Rakkaus hukassa

Jopjopjop

Hmh netti se ainut tapa purkaa pahaa oloa anonyymisti. Tämä ei tätä tuskaa poista, mutta ehkä se helpottaa...
Kun lapsena haaveilin unelma häistä, perheestä ja prinsessa olosta todellisuus se iski sitten toisin.
27 vuotiaana naisen alkuna haaveilen edelleen omista häistä, jopa siitä puvusta minkä haluan. Isäni saattelemana kenties alttarille kun hän vielä elää.
Kuitenkin saan haaveilla vielä... Kuinka kauan... Saankohan koskaan olla vaimo?
Olen vielä pelkkä ilojen tyydytys tai oikeastaan halujen. En vieläkään näe miehen kantamaa sormusta ja miehen kantamaa todellista lämpöä ja rakkautta ajatella minua vaimoksi. Olen kokelas ja ehkä iäti.
Olen yksin ja vaikka koitan kuinka itseäni ilmaista sitä ei kukaan näe. En näe enää oikeastaan itseänikään. Kuvitelma siitä että joku todella tosissaan haluaa sitoutua on satua. Satua on myös rakkaus nykyään mikä tässä maailmassa on katoavaa ja kaukaista.
Onko sitä todellista ja aitoa rakkautta enää missään?

Ehkä on tai sitten ei.

En halua sääliä, enkä siksi tästä kellekään koskaan halua puhua. Haluan kuitenkin ilmaista tunteeni jollain tapaa ja vaikka tämä ei ole se kaikista järkevin niin päätin sen tänne kuitenkin kirjoittaa...

1

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YksiLinnunradanAsukki

Hmm....vuodatit sielusi kyyneleitä....

Ymmärrän sinua. Olen joskus ollut samoissa fiiliksissä - elämä kuitenkin opetti, että asiat voivat mennä joskus todella eri tavalla kuin mitä odotti ja mitä pelkäsi tai toivoi.

Joskus voi tapahtua SUURIA asioita - ja sitä vain löytää itsensä keskeltä - kaikkea.....
      Sisintä kalvava pelko tulevasta tai siitä, ettei tuleva tuokaan mitään mitä odotti, on kavala vieras.
      Varsinkin hiljaisina hetkinä - keskellä neljän ruuhkaa tai kun ikkunoista näkyy vain pimeä tyhjyys.

Haluaisitko vaihtaa ajatuksia kanssani anonyymisti?
      fantasia75(miukumauku)mail piste com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe