https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005863235.html
Uli uli uli uli. Miksi koskaan tasa-arvokeskustelussa ei puhuta siitä että Suomessa miehet tekevät huomattavasti naisia useammin itemurhan, joutuvat useammin väkivaltarikoksen uhriksi tai syyllistyvät sellaiseen. Suurin osa asunnottomista on miehiä, moni mies tekee työtä alle 2500 euron kuukausituloilla jne.
Feministikurppa marmattaa hesarissa
24
458
Vastaukset
- Miksi-tilaatte
Miksi tilaat sitä lehteä?
Itse huomasin tuon vedätyksen jo vuosia sitten. Ei ikinä enää HS, ainakaan minulle! Tämä pitäisi hoksata jo muidenkin lukijoiden, joista sitten kenties ehkä tulisi entisiä lukijoita!- Feminismionhuijausta
No en varmasti tilaa ikinä tätä lehteä. Ja onneksi on niin että ei tilaa enää moni muukaan niin saa kohta toimittelijat etsiä muuta puuhaa itselleen.
- Äädämi11111
Se lehti on mennyt hurjaa alamäkeä viime aikoina. Sisältö on nykyään pelkkää femimismiä, mamu- ja homopropagandaa, ilmastonmuutosuskontoa ja normaalien järkevien mielipiteiden pilkkaamista. Puolueettomasta tiedonvälityksestä tuskin löytyy jälkeäkään. Yle on myös ihan samanlainen paskatorvi.
- entilaa-en
Eikös niillä ole YT-neuvottelut, eli kenkää porukalle.
mutta oikeesti, miksi maksaa mitään sonnasta, jota voi keksiä itsekin?
Satuja on satukirjoissa. Miksi sen pitäisi löytyä ""uutisista""?
Minä lopetin HS tilaamisen jo noin 10 vuotta sitten, kun se oli yhtä pakkohomottamista. - yläfemma
Mv lehti on ainoa oikea media.
- yläfemma
Tirsk.
- sontikkamuori
femakoila aina ongelmia kiimavitun kanssa.
- hämmästyttää
Mikäs tasa-arvon epäkohta se on, että moni mies tekee töitä samoilla kuukausituloilla, kuin naiset?
- faktahanon
Wwuwuw kirjoitti:
Pitää saada pippelilisää..
että naisen työpanos on yleensä pienempi kuin miehen ja tästä seuraa pienempi palkka.
faktahanon kirjoitti:
että naisen työpanos on yleensä pienempi kuin miehen ja tästä seuraa pienempi palkka.
Naiset on huomattavasti ahkerampia.
Naiset on ahkerampia kotona, koulussa ja töissä. Miehet vetelehtivät , lintsaavat, passuuttavat ja lapioon nojailevat.
Ei tee pippeli töitä, ei siis pippelilisää.
- Pillujen--asiantuntija
Yksinäiset tekee itsarin kun rumat naiset ei huoli niitä
- Iidentifyasanincel
"yhteiskunnallisesta näkökulmasta emme sittenkään jakaudu vain miehiin ja naisiin vaan moniin eri sukupuoliin, sukupuolettomiin, valkoisiin ja rodullistettuihin ihmisiin, ylä-, keski- ja työnväenluokkiin, vammaisiin ja vammattomiin ja niin edelleen."
Feministi on tajunnut asian ytimen tai ainakin väittää tajunneensa. Kaikki ymmärtävät että kaksikymppinen, tiukkapeppuinen tyttö on vanhaa kurppaa arvokkaampi ja ytm on ätmiä arvokkaampi. Meille ätmeille pitää kompensoida ettemme saa kokea niitä asioita joista unelmoimme, kuten seksiä kauniiden naisten kanssa. Kustantaahan yhteiskunta nämä sukupuolenkorjauksetkin ynnä muut niin auttakoot nyt meitä kaikkein heikoimmassa asemassa olevia.- tas-a
Mitenkäs kurpille korvataan "markkina-arvon menetys"? Kai siihenkin nyt on joku yhteiskunnan kustantama korvaus oltava, jos kerran ätmeillekin.
- tiedemies
Feminismi edelleen vahvistaa MA-teoriaa ja ätmeille jää jämät.
- tas-a
Niinpä. Ei aihetta korvaukseen ätmille. Mitä korvata jota ei koskaan ole ollutkaan? Toisin se on kurpilla. Vakuutuksen/korvauksn perusidea, hei haloo. :)
- hjhb
Ongelma onkin siinä, että ihan kaikkiin ei nykyäänkään osata suhtautua tasa-arvoisesti, vaan suhtautuminen on perin valikoivaa - siis myös itse itseään suvaitsevaisina pitävien piirissä. Usein valitettettavasti juuri niissä. Esim. meitä ätmejä ei suvaita.
- valivalivalivali
Noi voi kyynel, ätminkäinen uikuttaa taas vaihteeksi. Eivät ätmit mitään tasa-arvoa halua vaan haikailevat sellaista "vanhaa hyvää aikaa" milloin meillä miehillä oli enemmän mahdollisuuksia hallita naisia. Mutta se vaan että tuskinpa ätmi olisi sen enemmän herra ollut siihenkään aikaan, todennäköisesti kuopassakin jo.
Lukaisin tuon artikkelin enkä minä nyt sille ihan täystyrmäystä antaisi. Siellä oli joukossa myös asioita joita ei juurikaan esille yleensä nosteta,
Oli virkistävää huomata että nyt siellä on havaittu että naiset eivät olekkaan yhtenäinen ryhmä mutta pieni ylläri oli että nyt tunnustettiin että naiset ovat etuoikeutettuja; toiset vielä enemmän kuin toiset. Toki sitä tunnustusta että joku nainen olisi etuoikeutetumpi kuin joku mies niin sitä ei tietysti kirjoitettu näkyviin vaikka toki asevelvollisuuteen viitattiin. Saattaa mennä muutama aalto feministejä ennenkuin tämä uhrín asema uskalletaan kyseenalaistaa.
Minusta tuskin tulee koskaan feministiä sillä minun empatiakyky taitaa olla vähän vinksallaan. Minua ei meinaan lähtökohtaisesti liikuta ihmisen identiteetti tuollaisen terminologian kautta. Onhan se tietysti hienoa että termit on hallussa ja sitä kautta saatu itsevarmuutta. Itse taas kuvittelen että jos toinen lähtee vaikka kiekkoa katsomaan niin on sillä identiteetti ainakin siihen hommaan kunnossa. Ainakin kuvittelisin että jos itsellä olisi kroppa ja henkinen puoli leikelty tasapainoon niin enemmän arvostaisin jos kohdattaisiin ihmisenä. Ei jänniteltäisi termejä vaan keskityttäisiin hallilla aiheeseen pelaako kotijoukkue träppiä vai karvaako syvältä.
Jos sitten toinen nostaa asian esille niin kyllä sieltä tekstistä sitten sen termin kaivaa halutessaan. En minä kyllä tiedä mitä minä sillä termillä tekisin sillä en minä sitä nyt missään mainosta. Voi tietysti olla että feministit istuvat iltaa jossakn ja kehuvat miten ovat tavanneet sen ja sen identiteetin omaavan henkilön. Siinä sitten analysoidaan termejä kuin kerättäisi jotakin hullunkuriset perheet sarjaa jossa sitten nauretaan sille yhdelle jolla on musta pekka; Suomalainen valkoihoinen heteromies.
Ja minä onneton vain pistän ihmiselle vietiä että "olipa hyvä kotipeli, ensi lauantaina seuraava; lähdetkö kaveriksi?- npc909329104356
Tämäkin vihamielinen papatus jota palsta on täynnä kumpuaa toksisesta maskuliinisuudesta. On aika jättää myrkylliset ja vihaiset ajatukset taakse sekä pyrkiä olemaan hyväksyvä, miellyttävä ja suvaitsevainen ihminen. Kun me kaikki alamme hyväksymään ja ymmärtämään toisiamme, maailmasta tulee taatusti parempi paikka. Yhehdhdyhdessä me onnistumme!
- asiakirjoittajan.paluu
Hesarin käyttäminen vessapaperina olisi loukkaavaa...
minun peräaukkoa kohtaan. - hienoahienoa
Hesari on täyttä p*skaa. Jos klikkaatte linkkiä, saa hesari mainostuloja...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873655
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813280Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683112On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702750Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502292- 651842
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271809- 361769
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601678