Minua ja 10v nuorempaa kamunaista luultiin saman i

Naisasialooser11

käisiksi. Kumpaakin luultiin 28 vuotiaaksi. Olemme siis 25v ja 35v ja minulla oli vielä parta, ilman sitä olisi luultu kamunaista nuoremmaksi. Mies joka ikäarviot heitti yritti varmasti pillun toivossa arvioida kamunaisen ikää alemmas ja siksi sanoi 28v 30 sijaan.

Nainen rusinoituu todella nopeasti, mutta 40v mies on vielä poikamainen kloppi.

11

376

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooser11

P.S. Kamunainen on myös ymmärtänyt lyhentää hiuksiaan ikänsä edellyttämällä tavalla sekä hankkinut kissan top10% miehen korvikkeeksi kotiinsa

• kaljaamahassako

Neljääkymppiä lähestyvää miestä vanhentaa parta ja suuri vatsakumpu. Monikin mies näyttäisi paljon nuoremmilta ilman niitä.

• SoliterniuM1977

40 naisen kroppaa vaivaa lähes poikkeuksetta reilu ylipaino. Mukavuudenhalu on voittanut eikä itsestään haluta / jakseta pitää huolta. Taitaa olla niin, että vain mallit, näyttelijät ja muut julkisuuden henkilöt pitävät kroppansa kunnossa. Tavikset antaa mennä plösöksi. Sääli.

Itselläni on yhden miehen sota rasvaa vastaan. Puoli vuotta jo kestänyt kuntokuuri alkaa tuottamaan tuloksia. 192/95 mitoista nykyiseen 192/87, 6-pac tuloillaan. Olen 41v mies. Ikisinkku, koska hoikkaa sekä lapsetonta 35-45v sinkkunaista on mahdotonta enää löytää.

Olis mulla kyllä yksi kaverinainen 29v upean hoikka ja muutenkin ihana, sinkku ja lapseton nainen... Pitäisiköhän... No kattellaan.

Pointtini on: kaikki kuntoilemaan ja pois sieltä mukavuusalueelta, jos vain suinkin kykenee. Vain hyviä vaikutuksia luvassa!

• Kaljuuntuminen myös vanhentaa monia, mutta vaikka mitään näistä ei olisikaan, niin naaman rypistymisestä sen iän viimeistään aika tarkkaan näkee. Ikäistään nuoremmalta näyttäminen on fantasiaa.

• Naisasialooser11

Oletko idiootti? Tottakai olen ikäistäni nuoremman näköinen

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Oletko idiootti? Tottakai olen ikäistäni nuoremman näköinen

Hehhe.

Ikäistäs vanhemman näköinen olet.

• Naisasialooser11

Olet siis vielä tyhmempi kuin mitä luulin?

• eisaatana
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Olet siis vielä tyhmempi kuin mitä luulin?

Miten sinulla on noin pieni penis? Eihän tuollaisella tee mitään :D

• nal.on.ruma

Onpas se ruma!

• Lerpukkaa
        nal.on.ruma kirjoitti:

Onpas se ruma!

Ruma mies ja olematon nakki, jos toi on oikeesti sen kuva niin ei vara arvostella muiden ulkonäköö.. En koskis pitkällä tikullakaan..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      370
      2302
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      59
      1787
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      155
      1389
    4. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1368
    5. 154
      1345
    6. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1182
    7. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1181
    8. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      85
      1122
    9. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1077
    10. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      48
      1032
    Aihe