onko kellään vastaavaa ja millaist apua olette mistäkin saaneet? itsellä sama päänhassa kainalossa ja taipeissa. naama lehahti ihan punaiseksi aloe verasta. eli siitä kään ei ollut apua. hiilari ruokkii ja niitä olen pyrkinyt vähentämään.
seborroinen ekseema kasvoissa
1
177
Vastaukset
- ovipumppu
Kyllä on samaa ollut ja pitkään.Jo lapsena minulla oli atooppinen ihottuma, mutta nuoruudessa, kun talirauhaset alkoivat kehittyä sain aknen ja sitä kautta välillä koko kroppa reagoi ihottumalla. Hoidatin itseäni lääkäreiden määräämillä kortisooneilla ja välillä olin antibioottikuureilla. Kokeilin erilaisia kosmetiikkatuotteita, mutta mistään ei ole ollut apua. Lääkkeistä tosin apua tuli, mutta vain hetkeksi. Lääkkeet on tarkoitettu oireiden hoitoon, eikä niistä löytynyt todellista apua. Tapasin kolme ja puolivuotta sitten kosmetologin, joka sanoi, ettei minun ongelmanbi ole tuossa päällä jossa se näkyy vaan sisällä. Hyvä huomio tuo hiilareiden vähentäminen. Ongelmat johtuvat juurikin siitä mitä suuhunsa tunkee. Kosmetologi silloin sanoi, että todennäköisesti minulla on kova tulehduksellinen tila kropassa. Hän tarkoitti tuolla paljon lehdissäkin ollutta matala-asteista tulehdusta, joka pesii meidän solukalvoilla aiheuttaen oireita, jotka monesti näkyvät juurikin ihossa. Otin kosmetologilta puhtaan rasvahappo öljyn sisäiseen käyttöön sekä kasvoille luontaisen beetaglugaani voiteen. Näillä kahdella tuotteella olen siitä asti pärjännyt ilman ihottumaa ja lääkäriä.Tällä samalla tavalla olen poikani murrosiän tuomat ongelmat korjannut. Monesti ihmiset työntävät ihonsa täyteen kemikaaleja korjatessaan ongelmiaan ja samalla saavat enemmän tuhoa aikaiseksi. Iho ei pääse ns.hengittämään. Iho myöskin muistuttaa ongelmista ja on meidän suurin elin, joten sitä tulisi kohdella hyvin. Eli koita parantaa syytä älä seurausta. Jos haluat, että laitan sinulle linkkejä, mistä voi katsoa ,niin laita sähköpostia [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.746439- 1455957
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4963793Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1222240- 401455
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4081399- 741235
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471064Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja119994Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56980