Nuoret naiset ja rahat

herra47_

Olen tässä jo pari vuotta ajatellut, että miksi niin moni nuori nainen ajattelee vain rahaa. Nimenomaan rahaa, eikä töitä jossa tätä rahaa voisi hankkia. Näen jatkuvasti omassa arjessa kuinka naisen saa luokseen rahan avulla ja kuinka nopeasti hänet saa pois kun kertoo ettei ole seuraavaa drinkkiä enää maksamassa.

En nyt tarkoita pelkästään baarissa tapahtuvia kanssakäymisiä, ihan samalla tavalla niitä tulee vastaan täällä netissä. Esimerkiksi Tinderissä saattaa tulla vastaan joku kenen kanssa juttu luistaa ja tuntuu olevan kivaa. Ehdotat kävelyä niin ei se oikein sovikkaan, eikä sit se näkeminen noin muutenkaa. Vaihdat vähän roolia ja tarjoot et tuut hakemaan ja meette syömään, nii halukkaita löytyy paljon helpommin. Onko tässä ajatusmaailmana se, että tarjoan hänelle ruuan vai ei? Nyt monet varmasti sanoo, et "Ei se sitä ajattele, oot vaa mukava ja haluaa tavata" kuitenkin ravintolassa maksun yhteydessä, toinen osapuoli passivoituu. Hän ei lähde kaivamaan laukustaan lompakkoa, maksaekseen oman ruokansa. Olen kuitannut laskun useimmiten itse, jolloin uusikin tapaaminen saattanut olla mahdollista. Joskus olen todennut et "erikseen" ja maksan oman ruokani. Tuon lauseen jälkeen on monesti se jälleen näkeminen hankalaa, itseasiassa monesti tälle henkilölle tulee jo äkkiseltään kiire jonnekkin.



Sattuuko tässä vain todella huono tsäkä asian suhteen vai onko näin, että suurinosa nuorista naisista etsii elättäjää itselleen. Samaan aikaan paasataan, kuinka nainen on yhtälailla itsenäinen ja tulee toimeen yksin. Osa pitääki ihan paikkansa ja tottakai tähän pystyy samalla tavalla miehet kuin naiset, mutta tuntuu et moni nainen etsii silti sitä keinoa pitää yllä vapaata elämäntyyliä,

Monesti puhutaan ja kuulen sen, että kyllä rehdille, avoimelle, kiltille, mukavalle jne. ihmiselle löytyy seuraa... Mutta eikös tuo ole jo oletusarvona kun kun etsitään kumppania? Ja tänäpäivänä suurin ero ihmisten välillä on se, onko rahaa vai ei.



Okei Gold Digger on tavallaan ihan ymmärrettävää, etsii henkilön joka pystyy huolehtimaan susta ja tänäpäivänä se ei oo se voima ja keihäs vaa raha ja asema. Tuon kanssa on hyvin lähellä termi Fuckboy jossa puhutaan miehestä joka haluaa olla monen naisen kanssa sängyssä. Samalla tavalla ymmärrettävä piirre luonossa jossa urokset yrittää pariutua mahdollisimman monen kanssa. Sugar Daddy onki sit huomattavasti harvinaisempi, koska kuitneki varallisuus jakautuu suhteella 1/100 .

Tässä tietty se ero, et kuka valehtelee ja kelle. Itsellä kokemusta enemmän siitä, kun nainen antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa tilanteesta. Eli esitetään kiinnostunutta ja halutaan olla tekemisissä niin kauan kuin lompakko auki, mutta sen jälkeen se mielenkiinto ei olekkaan itsestään selvää. Onko muiden mielestä okei valehdella toiselle jotta saa sen mitä haluaa?

25

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n28

      Silleen jännä, että mä taas oon monesti huomannut, että mies ei halua naisen maksavan. Oletusarvoisesti maksan aina omani, mutta välillä kun lompakkoaan kaivaa esille niin mies estää, eikä siinä nyt kauheasti kehtaa kinata. Ehkä oletus tosiaan o​n, että nainen o​n se huonommin tienaava. Tosin edellinen seuralainen halusi maksaa vaikka tiesi palkkani, mistä päästään sitten taas näihin "miehen kuuluu maksaa"-ihmisiin. Vaikea sanoa. En taida lähteä ihan heti treffeille, liian hankalaa.=D

      • gjki

        Ei ollenkaan hankalaa. Treffit ei tarkoita automaattisesti sitä että pitäisi mennä syömään.
        Maistuuko muuten ruoka, enemmän kuin tarpeeksi?


    • 56777766

      Prinsessa haluaa kaiken palvelun, kun hän räpsäyttää (teko)ripsiään tai heilauttaa hiust(enpidennyst)ään. Katso tv:tä vähän aikaa, niin näet mistä ne esikuvat o​n otettu :).

      • sergei6

        "hiust(enpidennyst)ään"

        hiustään ? ---ei ei nyt meni sulkeiden käyttö ihan päin persettä.


    • eki_

      Jos tuntuu että kaikki tapaamasi naiset tai edes kiinnostavat naiset o​n samanlaisia, niin mikä se piirre o​n joka saa sut kiinnostumaan? Mitä jos kokeilet välillä jotain sen vastakohtaa? Hämmentää nää jutut, koska omassa ystäväpiirissä yksikään nainen ei ole tuollainen. Oisko hyvä karsintakysymys tutustuessa esim. "Lähtisitkö mukaan BB, Tempparit tai love island tyyppisiin tositv ohjelmiin?"

    • raha.ratkaisee

      Karu fakta on, että nuori nainen on vanhemman miehen kanssa vain yhden asian takia: rahan

      • Ei kait siinäkään mitään väärää ole??


      • 6543
        yhmaminen kirjoitti:

        Ei kait siinäkään mitään väärää ole??

        Kysymys kuuluukin: Onko siinä aloittajan mielestä jotain väärää?


      • 6543 kirjoitti:

        Kysymys kuuluukin: Onko siinä aloittajan mielestä jotain väärää?

        joo sori...


    • kugukuk

      Hei kädet pois työttömien housuista, oikei kaivelet ja haistelet paskasia sormiasi, kun olet ne työntänyt työttömän perseenreikään.

    • Kolmekymppinen

      Mua ainakin ärsyttäis jos mies yrittäis maksaa, tottakai mä ite maksaisin omat ruokani! Ainiin, mä en olekaan enää nuori.. :D

    • rahalla.saa

      raha=kemia

    • 7654

      Puhut koko ajan nuorista naisista, eli heitä yrität iskeä, vaikka itse olet melkein viiskymppinen.
      Et kai sä tosissas edes odota, että ne nuoret naiset, jotka viitsivät noin vanhan miehen kanssa treffeille lähteä, lähtisivät sinne mistään muusta syystä, kuin Sugar Daddy - kuvion takia?

      • Naisasialooser1

        Miehet komistuu vahetessaan, joten miksi ei?


      • NainenRuudunTakaa

        Nuoret opettelee peliä. Jos aloittaja on ns. vanhempi herrasmies, niin sellaisilta jotkut nuoret hakee taloudellista ja muuta hemmottelua, eli kyllä, juuri sitä sugar daddyn ja prinsessan suhdetta. Todella harvaa kiinnostaa vanhempi mies ensisijaisesti tasa-arvoisena kumppanina, jonka kanssa jaetaan esim. rahat ja sellaiset suhteet syntyy yleensä siitä että tunnetaan jostain muualta ensin.


    • pragmaattista

      Naisen kannattaa ulosmitata kaiken, mitä irti saa, siihen asti, kun parasta ennen päivämäärä ei ole mennyt ohi. Sen jälkeen on enää turha yrittää saada miehiltä rahaa.

    • Tässä on selvä epäkohta.

      Etsipä seuraavalla kerralla kaunis nuori nainen joka suostuu viemään sinut syömään ja kuittaa kaikki kulut. Tuosta se elämä vasta alkaa.

    • realistimies

      Pillun hinta vaihtelee, mutta aina se jotain maksaa. Priimatavara enemmän kuin sekunda.

      • ei.noinkaan

        Itse en ole koskaan pillusta maksanut (edes epäsuorasti). Saanti on silti ollut ihan kohtalaista ja laatukin yleensä hyvää.


    • täytyysanoa

      Jo kaksi vuotta? Toisilla sitä vaan on aikaa keskittyä vain yhden asian ajattelemiseen. Ei huolta huomisesta. Kateeksi käy.

    • päivän_hinta

      Kaikki naiset on huoria. Vain hinnat vaihtelevat

    • wanhaämmä

      Kylläpä nyt jaksat aloituksia askarrella.

      • eikö.onnistu.enää

        Etkö enään pysty muuttamaan pilluasi rahaksi


    • Raha-on-kemia

      Pitää tienata hyvin että saa naisen kiinnostumaan.

    • nomitäluulet

      2 miljoonan vuoden evoluutio pitää huolen, että miehen varallisuus ja asema kiehtoo naista, koska tämä voi turvata jälkeläiset. 50-vuotta mielipuolet ovat väittäneet päinvastaista, mutta se on silmänräpäys aiemman evoluution rinnalla.

      Naisten kiinnostus varallisuuteen biologista ja luonnollista, ettei kenenkään pitäisi siitä loukkaantua kaikkein vähiten miesten. Vain sukupuolten olemassaolon kiistävät todellisuuden tajunsa menettäneet hörhöt voivat loukkaantua totuudesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe