Haluisin tottua ihan vaa olemaa naisen seurassa ilman hirveetä jännitystä. Oon siis todella ujo, käynyt vaan kerran treffeillä, ja nekin meni hermoilun takia ihan pipariks :D
Eli jos haluut lähtee tekee jotain kivaa ni maksan kaikki kulut ja vaikka extraakin :)
Kik: 20vpoika
Ujo poika etsii naisseuraa
socialanxiety
4
316
Vastaukset
- socialanxiety
Päijät-hämeessä siis
- socialanxiety
up ja joo tää ei valitettavasti oo trolli xd
- N47
Minkä ikänen seura kelpaa?
t. N47 - Lilliputt1
Toivottavasti olet löytänyt etsimääsi seuraa ja saanut treeniä. Olisin ollut halukas auttamaan mutta harmi vain kun olen satakunnasta. :(
T:N30
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812