Facebook flirttailu

Kukkis78

Hei, onko sopivaa kommentoida varatun,vastakkaisen sukupuolen postauksia ja kuvia sydämin,silmäniskuin ja kehumalla kuumaksi? Ja näihin kehut saanut osapuoli vastaa samalla tyylillä. Näitä on puolisoni seinällä paljon. Kyse 35 henkilöistä. Itseäni tämä häiritsee koska nämä ovat kaikkien nähtävillä.

25

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosihyvämies

      on.
      ensin flirttailen varatuille ja jossain vaiheessa panen niitä varattuja.

      • Kukkis78

        Nonii,näinhän se menee.


    • nauraisin

      Toisaalta en olisi huolissaan, kun sen varatun kaverit tietävät kaverinsa olevan hyvässä parisuhteessa. Siinä vain tyrkky tyrkyttäjä paljastaa itsensä muillekin varatun kavereille.

    • Tiedät itsekin että on..Kaiken lisäksi se osoittaa että miehes ei oikein arvosta sinua,antaa tollasen lapsellisen nolon pelin jatkua ja kaikkien vielä nähdä sen. Jos mainitset asiasta pistää luultavasti oman seinänsä sinulta vain piiloon. Melkoinen ihanuus sulla miehenä.

      • Kukkis78

        Kyseessä on nainen mutta ei varmaan muuta asiaa.


      • Kukkis78 kirjoitti:

        Kyseessä on nainen mutta ei varmaan muuta asiaa.

        Tarkoitatko että olet naisen kanssa yhdessä? Mutta ei sillä ole väliä, erittäin inhottava henkilö joka ei arvosta sinua niinkuin sanoin..ja yleensä nää fb/some ihailu/flirtti koukussa olevat eivät pääse tavasta eroon se on kuin addiktio. Ja luultavasti jos mainitset hänelle asiasta niin pistää vaan seinän salaiseksi.


      • Kukkis78

        Olen itse mies :)


      • Kukkis78 kirjoitti:

        Olen itse mies :)

        Aha,okei. Jotenkin ajattelin että olet nainen,sun nimimerkkis:D Mutta se ei muuta asiaa,mitä sanoin. Mä luulen että sun puoliso on huomio riippuvainen. Jotkut flirttaukset ja winkit ja sydämmet(??) on totaalisesti liikaa. Olet varmaan puhunut tästä,kertonut miltä susta tuntuu?


      • Kukkis78

        Mainitsin asiasta ja tämä on hänen mukaansa ihan normaalia. Katsotaan kuitenkin jatkossa menikö viesti perille.


      • Kukkis78 kirjoitti:

        Mainitsin asiasta ja tämä on hänen mukaansa ihan normaalia. Katsotaan kuitenkin jatkossa menikö viesti perille.

        Ei ole normaalia, kyllähän säkin sen tiedät. Jos jatkaa senkin jälkeen kun mainitsit asiasta,että loukkaa niin..no,sun täytyy tehdä päätöksiä.
        Mä monesti ihmettelen minkä takia niin moni jaksaa ja sietää puolison typerää ja loukkaavaa käytöstä.


      • Kukkis78

        Kiitos, toivon tosiaan että asiaan ei tarvitse enää palata.


    • njbhgvcfxxd

      Laittaaks se sunkin postauksiin tollasii samanlaisii vai vain noiden muiden?

      • Kukkis78

        Kyse on siitä että hänen postauksia kommentoidaan


    • Kopotitikoo

      Ihan ohimennen testaa tuota samaa. Sovi vaikka jonkun kaverisi kanssa, että sopiiko, että kommentoin kerran näin johonkin kuvaasi? Ja katso, että naisesi huomaa tuon kommentin.

      Meillä ex-mieheni teki tuota, eikä ottanut kuuleviin korviinsa kun sanoin, etten tykkää yhtään. Siinä vaiheessa alkoi mieli muuttua, kun minäin aloin lähettämään "oletpa hot <3" -viestejä muille miehille.

      Tosin meillähän tuo menikin siihen, että mies oli ehtinyt flirttailla, seksiviestitellä ja käydä vieraissa osien näiden naisten luona. Että ottia tuota, tiedät kyllä itsekin, mihin tuo lopulta menee, jos annat jatkua...

      • Kukkis78

        Ajattelin myös että seuraaviin kommentteihin menen itse mukaan :-) Mutta olishan sekin aika tyhmää ja toivottavasti en sorru tähän.


    • elämävaluuhukkaantolleen

      Toi peukuttaminen, noin yleensäkin, on sairasta.
      Pistä tietokone kii, lähde pois somesta, anna tyrkkyjen peukuttaa.
      Ala tavata ihmisiä kasvokkain, mene kavereiden kanssa ulos, kahville, shoppailemaan, treenaamaan, matkustele, opiskele, vietä himassa leffailtoja kavereitten kanssa ja nauti ihmisten läheisyydestä.

      Jos sun kumppani roikkuu tietsikassa tai kännyssä, niin anna roikkua. Jätä se sika/nauta ja ala elämään aktiivista elämää ilman lapsellisia some-pelejä.

      • Kukkis78

        Asiat eivät ole ihan noin mustavalkoisia :-)


      • kehitysjäänytkesken
        Kukkis78 kirjoitti:

        Asiat eivät ole ihan noin mustavalkoisia :-)

        Aloituksestasi päätellen on.
        Liki nelikymppiset ihmiset postaa kuvia ja kommentoi sydämmin ja seksistisin viestein, sinä kyttäät ja mustasukkaisena itket, miten se tolleen. Kymmenvuotiaitten hommaa.


      • 979798
        kehitysjäänytkesken kirjoitti:

        Aloituksestasi päätellen on.
        Liki nelikymppiset ihmiset postaa kuvia ja kommentoi sydämmin ja seksistisin viestein, sinä kyttäät ja mustasukkaisena itket, miten se tolleen. Kymmenvuotiaitten hommaa.

        Miten niin? Jenkeissä jo ajat sitten joka viides avioliitto päätyi eroon juuri tuon takia. Et voi ymmärtää asiaa, jos olet itse vaikkapa vapaassa suhteessa. Jos et ole, niin eiköhän hymy hyydy kun huomaat, kuinka parisuhteen kriisitilanteissa saat kenkää, ja se "harmiton" sydänten lähettelijä on hyvin äkkiä paikallasi. Olen noita apauksia nähnyt vaikka kuinka paljon.


      • kuinkukkanen
        979798 kirjoitti:

        Miten niin? Jenkeissä jo ajat sitten joka viides avioliitto päätyi eroon juuri tuon takia. Et voi ymmärtää asiaa, jos olet itse vaikkapa vapaassa suhteessa. Jos et ole, niin eiköhän hymy hyydy kun huomaat, kuinka parisuhteen kriisitilanteissa saat kenkää, ja se "harmiton" sydänten lähettelijä on hyvin äkkiä paikallasi. Olen noita apauksia nähnyt vaikka kuinka paljon.

        " Et voi ymmärtää asiaa, jos olet itse vaikkapa vapaassa suhteessa"

        Täällä ei varmaan ikinä ole ollut ketään, joka olisi tai olisi koskaan ollut vapaassa suhteessa... Mahdollisuus sellaiseen laskee entisestään, kun suomi24 siirtyy rekisteröityneeseen aikakauteen.


    • ylpeäteostaan

      Panin Kukkiksen vaimoa :)

    • kuinkukkanen

      Ei ole sopivaa, vaan typerää käytöstä.
      Facebookissa ollaan kunnolla eikä keskustella liian henkilökohtaisista asioista. Se on julkinen viestintäväline, vaikka monet eivät sitä sellaiseksi miellä.

      • Kukkis78

        Olen samaa mieltä! Jos on pakko flirttaila tms niin sen voi hoitaa privaattipuolella.


      • dppd
        Kukkis78 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä! Jos on pakko flirttaila tms niin sen voi hoitaa privaattipuolella.

        Kaipa tekee myös sitäkin, sun vaimo siis.


      • Kukkis78

        Ihan vapaasti saa tehdä privassa mitä lystää. Niin teen minäkin mutta juttujen on pysyttävä siellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe