Mietin vaan, olenko takertuva kun on halu olla toisessa kiinni melkein koko ajan. Tekee mieli olla liki, halailla tai muuten vaan ohimennen koskettaa, pusutella ja lisäksi kaipaan kesken päivän ihan kunnon suutelua, sellaista mukavaa ja viipyilevää. En itse pidä tätä yhtään yliampuvana tai takertuvana, vaan ihan normaalina ihastuneen käytöksenä. Tapailua takana pari kuukautta, mutta kyse on kaukosuhteesta, joten parien alkutreffien ja alku-ujostelun jälkeen ollaan tavattu pitemmästi yökyläilyjen merkeissa vasta muutamia kertoja. Mies sanoo, että minun kanssa oleminen kiinnostaa ja että hän ajatteli heti ensimmäisestä seksikerrasta, että tämä on "vakavampaa" ja että hän ei pelaa mitään peliä. MUTTA.. hän ei kosketa minua päivällä juuri ollenkaan... tai siis ei ollenkaan. Minä teen aloitteen joka ainoaan haliin tai pusuun. Hän pitää sitä vähän hölmönä teinikuherteluna ja pitää sitä melkeinpä häiritsevänä. Ja mun mieli ja kroppa melkein huutaa, että ota kiinni.. kosketa, edes pienesti ohimennen! Joskus iltasella vaikka takan ääressä "pääsen" syliin ja sängyssä läheisyyttä on. Mutta mulle hölmölle se ei vaan riitä kun kaipaan tässä alkuihastuksessa kosketusta pitkin päivää ihan VALTAVASTI. Olenko siis liian vaativa tai takertuva kun tuntuu oudolta, että päivän yhteiset touhut (kävelylenkit, ruuan laitot ym.) tehdään kuin "sisko ja veli", ilman sellaista kipinöivää meininkiä. Olenko hölmö kun ajattelen, että kosketus on yhtä kuin välittäminen. Heittäidynkö tai innostunko liikaa ja eikö mies taas uskalla ihan heittäytyä. Vai eikö hänellä vaan yksinkertaisesti ole tarpeeksi tunteita mua kohtaan? Ja miehiset halut kun on, niin seksi kyllä kelpaa. En ehkä pysty tyytymään tähän vai mahdanko olla vaan liian hätäinen?? Ja epätoivoinen?? Keski-ikäisiä ollaan.
Minkälainen ihastuja olet?
Pöhköliini
0
240
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku775461Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353135Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1232373HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1211972Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v231909- 1111820
Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen61489Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.711442Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2971435Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541300