Kuinka saada uskoton vaimo takaisin?

eksyksissä

Tiedän, että vaimoni on rakastunut toiseen mieheen. Ja joku ratkaisu asiaan tulisi saada. Onko saman kohtalon kokeneilla vinkkejä, kuinka saitte vaimonne vaimonne takaisin vanhaan suhteeseen?
En ole mielestäni jättänyt häntä huomioimatta, mutta syystä tai toisesta nuorempi vetää häntä enemmän puoleensa.
Olen itse avioin, hän taas estynyt niin seksuaallisesti kuin henkilökohtaisissa asioissa.
Tilanne on nyt vaan eskaloitunut siihen pisteeseen, että hän alkaa olla itselleni vieras.
Vastatkaa, niin naiset kuin miehet.

11

1005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heräääätyyyys

      Miksi sä haluat roikkua tuollaisessa suhteessa?

      • Llghkkgv

        On varmaan tosi palkitsevaa huudella sivusta ohjeita. Mutta ei se välttämättä ole kysyjän omassa elämässä niin yksinkertaista, että kerrasta poikki ja koko elämä vaan vessasta alas. Tsemppiä aloittajalle ja toivotaan tilanteeseen mahd. kivutonta ratkaisua.


    • samankokenut

      lumppu vaihtoon ja heti. Niin mä tekisin.

    • käännäasialleselkä

      Olipa kerran mies, joka ajoi autolla tiellä. Perään lähti poliisiauto vilkut päällä ja mies senkun ajoi lujempaa.
      Lopulta hän pysäytti auton ja poliisi tuli kysymään, että miksei mies pysähtynyt.
      Mies kertoi poliisille että , hänen vaimonsa lähti poliisin matkaan ja nyt hän luuli, että sitä palautetaan takasin.
      Poliisi ymmärsi asian ja sanoi "hyvää matkaa ja ajakaa varovaisemmin".

      Itse sanoisin, että ovi aukeaa ulospäin. Etsi uusi vaimo. Se on siellä oven ulkopuolella jossain.
      Hyviäkin naisia on, ei kaikki ole lähdössä pois.
      Sinulla on vaan joku vaurioitunut yksilö, joka tulee aina olemaan ongelma kaikille.

    • Paljonkokenut

      Turha yrittää saada vanhaa eukkoa takaisin. Satutat vain lisää itseäsi. Ikinä et pysty luottamaan häneen. Missä on sun itsekunnioitus?!

    • Be_alpha_not_faggot-beta

      Nyt HOMO mieshistyt! Kenkää hutsulle! Uutta naista vaan kehiin.

    • oppeliini1

      Miksi valitsisit pitää vaimon joka jakaa kehonsa muiden kanssa?
      Hän on rikkonut kalliin lupauksensa olla yhden miehen vaimo , kerrallaan. Tuo ei tietenkään velvoita sinua mihinkään, ja täysin oikeuksin voit sallia vaimosi jatkavan saan tahtiin.

      Ilman sinua.

    • mmhm

      Saattaa kuulostaa karulta, mutta parempi on että jätät moisen naisen.
      En minäkään miestä sekuntiakaan kauempaa katselisi, jos hän kävisi parisuhteemme aikana hoitelemassa muita emäntiä. Melko selvän viestin olen siinä kohtaa saanut, ettei hän arvosta minua kaikkineni, ja olen kertakaikkiaan riittämätön hänelle. Miksi kiduttaa itseään sellaisella enempää? Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa!

    • jotakuinkinnäin

      Koettu on, vaimoke ihastui toiseen mieheen, viestitteli, tapaili ja kävi ulkona muutenkin miehen kanssa. Epävarmuus kesti kolmisen kuukautta, vaimoke koetti lopettaa suhdetta mutta sanoi että ei unohda vaan tätä toista. Kaikkea kivaa aikansa kuten nainen sitten totesi kun suhde loppui tämän toisen kanssa. Ei ole enää samankaltaista ollut sen jälkeen, pettäminen jätti jälkensä. Eteenpäin päin vaan, joko yhdessä tai erikseen.

      • oo-rehellinen-ny-itelles

        imi ja mussi sitä miästä


    • Anonyymi

      Aalio mainen mies säälittävä ei muutakuin ero

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3280
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe