Ihmettelen naisena tätä partamuotia. Onko jonkun naisen mielestä nämä panimoparrat jotenkin hot? Minusta ei. Ajatuskin tuollaisen karvareuhkan suutelemisesta kammottaa. Lisäksi nelikymppinen mies näyttää kuusikymppiseltä parrassa, etenkin jos parrassa on harmaata (jaiks) ja mies on kaljuuntunut. Muistuttaa jotain isoisääni juuri ennen kuolemaa. Miksi ihmeessä miehet kasvatatte näitä karvareuhkoja leukaanne? Vastatkaa!!
Panimoparta
101
1434
Vastaukset
- Naurettavan.näköinen
Itsekin miehenä ihmettelen samaa. Kaitpa sitä on kova poika kun kasvattaa sellaisen reuhkan leukaansa.
- lihavihatipunen
Millainen on "panimoparta"?
No mutta minä pidän partaisista miehistä. Eikä haittaa jos on harmaata parrassa.- Mäentiijämitäänmäentiijä
En mäkään tiedä, mutta liittyiskö se jotenkin samaan sarjaan kuin himonussijan viikset? 🧐
- Anonyymi
Mäentiijämitäänmäentiijä kirjoitti:
En mäkään tiedä, mutta liittyiskö se jotenkin samaan sarjaan kuin himonussijan viikset? 🧐
Mulla oli kasarilla semmoiset-.
- Longreinz
Oikeastaan nykyinen partakulttuuri sai alkunsa jenkkien käymissä sodissa tuolla hiekkamaissa. Niissä kulttuureissa parta on perinteisesti ollut miehuuden symboli ja tämän takia moni solttu kasvatti siellä sänkeä ja parran(ainakin tietyissä joukoissa) paitsi saadakseen paikallisilta jotakin arvostusta myös sopeutuakseen siviilivaatteiden kanssa paremmin väestön keskuuteen. Toivat sitten kotiutuessaan partansa mukanaan siviiliin ja sitä kautta suosio on kasvanut. Tatska/tukkipaitahipsterit? jne.
- homopoikia
niin parran kasvatti ne jotka haluaisi olla arabimies eli ihannoittevat palvovat ja jopa ottaa poskeen ja pyllistää ja kunnioittaa arabimiehiä ja yrittää matkia arabimiehiä sairasta sanon minä vai mies ihannoittee miehiä homous se on
homopoikia kirjoitti:
niin parran kasvatti ne jotka haluaisi olla arabimies eli ihannoittevat palvovat ja jopa ottaa poskeen ja pyllistää ja kunnioittaa arabimiehiä ja yrittää matkia arabimiehiä sairasta sanon minä vai mies ihannoittee miehiä homous se on
äläpäs taas hekumoi niistä arabeista vaikka he ovat tarkkoja partansa kanssa,niin siistiä sheivaamista jollain. monissa maissa parta on ollut miehisyyden merkki: p
- pitkätukka-68
peppupupu kirjoitti:
äläpäs taas hekumoi niistä arabeista vaikka he ovat tarkkoja partansa kanssa,niin siistiä sheivaamista jollain. monissa maissa parta on ollut miehisyyden merkki: p
Monissa kulttuureissa pitkä tukka on ollut miehisyyden merkki.
pitkätukka-68 kirjoitti:
pitkä tukka ja parta;) mietitään vaikka viikinkejä,skotteja..tietyllä tavalla kreikkalaisia..aasiassa taisi olla enemmän tukka ja viikset..
- mazy
peppupupu kirjoitti:
pitkä tukka ja parta;) mietitään vaikka viikinkejä,skotteja..tietyllä tavalla kreikkalaisia..aasiassa taisi olla enemmän tukka ja viikset..
