Olen katsellut tuttujeni sivupanoja ja näin he kotiolot tekevät sitten niin helvetiksi, että uusi vanha laki olisi saatava voimaan!
Avioerossa pettäjä saisi avioliitonrikkojan maininnan ja vähintään puolivuotta linnaa.
Loppuisi vähemmäksi ne sivupanot. Ja vituttaisi eron jälkeen jos ei uusi olekkaan kuin korvike jostain tai kuukauden jälkeen ei enää kiinnosta!
On kummaa, ettei mies/nainen voi sanoa suoraan avopuolisolleen heti, että en rakasta eikä haluta ,haluan eron kun on toinen.
Asiat kävisi kerralla selväksi ja siinä heti tajuaa jo erota. Mutta ei , tällä vältyttäisiin kaikelta paskalta viikosta toiseen.
Uusi laki voimaan ja heti
Liittomikäliitto
2
261
Vastaukset
- Pahaonnousta
Suomi teki kämmit itselleen.
- näinmeilläon
Perheväkivaltahan juurikin johtuu siitä, että toinen osapuoli pettää ja sitten tekee perheen elämän helvetiksi, että lähtisivät itse ja pettäjä saisi valehdella lisää ystäville ja sukulaisille, että lähtivät kaitpa hällä on toinen tai jotain muuta. Pettäjä saa näin ollen kunnian itselleen ja se sorrettu oli kuulemma kaiken paskan takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708