Tunnetko olevasi kaunis vai vähemmän kaunis nainen

TodellistaTeoriaa

Kysymys teille naisille jotka pohditte otsikon kysymystä nettideiteissä.
Pohjustettakoon ensin omaa henkilö brändiä:
Olen mielestäni ihan ok komea mies. Olen pitkä, suht lihaksikas, tumma hiuksinen, hyvässä ammatissa, mahtavissa liikunnallisissa harrastuksissa yms pyörivä suomalainen mies.
Sinkkuna nettideiteillä.

Mielestäni deiteillä on ikäisiäni 35v -5v ikäryhmässä nättejä ja kauniita naisia suurinosa joten ulkoisista puitteista todella moni olisi mieleeni joten edes liian krantuksi minua ei voi sanoa. Todella lihavia jotka eivät ole mieleeni on pieni vähemmistö ja en syrji heitä vaan siksi että ovat ulkoisesti ei niin miellyttäviä vaan enimmäkseen siksi koska olenhan itsekin liikunnallinen niin haluan edes normaali vartaloisen naisen joka pysyy mukanani.

Tässä tullaankin sitten nettideittailun oudoimpaan asiaan.
Vaikka en tilastotieteilijä olekaan niin itseäni mielyttäviä ikäryhmäni naisia on varmaan noin 90% profiileista ja vähemmän mielyttäviä pullukoita 10% niin mistä ihmeestä voi johtua se seikka että minusta on vain tuo 10% ei kiinnostava porukka kiinnostunut?
Tämä ei ihmetytä vain minua vaan myös sisaruksiani ja hyvää ystävääni jolle olen nettideittailuni tuloksia näyttänyt.

Olen ehkä symppiksen ja ns kiltin näköinen kuvissa eli tarkoittaako tämä vain sitä että minua uskaltaa lähestyä tämä ei kiinnostava ryhmä vain lähestyttävän ulkonäköni takia eikä siksi että kiinnostaisin heitä koska olettaisin että jos en kiinnosta naisia joilla on enemmän kysyntää kiinnostan näitä vähemmän kysyttyjä siksi koska he eivät saa heitä joita oikeasti haluaisivat eli näitä miehiä joita minun kohde ryhmä 90% naisista haluavat?
Eli olemukseni on sitten näille hyvä kroppaisille naisille liian "kiltti" ja he tajuavat tavallaan tasonsa korkeammalle ja eivät näin kiinnostu minusta niinkö?
Yleensä tällaiset henkilöt joko jättävät vastaamatta tai sitten blokkaavat asiallisen lähentymis yritykseni.

Suora kysymys teille kauniiksi itsenne tunteville naisille!
Tiedättekö niin hyvin seksuaalisen markkina arvonne että koette kaltaiseni henkilön kuitenkin tasoanne alemmalle portaalle että näette suhteeseen sopivan miehen komeammasta ryhmästä koska ulkoisesti teillä mahdollisuudet sellaiseen on?
Ja kysymys teille jotka tunnette itsenne ette niin viehättäviksi että lähestyttekö minua vain siksi koska ette saa niitä miehiä joita kauniimmat kanssasisarenne saavat ja tavallaan alennatte rimaa ja tyydytte edes johonkin paremman puutteessa koska parempaankaan ette pysty mutta 40kg kevyempänä ette edes kävisi kusella suuntaani?

Jotkut vielä epäilee seksuaalista markkinaarvoteoriaa mutta kaikille tutkijoille vaan tervetuloa tekemään mat tutkimusta profiiliini. Vastauksista mat on erittäin helposti todennettavissa.

31

944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nettideittailu on sairas maailma. Siellä naisten valta-asema on vielä paljon suurempi kuin reaalimaailmassa.

      Jos ajatellaan vaikkapa 35 v naista, niin häntä lähestyvät kaikenikäiset miehet 18-70 vuotta etsiessään panoseuraa (vapaat ja varatut) . Lisäsi häntä lähestyvät n. 30-50 vuotiaat miehet parisuhdemielessä ja lisäksi muutama nainen ja pari panomielessä. Nainen ei tätä välttämättä tajua, vaan ajattelee kaikkien olevan kiinnostuneita hänestä parisuhdemielessä, joten hätäkö tässä sinkkuna ollessa, kun viestejä tippuu parisataa viikossa, niistä voi vastata parille.

      Jos näiden muutaman valitun kanssa menee asiat pieleen, niin ei ole kunnollisia miehiä vapaina.

      Lisäksi miehet myös ehkä yliarvioivat oman ulkonäkönsä ja aliarvioivat hyvien kuvien merkityksen. Muuten deittipalveluissa ei olisi niin paljon poseerauksia kalan kanssa, poseerauksia punttisalissa, poseerauksia vessan peilissä, poseerauksia aurinkolasit päässä auton ratissa.

      • realitycheck1

        ....ja 35v nainen ei tuossa kuplassaan tajua että kohta, hyvin pian, hän on 42 vuotias mummo jolla on tissit ja pyrstö sekä vyötärö kadonneet.


      • NäinDeiteillä

        Ei yllätä että naisten vastaukset loistavat poissaolollaan koska nämähän ovat niitä kuuluisia vaikeita asioita joista vaikeneminen on kultaa.
        Noinhan se menee kuten kirjoitit edellä.
        Naisille tulee nettideiteillä jonkinlainen vauhtisokeus.

        Tähän mulla on yksi deillailuesimerkki.
        Lähestyin nelikymppistä ihan nättiä naista huumori mielellä koska olen tottunut että minun avauksiin ei vastata tai sitten blokataan vaikka en kenellekään kirjoittele mitään törkeyksiä joista blokkaus olisi enemmänkin oikeutettu. No kuitenkin tällä naisella oli osuva motto johon en voinut olla tarttumatta. Nainen yllättäen vastasikin minulle ja olikin kiinnostunut. Tuo on äärimmäinen poikkeus koska käytännössä koskaan yksikään nainen jota olen lähestynyt ensin ei ole ollut milläänlailla kiinnostunut joten olenkin muuttunut deiteillä vain passiiviseksi.
        Tämän naisen kanssa päästiin kuitenkin juttuun ja treffeillekin. Hän oli erittäin mielyttävä ja asiallinen nainen sekä juttumme olivat lennokkaita ja huumori kukki treffeillä.

        Hänellä vaan oli pakottava tarve treffailla sarjassa miehiä. Treffien jälkeen hän kehui minua kovasti ja sanoi että haluaa nähdä toistamiseenkin ja korosti että hän ei ole kenellekään muulle toisia treffejä luvannut. Avoimesti hän silti puhui kuinka hän tapaa taas ylihuomenna miehen ja koska olin lähdössä lomareissuun hän sanoi että "kun en voi sinua nähdä nyt toistamiseen niin lupauduin yhden miehen kanssa treffeille" Ollessani lomalla viestittelimme todella tiiviisti ja hän oli siinä erityisen aktiivinen mutta ei silti voinut olla puhumatta kuinka taas näkee jonkun miehen ja kuulemma vähintään yhdet treffit pitää viikossa olla. Laskin että tapaamisemme jälkeen hänellä oli ainakin kolmet jo viikossa.
        Ja edelleen hänellä oli tarve kehua kuinka kysytty hän on ja kuinka hän saisi kenet vaan kotiinsa heti kun haluaa.
        Tuo alkoi rassaamaan mua lomalla ja tietoisesti lakkasin hänen kanssaan viestittelyä koska halusinhan vain että puhuisimme muita asioita kuin hänen deittejään. Olin esim oman nettiprofiilini ottanut pois kun en halunnut keskittyä muihin kuin häneen. Hän alkoikin ihmettelemään "miksi olet niin vaisu"Vastasin vain että enpä ole lomariennoissani ehtinyt puhelimelle.

        No hän kyseli kun viikonloppuna olin tulossa pois reissusta ehtisinkö tapaamaan häntä. Reissu oli kuitenkin niin pitkä että tulo illalle en mitenkään olisi ehtinyt treffeille niin hänen oli siihenkin pakko että "no kyllä minä miehen saan treffeille vaikka vaan sinulle olen luvannut jatkotreffit" ja on joku romanttinen tapahtuma jossain kun minä en kerran sinne kerkiä niin sitten hän pyytää jonkun toisen.
        Tässä meni viimeistään kuppini nurin. Sanoin että mä olen koko viikon ollut kurkkua myöden täynnä tuota sun treffailua ja se on tavallaan loukannu mua koska hän on ilmaissut pitävänsä minusta mutta silti joku vauhtisokeus hänelle on jäänyt päälle. Sanoin että hän saa jatkaa treffejään mutta ilman minua koska käytös kertoo sen että en ole hänen etsimänsä vaan kokoajan pitää etsiä parempaa.
        Tästä alkoi itku ja valitus ja ihme tarinat tyyliin "kerroin tälle yhdelle deitillekin kuinka olin sinuun ihastunut ja nyt et sitten kestä jos kaveri mielessä deittailen muitakin vaikka vaan sinulle olen luvannut toiset treffit"

        Älytön selitys ja marmatus ja hän kuulemma itki kun "teit näin ilkeästi" Jumalavita hänhän se mua pellenä on koko viikon pitäny. Mulla vaan meni kuppi nurin. Jos mä kohtaan sellaisen naisen joka on mulle sen oikean oloinen niin en mä silloin edelleen jatka sarjadeittailua vaan haluan oppia häntä tuntemaan. Jos ei natsaa niin sitten uutta mutta tämä nainen ei osannut lopettaa. Ilmeisesti hänen itsetuntonsa on niin heikko että sitä piti pönkittää jatkuvilla treffikehuilla ja kuinka "suosittu minä olen"
        Sitten hän esti minut whatsapissa mutta kohta poisti eston ja muutaman päivän päästä tuli viesti "kun saan voimia niin kirjoittelen sinulle lisää. Kaikki ei ole niin mustavalkoista kuin luulet"
        Ei ole vielä kuulunut mitään mutta onlinessa deiteillä hän on jatkuvasti. (palasin siis itsekin takaisin koska tuosta ei tullut valmista)
        Mikäli vanhat merkit paikkansa pitää niin aikansa deittailtuaan ja pahasti joltain saatua takkiin saan joskus sen viestin "olisi niin ihana tavata kun tunnuit niin mukavalta" Jossainvaiheessa vaan tällaisenkin naisen olisi sekin hyvä oppia koska se juna on mennyt jo.
        Olisi tarttunut silloin kun siihen oli mahdollisuus eikä vaan sitten kun ei saadakaan sitä mitä halutaan niin tyydytäänpäs sitten tuohon kakkos vaihtoehtoon.
        Joku itseisarvo se on minunkin tunteillani.


      • No näitä tyyppejä löytyy sekä naisista että miehistä, mutta naisilla tuollainen sarjatapailu on mahdollista keskinkertaisellkin ulkonäöllä ja miehillä sillä kuuluisalla topp 10 %: lla.

        Hirveän huomion tarpeen lisäksi tuolla naisella tuntuu olleen ihan peruskäytöstavat hakusessa. Jos saa työpaikan, niin luulisi tajuavan, ettei sitten uudella työpaikalla kerrota ravaavansa jatkuvasti haatatteluissa.


    • Toissijaista

      Olen niin kypsä kauneusihanne keskusteluihin, niin mediassa kuin tosi elämässä, että olen ennemmin yksin.
      Koko maailma pyörii sen varassa kuinka miellyttävä olet toisten silmissä.
      Siksi en ole nettideiteissä enkä etsi miehiä.

      Mielestäni tiedän omat kauneusvirheeni ja niitä on monia. Pidän silti itseäni kauniina.

      Kauniiksi kehuminen on yksi asioista, mitä henkilökohtaisesti en halua kuulla. Teot puhuvat puolestaan.
      Kauniiksi kehuminen on lähinnä yritys nostattaa toisen itsetuntoa. Huolimatta siitä tietääkö toinen itsetunnostani mitään.

      • Pinnallisuutta

        Voisiko olla niin että tiedät kauneusvirheesi yleisemmin lihavuus joka itsetuntoasi laskevana on laittanut sinut pois sinkkumarkkinoilta? Jos aidosti uskoisit olevasi kaunis niin kai silloin ylpeänä etsisit miestä? Tässähän tullaan juuri aloituksen kysymykseen eli juurikin ne kauniiksi itsensä tuntevat naiset ovat sitten niin itsetuntonsa huipussa ja näin ollen myös tavoittelevatkin sitä pientä miesparhaimmistoa ja tavikset jää rannalle kun taas itsensä ei kauniiksi tuntevat tavallaan tyytyvät sitten näihin ylijäämä miehiin jotka eivät vedä niitä kauniita puoleensa. Sairas pinnallisuushan tuolla on vain läsnä ihan kaikilla nettideittaajilla sukupuoleen katsomatta.


      • Toissijaista
        Pinnallisuutta kirjoitti:

        Voisiko olla niin että tiedät kauneusvirheesi yleisemmin lihavuus joka itsetuntoasi laskevana on laittanut sinut pois sinkkumarkkinoilta? Jos aidosti uskoisit olevasi kaunis niin kai silloin ylpeänä etsisit miestä? Tässähän tullaan juuri aloituksen kysymykseen eli juurikin ne kauniiksi itsensä tuntevat naiset ovat sitten niin itsetuntonsa huipussa ja näin ollen myös tavoittelevatkin sitä pientä miesparhaimmistoa ja tavikset jää rannalle kun taas itsensä ei kauniiksi tuntevat tavallaan tyytyvät sitten näihin ylijäämä miehiin jotka eivät vedä niitä kauniita puoleensa. Sairas pinnallisuushan tuolla on vain läsnä ihan kaikilla nettideittaajilla sukupuoleen katsomatta.

        Mallin mitoissa en ole. En mielestäni lihavakaan.
        Yleiskäsitys on näköjään se että ihmisen pitää haluta joku itselleen.
        Sinkkuus on monen tapahtuman sarja ja kauneus on yksi niistä. En arvota sitä ihan noin pitkälle kuin ihmiset yleensä.
        Kultainen keskitie on varmasti tässäkin tärkeää.
        Deitti sivustoja olen käynyt läpi ja se on pinnallista. Olet oikeassa.
        Pinnallisuus kuvastuu aidosta maailmasta myös tuonne nettiin.

        Kerro se minulle.. oletko huomannut että ihmiset kommunikoidessaan kasvotusten mittailee toisen käyttäytymistä, kasvonpiirteitä . Samoiten elekieli kertoo toisesta ihmisestä paljon.

        Eli ehkä suurin sinkkuuteni syy on tuo ihmisten jatkuva itsensä/toisten kontrollointi tahattomasti ja opittuna.


      • AaaPeee
        Toissijaista kirjoitti:

        Mallin mitoissa en ole. En mielestäni lihavakaan.
        Yleiskäsitys on näköjään se että ihmisen pitää haluta joku itselleen.
        Sinkkuus on monen tapahtuman sarja ja kauneus on yksi niistä. En arvota sitä ihan noin pitkälle kuin ihmiset yleensä.
        Kultainen keskitie on varmasti tässäkin tärkeää.
        Deitti sivustoja olen käynyt läpi ja se on pinnallista. Olet oikeassa.
        Pinnallisuus kuvastuu aidosta maailmasta myös tuonne nettiin.

        Kerro se minulle.. oletko huomannut että ihmiset kommunikoidessaan kasvotusten mittailee toisen käyttäytymistä, kasvonpiirteitä . Samoiten elekieli kertoo toisesta ihmisestä paljon.

        Eli ehkä suurin sinkkuuteni syy on tuo ihmisten jatkuva itsensä/toisten kontrollointi tahattomasti ja opittuna.

        Naisnäkökulma tässä asiassa onkin nyt tarpeen. Tosin kiinnostukseni heräsi että mikä todellisuudessa on sinut saanut luopumaan markkinoilta jos kerran sisimmässäsi haluat jonkun niin naisilla suhteeseen on ihan toisenluokan mahdolliuudet kuin miehillä. Ellet tosiaan ole tätä samaa sarjaa jotka minuun ottaa yhteyttä.
        Kuten edellä kerroin ulkoisesti olisin kiinnostunut varmasti suurimmastaosasta naisia haetussa ikäryhmässäni mutta tietenkin se henkinen puoli lopulta ratkaisee. Erikoista vaan että tämä marginaali ryhmä ei nättejä on sitten ainoa joka on minuun yhteyksissä. Jos esimerkiksi kauppareissullani näen 20 naista niin ulkoisesti näistä viehättää minua varmaan 19 ja yksi ei. Tämä yksi taas on se joka on minuun nettideiteissä yhteyksissä joten muuta selitystä en tälle keksi kuin sen että naiset ovat äärimmäisen tietoisia tasostaan ja seksuaalisesta markkina arvostaan koska jos näin ei olisi niin tottakai valtaryhmästä edes joku joskus olisi sillointällöin netissä yhteyksissä minuun.

        Tietyt asiat toistuvat jokaisessa saamassani yhteydenotossa vaikkakin profiilissani on ihannekumppanista poisrajattu ruumiinrakenteeltaan runsasmuotoiset pois.
        A. Lähestynyt henkilö on kuvaton. Käytännössä jokaisessa naisten profiileissa on ehdottomana edellytyksenä että miehestä on oltava kuva ennenkun saavat jos saavat vastausta. Minulle taas suurinosa lähestyvistä naisista on kuvattomia.
        No sehän ei kerro vielä mitään mutta se antaa jo osa osviittaa kun henkilö on jättänyt mainitsematta ulkoisista olemuksistaan kertovassa kohdassa ruumiinrakenteen pois. Eli vartaloaan häpeävä lihavahan tässä on taustalla. Siksi kiitän kohteliaasti että saa lähestyä mutta kuvan kanssa uudestaan. Eivät lähesty. Muutama kerta on tullut sokkotreffeillä käytyä naisen kanssa jolle kuvan lähettäminen oli suuri ongelma ja siihen keksittiin kaikki selitykset mutta tavatessani sen ymmärsin. Ei sellaisesta paketista myyvää artikkelia kuvalla nettiin saisikaan joten koskaan enää en treffeille lähde jos kuvaa ei ole lähetetty.
        B. Henkilöstä on kuva mutta todella läheltä otettu kasvokuva. Vartalo kohtaa ei edelleenkään ole merkitty. Täysin sama kuin edellä.
        C. Henkilöstä on kuva ja hän jo itsekin tietää että peli on menetetty. Siis mä en ole missään elävässä elämässä nähnyt niin kuvottavan näköisiä 30-40v naisia kuin nettideiteillä tämä ryhmä c. Superlihavasta naisesta saattaa olla jopa kokovartalo kuva josta masentuneesta naamasta jo näkee että nyt on vedetty rasvaöverit, kieli suurinpiirtein roikkuu ulkona ja kännykän nosto on saanut kainalot puolenmetrin alalta märiksi. Paitana joku uunoturhapuron verkkopaita, lököverkkarit, hiukset hapsuttaen jne. Näistä saa jonkinlaisen kehari vaikutelman mutta profiilitekstistä se ei välttämättä loista. Ainiin keharit ovat yksi ryhmä kanssa mutta heitä en tähän käsittele vaikka lähestyvätkin.
        D. Lähestyvällä henkilöllä on reilusti enemmän lähetettyjä viestejä kuin vastaanotettuja. Kaikki vastaavat ovat sitten viitteitä edellämainittuun.

        Siinä pääkohdat mainitakseni ketkä minua lähestyvät. Ja kyllä aidosti pieni pyöreys naisessa on jopa seksikästä mutta minua lähestyvissä sana "pieni" on lähinnä huumoria.
        Koska pääryhmä on edellä niin luulisi todella koko suuresta joukosta että edes joku prosentuaalinen todennäköisyys olisi että normaalivartaloinenkin lähestyisi mutta ei.
        Itse lähestyessäni aikanaan ikäisiäni, kohtuu lähellä asuvia, samoja mielenkiinnonkohteita omaavia jne naisia jotka olivat ihan normaalivartaloisia niin aina siis aina tulos oli se että nainen kävi pikaiseen profiilissani ja oli hiljaa tai sitten blokkasi asiallisen lähestymiseni. Tämä aikaansai sen että passivoiduin lopulta kokonaan. Kun aina tulos oli tuo niin kuka sitä jaksaa. Kuitenkin olen mielestäni ihan suht komea, on vaki työ, mukavia harrastuksia, paljon ystäviä jne niin luulisi että sosiaalisetkin puitteeni saisi jonkun nätin naisen minuakin lähestymään koska onhan itsestäni useita kuvia ja profiilinikin kuulemma mukava ja huumoripitoinen.

        Mä väitän vuosia ja vuosia tätä tehneenä että pystyisin täysin tuntemattomista naisista treffeiltä kuvien perusteella sanoa ketkä minulle viestittäisivät ja ketkä ei ja kuka lähtisi varmasti treffeille ja kuka ei. Jos nainen on vähänkään tietoinen ulkoisesta kauneudestaan hän ei edes vaivaudu lukemaan millainen mies minun profiilissani olisi tarjolla. Kun taas ulkoisen vetovoimansa negatiivisena toteavat taas ovat niin ihastuneita minuun kuin olla ja voi. Erikoista että naisella pitää olla se 40kg plus ylipainoa ennenkuin minusta voi pitää. Miksi se elämäntaparemontin tehnyt hoikistunut ei sitten minusta enää pidäkkään? Muuttuuko naisen aivot ylipainon aikana toiseksi kuin normaalipainoisena?
        Ja teille superlihaville kysymys. Jos ylipainoisena väität minusta pitävän niin onko mielesi sama kun päätätkin laihtua normi painoon ja mahdut niihin seksikkäisiin vartalon myötäisiin vaatteisiin? Ai ei kun alat saamaan miehiltä huomiota. Juuri tämä!


      • kunhankommentoin

        Eikös tämä Yogamies selittänyt jo viestissään nämä asiat. Siedettävän tai jopa kauniin näköiset naiset saavat todella paljon viestejä, jopa useita satoja lyhyessä ajassa. Eihän ne tiedä kenelle vastaisivat, eikä ne yksinkertaisesti jaksa tai viitsi alkaa vastailemaan esim. useille kymmenille miehille. Sitäpaitsi huomattavan moni nainen ei oikeasti edes etsi seuraa vaikka deittisivuilla ovatkin (älä kysy miksi, en tiedä).

        Sitten ne ketkä sinuun ottavat yhteyttä ovat poikkeuksetta sellaisia naisia, joilla ei ole sitä vientiä esim. juuri ulkonäkönsä vuoksi.

        Eli koko hommassa ei ole oikein mitään järkeä. Ainoa järkevä asia mitä voit tehdä, on etsiä sopivaa naista elävästä elämästä.


      • AaaPeee
        kunhankommentoin kirjoitti:

        Eikös tämä Yogamies selittänyt jo viestissään nämä asiat. Siedettävän tai jopa kauniin näköiset naiset saavat todella paljon viestejä, jopa useita satoja lyhyessä ajassa. Eihän ne tiedä kenelle vastaisivat, eikä ne yksinkertaisesti jaksa tai viitsi alkaa vastailemaan esim. useille kymmenille miehille. Sitäpaitsi huomattavan moni nainen ei oikeasti edes etsi seuraa vaikka deittisivuilla ovatkin (älä kysy miksi, en tiedä).

        Sitten ne ketkä sinuun ottavat yhteyttä ovat poikkeuksetta sellaisia naisia, joilla ei ole sitä vientiä esim. juuri ulkonäkönsä vuoksi.

        Eli koko hommassa ei ole oikein mitään järkeä. Ainoa järkevä asia mitä voit tehdä, on etsiä sopivaa naista elävästä elämästä.

        Miksi he eivät tiedä kenelle vastaa? Lukemalla profiilin tietäisi mutta nämä katsovatkin vain kuvan joten itse profiililla olen huomannut että ei ole mitään vaikutusta. Outoa sinällään koska monien naisten profiileissa lukee "tyhjät profiilit eivät herätä mielenkiintoani" Miksi sitten he vain katsovat kuvan ei profiilia?
        Olen kyllä jo oppinut esim kun monet samat ihan viehättävätkin naiset viihtyvät vuosia palstoilla että eivät he ketään hae vaan kai siinä eräänlaista itsetunnonkohotusta haetaan eli sama kuka laittaa ja mitä kunhan vaan viestejä tulee.

        Tuo elävä elämä on alkanut entistä enemmän tulemaan ykkös vaihtoehdoksi naisen etsinnässä koska olen osaltani jo vuosien deittaamisella nähnyt mitä touhu on ja itsetunnonkin se on musertanut aika totaalisesti.
        Jos olisin silloin tiennyt mitä tämä on kun ensi kertaa rekisteröidyin deiteille niin jumalavita en olisi rikkaani tähän soppaan laittanut alkuunkaan.
        Vinkkini lieneekin eli jos et ole todella komea mies niin älä koskaan mene nettideiteille hajoittamaan itseäsi.
        Naisille tuo nyt on se ja sama koska seuraa saa minkä näköinen variksenpelätin tahansa.


      • Toissijaista
        AaaPeee kirjoitti:

        Naisnäkökulma tässä asiassa onkin nyt tarpeen. Tosin kiinnostukseni heräsi että mikä todellisuudessa on sinut saanut luopumaan markkinoilta jos kerran sisimmässäsi haluat jonkun niin naisilla suhteeseen on ihan toisenluokan mahdolliuudet kuin miehillä. Ellet tosiaan ole tätä samaa sarjaa jotka minuun ottaa yhteyttä.
        Kuten edellä kerroin ulkoisesti olisin kiinnostunut varmasti suurimmastaosasta naisia haetussa ikäryhmässäni mutta tietenkin se henkinen puoli lopulta ratkaisee. Erikoista vaan että tämä marginaali ryhmä ei nättejä on sitten ainoa joka on minuun yhteyksissä. Jos esimerkiksi kauppareissullani näen 20 naista niin ulkoisesti näistä viehättää minua varmaan 19 ja yksi ei. Tämä yksi taas on se joka on minuun nettideiteissä yhteyksissä joten muuta selitystä en tälle keksi kuin sen että naiset ovat äärimmäisen tietoisia tasostaan ja seksuaalisesta markkina arvostaan koska jos näin ei olisi niin tottakai valtaryhmästä edes joku joskus olisi sillointällöin netissä yhteyksissä minuun.

        Tietyt asiat toistuvat jokaisessa saamassani yhteydenotossa vaikkakin profiilissani on ihannekumppanista poisrajattu ruumiinrakenteeltaan runsasmuotoiset pois.
        A. Lähestynyt henkilö on kuvaton. Käytännössä jokaisessa naisten profiileissa on ehdottomana edellytyksenä että miehestä on oltava kuva ennenkun saavat jos saavat vastausta. Minulle taas suurinosa lähestyvistä naisista on kuvattomia.
        No sehän ei kerro vielä mitään mutta se antaa jo osa osviittaa kun henkilö on jättänyt mainitsematta ulkoisista olemuksistaan kertovassa kohdassa ruumiinrakenteen pois. Eli vartaloaan häpeävä lihavahan tässä on taustalla. Siksi kiitän kohteliaasti että saa lähestyä mutta kuvan kanssa uudestaan. Eivät lähesty. Muutama kerta on tullut sokkotreffeillä käytyä naisen kanssa jolle kuvan lähettäminen oli suuri ongelma ja siihen keksittiin kaikki selitykset mutta tavatessani sen ymmärsin. Ei sellaisesta paketista myyvää artikkelia kuvalla nettiin saisikaan joten koskaan enää en treffeille lähde jos kuvaa ei ole lähetetty.
        B. Henkilöstä on kuva mutta todella läheltä otettu kasvokuva. Vartalo kohtaa ei edelleenkään ole merkitty. Täysin sama kuin edellä.
        C. Henkilöstä on kuva ja hän jo itsekin tietää että peli on menetetty. Siis mä en ole missään elävässä elämässä nähnyt niin kuvottavan näköisiä 30-40v naisia kuin nettideiteillä tämä ryhmä c. Superlihavasta naisesta saattaa olla jopa kokovartalo kuva josta masentuneesta naamasta jo näkee että nyt on vedetty rasvaöverit, kieli suurinpiirtein roikkuu ulkona ja kännykän nosto on saanut kainalot puolenmetrin alalta märiksi. Paitana joku uunoturhapuron verkkopaita, lököverkkarit, hiukset hapsuttaen jne. Näistä saa jonkinlaisen kehari vaikutelman mutta profiilitekstistä se ei välttämättä loista. Ainiin keharit ovat yksi ryhmä kanssa mutta heitä en tähän käsittele vaikka lähestyvätkin.
        D. Lähestyvällä henkilöllä on reilusti enemmän lähetettyjä viestejä kuin vastaanotettuja. Kaikki vastaavat ovat sitten viitteitä edellämainittuun.

        Siinä pääkohdat mainitakseni ketkä minua lähestyvät. Ja kyllä aidosti pieni pyöreys naisessa on jopa seksikästä mutta minua lähestyvissä sana "pieni" on lähinnä huumoria.
        Koska pääryhmä on edellä niin luulisi todella koko suuresta joukosta että edes joku prosentuaalinen todennäköisyys olisi että normaalivartaloinenkin lähestyisi mutta ei.
        Itse lähestyessäni aikanaan ikäisiäni, kohtuu lähellä asuvia, samoja mielenkiinnonkohteita omaavia jne naisia jotka olivat ihan normaalivartaloisia niin aina siis aina tulos oli se että nainen kävi pikaiseen profiilissani ja oli hiljaa tai sitten blokkasi asiallisen lähestymiseni. Tämä aikaansai sen että passivoiduin lopulta kokonaan. Kun aina tulos oli tuo niin kuka sitä jaksaa. Kuitenkin olen mielestäni ihan suht komea, on vaki työ, mukavia harrastuksia, paljon ystäviä jne niin luulisi että sosiaalisetkin puitteeni saisi jonkun nätin naisen minuakin lähestymään koska onhan itsestäni useita kuvia ja profiilinikin kuulemma mukava ja huumoripitoinen.

        Mä väitän vuosia ja vuosia tätä tehneenä että pystyisin täysin tuntemattomista naisista treffeiltä kuvien perusteella sanoa ketkä minulle viestittäisivät ja ketkä ei ja kuka lähtisi varmasti treffeille ja kuka ei. Jos nainen on vähänkään tietoinen ulkoisesta kauneudestaan hän ei edes vaivaudu lukemaan millainen mies minun profiilissani olisi tarjolla. Kun taas ulkoisen vetovoimansa negatiivisena toteavat taas ovat niin ihastuneita minuun kuin olla ja voi. Erikoista että naisella pitää olla se 40kg plus ylipainoa ennenkuin minusta voi pitää. Miksi se elämäntaparemontin tehnyt hoikistunut ei sitten minusta enää pidäkkään? Muuttuuko naisen aivot ylipainon aikana toiseksi kuin normaalipainoisena?
        Ja teille superlihaville kysymys. Jos ylipainoisena väität minusta pitävän niin onko mielesi sama kun päätätkin laihtua normi painoon ja mahdut niihin seksikkäisiin vartalon myötäisiin vaatteisiin? Ai ei kun alat saamaan miehiltä huomiota. Juuri tämä!

        Kuten jo kirjoitin, että olen kyllästynyt kauneusihanteiden tärkeyteen.

        Toinen tärkeä seikka on elämäntilanteeni. Lapset vievät paljon aikaani ja minulle olisi parempi lähestyä ystävyyden pohjalta kiinnostavaan mieheen. Deitti palstoilta saa kuitenkin sellaisen kuvan että pitäisi tapahtua nopeasti. Tai sitten halutaan seksiseuraa.

        Turhauduin myös siihen,että jokaisen ihmisen kohdalla tuli kirjoitettua samat asiat. Ihmiset kysyivät samoja asioita eli seuran etsimisestä tuli saman toistoa.

        Ehkä pitäisi etsiä ystävä deitti palsta, jossa ei olisi niin kova paine suhteen muodostamisesta.
        Kuten jo tuolla ensimmäisessä viestissäkin mainitsin elekielen. Treffeillä käydessäni kun on tunne että on punnittavana sen suhteen että onko tämä ihminen nyt oikeanlainen. Kohtaamisesta ei tule aitoa.


      • AaaPeee
        Toissijaista kirjoitti:

        Kuten jo kirjoitin, että olen kyllästynyt kauneusihanteiden tärkeyteen.

        Toinen tärkeä seikka on elämäntilanteeni. Lapset vievät paljon aikaani ja minulle olisi parempi lähestyä ystävyyden pohjalta kiinnostavaan mieheen. Deitti palstoilta saa kuitenkin sellaisen kuvan että pitäisi tapahtua nopeasti. Tai sitten halutaan seksiseuraa.

        Turhauduin myös siihen,että jokaisen ihmisen kohdalla tuli kirjoitettua samat asiat. Ihmiset kysyivät samoja asioita eli seuran etsimisestä tuli saman toistoa.

        Ehkä pitäisi etsiä ystävä deitti palsta, jossa ei olisi niin kova paine suhteen muodostamisesta.
        Kuten jo tuolla ensimmäisessä viestissäkin mainitsin elekielen. Treffeillä käydessäni kun on tunne että on punnittavana sen suhteen että onko tämä ihminen nyt oikeanlainen. Kohtaamisesta ei tule aitoa.

        Totta että saman toistoahan se on ja etenkin naisilla varmaan rassaa pidemmän päälle joka toinen päivä kertoa eri deiteille samat tarinat. Saman toistoahan se on miehellekin mutta harvemmilla treffailu välillä.
        Itse lähinnä näin nettideittailusta historiaan siirtyvänä pohdin mitä naisten aivoissa tapahtuu naisen lihoessa? Sillä naisen rasva prosentin kasvaessa kasvaa naisen kiinnostus minuun sitämukaa mitä suuremmaksi prosentti nousee ja taas päinvastoin. Mitä pienempi on naisen rasvaprosentti sitä varmemmin tällainen nainen ei koskaan ole nettideiteillä yhteydessä minuun. Eihän siihen voi olla muuta selitystä kuin muutos tila jossain aivolohkossa tunnesäätelyn osalla??


      • Toissijaista
        AaaPeee kirjoitti:

        Totta että saman toistoahan se on ja etenkin naisilla varmaan rassaa pidemmän päälle joka toinen päivä kertoa eri deiteille samat tarinat. Saman toistoahan se on miehellekin mutta harvemmilla treffailu välillä.
        Itse lähinnä näin nettideittailusta historiaan siirtyvänä pohdin mitä naisten aivoissa tapahtuu naisen lihoessa? Sillä naisen rasva prosentin kasvaessa kasvaa naisen kiinnostus minuun sitämukaa mitä suuremmaksi prosentti nousee ja taas päinvastoin. Mitä pienempi on naisen rasvaprosentti sitä varmemmin tällainen nainen ei koskaan ole nettideiteillä yhteydessä minuun. Eihän siihen voi olla muuta selitystä kuin muutos tila jossain aivolohkossa tunnesäätelyn osalla??

        Tuon lihomisen suhteen tuli mieleen, että pitäisiköhän tässä käydä puntarilla :) Kirjoittelen aiheesta sinulle.


      • AaaPeee
        Toissijaista kirjoitti:

        Tuon lihomisen suhteen tuli mieleen, että pitäisiköhän tässä käydä puntarilla :) Kirjoittelen aiheesta sinulle.

        Oli vissiin paino laskenu reilusti normaalin tasolle kun lakkasit kirjoittamasta;) Sama meno jatkuu. Reilusti lihavilta tulee viestejä ja flirttejä mut normi painoisilta ei. Mikä siinäkin on kun ihan asiallisesti lähestyn näitä normipainoisia viestein niin blokkaavat? Jotkut naiset jopa pelkästä käynnistäkin heidän profiileissaan?


      • liian.kauan.nollilla
        AaaPeee kirjoitti:

        Miksi he eivät tiedä kenelle vastaa? Lukemalla profiilin tietäisi mutta nämä katsovatkin vain kuvan joten itse profiililla olen huomannut että ei ole mitään vaikutusta. Outoa sinällään koska monien naisten profiileissa lukee "tyhjät profiilit eivät herätä mielenkiintoani" Miksi sitten he vain katsovat kuvan ei profiilia?
        Olen kyllä jo oppinut esim kun monet samat ihan viehättävätkin naiset viihtyvät vuosia palstoilla että eivät he ketään hae vaan kai siinä eräänlaista itsetunnonkohotusta haetaan eli sama kuka laittaa ja mitä kunhan vaan viestejä tulee.

        Tuo elävä elämä on alkanut entistä enemmän tulemaan ykkös vaihtoehdoksi naisen etsinnässä koska olen osaltani jo vuosien deittaamisella nähnyt mitä touhu on ja itsetunnonkin se on musertanut aika totaalisesti.
        Jos olisin silloin tiennyt mitä tämä on kun ensi kertaa rekisteröidyin deiteille niin jumalavita en olisi rikkaani tähän soppaan laittanut alkuunkaan.
        Vinkkini lieneekin eli jos et ole todella komea mies niin älä koskaan mene nettideiteille hajoittamaan itseäsi.
        Naisille tuo nyt on se ja sama koska seuraa saa minkä näköinen variksenpelätin tahansa.

        Ehkä vaistoavat sen ettet ole sopiva mihinkään. Vuosien ja vuosien olo deittipalstoilla todistaa sen.


      • Fattis
        AaaPeee kirjoitti:

        Naisnäkökulma tässä asiassa onkin nyt tarpeen. Tosin kiinnostukseni heräsi että mikä todellisuudessa on sinut saanut luopumaan markkinoilta jos kerran sisimmässäsi haluat jonkun niin naisilla suhteeseen on ihan toisenluokan mahdolliuudet kuin miehillä. Ellet tosiaan ole tätä samaa sarjaa jotka minuun ottaa yhteyttä.
        Kuten edellä kerroin ulkoisesti olisin kiinnostunut varmasti suurimmastaosasta naisia haetussa ikäryhmässäni mutta tietenkin se henkinen puoli lopulta ratkaisee. Erikoista vaan että tämä marginaali ryhmä ei nättejä on sitten ainoa joka on minuun yhteyksissä. Jos esimerkiksi kauppareissullani näen 20 naista niin ulkoisesti näistä viehättää minua varmaan 19 ja yksi ei. Tämä yksi taas on se joka on minuun nettideiteissä yhteyksissä joten muuta selitystä en tälle keksi kuin sen että naiset ovat äärimmäisen tietoisia tasostaan ja seksuaalisesta markkina arvostaan koska jos näin ei olisi niin tottakai valtaryhmästä edes joku joskus olisi sillointällöin netissä yhteyksissä minuun.

        Tietyt asiat toistuvat jokaisessa saamassani yhteydenotossa vaikkakin profiilissani on ihannekumppanista poisrajattu ruumiinrakenteeltaan runsasmuotoiset pois.
        A. Lähestynyt henkilö on kuvaton. Käytännössä jokaisessa naisten profiileissa on ehdottomana edellytyksenä että miehestä on oltava kuva ennenkun saavat jos saavat vastausta. Minulle taas suurinosa lähestyvistä naisista on kuvattomia.
        No sehän ei kerro vielä mitään mutta se antaa jo osa osviittaa kun henkilö on jättänyt mainitsematta ulkoisista olemuksistaan kertovassa kohdassa ruumiinrakenteen pois. Eli vartaloaan häpeävä lihavahan tässä on taustalla. Siksi kiitän kohteliaasti että saa lähestyä mutta kuvan kanssa uudestaan. Eivät lähesty. Muutama kerta on tullut sokkotreffeillä käytyä naisen kanssa jolle kuvan lähettäminen oli suuri ongelma ja siihen keksittiin kaikki selitykset mutta tavatessani sen ymmärsin. Ei sellaisesta paketista myyvää artikkelia kuvalla nettiin saisikaan joten koskaan enää en treffeille lähde jos kuvaa ei ole lähetetty.
        B. Henkilöstä on kuva mutta todella läheltä otettu kasvokuva. Vartalo kohtaa ei edelleenkään ole merkitty. Täysin sama kuin edellä.
        C. Henkilöstä on kuva ja hän jo itsekin tietää että peli on menetetty. Siis mä en ole missään elävässä elämässä nähnyt niin kuvottavan näköisiä 30-40v naisia kuin nettideiteillä tämä ryhmä c. Superlihavasta naisesta saattaa olla jopa kokovartalo kuva josta masentuneesta naamasta jo näkee että nyt on vedetty rasvaöverit, kieli suurinpiirtein roikkuu ulkona ja kännykän nosto on saanut kainalot puolenmetrin alalta märiksi. Paitana joku uunoturhapuron verkkopaita, lököverkkarit, hiukset hapsuttaen jne. Näistä saa jonkinlaisen kehari vaikutelman mutta profiilitekstistä se ei välttämättä loista. Ainiin keharit ovat yksi ryhmä kanssa mutta heitä en tähän käsittele vaikka lähestyvätkin.
        D. Lähestyvällä henkilöllä on reilusti enemmän lähetettyjä viestejä kuin vastaanotettuja. Kaikki vastaavat ovat sitten viitteitä edellämainittuun.

        Siinä pääkohdat mainitakseni ketkä minua lähestyvät. Ja kyllä aidosti pieni pyöreys naisessa on jopa seksikästä mutta minua lähestyvissä sana "pieni" on lähinnä huumoria.
        Koska pääryhmä on edellä niin luulisi todella koko suuresta joukosta että edes joku prosentuaalinen todennäköisyys olisi että normaalivartaloinenkin lähestyisi mutta ei.
        Itse lähestyessäni aikanaan ikäisiäni, kohtuu lähellä asuvia, samoja mielenkiinnonkohteita omaavia jne naisia jotka olivat ihan normaalivartaloisia niin aina siis aina tulos oli se että nainen kävi pikaiseen profiilissani ja oli hiljaa tai sitten blokkasi asiallisen lähestymiseni. Tämä aikaansai sen että passivoiduin lopulta kokonaan. Kun aina tulos oli tuo niin kuka sitä jaksaa. Kuitenkin olen mielestäni ihan suht komea, on vaki työ, mukavia harrastuksia, paljon ystäviä jne niin luulisi että sosiaalisetkin puitteeni saisi jonkun nätin naisen minuakin lähestymään koska onhan itsestäni useita kuvia ja profiilinikin kuulemma mukava ja huumoripitoinen.

        Mä väitän vuosia ja vuosia tätä tehneenä että pystyisin täysin tuntemattomista naisista treffeiltä kuvien perusteella sanoa ketkä minulle viestittäisivät ja ketkä ei ja kuka lähtisi varmasti treffeille ja kuka ei. Jos nainen on vähänkään tietoinen ulkoisesta kauneudestaan hän ei edes vaivaudu lukemaan millainen mies minun profiilissani olisi tarjolla. Kun taas ulkoisen vetovoimansa negatiivisena toteavat taas ovat niin ihastuneita minuun kuin olla ja voi. Erikoista että naisella pitää olla se 40kg plus ylipainoa ennenkuin minusta voi pitää. Miksi se elämäntaparemontin tehnyt hoikistunut ei sitten minusta enää pidäkkään? Muuttuuko naisen aivot ylipainon aikana toiseksi kuin normaalipainoisena?
        Ja teille superlihaville kysymys. Jos ylipainoisena väität minusta pitävän niin onko mielesi sama kun päätätkin laihtua normi painoon ja mahdut niihin seksikkäisiin vartalon myötäisiin vaatteisiin? Ai ei kun alat saamaan miehiltä huomiota. Juuri tämä!

