Tiedän, että vaimoni on rakastunut toiseen mieheen. Ja joku ratkaisu asiaan tulisi saada. Onko saman kohtalon kokeneilla vinkkejä, kuinka saitte vaimonne vaimonne takaisin vanhaan suhteeseen?
En ole mielestäni jättänyt häntä huomioimatta, mutta syystä tai toisesta nuorempi vetää häntä enemmän puoleensa.
Olen itse avioin, hän taas estynyt niin seksuaallisesti kuin henkilökohtaisissa asioissa.
Tilanne on nyt vaan eskaloitunut siihen pisteeseen, että hän alkaa olla itselleni vieras.
Vastatkaa, niin naiset kuin miehet.
Kuinka saada uskoton vaimo takaisin?
11
1029
Vastaukset
- heräääätyyyys
Miksi sä haluat roikkua tuollaisessa suhteessa?
- Llghkkgv
On varmaan tosi palkitsevaa huudella sivusta ohjeita. Mutta ei se välttämättä ole kysyjän omassa elämässä niin yksinkertaista, että kerrasta poikki ja koko elämä vaan vessasta alas. Tsemppiä aloittajalle ja toivotaan tilanteeseen mahd. kivutonta ratkaisua.
- samankokenut
lumppu vaihtoon ja heti. Niin mä tekisin.
- käännäasialleselkä
Olipa kerran mies, joka ajoi autolla tiellä. Perään lähti poliisiauto vilkut päällä ja mies senkun ajoi lujempaa.
Lopulta hän pysäytti auton ja poliisi tuli kysymään, että miksei mies pysähtynyt.
Mies kertoi poliisille että , hänen vaimonsa lähti poliisin matkaan ja nyt hän luuli, että sitä palautetaan takasin.
Poliisi ymmärsi asian ja sanoi "hyvää matkaa ja ajakaa varovaisemmin".
Itse sanoisin, että ovi aukeaa ulospäin. Etsi uusi vaimo. Se on siellä oven ulkopuolella jossain.
Hyviäkin naisia on, ei kaikki ole lähdössä pois.
Sinulla on vaan joku vaurioitunut yksilö, joka tulee aina olemaan ongelma kaikille. - Paljonkokenut
Turha yrittää saada vanhaa eukkoa takaisin. Satutat vain lisää itseäsi. Ikinä et pysty luottamaan häneen. Missä on sun itsekunnioitus?!
- Be_alpha_not_faggot-beta
Nyt HOMO mieshistyt! Kenkää hutsulle! Uutta naista vaan kehiin.
- oppeliini1
Miksi valitsisit pitää vaimon joka jakaa kehonsa muiden kanssa?
Hän on rikkonut kalliin lupauksensa olla yhden miehen vaimo , kerrallaan. Tuo ei tietenkään velvoita sinua mihinkään, ja täysin oikeuksin voit sallia vaimosi jatkavan saan tahtiin.
Ilman sinua. - mmhm
Saattaa kuulostaa karulta, mutta parempi on että jätät moisen naisen.
En minäkään miestä sekuntiakaan kauempaa katselisi, jos hän kävisi parisuhteemme aikana hoitelemassa muita emäntiä. Melko selvän viestin olen siinä kohtaa saanut, ettei hän arvosta minua kaikkineni, ja olen kertakaikkiaan riittämätön hänelle. Miksi kiduttaa itseään sellaisella enempää? Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa! - jotakuinkinnäin
Koettu on, vaimoke ihastui toiseen mieheen, viestitteli, tapaili ja kävi ulkona muutenkin miehen kanssa. Epävarmuus kesti kolmisen kuukautta, vaimoke koetti lopettaa suhdetta mutta sanoi että ei unohda vaan tätä toista. Kaikkea kivaa aikansa kuten nainen sitten totesi kun suhde loppui tämän toisen kanssa. Ei ole enää samankaltaista ollut sen jälkeen, pettäminen jätti jälkensä. Eteenpäin päin vaan, joko yhdessä tai erikseen.
- oo-rehellinen-ny-itelles
imi ja mussi sitä miästä
- Anonyymi
Aalio mainen mies säälittävä ei muutakuin ero
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360