Hei!
Työkaveri hurmasi mut 5 v sitten.
Ihailin häntä aina ja edelleen hän on upein rakkain kaunotar!
Rakastan ja ikävöin jatkuvasti..
Elokuussa hän pisti poikki.
Hän asui enimmäkseen ex luona lasten takia.
Yhteiset hetket oli jotai taivaallisen ihanaa aina!!
Mutta hän ei pystynyt irrottautuu lastensa kans nukkumisesta :(
Nukkuu jatkuvasti 5 & 6 luokilla olevien poikiensa vieressä!!!
Olis mun luona kesäkuussa 2 yötä ja lopetti ku pojat oli haukkunu,
Paska Äiti!.
Ku oli mun luona vaikka rakastaa mua!
Painostiko ex mies hänet takaisin hoitamaan lapset ja talon jotta itse saa olla vapaalla??
Onkohan ex ukko ollut kokoajan määräilemässä??
Käsitinkö väärin ja menetin elämäni rakkauden??
Terkkuja tiihalaan!
Rakastan sinua ikuisesti!!!
Olinko vain tyhmä ja silti ikävöin :(
3
504
Vastaukset
- Epävarma48
Tämä elämäni rakkaus sanoi monesti,
rakastuneensa ensisilmäyksellä,
kun ensimmäisen kerran nähtiin yhteisellä tiimipalaverilla töissä.
Sitten kahden kuukauden kuluttua..
Näimme muutaman kerran viikossa,
Kun työmme muuttuivat ja aloitimme säännöllisesti työt samalta paikalta usean kerran viikossa...
Ihailin suuresti häntä joka kerta!
Hän näytti täydelliseltä ja hänen huumori upposi minuun..
Olin ihastunut!!
Mutta en uskaltanut edes toivoa että voitais olla enemmän kuin työkaverit!
Olisi kivaa kuulla onko rakkautta ensisilmäyksellä muiden mielestä olemassa oikeasti???
Jatkan lisää jossain kohtaa...
Hyvää syyspäivää kaikille!!!
Hitto ku ikävöin häntä aina vaan... - Sekoseko
Niin, että mitä .... 🤣
- Epävarma48
Niin mitä mieltä olette?
Onko hänen ex mies kiristänyt häntä kokoajan lasten avulla??
Jos menee mun luokse niin ei saa nähdä lapsiaan...
Näin hän oli alussa jossain kohtaa kiristänyt...
Hitto onkohan tätä jatkunut kokoajan???
Silläkö hän nauttikin niin suuresti lyhyistä yhteisistä hetkistä mun kans!!!
Ja sanoi mun syliä maailman parhaaksi paikaksi..
Hyvät lukijat puhukaa asiat!!!
Ettei käy näin.. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847142Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176225Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845328Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415120Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003410