Pettäminen ei riko liittoa jos puoliso ei tiedä ?

Petettyjokatietääsen

Miksi pettäjillä on sellainen käsitys että liitto ei vaurioidu eikä rikkoonnu, kun pettämisestä ei jää kii ? Jos puoliso ei tiedä, ei voi vaurioitakaan tulla. Että kun päätän lopettaa pitkän salasuhteen ennen kuin jään kiinni, avioliitto jatkuu ihan normaalina ! Miten nämä pettäjät kuvittelevat, että heillä on valta estää muutoksia elämässä tapahtumasta kun he vaan päättävät että palaankin aviomieheksi näiltä seikkailuiltani - mikään ei muutu kun mä en muuttanut mitään ! Eikö niinkuin yhtään käy pettäjillä mielessä että hän on muuttunut ihmisenä tuon sivusuhteensa aikana ? Että vaikka puoliso ei tiedä (joko yhtään mitään tai alitajusesti aavistaa) niin kuitenkin avioliittoon on tullut mukaan salaisuus jonka vain pettäjä tietää. Ja kun pettäjä ajattelee ettei satuta puolisoaan kun hän ei tiedä uskottomuudesta, niin eikö pettäjä ymmärrä että rikkoi ja satutti puolisonsa heti silloin kun petti ensimmäistä kertaa, petetty puoliso ei vaan ole vielä särkynyt pirstaleiksi. Niin miten hitossa pettäjä kuvittelee voivansa jatkaa avioliittoaan ”kuten ennen” kun lopettaa sivusuhteen? Kyllä puoliso vaistoaa ja jossain vaiheessa asiat tulee ilmi. Miksei pettäjä käsitä ettei valheen päälle voi rakentaa mitään kestävää jos hän kuvittelee että liitto tästä vaan nyt paranee. Onhan se hirveetä paskaa tehdä päätökset puolison puolesta, joka ei tiedä petoksesta mitään , eikä voi näin tehdä omia päätöksiään haluaako jatkaa vaiko erota. Että mitä teidän pettäjien päässä oikein liikkuu kun luulette voivanne pitää elämän lankoja käsissänne ja päättää avioliitostanne kun ette jää kii salasuhteestanne ? Jos siihen ”entiseen elämäänne” meinaatte aviomiehen rooliin palata, niin pitäisi puolisolle kertoa mistä olette siihen palaamassa. Sillä muuten te kusetatte itseänne, puolisoanne ja vielä sitä jätettyä salarakastannekin ja mikään ei muutu hyväksi, vaan paha olo jatkuu ja syyt pettämiselle vaan jatkavat pahan olon lisääntymistä.

13

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sehalukkaampinainen

      En anna pettäjälle!
      Jos pettänyt ei oikeutta tulla mun koloon.
      Se on raiskaus. Jos pettää enkä tiedä niin joka kerta sen jälkeen on raiskaus.
      Itse kuvittelen rakastelevani puolison kanssa ja hän tietää raiskaavansa minua.

      Miksi olla edes sellaisen kanssa jolla huono pillu. Kai sen jo muutaman kerran jälkeen tietää sopiiko värkit yhteen vai ei .

      • Ethäh

        Jaa tää liitty miten tuohon ap’n viestiin ?


      • Feminis

        Oletko Saara Särmä?


    • Luulettekovain

      Pettäminen ja valehtelu tulee aina ilmi, jotain kautta ja jos ei silloin niin joskus. Kokemusta on! Itse olin aviopuoliso kotona, toinen petti, en tiennyt puoleen vuoteen. Vuoden kuluttua sain vaivihkaa tietää , eikä ollut ainut ketä tapaili. Otin eron, vaikka kuinka auliisti aneli anteeksi. Ei kiitos!

      • Bläääähh

        Se on niin oikein että tulee ilmi !!!


      • Satuulia

        Joo, enpä ois uskonu tätä itsestäni, mutta käräyttäisin tällä hetkellä erittäin mielelläni miehen, joka vuoden tuntemisen jälkeen osoittautuikin varatuksi! Ja on pettänyt ko. naista myös muiden kanssa. Mies Espoosta (55 v), etunimi alkaa M, petetty nainen Seinäjoelta. Suhde kestänyt noin 9 v. Jos jollakulla "soittaa kelloa", laita viestiä.


      • Tirlan
        Satuulia kirjoitti:

        Joo, enpä ois uskonu tätä itsestäni, mutta käräyttäisin tällä hetkellä erittäin mielelläni miehen, joka vuoden tuntemisen jälkeen osoittautuikin varatuksi! Ja on pettänyt ko. naista myös muiden kanssa. Mies Espoosta (55 v), etunimi alkaa M, petetty nainen Seinäjoelta. Suhde kestänyt noin 9 v. Jos jollakulla "soittaa kelloa", laita viestiä.

        Lopetappa tuo höpötys. Mene vaikka leikkimään hippaa.


    • Oikein

      Huonoja puolisoita pitääkin pettää. Tajuaapa olla sitten parempi. Syy se on aina pettävälläkin miksi niin teki.

      • Kuittaus

        Olet lapsen tasolla jos ei ole ymmärrystä että aikuisilla ihmisillä on taito puhua parisuhde asioista pettämättä!!
        Jokaiselle pettäminen on kuin se tapahtuisi juuri tässä hetkessä kun sen saa tietää vaikka se olisi tapahtunut kymmenen vuotta sitten. Molemmilla on vastuu parisuhteessa! Vain pettäjäluuseri on niin raukka, että pettää salaa ja pelkää totuuden tunnustamista koska tuttu liitto ei enää kanna häntä ja lapsetkin voi olla jo mukana kuviossa. Oma vikansa ja tulkoon sen rangaistuskin pettäjän itsensä kärsittäväksi ennemmin tai myöhemmin. Sitä saa mitä on itse aiheuttanut toiminnallaan. Aivan oikein hänelle, ei taida muuten kasvaa aikuiseksi vastuulliseksi ihmiseksi. Sellainen ei ole hyvyyttä nähnytkään joka sanoo toista huonoksi ja luulottelee itsensä hyväksi!
        Ihmisen arvoa ei mitata halvoilla arvoillasi.


    • Meitäonmoneksi

      Olen nähnyt montakin tällaista suhdetta, joissa toinen on pettänyt jäämättä kii, niin avioliitto on jatkunut silti ihan hyvänä..

    • Turpiintulee

      Illuusiolla on kannattajansa. Jossain tiedetään rakennetun aitaa yhdessä.

    • Kiitosmokasta

      Minua on petetty. Mies on tullut suoraan toisen sängystä suihkun kautta yhteiseen sänkyyn. En tiennyt asiasta mitään, eikä se tietenkään silloin satuttanut. Mutta jos olisin itse saanut valita, niin en ikinä olisi halunnut sekstailla suoraan toisen naisen jälkeen enkä sekstailla minua pettävän miehen kanssa. Mies valitsi puolestani jotain, mikä sotii täydellisesti omia arvojani vastaan. Kun hän sitten lopulta jäi kiinni, en voinut mitenkään enää jatkaa hänen kanssaan. Ero teki kipeää, mutta vielä kipeämpää oli tajuta se, että ilman yhtä miehen huolimatonta mokaa olisin jatkanut valheessa vaikka kuinka kauan.

      • Miehesisisi

        , edes miehesi kanssa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe