Minua ja 10v nuorempaa kamunaista luultiin saman i

Naisasialooser11

käisiksi. Kumpaakin luultiin 28 vuotiaaksi. Olemme siis 25v ja 35v ja minulla oli vielä parta, ilman sitä olisi luultu kamunaista nuoremmaksi. Mies joka ikäarviot heitti yritti varmasti pillun toivossa arvioida kamunaisen ikää alemmas ja siksi sanoi 28v 30 sijaan.

Nainen rusinoituu todella nopeasti, mutta 40v mies on vielä poikamainen kloppi.

11

358

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooser11

P.S. Kamunainen on myös ymmärtänyt lyhentää hiuksiaan ikänsä edellyttämällä tavalla sekä hankkinut kissan top10% miehen korvikkeeksi kotiinsa

• kaljaamahassako

Neljääkymppiä lähestyvää miestä vanhentaa parta ja suuri vatsakumpu. Monikin mies näyttäisi paljon nuoremmilta ilman niitä.

• SoliterniuM1977

40 naisen kroppaa vaivaa lähes poikkeuksetta reilu ylipaino. Mukavuudenhalu on voittanut eikä itsestään haluta / jakseta pitää huolta. Taitaa olla niin, että vain mallit, näyttelijät ja muut julkisuuden henkilöt pitävät kroppansa kunnossa. Tavikset antaa mennä plösöksi. Sääli.

Itselläni on yhden miehen sota rasvaa vastaan. Puoli vuotta jo kestänyt kuntokuuri alkaa tuottamaan tuloksia. 192/95 mitoista nykyiseen 192/87, 6-pac tuloillaan. Olen 41v mies. Ikisinkku, koska hoikkaa sekä lapsetonta 35-45v sinkkunaista on mahdotonta enää löytää.

Olis mulla kyllä yksi kaverinainen 29v upean hoikka ja muutenkin ihana, sinkku ja lapseton nainen... Pitäisiköhän... No kattellaan.

Pointtini on: kaikki kuntoilemaan ja pois sieltä mukavuusalueelta, jos vain suinkin kykenee. Vain hyviä vaikutuksia luvassa!

• Kaljuuntuminen myös vanhentaa monia, mutta vaikka mitään näistä ei olisikaan, niin naaman rypistymisestä sen iän viimeistään aika tarkkaan näkee. Ikäistään nuoremmalta näyttäminen on fantasiaa.

• Naisasialooser11

Oletko idiootti? Tottakai olen ikäistäni nuoremman näköinen

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Oletko idiootti? Tottakai olen ikäistäni nuoremman näköinen

Hehhe.

Ikäistäs vanhemman näköinen olet.

• Naisasialooser11

Olet siis vielä tyhmempi kuin mitä luulin?

• eisaatana
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Olet siis vielä tyhmempi kuin mitä luulin?

Miten sinulla on noin pieni penis? Eihän tuollaisella tee mitään :D

• nal.on.ruma

Onpas se ruma!

• Lerpukkaa
        nal.on.ruma kirjoitti:

Onpas se ruma!

Ruma mies ja olematon nakki, jos toi on oikeesti sen kuva niin ei vara arvostella muiden ulkonäköö.. En koskis pitkällä tikullakaan..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1903
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1826
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1674
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      106
      1250
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1228
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1208
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      412
      1110
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      889
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      841
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50