Miehet on sikoja

vierailija18

Mistä löytää sellaisen miehen joka ei halua vain pelkkää seksiä. Tahdon kunnon parisuhteen. Olen varmaan liian helppo tapaus kun miehet haluaa vain seksiä. Miehet viestittelee ensin viikon pari ja sitten lopetetaan viestittely. Sitten sanotaan että on kiire ei ehdi soittaa tai vastata viesteihin. Alkaa tuntumaan että minussa on jotain pahasti pielessä.

25

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PlayeritOnSikoja

      Ehkä oot vaan väärien miesten kanssa.. valitset aina sen adoniksen, joka ajattelee vain itseään, sekä omia etujaan. Etsi itselles kiltti mies..

    • Kiven ja kannon alta? Vanhustentalolla saattaa olla miehiä, jotka eivät halua seksiä ollenkaan. Tuliko ääripää?

      Sieltä et ainakaan löydä sellaista miestä josta olet jo etsinyt. Aloita etsiminen sieltä mistä et ole etsinyt.

      Ehkä sinussa on jotain pielessä, mutta kenessäkö ei olisi? Sitä en tiedä oletko liian helppo, liian päällekäyvä vai liian mitä.

    • YksMVaan-Vaan

      "Mistä löytää sellaisen miehen joka ei halua vain pelkkää seksiä. Tahdon kunnon parisuhteen. Olen varmaan liian helppo tapaus kun miehet haluaa vain seksiä. Miehet viestittelee ensin viikon pari ja sitten lopetetaan viestittely."

      Se että mies ei halua pelkkää seksiä, ei tarkoita että mies jaksaisi viestitellä kanssasi loputtoman pitkään ilman mitään isompaa vastakaikua.
      Itse olen miehenä aina etsinut parisuhdetta enkä hetken huumaa mutta kyllä minä silti haluan nähdä siltä naiselta aika nopeasti selkeää "vihreää valoa" siitä että tässä voidaan kaikilla tasoilla edetä eteenpäin. Kyllä se vetovoima pitää löytyä aika nopeasti tai koko seurustelu jää liian helposti kaveritasolle.
      Liian monta kokemusta siitä miten nainen on halunnut "edetä hitaasti ja katsoa rauhassa mihin tämä johtaa" ja aina on käynyt niin että ei ole johtanut mihinkään. Muuta kuin ajan haaskaamiseen. Mutta jos on melkein heti natsannut henkisesti ja fyysisesti niin kyllä siitä on sitten hyvä parisuhdekin saatu aikaiseksi.

    • mika1983-1

      Mun mielestä ihmiseen täytyy tutustua kunnolla ennen sitä kuuluisaa seksiä. Itse olen aina ollut vähän sellaista tyyppiä, että katsotaan ensin kuinka juttu toimii ja sitten vasta edetään jos siltä tuntuu. Joskus on mennyt jopa 2 viikkoa ennenkuin on tapahtunut mitään. Siis mun puolelta. Kyllä niitä on oikeasti sellaisiakin miehiä jotka ei tahdo pelkkää seksiä. Tässä on yksi.

    • Kärsinytyksilö1

      Ei nyt millään pahalla mut jos yks tai 2 miestä on kohdellut sua kun paskaa kengänpohjassa ei tarkoita sitä että me kaikki miehet olisimme sikoja, mielipiteitä olla saa mutta yleistämisen voisit heivata!

    • tuller

      Otsikolla "Miehet on sikoja" kirjoittava joko provoilee tai on henkilö, jolla ei ole juuri realismin tajua. Jos jatkuvasti seurustelee miesten kanssa, joita pitää sikoina, niin vika on valintaprosessissa ja omassa suhtautumisessa.

    • oma.valinta

      Aloittaja voisi harrastaa peiliin katsomista.
      Jos jatkuvasti valitset vain seksiä haluavia miehiä niin se on sinun valintasi tulos.
      Kokeile joskus niitä vähän kiltimpiä ja kunnollisempia ei-niin-hyvännäköisiä miehiä.

