Miksi aurinkolasit

Tinderiä selailtuani olen ihmetellyt yhtä seikkaa.

Miksi lähes kaikilla naisilla on vähintään yksi aurinkolasikuva? Joillain on useampia.

Mitä lisäarvoa aurinkolasit tuovat? Minulle miehenä ei ainakaan mitään, vaan päin vastoin nehän peittävät silmät, jotka ovat aivan oleelliset. Silmäthän ovat sielun peili

Vai onko tuo peittäminen juuri se juttu? Peitetään silmärypyt tai silmäpussit? Vai onko ajatus, että aurinkolasit ovat jotenkin niin cool?

En ole selaillut miesten kuvia, mutta ilmeisesti noita aurinkolasikuvia on sielläkin paljon.

7

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinmakaakupetaa

En ymmärrä kun lähes joka nainen valittaa että "En arvosta miesten kuvissa aurinkolaseja" Silti lähes joka naisella on aurinkolasit kuvissa. Kai se on tätä sarjaamme kaksinaismoralistit.

• vvhvhvhvhvhvh

Kurppaantumistahan siinä peitellään.

• n28hki

-aurinkolasi- kuvia taidetaan ottaa paljon ulkomailla, missä aurinko paistaa. naiset haluavat kuvaskaalan, jossa näkyy myös omia mielenkiinnon kohteita, kuten matkustus?
      -aurinkolasikuvien onnistumisprosentti on suurempi kuin normikuvien, kun ei tule hömelöä ilmettä esim. puoliksi kiinni olevilla silmillä. naiset ovat varsinkin monesti hyvin kriittisiä onnistuneista kuvista ja onnistuneita aurinkolasikuvia on puhelimessa joillakin enemmän.
      -onko siitä haittaa jos esim. yhdessä kuvassa on lasit päässä, jos muissa kuitenkin näkyy naama selkeästi?

• Joo tuota itsekin mietin, että onko tärkeämpää mitä on kuvan reunoilla, kuin itse kuvassa?

Minusta kuva aurinkolasit päässä esim suppilaudan päällä on ihan ok, jos profiilissa on tosiaan hyvä kasvokuva. Silloin tuo kuva kertoo siitä harrastuksesta.

Paljon on myös niitä lähikuvia, aurinkolasit päässä.

Eilen swaippasin profiilin, jossa olli 5 kuvaa, joista yksi oli suttuinen ylävartalokuva ilman aurinkolaseja, kolme kuvaa aurinkolasit päällä ja yksi kuva koirasta. Hmm...

• Lapsensa.isä

Silmät ovat sielun peili. Mustat lasit auttavat valehtelemaan. Toimivat myös mielisairaalassa, kuten siellä potilasta tavatessani totesin. Psykiatrit eivät huomanneet mitään.

• ehkäjopa

Varmaan se aika pitkälti riippuu kuvasta. Joskus ihan ok joskus aurinkolasien tarkoitus on sumentaa kuva itsestä vaan eikö kuvan tarkoitus ole kirkastaa kuvaa toisesta ihmisenä. On tietenkin ihmisiä jotka kiinnostuu kuvasta enemmän kuin ihmisestä. Tietysti se kertoo että ulkoiset asiat on tärkeitä hänelle joka peittää itsensä laseilla sumentamistarkoituksessa.

• peittelyä

Oon seulaillut sekä naisten että miesten profiileita, miehillä noita aurinkolasikuvia on vielä enemmän ja pahimmilla on niitä kaikki naamakuvat ja vielä syvälle vedetyn lippiksen kanssa.. Yritä siinä nyt sitten nähdä minkä näköinen tyyppi on kyseessä. :/ En ymmärrä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6934
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3552
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2900
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2598
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2183
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      359
      1871
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1790
    8. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1712
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1668
    10. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      51
      1576
    Aihe