Kultakurkkukisa 2018

Sivuseuraaja

Olitko mukana kisassa joko laulamassa tai yleisössä? Millaisia mietteitä?

3

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Multakunkku

Kisassa olin. Ja oikeutetusti en sijoittunut haastajasarjaa ylemmäs. Mielettömän hyviä laulajia pääsi jatkoon 30-49 sarjassa. Ja oikeat voitti. Samoin nuoremmissa. Vanhemmissa sitten vissiin konkarit ja kaverit vei? Ainakin erikoisia valintoja osittain... Mutta nämä taas niitä makuasioita, joista Mustikin aikoinaan mainitsi muniaan nuollessaan. ;)

• sellanenkinkisa

Samansuuntasia ajatuksia miulla kuin edellisellä kirjoittajallakin. Miusta niissä vanhemmissa sarjoissa oli aika eri voittajat, mitä ite olisin valinnut. Mut en mie tuomari olekaan. Mut kaikista oudoin juttu oli se haastajasarja. Ne haastajasarjassa laulaneet oli jo kerran puotettu jatkosta, mutta sitten sieltä kuitenkin parhaat meni suoraan illan finaaliin. Eli ohittivat heittämällä ne kaikki paremmiksi rankatut, joille finaalipaikkoja oli suhteessa paljon vähemmän tarjolla. Mie valitsen jatkossa eri kisat, mihin menen, miusta tuo oli aika kummallinen kisa.

• masasi

olin v 2017 ja voitin s 65 voitin v2011 50 s eli olen ainoa joka on voittanut kisan 2 kertaa terveisiä kaikille laulajille ja hyvää joulua uutta vuotta ps laulajiksi tullaan laulmaalla tervein a m l on muuten loistavat kisat suositten hyviä laulajia terveisin masa oln paikaala

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe