Lomautus joka vuosi

hutt

Minkä takia työntekijää rankaistaan viikon karenssilla lomautuksen alkaessa? Oma työnantaja lomauttaa jouulukuisin aina koko henkilökunnan ja lähtee kolmeksi kuukaudeksi Thaimaahan.

2

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kslfjslkfjdlkjdl

Ihan silkan vittuilun takia. Ei tuo karenssi perustu mihinkään.
      Ei ole oikein että työntekijää rangaistaan työnantajasta johtuvista syistä tapahtuvaan lomautukseen tai irtisanomiseen.
      Vääryyksiä hivutetaan koko ajan haittaamaan entistä enemmän tavallisen kansalaisen elämää jollemme nouse tosissaan vastarintaan.

Vähin mitä voidaan tehdä on että älkää missään tapauksessa äänestäkö nykyisiä valtapuolueita seuraavissa vaaleissa!!! Sipilä kumppaneineen pitäisi vangita ja tuomita rikoksista omaa kansaa vastaan mutta kun oikeuslaitoskin on hyväveli-verkoston korruptoima...

• tess

Ainahan se lomautus on työnantajan epäpätevyydestä johtuvaa kun ei ole onnistunut hankkimaan töitä. Oma poika alkaa olla ammatinvalintaiässä, niin painotinkin sille pääasiassa julkisen sektorin aloja joilla ei noita lomautuksia ole. Kelan virkailijan ei myöskään tarvitse jäädä ylitöihin vaikka työpöydällä olisi metrin pino tekemättömiä töitä, toista se on yksityisellä kun kaikki työt tehdään kerralla hosumalla loppuun jonka jälkeen saadaankiin porukka lomautetuksi ja itse lähdetään Thaimaahan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      273
      3401
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      103
      1693
    3. 68
      1259
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1087
    5. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      199
      1071
    6. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      58
      1051
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      51
      1000
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      971
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      827
    10. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      51
      815
    Aihe