Mikä tämä on! Pyörii jatkuvasti tv5 ja frii-kanavilla, tv 5 elokuvia mainostetaan. Naislaulaja ja popahtava biisi, sanoo jotain I'm so (?) only one to (get you?) ja jotain. Olen yrittänyt kuunnella sanoja mutta menevät aika nopeasti ja tv-ääni puhuu päälle jotain leffoihin liittyvää. Tietäiskö kukaan tätä?!
Tv viisi elokuvat biisi?
4
300
Vastaukset
- apuakaivataan
Tämä muakin kiinnostais tietää! Kuulostaa et laulais vielä jotain "I only want to catch your eye".. Sanoista on tosiaan melkein mahdoton saada kunnolla selvää, aluks luulin et laulaa ruotsiksi :D
- Iiris123
No niimpä, oon yrittäny googlettaa noilla vähäisillä sanoilla mitä oon (ehkä) saanu selvää siitä, mut ei mitään tuloksia. Ärsyttää kun noi tv-kanavat ei voi vaan suoraan kertoa noita biisejä siinä mainoksen yhteydessä niin ei tarvis aina ettiä :'D pitää vissiin kysyä tv5 suoraan kun kukaan ei tätä tunnu tietävän, jos vaikka vastaisivat.
- Korvamato
Samaa täälläkin pähkäilen! :D Kun googlekaan ei löydä, vaikka hakis "I only wanna catch your eye". Kertokaa kun tulee tietoon! :D
- Anonyymi
Onko kukaan löytänyt tän biisin nimee??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2457607IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2444643- 1711805
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)741690- 711184
- 1341142
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61087Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte128976Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy207951- 104925