Poikamiehen elämä ankeaa, jaa, hah hah

j_moi

Olen joskus kuullut höpötystä, että poikamiehen elämä olisi ankeaa. Heh. Mitenkähän asia oikeasti on ? Kauan sitten olin poikamies, ja elämä oli normaalia. Sitten avioiduin. Joskus oli mukavaa, mutta toisinaan taas melko ankeaa. Eron jälkeen olen ollut ns. uus-poikamies. On vapaus tehdä omia harrastuksia, ja olen jopa käynyt ulkomaanmatkoilla myös yksin. Olen pärjännyt, osaan lukea kulkuneuvojen aikatauluja jopa ulkomailla. En ole havainnut mitään ankeutta. Nykyään on ystävyys kivan, älykkään naisen kanssa. Olemme ystäviä, ilman mitään seurustelusuhteen rasitteita.
Hei, jos jollakin poikamiehellä on ankeaa, niin se ankeus ei johdu sinkkuudesta, vaan joistakin muista asioista.

23

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ihan asiallista ja paikkaansa pitävää tekstiä kyllä sulta. Mutta aika rohkeasti oot kyllä tehnyt, jos oot tosiaan uskaltanut lähteä ihan yksin ulkomaille ilman ketään kavereita. Itse en kyllä ainakaan yksin suostuisi lähtemään mihinkään kotimaan rajojen ulkopuolelle, sillä ei se oikein ole nuorelle miehelle hyvä asia lähteä yksin johonkin reissuun.

Miten muut ihmiset ja naiset suhtautuivat siihen, jos kerroit heille olleesi tai lähteväsi yksin ulkomaille?? Tuliko kyselyitä ja negatiivisia kommentteja sitä, että miksi oikein oot yksin sinne lähdössä ja miksei sulla ole ketään kavereita sielllä mukana??

• noooooo

Nykyään ei kukaan kiinnitä huomiota siihen, jos joku lähtee ulkomaanseikkailulle yksin. On tyyppejä, jotka haluavat kulkea omatoimisesti, vapaasti, oman tahdon mukaan.

• mun_näkemys

Kyllä nuori tai vähän vanhempikin mies voi ihan hyvin lähteä yksin ulkomaille. Mutta naisen ei varmaan kannata lähteä yksin ulkomaille, koska ulkomailla voi olla kaikenlaisia pelottavia hiippareita.

• MinäViisas

Ne "poikamiehen elämä ankeaa"-jankuttajat lienevät melko nuoria, joilta puuttuu elämänkokemus.

• Mietin.vaan

Tai sitten vanhempia, joilta taas puuttuu suhteellisuudentaju sen suhteen kuinka paljon parisuhde kuitenkin rajoittaa henkilökohtaista vapauttasi.

• Mietin.vaan kirjoitti:

Tai sitten vanhempia, joilta taas puuttuu suhteellisuudentaju sen suhteen kuinka paljon parisuhde kuitenkin rajoittaa henkilökohtaista vapauttasi.

Vaikeatahan sitä on arvioida, jos ei ole kokemusta siitä parisuhteesta.

• Mietin.vaan
        wlfwd kirjoitti:

Vaikeatahan sitä on arvioida, jos ei ole kokemusta siitä parisuhteesta.

No mieti asiaa ihan siltä kannalta, että sinun täytyisi kysyä lupaa jokaiseen menoosi, ja sanomista tulisi siltikin. Sitä se käytännössä on.

• eioohelppoo

Niin. Noin 95 prosenttia suomalaisista tietää, että parisuhde ei ole mikään helppo asia.

• hienoahienoa

https://pastebin.com/f2yGqjKf
      Valitettavasti aiheeni asiasta poistettiin, mutta miehillä ylipäänsä on ankeaa naisten hypergamian vuoksi ja kaikki viittaa siihen, että MAT on totta!

• PaljonNähnyt

Naisten hypergamia on joskus totta, tai sitten ei. Esimerkiksi mitä hypergamiaa on siinä, että korkeakoulututkinnon suorittanut hyvässä virassa toimiva nainen pyöriskelee linjurikuskin kanssa? (Tosin voihan linjurikuskillakin olla korkeakoulututkinto.)

• Oma_olettamukseni

Yhdessä pyörivät varmaan siksi, jos heillä on samanlainen ajatusmaailma ja hieno yhteisymmärrys.

• niin_juuri

Samanlainen ajatusmaailma ja samantyyppinen kotitausta merkitsee todella paljon.

• hienoahienoa

Sama kirjoittaja vastannut näköjään itselleen. Jos rikas nainen on linjurin kanssa, niin linjurilla on naista paremmat geenit (koulutus ei vaikuta siihen mitenkään) ja siksi nainen on valinnut tämän. Tai sitten nainen on yh ja mies on aisuri.

• Viinamies

Kyllä oma vapaus on hieno asia kun saa juoda viinaa viikonloppuna. Sitä paitsi naiset ei halua parisuhdetta edes, seksiä voi harrastaa sinkkunakin mutta vapaus on se jota kaikki haluaa. Olen kuullut seurustelevien juttuja niin heillä on aika paha olla siinä kun se kumppani ei huomioi ja kohtelee huonosti. Siksi suomessa on kai niin paljon sinkkuja kun ihmiset ei osaa kohdella toisaan hyvin.

• opetuksen.voima

Sen verran sitä naista voisi "armahtaa" että, se päästettäisi irti siitä virutuspenkistä sen ajaksi että se saataisi kytkettyä alasti johonakin lyhtypylvääseen jossa se ruoskittaisi henkitoreisiin, ja sitten takaisin siihen virutuspenkkiin ja back in business.

• Missä_asiallisuus

Asiallisuutta, kiitos!

• IMEKYRPÄÄAUTISTI

Vittuako sä viattomia naisia siitä syytät, jos sä autistipaska et itse ole koskaan osannut normaalisti naisia missään lähestyä. Eihän se naisten vika mitenkään ole, jos sä itse oot kaikkien naisten mielestä niin ruma ja vastenmielinen, ettei ketkään naiset halua sua seksuaalisesti. Eikä sekään ole naisten vika, jos sun sosiaaliset taitosi ovat niin surkeat, ettet sä osaa missään normaalisti naisia koskaan lähestyä.

Että turhaan sä nussimaton autistpaska täällä viattomia naisia haukut ja vihaat sun omien heikkouksiesi takia. On se myös sun omien vanhempiesi vika, kun he eivät aikoinaan vieneet sua hoitoon tarpeeksi ajoissa. Olisi voitu hyvällä mielenterveyshoidolla saada sua edes vähän normaalijärkisemmäksi.

Sun kannattaisi vaan keskittyä elämässäsi mieluummin kaikkiin muihin asioihin ja jättää ne seksi- ja parisuhdeasiat niille komeammille ja sosiaalisesti taidokkaimmille miehille. Sä incel-paska voit kyllä ihan hyvin elää ilman sitä seksiäkin, sillä ei se olel sulle mitenkään niin välttämätöntä. Sitten voit vaikka jossain vaiheessa tehdä sen itsemurhan, niin ei tarvitse enää kärsiä sen oman naisettomuuden takia.

Syytä vaan itseäsi siitä, kun oot aikoinaan incel-mieheksi päätynyt. Se kun ei ole kenenkään muun vika, ei varsinkaan naisten, jotka ovat siihen ihan täysin viattomia.

• Missä_asiallisuus kirjoitti:

Asiallisuutta, kiitos!

Eipä niillä naisettomuudesta kärsivillä incel-paskoilla ole koskaan mitään asiallisuutta näissä jutuissaan, kun se naisettomuus on heiltä niin pahasti sen vähänkin mielenterveyden pilannut.

• darkfucker
        IMEKYRPÄÄAUTISTI kirjoitti:

Vittuako sä viattomia naisia siitä syytät, jos sä autistipaska et itse ole koskaan osannut normaalisti naisia missään lähestyä. Eihän se naisten vika mitenkään ole, jos sä itse oot kaikkien naisten mielestä niin ruma ja vastenmielinen, ettei ketkään naiset halua sua seksuaalisesti. Eikä sekään ole naisten vika, jos sun sosiaaliset taitosi ovat niin surkeat, ettet sä osaa missään normaalisti naisia koskaan lähestyä.

Että turhaan sä nussimaton autistpaska täällä viattomia naisia haukut ja vihaat sun omien heikkouksiesi takia. On se myös sun omien vanhempiesi vika, kun he eivät aikoinaan vieneet sua hoitoon tarpeeksi ajoissa. Olisi voitu hyvällä mielenterveyshoidolla saada sua edes vähän normaalijärkisemmäksi.

Sun kannattaisi vaan keskittyä elämässäsi mieluummin kaikkiin muihin asioihin ja jättää ne seksi- ja parisuhdeasiat niille komeammille ja sosiaalisesti taidokkaimmille miehille. Sä incel-paska voit kyllä ihan hyvin elää ilman sitä seksiäkin, sillä ei se olel sulle mitenkään niin välttämätöntä. Sitten voit vaikka jossain vaiheessa tehdä sen itsemurhan, niin ei tarvitse enää kärsiä sen oman naisettomuuden takia.

Syytä vaan itseäsi siitä, kun oot aikoinaan incel-mieheksi päätynyt. Se kun ei ole kenenkään muun vika, ei varsinkaan naisten, jotka ovat siihen ihan täysin viattomia.

Kylläpäs se keenereiden Etnoqulleja lutkuttava Sasi-kaljuinen autistikehari on taas vauhti päällä. Et vissiin ole sanut niitä vanhuksien paskaperseitä tarpeeksi pyyhittäväksi niin on sitä virtaa taas vähän liikaa.

• dthdhhdthth

Luulis et kaikkien elämä on ankeaa nykyään, vaikka olis mimmonen haaremi.

• Iloinen_naama

"Ankeus" lienee asennekysymys. Kyllä myönteisellä elämänasenteella pärjää aivan mainiosti.

• Yksin ollessa ei tarvi ottaa huomioon toisia ihmisiä..

Naisen ylläpitäminen on kovaa hommaa.

• Realist

Itsenäinen mies ja itsenäinen nainen ovat onnellisia silloin, kun heillä on ystävyys ilman mitään seurusteluvelvoitetta. Ystävyys syntyy, kun samantyyppisissä kodeissa kasvaneet löytävät toisensa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      71
      6915
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3123
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      32
      2319
    4. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      23
      1881
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1878
    6. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1867
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1592
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1559
    9. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      10