    • Itsevarmojen miesten on helppo vaihtaa naisesta toiseen. Tälläisillä miehillä on myös taipumusta yhden illan juttuihin. Varsinkaan ihmiseen joka on sekä charmikas että itsevarma ei todellakaan kannata sekaantua, nämä kun ovat vahvimmat merkit narsismista. Narsistin on mahdotonta tuntea empatiaa, joten pettäminen, valehtelu ja vastaava on tälläiselle ihmiselle täysin luonnollista.

      Kannattaa siis todellakin etsiä ujompaa, rauhallisemman oloista henkilöä. Ulkonäkö ei ole suoraan tekemisissä henkilön ajatusmallejen kanssa, joten hyvän näköinenkin mies voi olla kunnollinen, toki pienemmällä todennäköisyydellä kuin vähän "rumempi" henkilö. Johtuen siis siitä että vuosien mittaan saatu huomio on saattanut nostaa itsevarmuutta ja geeneistä riippuen voinut vaikuttaa jopa täysin luonteen muuttavalla tavalla.

    • Onneksi hullunlehmantauti ei meihin sikoihin tartu.

    • rweregerwtrytgtry45t3

      Osa meistä miehistä on tommosia kyllä. En tunne sua tai tiedä mutta onko voinu käydä niin että oisit tolla olettamuksella sanonu tai tehny jotain joka karkoittaa taas ne paremmat jätkät karkuun? Monet jätkät jotka haluis oikeasti sen ns sielunkumppanin, ehkä skidejä.... lyhyesti, ne perhejätkät jotka veisivät sut sukujuhliin, yhteisiin bileisiin , tukis ja kuuntelis, ovat voinet saada tässä nykypäivän kierrätysseurustelu kulttuurissa niin pahasti turpaansa ettei se luotto ja keskustelu ihan heti tuu vaan pikkuhiljaa. Ja ihan varmasti naisilla sama homma mutta siis halusin täsmentää että myös miehet kärsii noista ennakko-oletuksista.

    • 123d213213f123f

      varmaan pyörit aina sen saman 10% ytm peli miesten seurassa :D me normaalit miehet ei juuri vaivauduta baareihin tai mihinkään, ja miksi haluaisinkaan kuunnella naisten vittuiluja ja vihaa? mukava olla kotona ilman

    • Kilttinainen

      Hmm.. kilttimies kiikarissa, mutta katosi kiireeseen. Onko kiire jatkumo vai syy jättää seurustelu väliin? Omasta mielestä me sovittaisiin yhteen, mut eihän sitä toisen mielipidettä tiedä. Kyl sitä vihreää valoa on annettu ja ei, ei olla harrastettu seksiä. Taidan antaa olla..

      • TotuusSattuuQC

        Jos oikeaa kiinnostusta on niin sitä etsii sen ajan tapaamisen vaikka keskellä yötä tai ajaa vaikka toiselle puolella maata. Kiire on vain tekosyy sille että ei kiinnosta tarpeeksi.


      • Kilttinainen

        Niinpä. Vaikka itsellä ois oikeasti kiire nii kyl mä varmaan sanoisin siitä et nyt menee hetki.


    • Seksi on tapa tutustua, siksi miehet sitä kärttävät.

    • adoultman

      Täälllä täällä!
      On vaan metka juttu kun taannoin viestittelin usean naisen kanssa ja kun kerroin, ettei seksi ole todellakaan maailman tärkein asia enkä ole heti housuihin menemässä viestit lakkasivat.
      Minä olen aikuinen mies.

    • 43-Sinkkumies

      Minä en halua pelkkää seksiä . Tahdon kunnon parisuhteen. Parisuhde on sitä arkea jota eletään yhdessä, harrastetaan yhdessä ja tehdää juttuja yhdessä ja myös omia juttuja tehdään. Seksi tulee siinä sivussa. Olisi ihanaa olla parisuhteessa jossa molemmat voi olla rennosti ilman paineita.

    • 36mies

      Naiset just haluaa seksiä eikä parisuhdetta. Monelta kymmeneltä naiselta olen kysynyt haluaako ne parisuhdetta. No ei vaan seksiä ja hauskanpitoo. Vähän aikaa tapaillaan ja seksiä harrastetaan ja sitten nainen sanoo tää oli tässä.

      • pitkätukka-68

        No parisuhdekin on keskustelua. Ja keskustelu on sitä et kuuntelet ja Kuuntelet. Kuunnetelu on tärkein osa keskustelua. No vähä n menen överiksi, mut pitäähän molempien tehdä myönnytyksiä. Molempien.


    • Totta. Miehet ovat sikoja ja naiset lehmiä.

    • Tee heti alusta selväksi vastapuolelle että etsit miestä joka ei ajattele seksiä kokoajan! Silloinhan sinulle löytyy se mies jonkalaista kaipaat :)

      Kyllähän teille ei aktiiviselle ihmisille vastakappale löytyy, on kait meissä miehissäkin niitä jotka eivät halua seksiä :)

      Niin, itse en kuulu kohderyhmääsi :D

    • pitkätukka-68

      Mistä löytää älykkään naisen jolla on mielessä muutakin kuin seksi. Tämähän on ongelma.
      Sinkut haluaa seksiä.

      Mitä sinä haet? Parisuhdetta vai siittäjää ja elättäjää?

    • Toiseltapuoleltakatson

      Bongaa homo unikaveriksi viekkuun sänkyyn. Ei toki, ei varmasti käsi käy jalkojesi välissä eikä töki seisovalla peniksellä selkääsi. Katsoppas kauanko itse jaksat olla mukamas parisuhteessa ja kumppania ei vähempää seksi sun kanssa kiinnosta.

    • Raksamies43---

      Haluan parisuhteen. Olisi mukavaa seurustella kivan naisen kanssa. yksin on tylsää. Tyttöystävän kanssa vois käydä salilla tai lätkämatsissa ja sit olis juttuseuraa aina kun kotona on hiljaista. Kesällä olis mukavaa veneillä tyttöystävän kanssa ja tehdä kaikkea kivaa.

    • pallonmatkaaja

      No en tiedä seuraako aloittaja tätä enää, mutta näin 24 vuotiaan miehenä kerron omaa näkemystä. Kun aikaa menee töihin, harrastuksiin ja ystäväviin, niin ei ole tullut sellaista ihmistä vastaan joka saisi minut pelkillä viesteillä syttymään. Jos et ole alkuun hypännyt sänkyyn, vaan just numerot vaan vaihdellut yms niin se on fine, vähän viestien lähettelyä ja näin on hyvä, mut kyllä sitä pitää pystyä kasvotusten tapaamaan parin viikon sisällä ja nähä miten kemia toimii siinä tilanteessa.

      Ja jos homma on lähtenä liikkeelle yhden illan juttuna, mutta seuraavana aamuna jo kuitenkin numerot vaihdettu niin asia on vieläkin yksinkertaisempi, AIKAA KASVOTUSTEN väh kerta viikos tai muuta joka kuuluu normi seurusteluun. Mutta jos toisella ei ole kiinostusta erityisemmin vastata viesteihin tai tavata niin onnittelut, törmäsit playeriin todennäköisemmin joita ei todellakaan ole enemmistö. mut kukas minä olen sanomaan vai kui, tämän luettua moni saattaa olla sormet syyhyten kommentoimassa kuinka olen luuseri yms.

      Ja tämä on maininta ylipäätään koskien tätä viestien lähettelyn määrää ja odotuksia. Monesti kuulee et miehellä pitäs olla vähintään yks urheilu harrastus, käydä ulkona yms listaa löytyy, yllätys yllätys kun aikaa ja kiinostusta ei ole kirjoitella todellisuudessa ventovieraille tunti tolkulla edes viikon sisään, jos viestittelyyn on mennyt yli 2 tuntia viikon sisällä niin siinä vaiheessa pitää olla kykenevä tapaamaan kasvotustenkin, hitto monesti se numero on vaihdettu kasvotusten alunperinkin niin eihän se voi olla niin hirveetä enää. Asia on tietenkin eri nettideittailussa, mutta siitä ei ole kokemuksia ainakaan viel itsellä. Harkinnas kyl ku ei ole tullut sellaista vastaan joka sais jalat alta ja ei ois repinä pumppua rinnast myöhemmin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe