Panetteko te baaripanoja paljaalla? minä panen...

EntinenATM

Panetteko te baaripanoja paljaalla?

Minä panin viime viikonloppuna.

29

1338

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hardcoreATM

      panisin tietty jos saisin, mutta kun rumimmatkaan pullukkapubiruusut eivät edes räkäise tämmöisen saastaisen ruman hcätmin suuntaan niin minkäs teet,,,,

    • Farud

      AP:n nimimerkki on EntinenATM. Jos sillä tarkoitat sitä, että olisit noussut MAT-arvoasteikossa niin se ei välttis pidä paikkansa. Yleisesti hyväksytty MAT-guru Naisasialooseri on jo kauan sitten linjannut, että jos panee todella rumaa&lihavaa naista nii se ei nosta statusta edes hcätmistä ätmiksi.

      • Naisasialooser11

        Pitää paikkaansa, olin itse juuri ottamassa aloittajan asiaan kantaa. Aloittaja tosin ei kertonut naisen tasoa eikä sitä oliko kyseessä ensimmäinen saanti vai onko saanut useammankin kerran. Taso KTM luokkaan vaatii kuitenkin paljon muutakin kuin pari kännipanoa, ei sillä että se KT-miehen osa olisi paljoa AT-miestä kadehdittavampi


      • zsamppanjaa

        eikö muka KT-mies ole paljon korkeammalla tasolla vrt, AT-mieheen? Mä luulin että keskitason miehet saa ihan suht kivan näköisiä mimmejä, semmoisia "naapurin flikkoja" jotka ovat uskollisia ja pantavan näköisiä.


      • Naisasialooser11

        Eivät saa, eivät varsinkaan monikossa. KTM voi saada todella kovalla yrityksellä yhden naapurin flikan parisuhteeseen, mutta uskollisuus kestää vain kunnes chad tulee näköpiiriin ja mahdollisuus seksiin sellaisen kanssa tarjoutuu.


    • Naisasialooser11

      Ja itse kysymykseen vastaukseni on, että kyllä olen pannut paljaalla

      • ansaitsisit

        Toivottavasti sait tauteja!


      • trolli

        Jaaha, selittää hyvin sun tunteman naisvihan! Kannatti sitten olla ennakkoluulloton ja varomaton!

        Sukupuoliherpes (HSV-2 ) on elinikäinen, ei parane koskaan elinikäsi aikana.
        Virus jää elämään elimistöön ja saattaa aika-ajoin aktivoitua uudestaan ja aiheuttaa vastaavanlaista oireilua kuin ensimmäisen tulehduksen yhteydessä.
        Ensitartunnan jälkeen ne asettuvat pysyvästi tuntohermosolmukkeisiin, HSV 2 nimenomaan ristiselän alueelle. Aiheuttaen kipua/särkyä alueella. Tulehduskipulääkkeet riittävän suurella annoksella ovat oiva apu herpestulehduksen aiheuttamaan kipuun. On parempia aikoja, mutt sairas olet kuitenkin ja aika vaikeaa solmia vakituisia suhteita naisiin.

        Useat naiset karttaa tähän tautiin sairastunutta miestä, koska ovat itsekin aina vaarassa sairastua herpekseen... joka ei ole lääkkeillä hoidettavissa.


      • Lerpukkaa

        Oliko nainen kolmen promillen humalassa eli suurinpiirtein taju kankaalla, kun mukaasi lähti? Hyiiii..


      • Yh-Lover82

        Aina kun mahdollista, koska baaripanoihin kuuluu olennaisena osana känni ja tietyn humalatilan jälkeen ei kiinnosta vittuakaan mikään muu kuin se, mikä tuntuu sillä hetkellä höpöltä. 3 akkaa olen saanut paksuksi, 2 teki abortin ja yksi halusi pitää pennun mutta sai keskenmenon. Testeissä en ole käynyt koskaan.


      • Naisasialooser11
        Lerpukkaa kirjoitti:

        Oliko nainen kolmen promillen humalassa eli suurinpiirtein taju kankaalla, kun mukaasi lähti? Hyiiii..

        Kaikki naiset olivat minua monta vuotta nuorempia, yksi oli varattu ikäiselleen finninaamalle ja toisellekkin olisi ollut tarjolla alle 25v finninaamoja, mutta tottakai nainen valitsee vanhemman ja komeamman miehen. Yksi nainen tosin oli ikäiseni eli ikäneito, mutta ikäneito on suostuvainen sängyssä koska ei voi ulkonäöllä kilpailla parikymppisiä vastaan.


    • kyllä_vaan

      paljaalla pannaan. koska naiset tahtovat näin.

      • Yh-Lover82

        Sanovat tuntuvan paremmalta ja spermat hyvältä sisällä


    • hienoahienoa
    • mies--

      Joskus olen pannut mutta nykyään olen varovaisempi. Riippuu naisesta ja monesti se kumi unohtuu siinä kiimassa kun ekat pusu vaihdettu niin ei siinä enää ajattele sitä kumia.

    • Kannattaa..aina kannattaa vedellä paljaalla,oikea tosimiehen merkki:D

      • X-Pilot

        Ei se pelaa joka pelkää - paljaalla mennään jos saadaan, jämpti on näin.


    • kuulemmanäin

      Pari peräkammarin poikaa oli lähdössä Thaimaahan naimareissulle. Ennen matkaa heitä kuitenkin varoiteltiin: siellä maksullisilla naisilla puolella on tuberkuloosi ja puolella HIV. Johon toinen miehistä: Niitä pannaan jotka yskii!

    • Aitosinkkumies-

      En ole koskaan lähtenyt kännisen naisen kanssa baarista panemaan vaikka on naiset ehdotelleet. Voi tulla syyte ties mistä kun nainen ei muista mitään. Vasta monen kuukausien tutustumisen jälkeen voin panna kännissa mutta muuten aina selvinpäin. Kumma vaan ettei naiset halua seksiä koskaan selvinpäin.

    • pannaanpannaan33

      Viimeyönä panin kolmea varattua nuorta naista baarin vessassa ilman kumia.
      Ei tarvinnu sanoa kuin että olen istunut niin heti sai pillua.

      • Yh-Lover82

        Miehen hommaa. Nyt ATM miehet saavat elättää äpäriä ominaan.


    • hiviä.pukkaa

      Toivottavasti panette myös huoria paljaalla Pattiksella ja sitten Suomessa sama meno päällä.
      Hah haa ja kiimavitut saavat hiv:n

      • miehen.keinot

        Ei taida kovinkaan moni suomimies Pattiksella käydä vaikka näillä palstoilla ei juuri muusta puhutakaan.


    • Jemina98

      Kortsun kanssa ei tunnu hyvältä. Mulla on pillerit ja niillä mennään, ellei mies kaiva kortsua esiin.

    • Ulkonäönmukaan

      Kauniita naisia kyllä. Ihan sama vaikka tulisivat raskaaksi. Heillä yleensä ehkäisy kunnossa. Rumia naisia kumin kanssa.

      • Naisasialooser11

        Sinä et ole kaunista naista nähnyt kuin tietokoneen ruudulla. Oikeasti kaunis nainen ei jaa pilluaan edes YT-miehille, saati sinulle.


      • Naisasialooser11

        P.S. En toki itsekkään ole koska oikeasti kaunis nainen on todella harvinainen, ne panemasi naiset varmasti kyllä luulivat itseään kauniiksi.


      • Rumaukko
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        P.S. En toki itsekkään ole koska oikeasti kaunis nainen on todella harvinainen, ne panemasi naiset varmasti kyllä luulivat itseään kauniiksi.

        Paitsi, että ne rumatkaan naiset, eivät sinua halua.


    • Seksi on parasta selvistäpäin ja humalassa, se on semmosta sähläämistä. Parasta on vakipano, koska ollaan käyty testeissä, eikä tauteja. Edes kortsu ei suojaa kaikilta taudeilta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4384
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      240
      2375
    3. 133
      1657
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1351
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      181
      1127
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1066
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1064
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      57
      1000
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1000
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      985
    Aihe