netissä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/9453fad8-67b5-4a9a-9d48-42a75a32026c_u0.shtml
Jännäpaskan kuvaa ei saa jakaa
24
357
Vastaukset
No omaisuuttaan eikä edes henkeään ja terveyttään saa Suomessa puolustaa.
Näinhän on ollut ainakin parikymmnetä vuotta.- höpööööööö
Höpön löpön taas.
Käsittämätön päätös miltä paskainstansilta sitten onkin. Jos olisi minusta kiinni niin lopettaisin suomen oikeuslaitoksen ja ulkoistaisin sen vaikka Irakiin.
- laaalalalalalaaa
Jos saisi julkaista kenen tahansa kuvia miten sattuu niin kuinkahan monta prosenttia olisi aiheellisia, suurin osa olisi mutua tai sitten tarkoituksella kusettamista. Jotenkin tuntuu ettei palstalaisilla ole kovinkaan hyvin lain käsitys hallussa, se että joku tekee jotain ei kuitenkaan anna itselle mitään erivapauksia. Moraali on eri juttu, mutta se ei ole lakia.
- haloooo
Tämähän oli aiheellinen, aiheettomasta voisi sakottaa, ei tästä.
- Kaisanoasaa
Jännämiehiä kaikki suvaitsemattomat paskat suomen lakeja laativat puolustavat. Naiset niitä lakeja laatii ja naiset rakastaa jännämiehiä jotka saa tehdä rikoksia.
- RosvoaSuojellaan
Suomessa rosvoilla on parempi suoja, kuin uhrilla.
Jos rosvo tulee ryöstämään aseen kanssa ja tömäytät rosvon kanveesiin nyrkillä, niin saat tuomion hätävarjelun liioittelusta.
Jos rosvo tulee ryöstämääm ilman asetta ja saat rosvon karkoitettua puukapulalla, jota rosvo erehtyy luulemaan aseeksi, niin saat syytteen uhkailusta, aseen hallussapidosta julkisella paikalla vaikkei sinulla edes asetta ole, mutta asetta muistuttavasta esineestä, joka rinnastetaan aseeseen.- 696969696969969
Justiinsa joo taas, varmastikin on tooosi paljon kokemusta eikä ollenkaan mutua.
696969696969969 kirjoitti:
Justiinsa joo taas, varmastikin on tooosi paljon kokemusta eikä ollenkaan mutua.
Etkö lue ollenkaan uutisia?
- trolli
No, halvemmaksi näköjään olisi tullut rikkoa autosta vaikka tuulilasi ja lamput, sen varkaan kotipihalla. Pensat kuitattu, soitto perään... niin tietäisi varaskin, mistä hyvästä huomiota sai!
Jos tuolla varkaalla on enemmäkin noita kolttosia tilillään... ei taatusti tiedä, kuka hänelle vastaavasti vahingoa aiheutti!
Tuskin menee poliisillekaan kertomaan; kuinka monta mahdollista "hijaista kostajaa" pitää tutkia, jotta vahingon aiheuttaja löytyy. Tai tiedä sitä, minkälaisen omankäden oikeuden kokee kuuluvan hänelle. Sosialisoi vain pensamittarista löpöä, jos yhteiskunta ei tue tarpeeksi ja hän löpöä tarvitsi.
Tämän maan laki ei ole mitenkään kytköksissä oikeudenmukaisuuteen ja korpilaki on välistä pakollista, valitettavasti. Eihän täällä pärjää nykyään, jollei puolustaudu itse!- pelkkääpuhetta
Usein peräkammarin vigilantet ovat puheissaan vaikka ketä ojentamassa, mutta eipä toimintaa liiemmälti ole.
- trolli
pelkkääpuhetta kirjoitti:
Usein peräkammarin vigilantet ovat puheissaan vaikka ketä ojentamassa, mutta eipä toimintaa liiemmälti ole.
Hupsista, sulle! Mä en ole mikään peräkamarin "lepakko".
Pidän kyllä itse huolta itsestäni... ja muutamasta muustakin ihmisestä, ja ihan oikeesti; jos mua potkitaan tai lyödään, loukataan... en mä jää odottamaan seuraavaa iskua, lamaantuneena.
Hyökkääjän, loukkaajan on hyvä varautua siihen ett mä isken takaisin... tavalla tai toisella, kunnes puntit on vähintään tasoissa ja olen saanut korvauksen, tasoituksen kärsimäämi tappioon nähden.
Tässä tapauksessa olisin voinut toimia samalla tavalla, kuin huoltoaseman pitäjäkin... mutt mun kohdaltani nuo OIKEUDEN langettamat päätökset; korvaukset varkaalle... ois kyllä laukaisseet jatkotoimien suunnittelun, ja hyvin huolellisen sellaisen.
Silloin kun laki luetaan... niinkuin tässä tapauksessa on luettu -> käytäntö siirtyy korpilakiin!
Minä en koe olevani mitenkään vastuussa varkaasta, joka venkoloittee vielä oikeudessa lisäetuisuuksia itselleen ->tekemästään vääryydestä... "yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä" juna lautta ... sillä, varas = aina VARAS! ...Ymmärsitkö nyt?
Naisena mulla on hermoja ja aikaa odottaa pölyn laskeutumista... sekä iskeä vähän myöhemminkin, mutt unohtaa... kokemani vääryys; siihen mulla ei ole todellakaan varaa!
Silloinhan viesti kulkisi kaduilla ja kujilla... olevani helppo rahastuksen uhri. PISTE! - josjajosjajosjajos
trolli kirjoitti:
Hupsista, sulle! Mä en ole mikään peräkamarin "lepakko".
Pidän kyllä itse huolta itsestäni... ja muutamasta muustakin ihmisestä, ja ihan oikeesti; jos mua potkitaan tai lyödään, loukataan... en mä jää odottamaan seuraavaa iskua, lamaantuneena.
Hyökkääjän, loukkaajan on hyvä varautua siihen ett mä isken takaisin... tavalla tai toisella, kunnes puntit on vähintään tasoissa ja olen saanut korvauksen, tasoituksen kärsimäämi tappioon nähden.
Tässä tapauksessa olisin voinut toimia samalla tavalla, kuin huoltoaseman pitäjäkin... mutt mun kohdaltani nuo OIKEUDEN langettamat päätökset; korvaukset varkaalle... ois kyllä laukaisseet jatkotoimien suunnittelun, ja hyvin huolellisen sellaisen.
Silloin kun laki luetaan... niinkuin tässä tapauksessa on luettu -> käytäntö siirtyy korpilakiin!
Minä en koe olevani mitenkään vastuussa varkaasta, joka venkoloittee vielä oikeudessa lisäetuisuuksia itselleen ->tekemästään vääryydestä... "yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä" juna lautta ... sillä, varas = aina VARAS! ...Ymmärsitkö nyt?
Naisena mulla on hermoja ja aikaa odottaa pölyn laskeutumista... sekä iskeä vähän myöhemminkin, mutt unohtaa... kokemani vääryys; siihen mulla ei ole todellakaan varaa!
Silloinhan viesti kulkisi kaduilla ja kujilla... olevani helppo rahastuksen uhri. PISTE!Jos ja jos, kovat ovat taas puheet. Kyllä maailmaan lässytystä mahtuu, ei siinä mitään.
Aina sitä jotkut jauhavat vaikka mistä "korpilaeista" ja kostamisista mutta todellisuus on aivan toista. Sitten kun jollain luuserilla menee yli äyräiden niin ne teot kohdistuvat itseensä, läheisiin tai viattomiin.
Olisihan se mielenkiintoista nähdä miten joku "kaltoinkohdeltu" ätmi ei menisikään pommin kanssa ostoskeskukseen tai aseiden kanssa kouluun vaan jonnekin rikollisjengin majapaikkaan tekemään "puhdistustaan". - trolli
josjajosjajosjajos kirjoitti:
Jos ja jos, kovat ovat taas puheet. Kyllä maailmaan lässytystä mahtuu, ei siinä mitään.
Aina sitä jotkut jauhavat vaikka mistä "korpilaeista" ja kostamisista mutta todellisuus on aivan toista. Sitten kun jollain luuserilla menee yli äyräiden niin ne teot kohdistuvat itseensä, läheisiin tai viattomiin.
Olisihan se mielenkiintoista nähdä miten joku "kaltoinkohdeltu" ätmi ei menisikään pommin kanssa ostoskeskukseen tai aseiden kanssa kouluun vaan jonnekin rikollisjengin majapaikkaan tekemään "puhdistustaan"."miten joku "kaltoinkohdeltu" ätmi..." jaaha...josjajosjajosjajos, koitas tavata;
MI-TÄ MI-NÄ kirjoitin?
Muutamaan kertaan se sieltä kyllä oli luettavissa; Hupsista, sulle! Mä en ole mikään peräkamarin "lepakko". MINÄ olen NAINEN!
Niin tyhmä mä en ole ett valikoisin jonkin jengin majapaikan "puhdistus kohteekseni", miks mä antaisin vielä tasoitusta sille tyypille, jolle oisin aikeissa hiukan taloudellista tuhoa tehdä?
Tuossa kohtaan ; jos olen taloudellista vahinkoa kärsinyt, ei mulla ole mitään syytä kenenkään henkeä uhata, ei edes sen roiston; jonka kanssa mulla napit ois vastakkain!
Kyllä mä kohdistaisin raivoni sen kulkupeliin, sabotoisin siihen vahingon, joka maksaisi riihikuivaa rahaa! Joka äijä ymmärtää, kun lovi tulee kukkaroon tai menopeliin, sen kivun ja tuskan silloin!
Kun kerran leikitään...leikitään silloin samalla tasolla, valitusoikeutta ei ole olemassa, kun ei löydy syyllistäkään. Mutt kirpaisee... ja syvältä, kun vielä käsittää olevansa valittu kohdekin. ;) - josjajosjajosjajos
trolli kirjoitti:
"miten joku "kaltoinkohdeltu" ätmi..." jaaha...josjajosjajosjajos, koitas tavata;
MI-TÄ MI-NÄ kirjoitin?
Muutamaan kertaan se sieltä kyllä oli luettavissa; Hupsista, sulle! Mä en ole mikään peräkamarin "lepakko". MINÄ olen NAINEN!
Niin tyhmä mä en ole ett valikoisin jonkin jengin majapaikan "puhdistus kohteekseni", miks mä antaisin vielä tasoitusta sille tyypille, jolle oisin aikeissa hiukan taloudellista tuhoa tehdä?
Tuossa kohtaan ; jos olen taloudellista vahinkoa kärsinyt, ei mulla ole mitään syytä kenenkään henkeä uhata, ei edes sen roiston; jonka kanssa mulla napit ois vastakkain!
Kyllä mä kohdistaisin raivoni sen kulkupeliin, sabotoisin siihen vahingon, joka maksaisi riihikuivaa rahaa! Joka äijä ymmärtää, kun lovi tulee kukkaroon tai menopeliin, sen kivun ja tuskan silloin!
Kun kerran leikitään...leikitään silloin samalla tasolla, valitusoikeutta ei ole olemassa, kun ei löydy syyllistäkään. Mutt kirpaisee... ja syvältä, kun vielä käsittää olevansa valittu kohdekin. ;)Ei sinun sukupuolellasi ole mitään merkitystä, että kannattaako siitä ottaa kierroksia jos n kirjaimen sijaan on m.
Niinhän tossakin tapauksessa kävi, että kauppias ajatteli itse rankaista varasta, ja siitä sitten joutui maksamaan tuhansia. Ja varas sai korvauksiakin toista tonnia, että vaikka näpistyssakot saisikin niin voitolle jää reilusti. Että kenenkähän kukkaroon se lovi tulee jos on hölmö. - trolli
josjajosjajosjajos kirjoitti:
Ei sinun sukupuolellasi ole mitään merkitystä, että kannattaako siitä ottaa kierroksia jos n kirjaimen sijaan on m.
Niinhän tossakin tapauksessa kävi, että kauppias ajatteli itse rankaista varasta, ja siitä sitten joutui maksamaan tuhansia. Ja varas sai korvauksiakin toista tonnia, että vaikka näpistyssakot saisikin niin voitolle jää reilusti. Että kenenkähän kukkaroon se lovi tulee jos on hölmö."Että kenenkähän kukkaroon se lovi tulee jos on hölmö."
No sen joka noista kahdesta oli se kohtuullisempi... Mutt onko loppullinen maksu maksettu, sitä me ei tiedetä. Mulla ainakin jäisi rämmäleitä suuhun, joutuessani maksamaan epärehelliselle.
Siksi mä juttelinkin siitä korpilaista... jonka mä hyväksyisin asian jatko käsittelyyn.
Koitappa nyt sä ymmärtää mitä tarkoittaa sisukkuus... periksi antamattomuus, eikä pidä olla uhrin asemassa koko ikäänsä, vaikka tappioita joskus tulisikin.
- ajattelinvaan
Joo muistan kun kaveri yritettiin ryöstää puukolla ja kaveri tempas ryöväriä turpaan. Kaveri sai syytteen , korvauksia joutu maksamaan 1400. Ryöväri ei joutunu maksamaan mitään
- yiouoyoyoyoyoyu
Näinköhän pitää tuokaan juttu ihan paikkaansa, tai sitten ei ollut näyttöä.
- GoneIn60Hours
Olisihan se HYÖDYTÖNTÄ mennä ja tappaa joku. Vaan hyödyllistä saada joku muu tekemään se puolesta. ;)
Katsokaas mitä RAKKAUS saa aikaiSEKSI. P..ka on suomessa suojelukohde jota tulee aina varjella. Tuon mukaan on olut aikasempiakin tuomioita mutta koska ne ei ole olleet yleisessä tiedossa on p..ka ansainnut korvaukset menetetystä maineesta:
https://urkki.net/bensarosvoa-naurattaa-teboil-yrittaja-hynninen-velvoitettiin-maksamaan-yli-8000-euroa/
valtamediahan aina varoo julkaisemasta nimiä niin kuin nyt tuonkin:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005858131.html
Tuollahan se sanotaan, olipa ullatus:
https://urkki.net/hameenlinnalaismies-dampha-nyansumana-tuomittiin-seksuaalirikoksista-yli-vuoden-vankeuteen/- yllättäenetymmärrä
Mikä siinä nyt on niin vaikeaa käsittää että ei tuossakaan tapauksessa ketään suojella vaan laki toisen kuvan julkaisusta on sama kaikille.
yllättäenetymmärrä kirjoitti:
Mikä siinä nyt on niin vaikeaa käsittää että ei tuossakaan tapauksessa ketään suojella vaan laki toisen kuvan julkaisusta on sama kaikille.
sitten laki on p...tä, voisi jopa vähentää rikollisuutta jos/kun kuvinen ym. julkaisu olisi sallittua. Sitten tietysti saattaisi toisinaan tulla tilanteita joissa syytön julkaistaan mutta siitä hänen sitten kuuluisi saada korvaukset mutta p...kan suojelu kyllä riitelee oikeustajua vastaan.
- ätminelämää
Kannattaa käydä bensa varkaissa. Tienaa siitä itse 1500 euroa. Rikollisuus todellakin kannattaa. En ole edes saanut rehellisestä työstä 1500 palkkaa koskaan.
Mitäs mieltä tuosta:
https://www.satakunnankansa.fi/kotimaa/kuormurin-alle-kuolleen-aidin-lapsi-oli-alle-2-vuotias-rattaat-raahautuivat-kuormurin-puskurissa-poliisilta-erittain-hienotunteinen-tiedote-201245662
Itse olen sitä mieltä että tuota kuskia on käsitelty kuin kukkaa kämmenellä kun on "ammattikuski". No v..u ammatikuskin pitäisi kyllä nähdä ja ennen liikkeellelähtöä olla tietoinen ympäristön tapahtumista. Luultavasti sitä käsitellään hellästim saa tuskin edes sakkoja ja ajot jatkuu koska "ammattikuski". Minusta ois ihan kohtuullista että kortti pois pitkäksi aikaa eikä ikinä enää ammattiliikenteeseeen tuollaista tomppelia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1745068- 1004959
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?914414Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182723Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1392708- 442237
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322154Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2271908- 901836
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821