Mikä tämä on! Pyörii jatkuvasti tv5 ja frii-kanavilla, tv 5 elokuvia mainostetaan. Naislaulaja ja popahtava biisi, sanoo jotain I'm so (?) only one to (get you?) ja jotain. Olen yrittänyt kuunnella sanoja mutta menevät aika nopeasti ja tv-ääni puhuu päälle jotain leffoihin liittyvää. Tietäiskö kukaan tätä?!
Tv viisi elokuvat biisi?
4
296
Vastaukset
- apuakaivataan
Tämä muakin kiinnostais tietää! Kuulostaa et laulais vielä jotain "I only want to catch your eye".. Sanoista on tosiaan melkein mahdoton saada kunnolla selvää, aluks luulin et laulaa ruotsiksi :D
- Iiris123
No niimpä, oon yrittäny googlettaa noilla vähäisillä sanoilla mitä oon (ehkä) saanu selvää siitä, mut ei mitään tuloksia. Ärsyttää kun noi tv-kanavat ei voi vaan suoraan kertoa noita biisejä siinä mainoksen yhteydessä niin ei tarvis aina ettiä :'D pitää vissiin kysyä tv5 suoraan kun kukaan ei tätä tunnu tietävän, jos vaikka vastaisivat.
- Korvamato
Samaa täälläkin pähkäilen! :D Kun googlekaan ei löydä, vaikka hakis "I only wanna catch your eye". Kertokaa kun tulee tietoon! :D
- Anonyymi
Onko kukaan löytänyt tän biisin nimee??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 616123
- 615542
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1224249- 543842
- 143775
- 323209
- 632951
- 592826
- 682568
- 471950