Niin mitä tulee?
Mitä mieleen palstan naisista
29
472
Vastaukset
- tiedemies
MA-teorian ymmärtämättömyys.
Kokonaisvaltainen ihokontakti, ainakin joidenkin kohdalla :D
- kaikysyäsaa
Mitenkäs tällaiseen olet päässyt?
- Naisvalta
Kokonaisvaltainen ihokontakti on ihanaa.
- Ei.koske.minua
Varsinkin näin suositun Jännämiehen kanssa: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005863990.html
- wanhaämmä
Oliko tää Fingerpori?
- peppumies-
Yksinäisiä. Tuntevat itsensä yksinäisiksi.
- assholes
Läskit varatut sossupummiämmät täällä viettää aikaa.
- 5000egeekkssa
😁😄💍100/70/100, 59 kg 165 cm
Aika usein tulee mieleen että maailma voisi olla parempi paikka, jos me kaikki suhtautuisimme toisiimme vähän lempeämmin.
- pillujen--asiantuntija
Monen "naisnikin" takaa löytyy munaotus.
- housutkintuissa
palstan "naiset" on noin 99% harhaisen epäonnistuneen naistenvihaajan yksinäisyyden tuotoksia, siis se sama joka käy huutelemassa omiin ketjuihinsa ties mitä kivitysjuttuja
- Valkoritari
Hyviä tyyppejä enimmäkseen.
- puskatuomari
No mazystä, wuppiksesta ja ellu kettusesta tulee mieleen sellaiset hauskuudesta pitävät lapsenomaiset pirteät tyypit. Jotenkin näen kaikki osittain pikkutyttöinä joskus. Ne osaa olla sellaisia vilpelttejä, jotka eivät tasan ole mitään prinsessatyyppejä, vaan ennemmin rokkaputkella ampuvat jotakuta persuuksille ja juoksevat selkä mutkalla kätkättäen karkuun. No wuppis vielä näyttäis pitkää nenää ja päräyttäs jonkun prälälälän perään, ennenkuin katoaisivat johonkin puskaan hihittämään keskenään.
Muut palstan naiset ovat turhankin vakavia...ehkä keskittyvät liikaa ja vakavasti aiheisiin. Ei tuo edellämainittu kolmikkokaan ainoastaan pelleile aina, että kyllä tulee vakavaa aihetta, mutta osaa olla se pilkekin silmäkulmassa. No voisin vielä lisätä Wanhanämmän alias Linerin mukaan tuohon. On sekin aika siskokulta....
Mutta noitten kolmen-neljän kanssa jutut soi hyvin yhteen. En silti löydä ketään negatiivista palstanaista. Kaikki omanlaisiaan. Mutta vielä tuohon nelikkoon, niin niillä kaikilla on asiat parhaiten täällä palstalla... minusta.- Linjanveto_tarkkaa
Palstamäki kirjoitti:
Unohdit Pönttöneidin. Palstan ehdoton helmi.
No pönttis kyllä on hupailija, mutta hän on taas toisenlainen hassuttelija. Siis on täällä monta mukavaa naiskirjoittajaa trollikasta floweriin, nrt ja varmaan muitakin, mutta noi kolme-neljä saa erikoismaininnan, siis muilta mitään poisottamatta. Pitää se viivakin osata johonkin vetää...
Linjanveto_tarkkaa kirjoitti:
No pönttis kyllä on hupailija, mutta hän on taas toisenlainen hassuttelija. Siis on täällä monta mukavaa naiskirjoittajaa trollikasta floweriin, nrt ja varmaan muitakin, mutta noi kolme-neljä saa erikoismaininnan, siis muilta mitään poisottamatta. Pitää se viivakin osata johonkin vetää...
Noo, tässä kohtaa meillä on ehkä erilainen ajatus hassuttelusta.
Mazy, ellu ja wuppis ovat hauskoja, mutta Pönttöneidissä on alkuvoimaa.- mazy
Kiitos!😃
Nythän tässä riemastuu niin, että alkaa heittää volttia! ( whoppaa, whoppaa, vielä yks whooppaa )....vähän käsillä kävelyä jatkoksi. Whihii...
( haliruttaus) säkin oot iHaNA..😀 - puhetta_palstalle
Ex-Dissident ei siedä enää misspönttöuunia kun tämä vaihtoi Palstamäen leiriin.
- välit_poikki
puhetta_palstalle kirjoitti:
Lisäksi jouluketjussa haukkui dissin huolellisesti. Jo loppui dissiltä hauskuus kun neiti ei lämmennytkään.
puhetta_palstalle kirjoitti:
Vai Palstamäen leiriin.
Minusta tuntuu että Pönttöneidillä on oma leiri.- onneksionpalsta
välit_poikki kirjoitti:
Lisäksi jouluketjussa haukkui dissin huolellisesti. Jo loppui dissiltä hauskuus kun neiti ei lämmennytkään.
Aijaa? Enpä ole itse huomannut sellaista? Mutta onneksi palstalla tiedetään paremmin asiat, kuin asianomaiset itse... :oD
- rutistushalejatakas
mazy kirjoitti:
Kiitos!😃
Nythän tässä riemastuu niin, että alkaa heittää volttia! ( whoppaa, whoppaa, vielä yks whooppaa )....vähän käsillä kävelyä jatkoksi. Whihii...
( haliruttaus) säkin oot iHaNA..😀No meillä on aina kolissut kivasti jutut yhteen. Voisit jatkaa miltei lausetta jonka jättäsin kesken ja se menisi täysin oikein. Mutta onneksi löytyy erilaisuuttakin, ettei iahn kaikista suoraan aleta komppaamaan, mutta toisaalta sekään ei haittaa kumpaakaan. :o)
- Sönkkisfani
Sönkkö on ihana<3
- mazy
Ui, kiitosh!😄
- yläfemma
Palstan naisista vain hyvää sanottavaa, ehdottomasti valioluokan naisia! Kuten itsekin olen. :)
Sekös copycattia täällä pikkupilinsä kanssa ärtsyttää niin pirusti. :D - aitoyläfemma
Palstan naisista vain huonoa sanottavaa, ehdottomasti Ö-luokan naisia! Kuten itsekin olen. :)
Sekös meitä täällä lörppäpimppejä kanssa ärtsyttää niin pirusti. :D- yläfemma
Pikkupili hei sä olet aika hauska naistraumasi kanssa! Miltä se tuntuu olla noin surkea mies? Ahistaako paljonkin? :) Pakotat mut kohta rekkaan nikin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412368Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701644Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631174
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862