mikä tuli väliin? Todellisuus. - Anonyymi
Olen ja en. Jos pystyi noin hövelisti laittamaan mappi ööhön niin taisi olla vain kesäromanssi mielessä.
- Anonyymi
Olen tavannut, mutta elämä tuli väliimme ja pilvilinna romahti. Rakkaus miestä kohtaan ei ole kadonnut, vaikka rakkaustarinamme päättyikin ennen aikojaan.
- AnonyymiUUSI
Aika geneerisiä nämä löysät tekstit mitä kirjoittelet naisena esiintyen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika geneerisiä nämä löysät tekstit mitä kirjoittelet naisena esiintyen
Mahtavaa, eikö totta, juuri kuin sinua varten 😚
- Anonyymi
Kyllä olen. Kun katson peiliin niin näen siinä sen esteen. En tiedä pystynkö antamaan sitä itselleni ikinä anteeksi. Pitää vain toivoa etten jäänyt sen toisen mieleen pidemmäksi aikaa ja lohduttautua sillä.
- Anonyymi
Empä kai mistä tuota vois tietää jättäny monta tilaisuutta käyttämättä syystä tai toisesta ja usein kun nsinen on sen lapsen saanu millä voi kiristää ni usein siinä kohti olis kai hyvä lopettaa parisuhde jo pelkästään lapsen etua ajatellen
Olen kyllä ihania miehiä saanut kohdata, mutta selvästikään tunteet eivät ole syystä tai toisesta kantaneet sinne asti, että voisi puhua vuosisadan rakkaustarinasta. Tietenkään rakkaustarinan ei aina tarvitse olla elämän mittainen, mutta omalla kohdallani en puhuisi vuosisadan rakaksttarinoista syvistä tunteista huolimatta.
- AnonyymiUUSI
Eli S24 on vuosisadan rakkaustarinasi
- Anonyymi
Niin suuria sanoja...vuosisadan... en edes tiedä, haluaisinko tuollaista. Hömppää?
Olen saanut rakkautta ja saanut rakastaa, saanut kiintyä.
Onnekas.
Vilma - Anonyymi
Kyllä, montakin!
Esteenä on yleensä ollut se, että toisen osapuolen visio tilanteesta on ollut vähemmän romanttinen kuin minulla, tai toinen osapuoli on jopa pitänyt minua täysin soveltumattomana vuosisadan rakkaustarinan toiseksi osapuoleksi. 😁
🦄 - Anonyymi
Mistäpä tuota tietää. Ei ole ennättänyt/voinut/saanut tutustua niin hyvin syystä tai toisesta aina, että olisi millään tietoinen mitä olisi tuleman pitänyt. Esim. ihastuessaan on niin helppoa kuvitella kaikenlaista, mikä ei todellisuudessa olekkaan välttämättä ollenkaan niin mainiota.
Joten en vatvo asiaa.
Jasu- Anonyymi
Kysy nossen mielipidettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy nossen mielipidettä.
Miksi? Nossehan on mun muruni. Ei mikään etäinen haavekuva, mikä jäi toteutumatta. Toteutui, vaikkei kaikki sitä ikinä uskoneetkaan. 😉
Monilla on niin väärä mielikuva minusta.
Jasu
- Anonyymi
En usko. Taidan olla sitä lajia, joka olis onnellisin yksinään. Niin samalla tavalla introverttia ja itsensä kanssa toimeen tulevaa kumppania tai -ehdokasta ei ole osunut kohdalle.
Kisut nyt tietysti menee kaiken ohi, mutta taidettiin ihmisistä puhua 😊
xLiner- AnonyymiUUSI
Joo, just semmosen tarttis.
Vois käydä joka toinen ilta rajusti rakastelemassa, sitte kumpikin omiin puuhiin omiin mökkiin.
- AnonyymiUUSI
tyyhmyys o viisauden alku. ensin pitää ollaa rthnö hitta sutteb oubbuasaa c´vuuwqqnqjwu,
Tau ebtusröjub tgnwnnöjwu, - AnonyymiUUSI
yähyiä on kivaa tuojotella että mitähän tyuollakiin noissss ssuu, lähde matkalle uusiin ..
My services are not ceheap worth youyrth life.
Orion Starsyar _Tracwka, - AnonyymiUUSI
Rakastuttiin työpaikalla mutta kun oltiin naimisissa molemmat, ei ruvettu muhinoimaan ja elettiin perheissämme. Vähän ironiaa että kuulin vanhoilta työkavereilta että tämä oli eronnut ja niin minäkin kun muuten liitto ei toiminut, ei ollut mitään tekemisistä rakkautemme kanssa. Ei sitten enää otettu koskaan yhteyttä.
- AnonyymiUUSI
Luin kirjoituksesi oli aika sybällinern niin en oler varms mutta voi olla että joku toinen rakasti koiria enemmän kuin halusi lapsia, tosi mutta arvailua en kusynyt syyrä..
- AnonyymiUUSI
rntä jos rakastaisi robbotteja eli siis androideja täydellisiä naisia ostaisi aina mieltymyksen mukaan brunetin tai lasa vegas show -tytön seksikumppaniksaiki.
- AnonyymiUUSI
En ole kokenut sellaista. Yksi kauan kestänyt parisuhde takana ja toista parisuhdetta en enää halua.
- AnonyymiUUSI
laskuvarjojääkärin realistinen toimintaikä loppuu juurin vuodessa kun täyttää 27, sitten nappi rintaan ja valtion peruseläkkeelle eli noin 54500eur vuodessa bwerria kiooywkönö
- AnonyymiUUSI
oikeasti niin no en tiedä kumpi parempi elämä lähteä Ekib Nuskin rakerilla MArs-plabeetakke jyb ibe.wat .rucjet,
- AnonyymiUUSI
Niin syvälliswiä eli otaksuin että yritit tiedustella että minkälaisista ihmisistä hijy outöö buub nubykka viu vaugdekka eku tkeebsö suus bkibdeusts outjösöörusustö,,
- AnonyymiUUSI
Onko tämä tekstin tuoton tyylilaji tarkoituksella räätälöity jostain syystä gubbe vai onko kyseessä esim nousut?
- AnonyymiUUSI
Nainen rakastaa sitä, että häntä rakastetaan.
Kun mies sanoo naiselle, että rakastan sinua, ja eleellä osoittaa sen, nainen on miehen pauloissa.
Vuosisadan rakkaustarina syntyy hitaasti ja kestää sen ajan, mitä mies jaksaa rakastaa naista.
✨- AnonyymiUUSI
Eihän. Vuosisadan rakkaustarina on kahden välinen. Se kestää ja kestää vuodesta toiseen.
….Pessimisti ei pety, mutta voi yllättyä iloisesti huomatessaan, että siellähän se rakas aina vain on ja rakastaa. Satoi tai paistoi, sanoi tai sanomasta laistoi.
Sivusta
Olen ehkä tavannut ja ehkäpä he ovat löytäneet tarinansa. Mikäpä minä olen sitä arvioimaan. Mutta itselläni ei ole sellaista lahjakkuutta että voisin olla osallinen moisessa.
- AnonyymiUUSI
Ehkä jonkun kivan Yle-vastaisen persumiehen kanssa?
- AnonyymiUUSI
Monesti voi kaatua tuo siihen, että kumpikaan ei sano suoraan tunteistaan. Toisella voi näin tulla väärä käsitys toisen tilanteesta tai kiinnostuksesta.
- AnonyymiUUSI
En ole tuntenut ketään tuollaista. Aika erikoinen kysymys ylipäätään. Mistä moiset kysymykset?
- AnonyymiUUSI
Mies on naimisissa.
- AnonyymiUUSI
Oikessti niin tspsdsin rrään Snnuksn, js sitttern olikin ovella toinen Annukka, wli saamannimisiä, opiskwlijajurussa asumaaasa.
Oli siis e4ri Annukkaq, hän lupaei antaa taulun oikealle Annukalle sirtrwen. - AnonyymiUUSI
oletko koskaan...juonut vettä?
mä voin yrittää keksiä jotsin hsudkojskin kysymyksiä, sellsidis sivojumppsskin, mutytw niin... nooh. - AnonyymiUUSI
Mujsu 1+1 on nolla eli ei yhrään?
- AnonyymiUUSI
yksi plus tjsu ib bikka his uskanukauswssa rau hyyraqkaqusessajub ysjibbissa his nebee baunusuub cöööeöb ugnuswb jabssa buub jynoujub raowreqaab,
- AnonyymiUUSI
I'm, not bbamns goos, enko olelikin helvetin hhtvä... wn ollwnkaan paha.
- AnonyymiUUSI
minussa ewi ole mintään pahaapuolta joka voisi tulla huymalassa jotenkaan mirwenkään wli persoonallisuus voisi jotenkin muuttua kuin joillain kuulin voi.. iyri cakksufb; Seafib.Z,,, Absewu gwew,,,,, kiijubg fie G?
- AnonyymiUUSI
Olen ja ikävöin edelleen lähes päivittäin, koska hän tuntui niin oikealta siinä lähellä. Se kosketus on vaan jotain niin oikeaa...
- AnonyymiUUSI
paitsi jos humalapäisaaään laukaisww .w3e4! ewcikveeub,,, SAA ,45" eu edes ikejaab,,
weöarö rtrrlöä ikwb nuwrrubtr,,, gnnnnnnn,,,, että mitähän sanoisin tai oikesasrikin 2 rtytrtrö' - AnonyymiUUSI
aiia joa johonkin pwliin sisällyrtäisi jonkin vsikkas Black-jack-pelin tai pokerin.... liian monimutkainen olisi ajattelin että kun pieni ja hauska kaikille joku mysteerijuttu... siis peli.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338546Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4367224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647