Missä voisi tavata nuoria naisia?

Elämätönelämä

Siis jos on itse jo yli 30 ja haluaisi tavata vähintään 10 vuotta nuorempia naisia kun ne jäi silloin omassa nuoruudessa kokematta. Tuntuu ettei ole noihin nuorempiin ikäluokkiin oikein sellaista luontevaa kosketuspintaa.

14

179

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NainenRuudunTakaa

      Harrastusten parissa (jos itse harrastaa samaa) tai yliopistolla (jos on itsekin opiskelija).

      • Elämätönelämä

        Mitä pitäisi alkaa harrastaa että tälläinen kolmekymppinen tapaisi nuoria?


      • NainenRuudunTakaa
        Elämätönelämä kirjoitti:

        Mitä pitäisi alkaa harrastaa että tälläinen kolmekymppinen tapaisi nuoria?

        Ja vielä naisia! Tankotanssia!


    • Juna meni,
      Lautta lähti,
      Kaukana on haavees,
      kuin taivaan tähti.

      • Sulle.omistettu

        Tissi tippui,
        Naama valui,
        Lähellä on hautain mun,
        vierelläin kissa vain.


    • vanhakuolaavasetämies

      Jos ei ole luontevaa kosketuspintaa nuorempiin niin eikö siinä jo ole selvä vihje, että ne ovat ihan eri liigassa kuin sä.

      • Elämätönelämä

        Mutta kun oman ikäiset ruttuiset kurpat ei kiinnosta.


      • Naisasialooser11

        Eivät ole, elleivät sitten aio olla ikuisesti alle 20 vuotiaita. Nainen rupsahtaa todella nopeasti ja 40v mies on ulkonäöltään samalla tasolla kuin 20v nainen, olen tämän nähnyt töissäkin kahvipöydässä ihan livenä kun he siinä vastapäätä istuvat.


      • vanhakuolaavasetämies
        Elämätönelämä kirjoitti:

        Mutta kun oman ikäiset ruttuiset kurpat ei kiinnosta.

        Olethan sä itekin ruttuinen lerppukääpä. Miksipä ne nuoremmat naiset sua lähelleen edes haluaisivat, kokematonta lerppukääpää. Ne ON eri liigassa kuin sä vaikkka nal mitä yrittäs tossa väliin uikuttaa.


      • NainenRuudunTakaa

        Turhaan enää vaivaudut. Kun sun asenne naisiin ja seksiin on se mitä tuostakin lauseesta käy ilmi, niin kyllä ne nuoremmatkin osaa sua karttaa. Saat vaan limanuljaskan maineen ja haittaa elämääsi.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Eivät ole, elleivät sitten aio olla ikuisesti alle 20 vuotiaita. Nainen rupsahtaa todella nopeasti ja 40v mies on ulkonäöltään samalla tasolla kuin 20v nainen, olen tämän nähnyt töissäkin kahvipöydässä ihan livenä kun he siinä vastapäätä istuvat.

        40v mies on useimmiten jo saattohoito potilaan näköinen pallomahoineen.. Eli ei voi verrata 20v naiseen samalla viikollakaan.. Pistäs papsu palikat uuteen järjestykseen.


    • Påiväkoti/lastentarha? Tarpeeksi nuoria sulle?

    • Kaunis.nainen

      Jäivät nuorenpana kokematta ja nyt haluat ottaa vahingon takaisin. Etkö kelvannut silloin vai, mistä jäi kiinni? Yleensä 20v naiset voivat pitää sinua jo muinaisjäänteenä ja ajatusmaailma eri leverillä... 25 on, myös fiksuja ja nättejä tapauksia, eikä se ole iästä kiinni. Tulisitko sen onnellisemmaks vaikka olisit 20v kanssa tai sitten ei tuntuisi miltään.. Ehkä ne parhaimmat 30v ei sinua huoli.

    • siitäselähtee

      Kaveri oli opiskelemassa yliopistossa vielä 40-vuotiaana ja sai vähän väliä parikymppisiä tyttöjä kun oli ylioppilaskunnan hallituksessa ja hänellä on tosi iso kulli. Oon siis nähnyt kun ollaan usein saunottu yhdessä mökillä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      201
      5220
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      125
      3209
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2445
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2384
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2002
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1576
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1531
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1413
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1101
    Aihe