Sugar daddy - suhde

30vsugarbaby

Onko teillä palstalaisilla kokemusta sugar daddy - suhteesta?

Olen itse miltei 30-vuotias nainen ja olen ollut sinkkuna kohta 3 vuotta. Olen ajautunut moniin suhteisiin, jossa olen ollut se, joka on maksanut suurimman osan laskusta, koska olen ollut se vastuullisempi rahan käyttäjä ja käynyt töissä, kun taas miehillä on ollut pitkiä työttömyys kausia, opiskelua yms. Kaiken lisäksi, vaikka maksaa suurimman osan laskuista myös kotityöt ovat useimmiten päätyneet minun hoidettaviksi, miehet monesti etsivät jotakin äitihahmoa, joka pitää heistä huolta. Haluan tottakai panostaa suhteeseen ja tehdä paljon sen toisen eteen, mutta valitettavasti monet käyttävät tätä hyväkseen ja kokevat, että voivat tehdä vähemmän, kun toinen tekee enemmän.

No nyt sitten tindereihin, baareihin ja miehiin ylipäätään turhautuneena päätin tehdä profiilin sugar daddy sivustolle!

Moni varmasti ajattelee kolmekymppinen on liian vanha, sivustolla pitäisi olla parikymppinen opiskelija, eikä 30-vuotias, akateeminen, töissä käyvä ja myös omillaan toimeentuleva nainen.
Noh olen "vanhasta iästä" huolimatta saanut todella paljon viestejä sivustolta ja aloin jutella ensimmäisenä päivänä, kun sivustolle liityin, todella mukavan, ulkomailla asuvan, minua 4 vuotta vanhemman ja erittäin menestyneen miehen kanssa. Toki täytyy myöntää, ettei kaikki miehet sivustolla ole mitään unelmien prinssejä eikä minua todellakaan kiinnosta saada rahaa seksistä, koska en tarvitse rahaa. Haluan kuitenkin miehen, joka tykkää hemmotella naista.

Meillä on synkannut erittäin hyvin tämän miehen kanssa ja hän sanoikin, että on kivaa, kun näytän nuorelta (alkossa ja baarijonoissa yhä kysytään lähes poikkeuksetta henkkareita) mutta olen enemmän samalla aaltopituudellaan hänen kanssaan kuin mitä parikymppiset ovat.

Noh joidenkin viikkojen juttelun jälkeen mies osti minulle lentoliput tapaamaan häntä. Tein erittäin selväksi, että vaikka hän kustantaa lomani se ei tarkoita, että harrastan automaattisesti hänen kanssaan seksiä ja tämä oli täysin ok miehelle (en ollut 6 kk harrastanut seksiä ja mies oli minun mielestäni söpö ja mukava, joten kyllä päädyimme samaan sänkyyn :D ) miehelle on varmaankin myös virkistävää, etten ole mikään täysi gold diggeri, pystyisin halutessa kustantamaan omat lomani ja jos minulla ei ole jonkun kanssa hauskaa en todellakaan vietä hänen kanssaan aikaa vaan sen takia, että hän kustantaa illalliseni tai ostelee kivoja juttuja, joten voisin kuvitella olevani paljon rehellisempi kuin monet sivustoa käyttävät ovat. En myöskään ole vänkäämässä häneltä rahaa tai käsilaukkuja.

Minulla oli ihana loma, mies vei minua super ihaniin ravintoloihin syömään, esitteli minulle paikkoja ja maksoi ihan koko reissun! Ollaan reissun jälkeenkin viestailtu lähes päivittäin. Meillä on tosi samanlainen huumori ja mieskin vaikuttaa siltä, että hän oikeasti pitää minusta. Mies on ensi kuussa viemässä minut toiseen kohteeseen juhlistamaan 30-vuotis synttäreitäni! Hän kustantaa koko matkan ja antoi minulle vapaat kädet päättää mitä tulemme tekemään ja missä majoitumme, hinnalla ei kuulemma juurikaan ole väliä.

Joten kyllä, voin sanoa, että minulla on erittäin positiivisia kokemuksia sugar daddyn tapailusta ja mielestäni tämä oli täydellinen ikä ja elämänvaihe ajautua tällaiseen. Kävi miten kävi tämä kyllä voittaa kaikki aiemmat suhteet ihan 6-0.

84

29727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huokausjahaukotus

      Näitä kiertopalkintoja Suomalaisissa kantturoissa kyllä riittää...

      • Anonyymi

        Ja työpaikalla vielä enemmän heitä, jotka yrittävät näihin kiertopalkintokantturoihin???

        Ei mitään tasoo eikä edellytyksiä kuitenkaan. Parempi olisi pitää jatkossakin muovi-Anssia pöytälaatikossa ja etsiä lesbovaimoo itsellensä.


    • Kakkossmiess

      Näet kovasti vaivaa selostaaksesi, ettet anna rakkautta rahasta, vaikka annatkin.

      Sinusta tulee sitten yksi niistä naisista, hotka syyttävät suomalaisia miehiä epävarmoiksi luusereiksi, kun he kyselevät naisen sukupuolihistoriasta.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Suomalaisten naistentaso on surkeaa luokkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Suomalaisten naistentaso on surkeaa luokkaa.

        No jos sä olet se suomalaisen miehen ruumiillistuma ni Eipä tuo ole tuo suomalaismiestenkään taso si huippuluokkaa ainakaan


    • Nainenvastaa

      Mikähän oli tämän ketjun aloittajan kirjoituksen pointti? Tuottaa pahaa oloa kirjoituksen lukeneille miehille? Itselläkin on ollut hyvä suhde jo yli 10 vuotta, mutta ei tulisi mieleenkään tuolla tavalla retostella siitä tällä foorumilla.

      • aloittaja-

        kyselin mielenkiinnosta muiden kokemuksista vastaavanlaisista suhteista ja onko suhteista mahdollisesti kehittynyt mitään vakavampaa vai ovatko jääneet pintapuoliselle tasolle. Itselläni on ollut niin monta vuotta vastoinkäymisiä suhteissa ja on mielenkiintoista havaita, että olen onnellisempi tämänkaltaisessa järjestelyssä kuin perinteisessä suhteessa. jos kahden miehen kanssa oleminen vuoden aikana luokitellaan kiertopalkintona olemiseksi niin mikäs siinä.

        ja ei en anna rakkautta rahasta, minulla oli täysi oikeus kieltäytyä seksistä ja tein sen miehelle erittäin selväksi. Monet sugarbabyt varmasti elävätkin jossakin roolissa ja mielistelevät miestä ja pönkittävät heidän egoa, jottei heidän elämän kustantaminen katkea. moni mies saattaa luulla haluavansa tätä, mutta mielestäni aitous on aina parempaa ja olen ollut erittäin suorapuheinen miehelle alusta lähtien kaikesta, jopa tilanteesta, jossa koin miehen käytöksen olleen ylimielistä ja mies otti kerrasta opikseen eikä ole käyttäytynyt samoin uudestaan.

        monessa tapauksessa sugardaddy varmasti onkin sellainen ketä ei normielämässä muuten tapailisi, jos hänellä ei olisi rahaa tai statusta. minun kohdallani näin ei ole, meillä ei ole huimaa ikäeroa eikä mies ole millään lailla äklö tai sosiaalisesti rajoittunut, tosin hän on erittäin kiireinen työnsä kanssa, mikä varmasti on yksi syy, että hän käyttää kyseistä sivustoa, hänellä ei ole aikaa perinteiseen deittailuun.


    • Nainen59

      Rakas 30vsugarbaby,
      Sinä elät omaa elämääsi ja olet vastuussa siitä. Ymmärrän sinua ja tiedän, että uuteen ihmiseen ja hänen maailmaansa tutustuminen on seikkailu. Nämä "kohtaamasi miehet" eivät ehkä jää elämääsi, mutta heillä on ollut jokin tarkoitus. Ehkäpä kasvattaa sinua ihmisenä ....
      Muista kuiten pitää jalat maassa. Minun mottoni on "asioilla on tapana järjestyä". (ei aina niinkuin toivon, mutta ...Onnea elämääsi

      • onnekaspertti

        Anteeksi en ota muuten kantaa kirjoitukseesi, mutta se että "asioilla on tapana järjestyä" on aivan skeidaa. Minulla on ollut yli kymmennen vuotta asiat "epäjärjestyksessä" eikä niillä ole ollut tapana mitenkään ja ollenkaan järjestyä, yhtään mihinkään.
        Voisin tietysti valehdella itselleni ja sanoa että kyllä se siitä sitten myöhemmin. Ei sitä tapahdu. Asiat ovat niinkuin ovat, on aivan sama ollut, mitä olen tehnyt tai yrittänyt tehdä ei asiat ole mihinkään muuttuneet.
        Eivät ole järjestyneet edes siihen suuntaan mihin en tahdo, ne vain ovat ja pysyvät.
        Korkeintaan pahenevat, mutta sitä ei kai lasketa.
        Hieno motto tietysti, mutta ei minkäänkaista totuutta minulle.
        Jos vielä ajattelisin negatiivisesti sen voisi vielä ymmärtää, mutta kun en tee edes sitä.
        Joo Onnen kyyneleitä sinulle.


      • n29hki
        onnekaspertti kirjoitti:

        Anteeksi en ota muuten kantaa kirjoitukseesi, mutta se että "asioilla on tapana järjestyä" on aivan skeidaa. Minulla on ollut yli kymmennen vuotta asiat "epäjärjestyksessä" eikä niillä ole ollut tapana mitenkään ja ollenkaan järjestyä, yhtään mihinkään.
        Voisin tietysti valehdella itselleni ja sanoa että kyllä se siitä sitten myöhemmin. Ei sitä tapahdu. Asiat ovat niinkuin ovat, on aivan sama ollut, mitä olen tehnyt tai yrittänyt tehdä ei asiat ole mihinkään muuttuneet.
        Eivät ole järjestyneet edes siihen suuntaan mihin en tahdo, ne vain ovat ja pysyvät.
        Korkeintaan pahenevat, mutta sitä ei kai lasketa.
        Hieno motto tietysti, mutta ei minkäänkaista totuutta minulle.
        Jos vielä ajattelisin negatiivisesti sen voisi vielä ymmärtää, mutta kun en tee edes sitä.
        Joo Onnen kyyneleitä sinulle.

        Einstein sanoi, että on hulluuden määritelmä tehdä samaa asiaa uudestaan ja uudestaan, olettaen eri tuloksia. Asiat muuttuvat, kun muutat omaa suhtautumistasi ja omia tekojasi. Jos olet esim. jatkuvassa velkakierteessä ja keskityt vaan siihen kuinka huonosti asiat ovat ne todennäköisesti jatkuvat samanlaisina. Jos taas otat asenteen, että raha asiasi tulevat kuntoon ja alat tehdä konkreettisia tekoja sen eteen ne kyllä tulevat vielä kuntoon.
        Itse uskon erittäin vahvasti positiivisen ajattelun voimaan ja suosittelen vahvasti Rhonda Byrnen "The Secret" dokkariin, omalla kohdallani se on toiminut hieman pelottavankin hyvin.


      • Anonyymi
        onnekaspertti kirjoitti:

        Anteeksi en ota muuten kantaa kirjoitukseesi, mutta se että "asioilla on tapana järjestyä" on aivan skeidaa. Minulla on ollut yli kymmennen vuotta asiat "epäjärjestyksessä" eikä niillä ole ollut tapana mitenkään ja ollenkaan järjestyä, yhtään mihinkään.
        Voisin tietysti valehdella itselleni ja sanoa että kyllä se siitä sitten myöhemmin. Ei sitä tapahdu. Asiat ovat niinkuin ovat, on aivan sama ollut, mitä olen tehnyt tai yrittänyt tehdä ei asiat ole mihinkään muuttuneet.
        Eivät ole järjestyneet edes siihen suuntaan mihin en tahdo, ne vain ovat ja pysyvät.
        Korkeintaan pahenevat, mutta sitä ei kai lasketa.
        Hieno motto tietysti, mutta ei minkäänkaista totuutta minulle.
        Jos vielä ajattelisin negatiivisesti sen voisi vielä ymmärtää, mutta kun en tee edes sitä.
        Joo Onnen kyyneleitä sinulle.

        Eikä tällä tavalla järjestykkään. Mies voi olla perheellinen, persaukinen joka ottaa lainaa jotta voi pitää hauskaa ja toteuttaa likaista per versiotaan johonkin oman tyttären ikäiseen likkaan.


      • Anonyymi
        onnekaspertti kirjoitti:

        Anteeksi en ota muuten kantaa kirjoitukseesi, mutta se että "asioilla on tapana järjestyä" on aivan skeidaa. Minulla on ollut yli kymmennen vuotta asiat "epäjärjestyksessä" eikä niillä ole ollut tapana mitenkään ja ollenkaan järjestyä, yhtään mihinkään.
        Voisin tietysti valehdella itselleni ja sanoa että kyllä se siitä sitten myöhemmin. Ei sitä tapahdu. Asiat ovat niinkuin ovat, on aivan sama ollut, mitä olen tehnyt tai yrittänyt tehdä ei asiat ole mihinkään muuttuneet.
        Eivät ole järjestyneet edes siihen suuntaan mihin en tahdo, ne vain ovat ja pysyvät.
        Korkeintaan pahenevat, mutta sitä ei kai lasketa.
        Hieno motto tietysti, mutta ei minkäänkaista totuutta minulle.
        Jos vielä ajattelisin negatiivisesti sen voisi vielä ymmärtää, mutta kun en tee edes sitä.
        Joo Onnen kyyneleitä sinulle.

        Olet kenties yrittänyt liikaa tapasi yrittää hoitaa asioita on ollut väärä annat itse itsestäsi kuvan että olet saamaton vätys olet tavoitellut kenties taivaalta kuuta ja tähtiä yhtäaikaa syitä voi olla monia mitä olet tehnyt väärin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tällä tavalla järjestykkään. Mies voi olla perheellinen, persaukinen joka ottaa lainaa jotta voi pitää hauskaa ja toteuttaa likaista per versiotaan johonkin oman tyttären ikäiseen likkaan.

        Noitakin lienee niin Suomessa kuin maailmallakin


    • totuuskomissioz

      On mukavaa että ap:n kaltaisille kosmetologipartureille löytyy omaa kivaa.

      Menestystä jatkoon!

    • kodinkone

      Ei ole koska miehillä ei ikinä tunnu olevan työpaikkaa, ei talous kunnossa ja muutenkin huollettavan rooliin heittäytyviä reppanoita. Eli sama homma että maksat kaiken ja hoidat kodin ja joku ameeba asuu kotonasi. Kyllästyin koska jos minä maksan niin sentään haluan hyvää seksiä ja komean miehen ja olisi kiva jos osaisi puhua lauseilla, mutta liikaa vaadittu.

      • OMGOMG

        Älä sinäkään puhu P***aa Minun suhteissa olen aina ollut maksumies. Hyvää seksiä en ole koskaan saanut ja kotihommat on minulle aina osoitettu. MIstä ihmeestä te löydätte niitä miehiä. Itse olette valinneet ja nyt valitatte siitä ettei miehistä ole mihinkään.
        Käytte satavuotisen valintaprosessin läpi ja silti menee metsään.
        Jos suhdetta aletaan mitata rahassa missä vika jos se ei toimi? Te ette voi olla tosissanne.


      • kodinkone

        Sanos muuta, miten ihmeessä?! Ystävänikin ihmettelee sitä että miten onnistun siinä. Olen kynsin ja hampain koittanut opetella loisivaa asennetta. Yrittänyt olla maksamatta treffeillä vaikka pahalta tuntuu. Sillä on kai jokin syy miksi naiset on aina niin tehneet. Näkeehän siinä kiinnostaako miestä aidosti kun se jaksaa maksaa alussa seurastasi. Minut on kasvatettu niin että mitään almuja ei oteta ja mies ei naista elätä, sellainen nainen on loinen. Siksi esimerkiksi en voi seurustella itseäni parempituloisen miehen kanssa koska hänen ei pidä joutua millään tavalla minun elämäni maksajaksi. Tyypillisesti naiset on pienempituloisia niin silloin pitää ottaa sieltä heikkotuloisista miehistä kun en ole ollut motivoitunut itselleni hankkimaan suuria tuloja. Tämä tietysti aiheuttaa sen että miesmateriaali on mitä on. Itselläni on korkeakouluopintoja, mutta tulojeni takia olen oikeutettu amis mieheen ja sieltäkin sitten jokin alisuorittaja pätkätöillä. Rakkaudesta ei kannata puhua, siihen en ole uskonut pitkään aikaan kun olen nähnyt näitä mies ja naisloisia parisuhteissa. Jotkut kehuu ihan suoraan miten hyväksikäyttää ja maksatuttaa puolisolla elämänsä ja se on ainoa syy miksi on yhdessä. Aina kun näen pariskunnan joilla on suuri tuloero niin kyllä sitä miettii että miten tuo toinen on onnistunut manipuloimaan itselleen tuon tilanteen varsinkin jos se heikompituloinen ei anna mitään ulkoisia viitteitä mistä hänessä maksetaan.


      • M87_

        "Itselläni on korkeakouluopintoja, mutta tulojeni takia olen oikeutettu amis mieheen ja sieltäkin sitten jokin alisuorittaja pätkätöillä"

        Huutonaurua, kannattiko lähteä huonosti palkatulle alalle? Miksi teit sen? Eikö ollut lahjoja ja/tai selkärankaa tehdä vaativampaa työtä? Onko alavalintasi nyt varmasti sen arvoinen että joudut karsimaan tärkeästä elämän osa-alueesta, läheisestä ihmissuhteesta?


      • aloittaja-
        M87_ kirjoitti:

        "Itselläni on korkeakouluopintoja, mutta tulojeni takia olen oikeutettu amis mieheen ja sieltäkin sitten jokin alisuorittaja pätkätöillä"

        Huutonaurua, kannattiko lähteä huonosti palkatulle alalle? Miksi teit sen? Eikö ollut lahjoja ja/tai selkärankaa tehdä vaativampaa työtä? Onko alavalintasi nyt varmasti sen arvoinen että joudut karsimaan tärkeästä elämän osa-alueesta, läheisestä ihmissuhteesta?

        huoh monella saattaa alan valinta johtua monesta muustakin seikasta, kuin rahasta. Se kuinka pitkälle vanhemmat opiskelivat on yleensä vahva indikaatio kuinka pitkälle lapsi opiskelee, ei sen vuoksi, että lääkärin lapset olisivat automaattisesti fiksumpia, kuin siivoojan lapset, he vaan lapsesta asti iskostavat päähänsä kuvan, että tältä elämän kuuluu näyttää, näin pitkälle minä tulen elämässä pääsemään yms. Tietenkin on lukuisia poikkeuksia tässä yhtälössä, siihen vaikuttaa moni muukin tekijä, kuten ympäristö jne. Mutta jos itselläsi oli ehjä ja hyvä lapsuus ja akateemiset vanhemmat en kyllä alkaisi sellaisia haukkua, jotka eivät "yllä samalle viivalle" sinun kanssasi.

        Moni myös valitsee alan sen perusteella millä alalla riittää töitä. Nykyään monet todella korkeasti koulutetut eivät saa töitä, koska heidän alallaan on liikaa hakijoita ja he ovat ylikoulutettuja alempiin töihin.

        itse en koe, että minun tarvitsisi yltää yhtä suuriin tuloihin kumppanini kanssa ja ei siinä ole mitään pahaa, jos joku näin kokee, se valitettavasti vaan rajaa potentiaalisten kumppaneiden määrää aika tavalla. Mutta kukin tyylillään :)


      • Anonyymi
        kodinkone kirjoitti:

        Sanos muuta, miten ihmeessä?! Ystävänikin ihmettelee sitä että miten onnistun siinä. Olen kynsin ja hampain koittanut opetella loisivaa asennetta. Yrittänyt olla maksamatta treffeillä vaikka pahalta tuntuu. Sillä on kai jokin syy miksi naiset on aina niin tehneet. Näkeehän siinä kiinnostaako miestä aidosti kun se jaksaa maksaa alussa seurastasi. Minut on kasvatettu niin että mitään almuja ei oteta ja mies ei naista elätä, sellainen nainen on loinen. Siksi esimerkiksi en voi seurustella itseäni parempituloisen miehen kanssa koska hänen ei pidä joutua millään tavalla minun elämäni maksajaksi. Tyypillisesti naiset on pienempituloisia niin silloin pitää ottaa sieltä heikkotuloisista miehistä kun en ole ollut motivoitunut itselleni hankkimaan suuria tuloja. Tämä tietysti aiheuttaa sen että miesmateriaali on mitä on. Itselläni on korkeakouluopintoja, mutta tulojeni takia olen oikeutettu amis mieheen ja sieltäkin sitten jokin alisuorittaja pätkätöillä. Rakkaudesta ei kannata puhua, siihen en ole uskonut pitkään aikaan kun olen nähnyt näitä mies ja naisloisia parisuhteissa. Jotkut kehuu ihan suoraan miten hyväksikäyttää ja maksatuttaa puolisolla elämänsä ja se on ainoa syy miksi on yhdessä. Aina kun näen pariskunnan joilla on suuri tuloero niin kyllä sitä miettii että miten tuo toinen on onnistunut manipuloimaan itselleen tuon tilanteen varsinkin jos se heikompituloinen ei anna mitään ulkoisia viitteitä mistä hänessä maksetaan.

        Oletpa tyhmä ämmä, mistä sinä näet pariskunnista päällepäin paljonka he tienaavat. Aina sinä vedät ulkonäön mukaan juttuihin. Ei ulkonäöllä ratsasteta, töitä tekemällä minä olen elänyt ainakin. Eikä ole iso palkkaero mieheen ollut koskaan. Sinä olet niitä laiskoja vetkuloita, jotka eivät tie mitään, mutta rahaa pitäisi tulla. Jos ei muualta saa, niin sinä haet kelalta.


      • Anonyymi

        Tuo voi olla jo kova vaatimus tuo hyvä seksi saatikka että sen lisäksi pitäisi vielä olla komia helpompi olla se reppana ameeba ni ei tartti edes yrittää


      • Anonyymi
        OMGOMG kirjoitti:

        Älä sinäkään puhu P***aa Minun suhteissa olen aina ollut maksumies. Hyvää seksiä en ole koskaan saanut ja kotihommat on minulle aina osoitettu. MIstä ihmeestä te löydätte niitä miehiä. Itse olette valinneet ja nyt valitatte siitä ettei miehistä ole mihinkään.
        Käytte satavuotisen valintaprosessin läpi ja silti menee metsään.
        Jos suhdetta aletaan mitata rahassa missä vika jos se ei toimi? Te ette voi olla tosissanne.

        Kuinka seksi mielestäsi olisi hyvää kun lähtökohtaisestikin seksin alkuperäinen tarkoitus on vain lisääntyminen joku ny vai on vuosien saatossa keksiny että sitä voi käyttää nautintoonkin


      • Anonyymi
        kodinkone kirjoitti:

        Sanos muuta, miten ihmeessä?! Ystävänikin ihmettelee sitä että miten onnistun siinä. Olen kynsin ja hampain koittanut opetella loisivaa asennetta. Yrittänyt olla maksamatta treffeillä vaikka pahalta tuntuu. Sillä on kai jokin syy miksi naiset on aina niin tehneet. Näkeehän siinä kiinnostaako miestä aidosti kun se jaksaa maksaa alussa seurastasi. Minut on kasvatettu niin että mitään almuja ei oteta ja mies ei naista elätä, sellainen nainen on loinen. Siksi esimerkiksi en voi seurustella itseäni parempituloisen miehen kanssa koska hänen ei pidä joutua millään tavalla minun elämäni maksajaksi. Tyypillisesti naiset on pienempituloisia niin silloin pitää ottaa sieltä heikkotuloisista miehistä kun en ole ollut motivoitunut itselleni hankkimaan suuria tuloja. Tämä tietysti aiheuttaa sen että miesmateriaali on mitä on. Itselläni on korkeakouluopintoja, mutta tulojeni takia olen oikeutettu amis mieheen ja sieltäkin sitten jokin alisuorittaja pätkätöillä. Rakkaudesta ei kannata puhua, siihen en ole uskonut pitkään aikaan kun olen nähnyt näitä mies ja naisloisia parisuhteissa. Jotkut kehuu ihan suoraan miten hyväksikäyttää ja maksatuttaa puolisolla elämänsä ja se on ainoa syy miksi on yhdessä. Aina kun näen pariskunnan joilla on suuri tuloero niin kyllä sitä miettii että miten tuo toinen on onnistunut manipuloimaan itselleen tuon tilanteen varsinkin jos se heikompituloinen ei anna mitään ulkoisia viitteitä mistä hänessä maksetaan.

        Sulla on korkeakouluopintoja mutta onko tutkintoa että olisit voinu edes hakea sitä parempi palkkasta työtä ja yleensä se menee niin että mitä parempi palkka sen enemmän on vastuuta jos on kykenemätön ottamaan vastuuta edes omista teoistaan on turha edes haaveilla kova palkkasesta työstä ellei si tyhmä kansaedustaja halua olla puolueita on jo sen verran paljon että taustoja ehdokkailta ei taideta edes tutkia ennenkun si lehdisto niitä vaalienjälkeen taas esiin kaivaa


      • Anonyymi
        M87_ kirjoitti:

        "Itselläni on korkeakouluopintoja, mutta tulojeni takia olen oikeutettu amis mieheen ja sieltäkin sitten jokin alisuorittaja pätkätöillä"

        Huutonaurua, kannattiko lähteä huonosti palkatulle alalle? Miksi teit sen? Eikö ollut lahjoja ja/tai selkärankaa tehdä vaativampaa työtä? Onko alavalintasi nyt varmasti sen arvoinen että joudut karsimaan tärkeästä elämän osa-alueesta, läheisestä ihmissuhteesta?

        Jos asiat kohdallani noin olisi sanoisin et kyllä ainakaan mun ei tarvitse miettiä onko se nainen joka lähelläni on siinä rahan takia kun ei ole rahaa niin syyn siihen että nainen pysyy vierellä pitämättä täytyy olla joku itselleni positiivisempi syy


    • Olevarovainen

      Onko käynyt mielessä että saatatkin päätyä tällä reissulla maan poveen? Et voi tietää varmaksi, tai täysin luottaa puolituntemattomaan ihmiseen.

    • Mitä loppupelissä tuosta suhteesta saat? Sinulla on jo ikää ja luultavasti tuo sugar daddy haluaa, jossain vaiheessa nuoremman vai luuletko saavasi, jotain pysyvää hänen kanssaan? Et valitettavasti taida hänen silmissään olla ihan vaimomatskua.. Nuorissa miehissäkin on vastuullisia tapauksia. Monet ikäisesi seurustelevat tai on jo perhe. Kohta huomaat, että aika ajanut jo ohi haihatellessasi sugar daddyn kanssa, joka ei halua mitään vakavaa. Jotenkin huvittavaa, että sokerideittailusta tehty hienompi nimitys maksulliselle naiselle. Hyi hitto!! Mutta onnea matkaan, kun sitä sinä tarvitset!

      • aloittaja-

        olen kokeillut perinteisiä deittimuotoja useamman vuoden ajan ja stressannutkin sitä, ettei sopivaa miestä tunnu löytyvän, miehet joista kiinnostuin eivät etsineet mitään vakavaa, miehet jotka kiinnostuivat minusta en kokenut heitä sopiviksi.

        missään suhteessa ei ole takeita, olin 4 vuotta saman miehen kanssa, kunnes hän hyvin yllättäen jätti minut, tämä tuli hänen ystävillekin shokkina. no pari vuotta myöhemmin kyseinen mies halusikin minut takaisin, mutten tässä kohtaa enää halunnut häntä, kun tunteet olivat kuolleet minun osaltani. suurimmalla osalla työpaikkani keski-ikäisistä naisista on avioeroa ja ties mitä suhdekoukuroita takana, useammalla on ollut väkivaltainen kumppani yms draamaa, joten en nyt sanoisi, että parisuhde on mikään tae onnelliselle elämälle. jos sopiva kumppani tulee vastaan niin hyvä näin, jos ei tule minulla on paljon muutakin hyvää elämässäni. tietenkin tiedostan, että sugar daddy suhteissa oleminen on tilapäinen, mutta tällä hetkellä erittäin hauska vaihe elämässäni. en kuitenkaan pois sulje muita suhteita itseltäni, kun emme ole missään virallisessa suhteessa kyseisen miehen kanssa.


      • aloittaja- kirjoitti:

        olen kokeillut perinteisiä deittimuotoja useamman vuoden ajan ja stressannutkin sitä, ettei sopivaa miestä tunnu löytyvän, miehet joista kiinnostuin eivät etsineet mitään vakavaa, miehet jotka kiinnostuivat minusta en kokenut heitä sopiviksi.

        missään suhteessa ei ole takeita, olin 4 vuotta saman miehen kanssa, kunnes hän hyvin yllättäen jätti minut, tämä tuli hänen ystävillekin shokkina. no pari vuotta myöhemmin kyseinen mies halusikin minut takaisin, mutten tässä kohtaa enää halunnut häntä, kun tunteet olivat kuolleet minun osaltani. suurimmalla osalla työpaikkani keski-ikäisistä naisista on avioeroa ja ties mitä suhdekoukuroita takana, useammalla on ollut väkivaltainen kumppani yms draamaa, joten en nyt sanoisi, että parisuhde on mikään tae onnelliselle elämälle. jos sopiva kumppani tulee vastaan niin hyvä näin, jos ei tule minulla on paljon muutakin hyvää elämässäni. tietenkin tiedostan, että sugar daddy suhteissa oleminen on tilapäinen, mutta tällä hetkellä erittäin hauska vaihe elämässäni. en kuitenkaan pois sulje muita suhteita itseltäni, kun emme ole missään virallisessa suhteessa kyseisen miehen kanssa.

        Lainaus:
        -Miehet joista kiinnostuin eivät etsineet mitään vakavaa, miehet jotka kiinnostuivat minusta en kokenut heitä sopiviksi.-

        Tuota kutsutaan naisen hypergamiaksi, joka on todella yleistä nykypäivän nettideiteillä..
        Ongelma on siinä kun naisille on liikaa tarjontaa ja miehille ei käytännössä lainkaan.
        Eli miehet ovat noilla deiteillä aktiivisessa roolissa kun naiset odottavat passiivisena ---> Vääristymä kysynnässä ja tarjonnassa.

        Tämä johtaa naisten hypergamiaan ja oleellista tässä kysymyksessä on myöskin naisen seksuaali, että myöskin parisuhde markkina-arvo, joka on eri. Naisen seksuaali markkina-arvo on luonnollisesti aina korkeampi.

        -Sinun ongelma on ollut se, että olet valinnut deiteillä omaa tasoasi ylempänä olevia miehiä, jotka ovat luonnollisesti halunneet sinusta vain seksiä etsiessään sitä oman tasoistaan naista.. Sitten nämä miehet, jotka ovat olleet omaa tasoasi ja jotka olisivat olleet halukkaita sitoutumaan, niin olet torjunut järjestelmällisesti, koska nettideittailu on vääristänyt sinun oman käsityksesi omasta tasostasi... Pitäkää siis mielessänne naiset, että seksi ja parisuhde markkina-arvo on kaksi eri asiaa nettideiteillä.

        Ja mitä tulee tuohon sinun sokeri-suhteeseen, niin mieshän on siinä saanut itselleen sekä matkaseuraa, että myöskin seksiseuraa, eli käytännössä sillä rahalla minkä sinun matkasi, sekä syöttämisesi on maksanut... Sanoisin, että se on varmasti halvempi tälle miehelle kuin se, että maksaisi perinteiselle prostituoidulle 500e yöltä..
        Sekä myöskin luonnollisemman tuntuinen "tyttöystävä kokemus"..

        ---> Sinä puhut hyvästä suhteesta tämän miehen kanssa, mutta ikäänkuin et ymmärtäisi tosiaan, että sinä olet kuitenkin maksullista seuraa, vaikka roolisi onkin hieman eri kuin näillä perinteisillä pika panoja tarjoavilla naisilla. After all...Mies hankki sinut lelukseen sugardaddy palstalta. Jos se on sinun toiveidesi "parisuhde" , niin ok.


      • aloittaja-
        CamelBoots kirjoitti:

        Lainaus:
        -Miehet joista kiinnostuin eivät etsineet mitään vakavaa, miehet jotka kiinnostuivat minusta en kokenut heitä sopiviksi.-

        Tuota kutsutaan naisen hypergamiaksi, joka on todella yleistä nykypäivän nettideiteillä..
        Ongelma on siinä kun naisille on liikaa tarjontaa ja miehille ei käytännössä lainkaan.
        Eli miehet ovat noilla deiteillä aktiivisessa roolissa kun naiset odottavat passiivisena ---> Vääristymä kysynnässä ja tarjonnassa.

        Tämä johtaa naisten hypergamiaan ja oleellista tässä kysymyksessä on myöskin naisen seksuaali, että myöskin parisuhde markkina-arvo, joka on eri. Naisen seksuaali markkina-arvo on luonnollisesti aina korkeampi.

        -Sinun ongelma on ollut se, että olet valinnut deiteillä omaa tasoasi ylempänä olevia miehiä, jotka ovat luonnollisesti halunneet sinusta vain seksiä etsiessään sitä oman tasoistaan naista.. Sitten nämä miehet, jotka ovat olleet omaa tasoasi ja jotka olisivat olleet halukkaita sitoutumaan, niin olet torjunut järjestelmällisesti, koska nettideittailu on vääristänyt sinun oman käsityksesi omasta tasostasi... Pitäkää siis mielessänne naiset, että seksi ja parisuhde markkina-arvo on kaksi eri asiaa nettideiteillä.

        Ja mitä tulee tuohon sinun sokeri-suhteeseen, niin mieshän on siinä saanut itselleen sekä matkaseuraa, että myöskin seksiseuraa, eli käytännössä sillä rahalla minkä sinun matkasi, sekä syöttämisesi on maksanut... Sanoisin, että se on varmasti halvempi tälle miehelle kuin se, että maksaisi perinteiselle prostituoidulle 500e yöltä..
        Sekä myöskin luonnollisemman tuntuinen "tyttöystävä kokemus"..

        ---> Sinä puhut hyvästä suhteesta tämän miehen kanssa, mutta ikäänkuin et ymmärtäisi tosiaan, että sinä olet kuitenkin maksullista seuraa, vaikka roolisi onkin hieman eri kuin näillä perinteisillä pika panoja tarjoavilla naisilla. After all...Mies hankki sinut lelukseen sugardaddy palstalta. Jos se on sinun toiveidesi "parisuhde" , niin ok.

        no se on jokaisen asia määritellä onko friends with benefits yms kuviot ok vai ei, jos ne on ok on kaksinaismoraalista tuomita tätä suhdetta. olemme lähes päivittäin yhteydessä, vaikkemme kuukauteen tässä välissä ehdi tavata. mies tienaa lähes miljoona euroa vuodessa joten ei hän todellakaan oleta, että alkaisin puolia maksaa ravintolalaskusta yms. Tässä tapauksessa minä olen meistä se paremman näköinen osapuoli. Vaikka mies on mielestäni söpö olen minä todellakin se, joka kerää paljon katseita kadulla, joten tässä "suhteessa" hypergamia ei ainakaan toteudu.
        pika panoja tarjoavat naiset esittävät roolia, minä en.


      • aloittaja- kirjoitti:

        no se on jokaisen asia määritellä onko friends with benefits yms kuviot ok vai ei, jos ne on ok on kaksinaismoraalista tuomita tätä suhdetta. olemme lähes päivittäin yhteydessä, vaikkemme kuukauteen tässä välissä ehdi tavata. mies tienaa lähes miljoona euroa vuodessa joten ei hän todellakaan oleta, että alkaisin puolia maksaa ravintolalaskusta yms. Tässä tapauksessa minä olen meistä se paremman näköinen osapuoli. Vaikka mies on mielestäni söpö olen minä todellakin se, joka kerää paljon katseita kadulla, joten tässä "suhteessa" hypergamia ei ainakaan toteudu.
        pika panoja tarjoavat naiset esittävät roolia, minä en.

        Kyllä se hypergamia toteutuu tuossakin....Hypergamiaa kun ei ole pelkästään ulkonäöllistä, vaan sitä on myöskin taloudellista... Hyvin tyypillistä, että erittäin rikkaalla, mutta rumalla miehellä voi olla kaunis morsian. Nainen on kuin harakka, joka kiihottuu kiiltävästä...Timanteista, kullasta jne.

        Missään nimessä tuota suhdetta ei voi verrata fwb suhteeseen...Se on tasa-arvoinen suhde, jossa molemmat ovat omasta halustaan aidosta ystävyydestä ja seksin vuoksi myöskin.

        Sinun juttusi on sugardaddy- sponsori sopimus, joka on aivan eriasia, elikkä siinä mies on rahalla ostanut seuransa/ ystävyyttä/matkaseuraa/seksiä.

        --Itsehän en missään nimessä tuomitse sinua, vaan kunhan halusin selventää sinulle asioita..
        On hienoa, että mihet voivat halutessaan ostaa seksiä ja seuraa ja naiset voivat sitä tarjota ja ansaita sillä rahaa...
        Itse en missään nimessä kykenisi tuohon miehen rooliin tuossa yhtälössä, koska alitajunnassa sen kyllä tuntisi, että homma ei ole aitoa, vaan maksullista ystävyyttä, joka ei ole sama asia kuin pyyteetön ystävyys edelleenkään.


      • aloittaja-
        CamelBoots kirjoitti:

        Kyllä se hypergamia toteutuu tuossakin....Hypergamiaa kun ei ole pelkästään ulkonäöllistä, vaan sitä on myöskin taloudellista... Hyvin tyypillistä, että erittäin rikkaalla, mutta rumalla miehellä voi olla kaunis morsian. Nainen on kuin harakka, joka kiihottuu kiiltävästä...Timanteista, kullasta jne.

        Missään nimessä tuota suhdetta ei voi verrata fwb suhteeseen...Se on tasa-arvoinen suhde, jossa molemmat ovat omasta halustaan aidosta ystävyydestä ja seksin vuoksi myöskin.

        Sinun juttusi on sugardaddy- sponsori sopimus, joka on aivan eriasia, elikkä siinä mies on rahalla ostanut seuransa/ ystävyyttä/matkaseuraa/seksiä.

        --Itsehän en missään nimessä tuomitse sinua, vaan kunhan halusin selventää sinulle asioita..
        On hienoa, että mihet voivat halutessaan ostaa seksiä ja seuraa ja naiset voivat sitä tarjota ja ansaita sillä rahaa...
        Itse en missään nimessä kykenisi tuohon miehen rooliin tuossa yhtälössä, koska alitajunnassa sen kyllä tuntisi, että homma ei ole aitoa, vaan maksullista ystävyyttä, joka ei ole sama asia kuin pyyteetön ystävyys edelleenkään.

        siinäpä se juuri on, että aidosti tykkään tuosta miehestä ja tulen onnelliseksi jopa lyhyestä viestistä häneltä. olemme molemmat tässä järjestelyssä omasta halustamme ja meidän jutut synkkaa todella hyvin. ja kuten aiemmin sanoin olen hyvin aito tuntemuksistani ja jos minulla ei olisi aidosti kivaa miehen seurassa en häntä enää tapaisi. meillä ei ole mitään varsinaista sopimusta, en saa mieheltä kuukausirahaa tai rahaa treffeistä. tykkäämme molemmat hirveästi matkustelusta ja kyllä mies sponssaa matkani, mutta hän kyllä tietää, etten ala häntä mielistellä vain tämän vuoksi ja jos en halua seksiä tai mies ei halua seksiä emme sitä harrasta.


      • Anonyymi
        aloittaja- kirjoitti:

        no se on jokaisen asia määritellä onko friends with benefits yms kuviot ok vai ei, jos ne on ok on kaksinaismoraalista tuomita tätä suhdetta. olemme lähes päivittäin yhteydessä, vaikkemme kuukauteen tässä välissä ehdi tavata. mies tienaa lähes miljoona euroa vuodessa joten ei hän todellakaan oleta, että alkaisin puolia maksaa ravintolalaskusta yms. Tässä tapauksessa minä olen meistä se paremman näköinen osapuoli. Vaikka mies on mielestäni söpö olen minä todellakin se, joka kerää paljon katseita kadulla, joten tässä "suhteessa" hypergamia ei ainakaan toteudu.
        pika panoja tarjoavat naiset esittävät roolia, minä en.

        Viksumpaa kun jätät puollustelematta nämä mitkä sun kanssa inttää ei ymmärrä vaikka vääntäsit fatakiskon solmuun todistaaksesi pointtisi


    • DaQueen

      Moikka. Kuulostaa hyvältä. Mulla on ollut nuorena myös muutamia sugar-dadyjä, jotka veivät mua ulos ahkerasti, kun itselläni ei ollut varaa mihinkään ylimääräiseen. Niissä suhteissa ei tapahtunut mitään fyysistä. Miehet tykkäsivät näyttäytyä seurassani ja nauttivat jutuistani. Myös he olivat minulle erinomaista seuraa. Siis hyviä ystäviä, vanhempia sinkkumiehiä. Nämä suhteet jatkuivat vuosia ja loppuivat aina siihen, että mies alkoi rakastua ja tahtoa jotain enemmän. Itselläni ei ollut mitään seksuaalista kiinnostusta näitä miehiä kohtaan. He olivat vain ystäviä, joten lopetin suhteet silloin, kun ne kävivät ahdistaviksi. Onnea sinulle, pidä hauskaa, mutta ole kuitenkin varovainen!

      • Kurppaenhuoli

        Älä valehtele itsellesi. Olit vanha kanttura ja miehet halusivat vaihtaa sinut nuorenpaan babyyn. Naisen kukoituskausi on lyhyt, eikä miehet enää kehdanneet näytäytyä seurassasi.


      • suzie85

        juuri sen vuoksi miesten kannattaisi tapailla vähän vanhempia sugar-babyjä. nuoret naiset harvemmin aidosti viehättyy tai tuntee seksuaalista kiinnostusta huomattavasti vanhempia miehiä kohtaan ja valitettavasti miehetkin tämän aistivat. on paljon kivempaa olla jonkun seurassa, joka aidosti haluaa sinua.


      • Eirupsukkaa

        20-25v paras ikä babylle ja 30v jo liian vanha. Halusipa aidosti tai ei, mutta nuori on aina nuori ja kuka haluaa maksaa rupsahtaneesta naisesta?


      • VarmaanKamalaaOllSinä
        Kurppaenhuoli kirjoitti:

        Älä valehtele itsellesi. Olit vanha kanttura ja miehet halusivat vaihtaa sinut nuorenpaan babyyn. Naisen kukoituskausi on lyhyt, eikä miehet enää kehdanneet näytäytyä seurassasi.

        Kuinka helvetin sekaisin olet? Kannattaisi mennä terapiaan ja laittaa ihan kaikki palikat uuteen järjestykseen. Sulla on paha luonnehäiriö, jos et sitä vielä itse ole tajunnut. Trolli.


      • TervetuloaTodellisuuteen
        suzie85 kirjoitti:

        juuri sen vuoksi miesten kannattaisi tapailla vähän vanhempia sugar-babyjä. nuoret naiset harvemmin aidosti viehättyy tai tuntee seksuaalista kiinnostusta huomattavasti vanhempia miehiä kohtaan ja valitettavasti miehetkin tämän aistivat. on paljon kivempaa olla jonkun seurassa, joka aidosti haluaa sinua.

        Uskomatonta varmaan sinusta, mutta naisten ja miesten välillä voi olla muutakin kuin seksiä. Yllätys yllätys.


      • OpetteleElämääMuualta
        Eirupsukkaa kirjoitti:

        20-25v paras ikä babylle ja 30v jo liian vanha. Halusipa aidosti tai ei, mutta nuori on aina nuori ja kuka haluaa maksaa rupsahtaneesta naisesta?

        Sun teoriat on aika kaukana todellisuudesta. Miehet pitävät muhun edelleen yhteyttä ja tahtoisivat jatkaa. Kukaan ei ole minusta maksanut. Elämä ei ole ihan niin mustavalkoista, kuin sun pornoleffoissasi. Ne on aika surkeaa opetusmateriaalia ihmissuhteissa. Katoppa jotain muita leffoja välillä ja lue vaikka kirja. Näin ihan ystävällisenä vinkkinä.


      • suzie85
        TervetuloaTodellisuuteen kirjoitti:

        Uskomatonta varmaan sinusta, mutta naisten ja miesten välillä voi olla muutakin kuin seksiä. Yllätys yllätys.

        tietenkin voi olla, mutta suurin osa kyseisistä miehistä kuitenkin varmasti toivoisi ennemmin tai myöhemmin myös intiimiä kanssakäymistä. en sano, että kaikki toivoo, mutta suurin osa kyllä.


      • Juurikin näin. Vähän naivia kuvitella, että mies ei haluaisi seksiä, jos ei sinun kanssa niin jonkin toisen,ehkä nuoremman naisen kanssa.


      • 76767
        Kurppaenhuoli kirjoitti:

        Älä valehtele itsellesi. Olit vanha kanttura ja miehet halusivat vaihtaa sinut nuorenpaan babyyn. Naisen kukoituskausi on lyhyt, eikä miehet enää kehdanneet näytäytyä seurassasi.

        Miten niin? Jos mies on esim. 30v vanhempi, ruma ja rikas, niin kyllä se ihan mielellään maksaa pelkästä näyttäytymisestä kauniin ja nuoren naisen kanssa. Toki naisen on silloin oltava viihdyttävää seuraa. Jos kukkaro on kunnossa, voi seksiä ostaa erikseen.


    • n767ds

      Ihmiset ovat sulle vaan kateellisia -siitä närkästyminen.
      Tosi ok, mitä teet. Jos mies tienaa noin paljon ja pidätte toisistanne, niin miksi et halua parisuhdetta hänen kanssaan..
      En ole itsekään tapaillut vuosiin työttömiä miehiä, ennemmin yksin. Tulevat aina liian kalliiksi. Missä miehen kunnia, jos naisen pitää elättää..

      • Kaunis.nainen

        Kateellisia ja mistä? Tuskinpa mies ottaa vakavissaan maksettua leikkikalua, ei ihan taida olla vaimomatskuu.. Mistä tiedät, että tällä herralla ei ole muitakin babeja? Kyllä mies seksiäkin haluaa, eikä tyydy vaan seurana olemaan, jos ei sulta niin toisilta sitten. Itse en noin alas vajoais ja työllä olen saanut kaiken tarvitsemani, mutta jokainen taaplaa tyylillään. Toivottavasti et tipu kovaa ja korkealta pilvilinnoistasi.


      • aloittaja-

        hyvinkin todennäköistä, että mies tapailee muitakin, asumme eri maissa ja näemme harvakseltaan, emme ole suhteessa joten ei se ole kiellettyä. mies kuitenkin on tehnyt meille alustavia suunnitelmia ensi kesällekin ja hän haluaa tulla Suomeen tapaamaan ystäviäni yms, joten kyllä hän on kiinnostunut minusta muutenkin kuin seksileluna.


    • sugardad

      Luin viestiketjun läpi mielenkiinnolla. Toki tässäkin ketjussa monenlaista ajatusta ja mielipidettä oli – jopa melko ala-arvoisiakin. Minä itse nelikymppisenä miehenä pidän aloittajan tapausta hemmetin hienona. Siinä kaksi ihmistä on kohdannut toisensa ja heillä tuntuu menevän hienosti toistensa kanssa. Onko sillä sitten väliä, jos tapaaminen on tapahtunut ”Sugar daddy”-sivustolla. Mies on kyllä maksanut kaiken, mutta niinhän monissa suhteissa muutenkin on, varsinkin silloin, jos vaimo on ulkomainen köyhemmästä maasta. Olen minäkin kerran löytänyt monivuotisen kumppanini strippiklubilta, vaikka lähtökohtaisesti sen ei olisi pitänyt olla mahdollista, ja oli muutenkin ehdottomasti kyseisen klubinkin sääntöjen vastaista. En ole tällä vertaamassa aloittajaa strippariin tai minkään sortin seksityöläiseen. Kunhan vain sen vertailun vuoksi mainitsen, että ikinä ei tiedä, millaisissa paikoissa kohtaa ihmisen, jonka kanssa alkaa synkata. Jos se siitä etenee vakavammaksi, niin aina parempi molempien kannalta. Jos se taas jatkuu aloittajan kuvaamalla tavalla, niin nauttikaa siitä niin kauan kun se kestää!

      • hohhoijjakkaa

        samaa mieltä. Suomalaiset ovat niin tekopyhiä ja luulevat olevansa parempia kuin sellaisista maista tulleet, jossa on paljon köyhyyttä ja jossa raha merkkaa enemmän. Itse tunnen useampia 30siä naisia, joilla on ollut yli 100 seksikumppania, mutta he eivät mitään maksullisia naisia ole, kun he maksavat omat laskunsa. ja sitten suureen ääneen arvostellaan naista, joka tapailee perinteisen kaavan ulkopuolella tavattua miestä, josta aidosti tykkää ja luulevat tietävän paremmin aloittajan suhteen laadusta kuin aloittaja itse.


    • N40

      Ap ja sugardaddy voivat vaikka rakastua. Minusta tuo on ihanaa eikä haittaa ketään. Onnea heille hyvästä suhteesta!

      • aloittaja-

        Kiitos! Yritän pitää tunteita hieman kurissa miehen suhteen mutta varsinkin viime viikot minulla on ollut häntä kaamea ikävä ja morkkis, että nähdään vasta noin kuukauden päästä. No kerroinkin tästä miehelle. Hänellä on älyttömän kiireinen aikataulu seuraavan kuukauden ajan, mutta hän siirsi tapaamisiaan ja menojaan niin, että hän tulee viikonlopuksi käymään Suomessa :)


    • lol. thats all : p söpöä kun suomalaisetkin ovat nyt niiiin tohkeissaan tästä "sugar" bisneksestä,muualla maailmassahan tätä on harrastettu jo pitkään,varsinkin japanissa. jotenkin vaan huvittaa nää suomalaiset sugar "babet" :D

    • Hoihoihoi

      Eiköhän se parisuhde ole toiselle aina se win-win tilanne ilman, että menee erikseen sivustolle ns.myymään itteään. Sen verran oman arvon tuntua on itselläni päässä etten alennu samaan kuin ap. Toki en heitä kivellä, jokainen on oman onnensa seppä. En itse laittaisi tunteita peliin, sillä babenä olo on vaan materiaalia minkä voi vaihtaa kun mielenkiintoisempi tulee vastaan. Mun mielestä siis ;)

      • Anonyymi

        Kiinnostava aihe ja rohkea veto! Luin koko ketjun siinä toivossa, että vastauksista olisi löytynyt sugar dating -kokemuksia. Niistähän ap:kin alunperin oli kiinnostunut. Pettyneenä kahlasin läpi tasapäisen ankean moralisoinnin, tekopyhyyden, kaikkitietävyyden ja turhanpäiväisen öyhöttämisen. Tylsää. Ap, mitä suhteelle kuluu nykyään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostava aihe ja rohkea veto! Luin koko ketjun siinä toivossa, että vastauksista olisi löytynyt sugar dating -kokemuksia. Niistähän ap:kin alunperin oli kiinnostunut. Pettyneenä kahlasin läpi tasapäisen ankean moralisoinnin, tekopyhyyden, kaikkitietävyyden ja turhanpäiväisen öyhöttämisen. Tylsää. Ap, mitä suhteelle kuluu nykyään?

        Tuo suhde lopulta kariutui etäisyyden ja aikataulujen vuoksi mutta elän nykyään onnellisesti avoliitossa komean ja luotettavan miehen kanssa, jolla on hyvä työ, joka hoitaa mukisematta puolet kotitöistä eikä etsi mitään äidin korviketta 😊

        luulen, että kun sysäsin itseni niin kauas mukavuusalueeni ulkopuolelta löysin lopulta hyvän välimaaston & itselleni sopivan kumppanin.


    • Anonyymi

      On kokemusta maksajana. Mies maksaa seksistä ja seurasta, nainen saa rahaa.

      • Anonyymi

        Paljonko maksoit tapaamisesta ja mitä kaikkea tuo sisälsi


    • Anonyymi

      Kiinnostava aihe. Mites sit jos mies ostelee lahjoja ja matkoja yms. Niin maksaako suoraa rahaa. Ja jos niin paljonko noin niinku normaalisti on sugargirl sponsori raha. Mistä aloit?

    • Anonyymi

      Sokeripappa voi antaa vauraan ensivaikutelman. Mutta kun raaputtaa tiliotetta, paljastuu tappiin asti velkaantunut, leasingautolla ajeleva, elatusmaksuja maksava vuokrakämpässä asuva pienyrittäjä.

    • Anonyymi

      En ymmärrä, miks joku haluaa edes rahasta olla eltaantuneen papan kanssa? Jotenkin itselle tulis käytetty ja likainen olo koko hommasta.. Nämä typyt pettää itseään, kun perinteiselle huoraamiselle keksitty hieno nimi.

    • Anonyymi

      Kuten on sanottu. Huoraamiselle vain keksitty uusi nimi

    • Anonyymi

      Olipas pettymys lukea ketjua. Aloittaja koittanut aloittaa asiallisen keskustelun aiheesta, mutta ei saanut kunnollisia vastauksia vain pelkkää haukkumista ja sheimaamista. Säälittävää touhua, itse olisin myös ollut kiinnostunut lukemaan aiheesta kokemuksia/järkevää keskustelua, mutta selkeästi suurin osa suomalaisista naisista on sitä mieltä, että pitäisi vain tyytyä suomalaiseen perusmieheen joka ei puhu eikä pussaa, seksiä harrastetaan kerran viikossa lauantaisin pimeässä peiton alla...

      • Anonyymi

        Olet etsinyt vääristä paikoista miestä. Tai olet itse niin rappiolla, vanha juoppo Kalkkisten horo, kuka sellaista haluaa sokeritytöksi. Sokeritytön pitää olla nuori, eikä mikään muori jolla lapsia ja lapsenlapsia.


    • Anonyymi

      Olen ymmärtänyt että sugardaddyt heilastelee vain todella nuorten, parikymppisten ja alle, kanssa. 30v alkaa olla jo naisen iässä.

    • Anonyymi

      Mies tässä kirjoitteli että joooo.haha. oma lehmä on ojassa💩

    • Anonyymi

      Eikös tuo kuullosta ihan suomeksikäännettynä huoraamiselta?

    • Anonyymi

      Olisko miehelle sugardaddy y?

    • Anonyymi

      ei oo ja mullon ehkä kolmas kilo sokeria menossa tänä aikana ku asunut omillaan nyt 20vuotta

    • Anonyymi

      Mies tietää aloituksen tyyppisissä tapauksissa sata varman saanti mahdollisuuden. Siksi hyvä peli liike on, antaa naisen päättää. Tiedä sitten monesko tapaus aloittaja oli miehelle? Kohde vaihtuu sitä mukaan,kun toinen on koluttu läpi. Escorteeraamista on monenlaista, mut lähes aina ne päättyy lopulta seksiin. Raha on valtaa, sanotaan ja pitää hyvin paikkansa.

    • Anonyymi

      Edellinen sokerityttöni oli jo kolmekymppinen ja ei hänen korkeahko ikänsä haitannut lainkaan sokeroitua suhdetta. Juttu päättyi tytön hakeuduttua parisuhteeseen, mutta oli antoisa ja molemmille palkitseva. Nykyinen sokerityttö on parikymppinen ja kieltämättä jollain tavalla luontevampi ja kiihottavampi juuri toisen nuoren iän vuoksi.

    • Anonyymi

      No on joo mielipiteitä.Eihän se ole rikos jos kahdenkesken jotain sopii.
      Minä olen vanhempi eronnut mies eikä se varmaan ole yllättävää että joskus kaipais toisen sukupuolen läheisyyttä.Vanhemmat naiset näkee että seksiä ei enää tartte kun 60 on tullut mittariin niin miksi ruveta väittelemään...ei sitte että sitä seksiä haetaan sitten muualta.

    • Anonyymi

      Poliisit.Teidän tehtävä on mielestäni nuoria opettaa. Samoin kuin koulun ja vanhempien. Tällaiset sokeri ukot kiinni ottaa. Ainakin itse jos poliisi olisin en yhtäkään sokeriukkoa sormien läpi päästäisii💩

      • Anonyymi

        Siinä ei kyllä oo mitään laitonta että ostaa täysi ikäiselle lahjoja ja siitä saa vastineeksi seksiä


    • Anonyymi

      Jos nyt kuitenkin hankkisit ja tienaisit oman elämän. Ettei siinä muita tarvitsi uhrata. Vai onko om onnesi niin tärkeää että muut olet valmis jalkoihisi polkemaan?

    • Anonyymi

      Mitä sovelluksen nimi on ja mistä pääsen tuohon sovellukseen

    • Anonyymi

      Sokerityttöinä esittäytyviltä saa yleensä vähän tasokkaampaa seksiä kuin tuntiveloitustytöiltä. Esiinnyn aina mukamas kiinnostuneena elättämään sokerityttöjä, mutta lopetan yhteydenpidon saatuani kerran tai pari seksiä. Vaihtelu virkistää! 😆

    • Anonyymi

      Miten saan sugar momyn kertokaa. Haluan rahaa että voin ostaa karkkia ja lahjoja äidilleni. Kiitos olette ihania

    • Anonyymi

      Muistakaa nuoret naiset että se on huoraamista! Asiakaskunta vain ei vaihdu välttämättä niin tiuhaan.

    • Anonyymi

      On kokemusta! Onkohan nimittäin niin, että maamme ja porvarillisen suomen presidentti Sauli niinistö on näyttänyt asiassa irvokasta mallia!

    • Anonyymi

      Olen SugarDaddy...mun luona käy asiakkaina noin 18-22v miespuolisia..Naisia en ota vastaan ollenkaan

    • Anonyymi

      Miltei 30-vuotias nainen ei enää ole sugar.

    • Anonyymi

      Voisin näin "hyvin aikuisena" naisena haluta vanhemman, ihanan ystävän. Toki nuorempiin käy, mutta elämänkokemus-/ viisaus, unohtamatta läheisyyttä, olisi unelma.

    • Anonyymi

      Siinä voi lopulta jopa käydä ihan hyvinkin kun vain itse pidät huolen siitä ettet jää miehestä taloudellisesti riippuvaiseksi enkä itse näe siinä mitään väärää kun kumpikaan teistä ei käytä toinen toistaan hyväksi millään tavalla lopputulemana ei kyseinen mieskään välttis etsinyt mitään tai ketään muuta kuin naista jonka kanssa juttu luistaa ja loppusellaan asiahan ei ole kenenkään muun ongelma huoli tai edes kuulu sillai kenellekään muulle kuin sinulle ja hänelle

    • Anonyymi

      Olen kuullut et just on joku yritysjohtaja narahtanu sokerideittailusta kun deittailun kohde olikin tullut eri ajatuksiin saatuaan pahoja psyykkisiä oireita… oli laittanut tiedon ko. kaverin firmaan johtoryhmälle ja vaimolle jne… Olen kyllä samaa mieltä kuin moni täällä että on todella kyseenalaista että vanhat gubbet ostaa nuoria rahapulassa olevia tyttöjä jotka ovat herkässä vaiheessa juuri aikuistumassa! Siitä voi todellakin seurata vuosikausien ja jopa koko elämän kestävät traumat… ja miksi, siksi että joku rikas possu pääsee toteuttamaan mielitekonsa… olis kyllä hyvä että jossain julkaistas näiden tosielämän sankareiden nimet ja sitten saisivat ystävät ja business kumppanit päättää haluavatko näiden ihmuskauppaa käyvien Suomen yritystoivojen kanssa olla missään tekemisissä!!!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1796
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1417
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1376
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1299
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1293
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1227
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1058
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      13
      1018
    Aihe