        Oletko koskaan ajatellut että jos lihottaist itsesi, niin nämä kauniit naiset olisivat sinusta kiinnostuneita. Komeat miehet eivä ”myy” . Harva nainen haluaa komistuksen. Ihan tavallinen, jopa vähän rujo mies on parempi ja turvallisempi valinta. Komeat miehet ovat suosittuja ja on aina vaara tulla hylätyksi tai petetyksi. Vertaa vaikka julkkiksia Roope ja Sara Sieppi. Voiko nainen enää olla paljon kauniimpi ja suloisempi kuin Sara. Ei auttanut kauneus, vaan ukko petti ja touhusi toisten naisten kanssa minkä ehti. Pelkkä ulkonäkö ei vaan riitä siihen että suhde pysyy hyvänä ja luottamus säilyy.


    • Synkkis

      Kuulun niihin ns vähemmän kauniisiin kaulan yläpuolelta mutta geenit ovat olleet suotuisat muuten.. ylipainoinen tai edes normipainon ylärajalla en ole ikinä ollut ja koht nelikymppinen. Eli en ole se "aito oikea nainen" näillä eritoten naisten "määrittelyillä".

      Uskoisin, että ei kukaan todellakaan tyydy aloittajaan vaan nykyään se kaunis ja "muodokas" on tavisten keskuudessa tavoitelluin tila ja pullukat on pop joten he tavoittelevat pitkiä, komeita jne..
      Mulle on jo vuosia sitten kerrottu ettei ruipelon ole reilua tietynlaisia miehiä vilkuilla (eronnutkin, eli jätetty avioliitosta, "liian hyvästä miehestä", kun hän hoikistui kuntokuurilla tsempattuani häntä).
      Ei kyllä mitkään hujopit kiinnosta ja suosin vaaleutta, vaikka ei sitä kääpiö-viikinkiä näy toiste löytyvän ja järkipäinen sais olla mitä vaan hiustenväriltään..

      Oma ongelma ollut se, että minusta kiinnostuu lähinnä ne ns liian hyvät ja niille "pullukoille" kuuluvat. Joten.. turhautuneena sitten lähden pois parin vkon jälkeen joka kerta kun en löydä itse etsimällä sopivaa "tavista".
      - kun meikä ja moni muu nainen voi helposti luulla jonkun vain pelaavan ja kusettavan jos on vastapuoli liian ns korkealla tasolla. Heh.
      Pullukalla on se korkein taso nykyään ;)

    • EiHitto

      Mikä sinut saa tuntemaan itsesi "paremmaksi ja hyväksi" mieheksi sinkkumarkkinoilla-> se että urheilet ja olet hyvässä ammatissa!! Haloo!! Ihmisen mittari on nykypäivänä ammatti, urheilu ja kropan muodot! Se jos mikä on todella pinnallista ja ällöttävää!! Ei mikään ihme ettei parisuhteita löydy! Ja tämä sama koskee myös naisia.

      • AaaPeee

        Ihan kuule siitä syystä nämä on lisättävä avaukseen ja kyseessä lähinnä ajan säästäminen.
        Jos kirjoittaisin vain ulkoisista ominaisuuksistani tulisi vastaukseksi "niin niin mutta kun sinun pitää mennä töihin" Johon vastaan että olen jo töissä jonka jälkeen tulee "niin niin mutta sinulla pitää olla mielekkäitä harrastuksia ei nainen voi olla harrastus" Johon vastaan että minulla on mielekkäitä harrastuksia Ja tämän jälkeen "niin niin mutta sinulla pitää olla kavereita ei yksinäiset kiinnosta" Johon on myös sanottava heti että minulla on myös sosiaaliset piirini.
        Eli jos olisin nämä jättänyt sanomatta oltaisiin sanottu "ei ihme että ei parisuhteita löydy" ja nyt kun ne on sanottu niin "ei ihme että ei parisuhteita löydy" Summasummaarum.
        Kun asiat eivät ole niin yksioikoisia. Ethän sä esimerkiksi tarttunut siihen miksi naisten kiinnostus minuun lisääntyy samassa suhteessa rasvaprosentin noustessa ja päinvastoin vähenee?
        Ei. vaan tartuit status kysymyksiin mitkä otettaisiin heti esille jos ne jättää mainitsematta.
        Tekeekö mainitsemasi asiat minusta paremman? Ilmeisesti tekee koska juuri näistä asioista naiset aina hehkuttaa mutta ulkonäkö ilmeisesti kaataa kaikki muut hyvät ja halutut ominaisuudet.


    • nain

      tumma, lihaksikas fuuu ei mu maku

    • paistan.nugetteja

      Itse oon kohta 30-vuotias mies ja melkein kaikki vanhat kaverit opiskeluajoilta yms on parisuhteessa ja perustaneet perheenkin. Tietääkseni kukaan noista miehistä ei ole tavannut kumppaniaan netin kautta. Tämä nyt kertoo varmaan jotain että kannattaako täällä netissä pyöriä naista etsimässä....

    • Ap:lle: hankala sanoa, mistä sinun tapauksessasi johtuu. Koska en itse nettideittaillessa ollut se "perus" nainen (minulla oli profiilissa kunnon esittely itsestäni, kokovartalo sekä kasvokuvia meikitön kuva, jos minun kohdalla ilmestyi mätsi niin aloitin keskustelemaan jne.), mutta tässä olisi pari ideaa:

      1. Olet liian komea. Minulle jotkut miehet sanoivat, että miettivät, uskaltavatko ollenkaan lähestyä, kun olin kuulemma niin nätti. Miksei tämä siis toimisi toisellakin tapaa? Jos naiset kokevat, että ovat eri tasolla kauniita kuin sinä, joten eivät uskalla ottaa yhteyttä. Esim. kaverini on pysynyt laihana ihan vaan hyvällä geeniperimällä ja voi syödä melkeinpä mitä tahansa, eikä se näy juurikaan missään. Hän kokee minut uhkana, vaikka minä joudun oikeasti treenaamaan pysytäkseni kunnossa. Meillä erona on se, että minun painoni on lähinnä lihasmassaa, kaverini on sellainen kaunis, siro nainen, jolla ei lihasmassaa juuri ole.

      2. Vaikutat machoilevalta. Jos sinulla on paljon kuvia, joissa lihaksesi näkyvät / olet paidatta, saatat antaa huomaamattasi machoilevan kuvan.

      3. Liian tylsät kuvat. Itse ikävä kyllä sorruin tähän, kun mätsejä alkoi tulla paljon. Aloin rankkaamaan myös kuvien perusteella. Vaikka profiili vaikutti hyvältä, mutta kuvat vaikuttivat todella pliisuilta (huonolaatuisia kännykkäkuvia, yksi, kaksi kuvaa, ei hymyä), niin jätin pois. Tämä sen takia, että huomasin turhan usein tämän tapaisen miehen olevan sellainen, joka ei ulkonäöstään livenä paljon huolehdi. Ei esim. katsonut, onko siinä t-paidassa kainaloissa reikä vai ei tai oliko dödöä laitettu kun tullaan treffeille.

      4. Se liian vässykkä. Huom! Ei liian kiltti, vaan vässykkä, näillä on eroa! Jos annat sellaisen lammasmaisen kuvan itsestäsi, se ei oikein kiinnosta naista, kun luonto on muokannut naisen pääkopan etsimään vahvaa miestä.

      Itse sanoisin, että panosta hyviin kuviin (vähintään kolme kuvaa, yksi kokovartalo tai torsokuva) ja profiilitekstiin jossa kerrot, mitä harrastat, mistä olet kiinnostunut, mitä etsit suhteelta ja onko sinulla lapsia / tahdotko sellaisia.

      • AaaPeee

        Kiitos vastauksestasi ja että jaksoit perustella näkemyksesi!
        Vastaisin asioihin näin:
        1. En pidä itseäni mitenkään komeana koska varsinkin nettideittailu on saanut sen aikaan että itsetunto omasta viehätysvoimastani on kadonnut.
        Itse taas olen ollut rohkeasti yhteyksissä naisiin mutta olen vastaavasti huomannut sen että mitä kauniimpi nainen sitä varmemmin hän ei koskaan vastaa ja tämä on tilastollisestikin suorassa yhteydessä henkilön ruumiinrakenteen kanssa eli mitä lihavampi sen varmempi vastaus ja mitä hoikempi sen varmemmin nainen on hiljaa.
        2. Ei. En ole macho mies. Olen kyllä laittanut itsestäni useamman koko vartalo kuvan koska haluan olla näytillä sellaisena kuin olen ja tulen treffeille. Siksi minusta on sekä harraste, arki ja kaikkia näiltä väliltä olevia kuvia kuusi kappaletta muistaakseni ja ihan alle vuoden ikäisiä kaikki. Kuvissa näyn selkeästi ja jopa hymyilen. Ei ole aurinkolaseja jne peitettä.
        Ehkä jopa surullisinta on se että sain enemmän lähestymisiä kun minusta ei ollut kuvia kuin kuvien kanssa.
        3. Kohdan selitin edellä.
        4. No en tiiä olenko liian vässykkä. On ihan komeaksikin kehuttu kuvissa mutta se lienee henkilön kohteliaisuus kuin todellinen mielipide että en osaa sanoa.

        Kaikenkaikkiaan olen näihin asioihin perehtynyt ja ne esille tuonut. Profiilissani erron erittäin kattavasti mitä haluan ja mitä en joten ei pitäisi jäädä epäselväksi. No tulos on silti tämä mikä on.


      • antaa.tyhmän.olon
        AaaPeee kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi ja että jaksoit perustella näkemyksesi!
        Vastaisin asioihin näin:
        1. En pidä itseäni mitenkään komeana koska varsinkin nettideittailu on saanut sen aikaan että itsetunto omasta viehätysvoimastani on kadonnut.
        Itse taas olen ollut rohkeasti yhteyksissä naisiin mutta olen vastaavasti huomannut sen että mitä kauniimpi nainen sitä varmemmin hän ei koskaan vastaa ja tämä on tilastollisestikin suorassa yhteydessä henkilön ruumiinrakenteen kanssa eli mitä lihavampi sen varmempi vastaus ja mitä hoikempi sen varmemmin nainen on hiljaa.
        2. Ei. En ole macho mies. Olen kyllä laittanut itsestäni useamman koko vartalo kuvan koska haluan olla näytillä sellaisena kuin olen ja tulen treffeille. Siksi minusta on sekä harraste, arki ja kaikkia näiltä väliltä olevia kuvia kuusi kappaletta muistaakseni ja ihan alle vuoden ikäisiä kaikki. Kuvissa näyn selkeästi ja jopa hymyilen. Ei ole aurinkolaseja jne peitettä.
        Ehkä jopa surullisinta on se että sain enemmän lähestymisiä kun minusta ei ollut kuvia kuin kuvien kanssa.
        3. Kohdan selitin edellä.
        4. No en tiiä olenko liian vässykkä. On ihan komeaksikin kehuttu kuvissa mutta se lienee henkilön kohteliaisuus kuin todellinen mielipide että en osaa sanoa.

        Kaikenkaikkiaan olen näihin asioihin perehtynyt ja ne esille tuonut. Profiilissani erron erittäin kattavasti mitä haluan ja mitä en joten ei pitäisi jäädä epäselväksi. No tulos on silti tämä mikä on.

        Yhdyssanavirheet pistää silmään teksteissäsi, toivottavasti et ole kehuskellut koulutuksellasi profiilissasi, sitten kaikelta muultakin putoaa pohja.


    • tekstiteksti

      Sinuna ottaisin myös kirjoitustapaan huomiota. En tiedä tekstiäsi, mutta sillä tosiaan on väliä. Jos sinulla ei ole tekstiä, niin sekin vaikuttaa.
      Tekstistä saa tietynlaisen kuvan ihmisestä ja jos se on esimerkiksi ylimielinen, niin jätän väliin. Jos tekstiä taas ei ole ollenkaan, niin en saa kunnon kuvaa. Jopa yksi lause voi kertoa hyvin paljon ihmisestä.

    • KaunisMieliKeijo

      Laita linkkejä niitten läskejäni profiileihin niin saamme yhdessä nauraa niille rumiluksille!

    • Miss83

      Olen kaunis ja pitkä, lähinnä muistutan missiä. En kuitenkaan pidä ulkonäköäni sen suuremmassa huudossa. Miksikö? Noh, totuus on, että kauneus katoaa vanhetessa ja uskon enemmän sisäiseen kauneuteen myös miesten kohdalla. Toki saan päivässä kerättyä sen 300viestiä mulkkukuvien kera. Mutta etsi sieltä ne helmet! Siinäpä työtä.

      Vastaan heille joiden huumori kohtaa oman. En sarjadeittaile vaan katson kortin mahd.pitkälle. En hae panoja vaan aviomiestä. En rankkaa miehiä koulutuksen/ammatin mukaan, mutta kuvasta pitää löytyä niitä kohtia mitkä mielyttää minua esim.silmät ja hymy. Itselläni amk tason koulutus ja tulen toimeen itse. Joten odotan ettei mies ole työtön elämäntapaluuseri. Pikkuinen "isukkivatsa"on ok. Mut kyllä ulos luontoon pitäisi sohvalta pystyä kampeamaan. Luonne ratkaisee pitkälti.

    • Nettideittailija

      Itsekin olen deittaillut tässä vuoden aikana lähinnä hieman ylipainoisia tai jopa pullukoita. Yksi pari kuukautta kestänyt tapailu jäi mieleen sillä tavalla, että olin varmaankin naisen "yläpuolella" sekä kroppa, ulkonäkö ja koulutus/työ -aspekteilla. MUTTA, olin naiseen todella ihastunut lähinnä hänen luonteensa vuoksi. Sekin homma kuitenkin kaatui johonkin... kyseiselläkin naisella on valinnanvaraa ihan älyttömästi nettideittimaailmassa. Hänen profiilissaan ei siis ollut edes kuvaa, mutta silti kuulemma viestejä tuli todella paljon. Hän käytännössä ghostasi minut ja palasi deittipalstalle etsimään uutta.

    • Ätmivaroitus

      Nää on näitä ”ätmejä” eli incel miehiä. naisvihaajia joille miss Suomi on tavis ulkonäöltä!!!

      • Varopeilikuvaasi

        Se että sinulla on joku syndrooma ja katkeruus miehiä kohtaan ei tee miehistä naisvihaajia, vaan kertoo sinun negatiivisesta luonteesta miehiä kohtaan. Jokainen saa hakea kumppanikseen sellaista ketä haluaa, olkoon tämä miss suomi tai ihan tavallinen nainen ja sama toisinpäin.


      • Helkkarinurpo

        No tottakai saa mutta ei sitten tartte valittaa kun jää tottakai yksin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe