Sukupuolitautitesteissä käyminen

terve.ja.testattu

Välillä tuntuu et noi hoitsutädit kattoo kieroon kun yrittää varata aikaa näytteenottoon et "vittuukos jaat sitä pilluas"-asenteella :D Ja sehän o​n ihan hirveetä, että haluaa testit vaikkei sinänsä ole edes mitään oireita tai varsinaista syytä, haluaa vaan pitää huolta itsestään.

28

554

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tinderi.tyttö

      he vaan näkevät että tinderiläinenhän siinä

      • sulla.ei.hätää

        No sulla Välis ei onneksi ole sp-taudit o gelmana, koska ne eivät tartu vessanpöntöstä.


    • tav.ihminen

      Tavalliset kunnon ihmiset eivät käy sukupuolitautien klinikalla, koska eivät saa sukupuolitauteja.

      • justnäin_

        Juuri näin. Tauteja on vain lortoilla ja jännämiehillä


      • aivan.totta
        justnäin_ kirjoitti:

        Juuri näin. Tauteja on vain lortoilla ja jännämiehillä

        totta


      • Joka kerta kun harrastat seksiä(eikä sen tarvitse edes olla penis vaginaan) vaarana on saada tartunta,useampia. Mä toivon että porukka vitsailee täällä,jookos?? ^_^


      • pitkätukka-68
        peppupupu kirjoitti:

        Joka kerta kun harrastat seksiä(eikä sen tarvitse edes olla penis vaginaan) vaarana on saada tartunta,useampia. Mä toivon että porukka vitsailee täällä,jookos?? ^_^

        Ei kai taudit sentään sooloseksissä tartu?


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ei kai taudit sentään sooloseksissä tartu?

        älä ole hupsu,ei tietenkään sooloseksissä!:D


    • Yh-Lover82

      Hyvä että käyt testeissä ja huolehdit pillusi puhtaudesta. Itsekkin käyn ajoittain testeissä ja mitään ei ole tullut vaikka en käytä tinder panojen kanssa edes kortsua,

      • lapsionnimeni

        Taudit ei välttämättä näy päällepäin. Klamydiakin voi olla oireeton, mutta tehdä hedelmättömäksi


    • pitkätukka-68

      Kerran olen käynyt testeissä.
      Jännä oli, et kun pyysin kaikki testit, niin hoitsu kysyi erikseen et otetaanko HIV myös. Sanoin että mähän sanoin kaikki. Tuo hivi pitää kuulemma silti erikseen kysyä. Hassua.

      • pitkätukka-68

        Ei hittolainen, mulla sattui olemaan silloin vielä tuntemattoman bändin t-paita päällä. Nuori nainen siinä koetta ottaessaan kysyi, "mikä toi Klamydia on?"
        Joskus kannattais miettiä pukeutumistaan.


      • kai.pakko.kertoa
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ei hittolainen, mulla sattui olemaan silloin vielä tuntemattoman bändin t-paita päällä. Nuori nainen siinä koetta ottaessaan kysyi, "mikä toi Klamydia on?"
        Joskus kannattais miettiä pukeutumistaan.

        eikö hiv ole ja oli homojen tauti eli kerroit olevasi homoseksuaali


      • kai.pakko.kertoa kirjoitti:

        eikö hiv ole ja oli homojen tauti eli kerroit olevasi homoseksuaali

        Kyllä se tarttuu heteroseksissäkin. Ei ehkä aivan yhtä helposti, mutta kuitenkin.

        Onhan sitä paljon naispuolisiakin hiv-positiivisia, ja mistäs nämä naiset on hivin saaneet?


      • kai.pakko.kertoa kirjoitti:

        eikö hiv ole ja oli homojen tauti eli kerroit olevasi homoseksuaali

        kyllä sitä nykyään eniten heteroilla on,jabadabaduu : p muistakaa että hiv-virus myöskin löytyy eritteistä eikä vain verestä. naisten lima on yleensä aika viruksen täyttämä,jos siis kantaa sitä..


      • valkoinenheteromies_
        peppupupu kirjoitti:

        kyllä sitä nykyään eniten heteroilla on,jabadabaduu : p muistakaa että hiv-virus myöskin löytyy eritteistä eikä vain verestä. naisten lima on yleensä aika viruksen täyttämä,jos siis kantaa sitä..

        Joo mutta ei valkoisilla heteroilla


      • valkoinenheteromies_ kirjoitti:

        Joo mutta ei valkoisilla heteroilla

        mitä sä oikein selität? päivitä tietos tälle vuosituhannelle ^_^ btw,valkoinen heteromies kovin kiihkeästi hakee tota hiv-virusta aasiasta ja idästä,on ne aika vekkuleita,noi vanhemmat äijät;)


      • peppupupu kirjoitti:

        mitä sä oikein selität? päivitä tietos tälle vuosituhannelle ^_^ btw,valkoinen heteromies kovin kiihkeästi hakee tota hiv-virusta aasiasta ja idästä,on ne aika vekkuleita,noi vanhemmat äijät;)

        Mulla kortsupaketti kävi turhaan Intiassa. No en uskonutkaan sillä olevan käyttöä, mutta varmuus on varmuus, ja takuulla luotan enemmän suomaisiin kumeihin kuin aasialaisiin.


      • siveys.kunniassa
        JustJust kirjoitti:

        Mulla kortsupaketti kävi turhaan Intiassa. No en uskonutkaan sillä olevan käyttöä, mutta varmuus on varmuus, ja takuulla luotan enemmän suomaisiin kumeihin kuin aasialaisiin.

        Kuvittelitko, että intialaisnaisilta irtoaa?


      • pitkätukka-68
        siveys.kunniassa kirjoitti:

        Kuvittelitko, että intialaisnaisilta irtoaa?

        On siellä turistejakin, etenkin Goan hippirannoilla.
        Kaveri jonka kanssa muuten olin siellä, palas sinne muutaman kuukauden päästä ja on nykyään naimisissa inkkarinaisen kanssa.


    • Pikkukullinen

      Viime vuonna halusin käydä HIV testissä, niin lähetteen kirjoittanut oli sitä mieltä että testataan kaikki sukupuolitaudit.
      Mitään ei tosin löytynyt.

    • Kaisanoasaa

      Naisilla on tauteja koska nussvat jännämiehiä-.

    • Teflonmuna

      Mulle ei tartu mitkään taudit. En ole käyttäny kortsua oikeastaan koskaan ja olen pannu satoja naisia. Suomalaisia, ulkomaalaisia, huoria ja vaikka mitä. Muutaman kerran käynyt testeissä ja aina kaikki tulokset positiivisia. Onko noita sp-tauteja olemassakaan vai ovatko ne vain pelottelua?

      • pitkätukka-68

        »aina kaikki tulokset positiivisia»

        No sittenhän sulla nimenomaan ON tauteja.


      • Pikkukullinen

        Voi veee mikä urpo, siis tosi urpo ja positiivinen. Onnea


    • 101prosHetero

      Sukupuolitautitestit. Ne on homoille.

      • 3456667

        Sä et niitä ainskaan tarvii. Ei ole ollut mahdollisuutta tartuntaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      130
      2425
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1454
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      134
      1239
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      341
      1189
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1117
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1025
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      729
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      719
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      710
    10. 50
      684
    Aihe