Kuinka saada uskoton vaimo takaisin?

eksyksissä

Tiedän, että vaimoni on rakastunut toiseen mieheen. Ja joku ratkaisu asiaan tulisi saada. Onko saman kohtalon kokeneilla vinkkejä, kuinka saitte vaimonne vaimonne takaisin vanhaan suhteeseen?
En ole mielestäni jättänyt häntä huomioimatta, mutta syystä tai toisesta nuorempi vetää häntä enemmän puoleensa.
Olen itse avioin, hän taas estynyt niin seksuaallisesti kuin henkilökohtaisissa asioissa.
Tilanne on nyt vaan eskaloitunut siihen pisteeseen, että hän alkaa olla itselleni vieras.
Vastatkaa, niin naiset kuin miehet.

11

1042

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heräääätyyyys

Miksi sä haluat roikkua tuollaisessa suhteessa?

• Llghkkgv

On varmaan tosi palkitsevaa huudella sivusta ohjeita. Mutta ei se välttämättä ole kysyjän omassa elämässä niin yksinkertaista, että kerrasta poikki ja koko elämä vaan vessasta alas. Tsemppiä aloittajalle ja toivotaan tilanteeseen mahd. kivutonta ratkaisua.

• samankokenut

lumppu vaihtoon ja heti. Niin mä tekisin.

• käännäasialleselkä

Olipa kerran mies, joka ajoi autolla tiellä. Perään lähti poliisiauto vilkut päällä ja mies senkun ajoi lujempaa.
      Lopulta hän pysäytti auton ja poliisi tuli kysymään, että miksei mies pysähtynyt.
      Mies kertoi poliisille että , hänen vaimonsa lähti poliisin matkaan ja nyt hän luuli, että sitä palautetaan takasin.
      Poliisi ymmärsi asian ja sanoi "hyvää matkaa ja ajakaa varovaisemmin".

Itse sanoisin, että ovi aukeaa ulospäin. Etsi uusi vaimo. Se on siellä oven ulkopuolella jossain.
      Hyviäkin naisia on, ei kaikki ole lähdössä pois.
      Sinulla on vaan joku vaurioitunut yksilö, joka tulee aina olemaan ongelma kaikille.

• Paljonkokenut

Turha yrittää saada vanhaa eukkoa takaisin. Satutat vain lisää itseäsi. Ikinä et pysty luottamaan häneen. Missä on sun itsekunnioitus?!

• Be_alpha_not_faggot-beta

Nyt HOMO mieshistyt! Kenkää hutsulle! Uutta naista vaan kehiin.

• oppeliini1

Miksi valitsisit pitää vaimon joka jakaa kehonsa muiden kanssa?
      Hän on rikkonut kalliin lupauksensa olla yhden miehen vaimo , kerrallaan. Tuo ei tietenkään velvoita sinua mihinkään, ja täysin oikeuksin voit sallia vaimosi jatkavan saan tahtiin.

Ilman sinua.

• mmhm

Saattaa kuulostaa karulta, mutta parempi on että jätät moisen naisen.
      En minäkään miestä sekuntiakaan kauempaa katselisi, jos hän kävisi parisuhteemme aikana hoitelemassa muita emäntiä. Melko selvän viestin olen siinä kohtaa saanut, ettei hän arvosta minua kaikkineni, ja olen kertakaikkiaan riittämätön hänelle. Miksi kiduttaa itseään sellaisella enempää? Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa!

• jotakuinkinnäin

Koettu on, vaimoke ihastui toiseen mieheen, viestitteli, tapaili ja kävi ulkona muutenkin miehen kanssa. Epävarmuus kesti kolmisen kuukautta, vaimoke koetti lopettaa suhdetta mutta sanoi että ei unohda vaan tätä toista. Kaikkea kivaa aikansa kuten nainen sitten totesi kun suhde loppui tämän toisen kanssa. Ei ole enää samankaltaista ollut sen jälkeen, pettäminen jätti jälkensä. Eteenpäin päin vaan, joko yhdessä tai erikseen.

• oo-rehellinen-ny-itelles

imi ja mussi sitä miästä

• Anonyymi

Aalio mainen mies säälittävä ei muutakuin ero

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4372
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      122
      2822
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2582
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      86
      1556
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      117
      1498
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1219
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1154
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      184
      1003
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59