Kävin näyttämässä terkalla ja sitä ei puhkaistu. Nyt se märkii itsestään. Vaatiiko silti lekurilla käyntiä?
Voiko pakaravaon paise puhkaistua itsestään
8
1812
Vastaukset
- Isomyymikki
Minä kävisin näyttää koska kun märkii niin on tulehtunut. Voi olla, että siihen riittää antibioottivoide, mutta myös antibioottikuuri voi olla edessä.
- lekurille.mars
Miten menee ?
Paise pitäisi puhkaista.
Siitä voi tulla verenmyrkytys. - Pahkura
se on kylläkin minusta puhjennut itsestään. Istuminen ei enää edes satu mutta kosketusarka ja märkivä se on edelleen. Pääsen olosuhteista riippuen vasta maanantaina hoitoon jos sille on tarve
- rstgyjhgfds
Oliko se siis paise vai pukama? Molemmat kyllä "hoituu itsestäänki", mutta tuskallista se on ja kestää kauan parantua.... Nykyään ei vissiin terveysasemilla tehdä mitään tällaisia, ei ainakaan pukamaa suostuttu puhkaisemaan, eikä kyllä mitään muutakaan mitä olen yrittänyt.
- p.ukama
Pukamakaan harvoin "hoituu itsestään".
Ei pukamaa puhkaista. Se "hirtetään".
Se toimenpide tehdään monessa terveyskeskuksessakin, jossa on lääkäri,
joka osaa pienempiä toimenpiteitä.
Märkivä puhjennut paise pyllyssä ei kuulosta hyvältä.
Toivottavasti ja ehkä se "kuivaa" ja paranee itsestään.
Hyvä, että se on kuitenkin puhjennut.
Puhkeamataon voisi olla "bakteereja muhivampi" ja vaarallisempi.- ewrtfydrae
No ilmeisesti sitten meidän kunnan perusterveydenhuollossa ei ole enää osaavia lääkäreitä, kun näitä ei enää siellä tehdä ollenkaan.
- puk.ama
ewrtfydrae kirjoitti:
No ilmeisesti sitten meidän kunnan perusterveydenhuollossa ei ole enää osaavia lääkäreitä, kun näitä ei enää siellä tehdä ollenkaan.
Ei kaikissa terveyskeskuksissa ole enää pientoimenpiteitä osaavia lääkäreitä.
- aika_parantaa
Joskus ihoon voi syntyä tulehduksen seurauksena käytäviä eli fistelleitä. Nykyihminen istuu paljon ja enimmäkseen hautovat housut jalassa. Kannattaisi tutkituttaa asia. Tiedän fistelleitä olleen myös kävelevillä ihmisillä, eivät ole vain vuodepotilaiden ongelma.
Itse tosin kuulun myös hoitokielteiseen ryhmään, ja koetan aina hoitaa itse asiat. Eli olen puhkonut itse esim. kipeän talipatin alapäästäni, ja hyvinhän se parani.
Eiköhän se ole henkilökohtaisesta vastustuskyvystä ja onnesta kiinni, paraneeko jokin iho ongelma, vai saako siihen vaikka sitkeän infektion, joka syö tervettä kudosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33911836IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597986Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933173Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982268Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562229Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81666- 1101271
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551113Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60803