Viikingit, pitkät tukat jopa mohikaaneja, parta...joku alkukantaisuus siis kytee vielä minunkin geeneissä. Karvat on maskuliinisia.😃
Sitten taas joku ylävartalon hirmuinen karvaisuus ei kyllä nappaa, ei yhtään. Vähempi parempi. Ja sit taas jotku napakarvat, ai että ne osaa olla kuumottavat. 😋
Mulla on muutenkin joku masu fetissi...oikeesti. mazy kirjoitti:
Viikingit, pitkät tukat jopa mohikaaneja, parta...joku alkukantaisuus siis kytee vielä minunkin geeneissä. Karvat on maskuliinisia.😃
Sitten taas joku ylävartalon hirmuinen karvaisuus ei kyllä nappaa, ei yhtään. Vähempi parempi. Ja sit taas jotku napakarvat, ai että ne osaa olla kuumottavat. 😋
Mulla on muutenkin joku masu fetissi...oikeesti.ha haa,nyt mä sut yhytin!:D kuule,mulla kesti aika pitkään ennenkuin tajusin että olet vanha kunnon lady! mä mietin et "kuka hiton mazy??" ^_^ mukavaa että olet takasin:)
joo..noilla kunnon sotureilla oli kyllä aina pitkät tukat ja tuuhee parta,aika jännä ero,kreikassa oli parta mutta roomalaiset oli lyhyillä hiuksilla ja sheivattuna: p ai jai..entisaikojen miehet oli kyllä aikamoisia könsikkäitä,maskuliinisuus oikein tihkui;D mä olen samaa mieltä,karvat ON maskuliinisia,kukakohan keksi että sheivataan kundit? böööh..
mä kyllä tykkään rintakarvoistakin kunhan ei ihan herra 47 ole haha että sellanen miesten kiitorata on mieleen,tiiätsä lähtee navasta ja jatkuu alaspäin?;)
miesten maha on kyllä aikas kiva..mulla on varmaan se rinta osio..tai peppu monilla miehillä on muodokas persus ;D- JossainMuualla
pitkätukka-68 kirjoitti:
Täällä se sitä ole.
- mies.on.mies.eikä.neiti
peppupupu kirjoitti:
soturilla taistelijalla ei koskaan ole ollut pitkää tukkaa tai partaa mutta soturi on ottanut monelta permalentti miähestä joko hiuksista tai parrasta kiinni ja nostanut siitä ilmaan ja veti pään irti niin suomen tai amerikan armeijassa ei ole pitkätukkia tai partanaamoja ja äiti on opettanut että parta ajetaan ja tukka leikataan samoin sanoisi siskotkin
peppupupu kirjoitti:
ha haa,nyt mä sut yhytin!:D kuule,mulla kesti aika pitkään ennenkuin tajusin että olet vanha kunnon lady! mä mietin et "kuka hiton mazy??" ^_^ mukavaa että olet takasin:)
joo..noilla kunnon sotureilla oli kyllä aina pitkät tukat ja tuuhee parta,aika jännä ero,kreikassa oli parta mutta roomalaiset oli lyhyillä hiuksilla ja sheivattuna: p ai jai..entisaikojen miehet oli kyllä aikamoisia könsikkäitä,maskuliinisuus oikein tihkui;D mä olen samaa mieltä,karvat ON maskuliinisia,kukakohan keksi että sheivataan kundit? böööh..
mä kyllä tykkään rintakarvoistakin kunhan ei ihan herra 47 ole haha että sellanen miesten kiitorata on mieleen,tiiätsä lähtee navasta ja jatkuu alaspäin?;)
miesten maha on kyllä aikas kiva..mulla on varmaan se rinta osio..tai peppu monilla miehillä on muodokas persus ;DAnanas on herra 47.. Tämä on fakta.
https://youtu.be/vpByrmy1_SIJossainMuualla kirjoitti:
Täällä se sitä ole.
Tarviiko sitä edes olla mitään miehisyyden merkkejä?
Siitä sitten kilpaillaan..
Jos ajatellaan naisia, niin mikä on naiseuden merkki..?- mazy
peppupupu kirjoitti:
ha haa,nyt mä sut yhytin!:D kuule,mulla kesti aika pitkään ennenkuin tajusin että olet vanha kunnon lady! mä mietin et "kuka hiton mazy??" ^_^ mukavaa että olet takasin:)
miesten maha on kyllä aikas kiva..mulla on varmaan se rinta osio..tai peppu monilla miehillä on muodokas persus ;DEttä tiiänkö kiitoradan, no tiiän!!!😅
Ihana rapsuttaa semmosta napa kiitorataa...ggggrrrr...🐆
Nyt on syksy ja illat pimeitä, tuntuu että näivettyy kun tulee pimeät ajat...mä olen valonlapsi ja menninkäistä ei saa kyllä vängälläkään...pakko keksiä muita viihdyttäviä ajatuksia.🐒
Mites sulla nyt menee? Onko ollut kipuja paljon?😐
Itellä tuntuu, että kioujakin tulee lisää pimeän ja kolean myötä....ihan alavireinen... Wwuwuw kirjoitti:
Ananas on herra 47.. Tämä on fakta.
https://youtu.be/vpByrmy1_SItää oli hyvä;D oikea "miesten miäs" ;D
mazy kirjoitti:
Että tiiänkö kiitoradan, no tiiän!!!😅
Ihana rapsuttaa semmosta napa kiitorataa...ggggrrrr...🐆
Nyt on syksy ja illat pimeitä, tuntuu että näivettyy kun tulee pimeät ajat...mä olen valonlapsi ja menninkäistä ei saa kyllä vängälläkään...pakko keksiä muita viihdyttäviä ajatuksia.🐒
Mites sulla nyt menee? Onko ollut kipuja paljon?😐
Itellä tuntuu, että kioujakin tulee lisää pimeän ja kolean myötä....ihan alavireinen...hyvää iltaaaaa*narina äänellä* :D heippa lady aka mazy,ompas hönö olo kun en aikasemmin tajunnut tota:D perjantai taas,vihdoinkin,tässä kopperossa oli taas kyllä niin tuskaisa viikko,melu..mut anyways,kiva puhua tosta masu kiitoradasta,rupes silleen himottaa;D
kipuja on ollut paljon sen lisäksi,varmaan kipujen ja outojen "olojen" takia plus massiivinen liikennemelu nukkuminen on päin h*lvettiä. onneks mennään mökille ens viikolla sinä aikana soitan sossulle ja vaadin niitä auttamaan nyt,sen edes tilapäisen kämpän on löydyttävä ellei ne halua diilata corpsen kanssa. 5 vuotta on taputeltu selkään"kyllä se siitä" ja lähetetty takasin,nyt ei enää onnistu,on tultu siihen pisteeseen.
Miten sun terveys,voitko paremmin?? Nyt kun alkaa kylmetä taas se tarkottaa enemmän kolotulsia..muuten mä rakastan pimeää,taidan olla menninkäinen:D loistava aika polttaa kynttilöitä!:)
mä varmaan häippäsen tältä palstalta vähäks aikaa taas..touhu menny tylsäksi,jaarittelua yksistä ja samoista tyypeistä, jatkuvia roska julkkisuutis-linkkejä mitä yritän vältellä muutenkin,eikä mitään oikeaa keskustelua,mun kanssa..se o moro sano peppis kun porkkanoitansa jemmas :)- Anonyymi
mazy kirjoitti:
Mulla on muutenkin joku masu fetissi...oikeesti.Lasketko korvan miehen masulle ja kuuntelet masun kurinaa???
- Anonyymi
peppupupu kirjoitti:
miesten maha on kyllä aikas kiva..mulla on varmaan se rinta osio..tai peppu monilla miehillä on muodokas persus ;DNo, monet miehet kättää löysiä bögiä, eo se persus sieltä erotu.
- Anonyymi
mies.on.mies.eikä.neiti kirjoitti:
soturilla taistelijalla ei koskaan ole ollut pitkää tukkaa tai partaa mutta soturi on ottanut monelta permalentti miähestä joko hiuksista tai parrasta kiinni ja nostanut siitä ilmaan ja veti pään irti niin suomen tai amerikan armeijassa ei ole pitkätukkia tai partanaamoja ja äiti on opettanut että parta ajetaan ja tukka leikataan samoin sanoisi siskotkin
Indiaaneillahan oli tapana ottaa vihollisen päänahka.
- Anonyymi
peppupupu kirjoitti:
Varmaan naiset käy kuumana kihairaiseen pitkätukka mieheen, kuin suorapitkätukka mieheen, jolla on rasvaletti.
- Anonyymi
peppupupu kirjoitti:
Niin ja mekko päällä. Arabimiehillä kotimaassaan on turbaani päässä, parta ja valkoinen pitkä mekko.
- ei-partajeesusta
Olen huomannut, että parralla peitetään turvonneita poskia ja pöhöttynyttä naamaa. Se on miehen peittely-yritys kun ulkonäkö alkaa olla mennyttä. Jos olet huomannut, niin parran alla keikkuu usein kaljamaha. Panimoparta ja kaljamaha, loogista ;)
- Eivoiollaniinvaikeaa
No mulla on nyt suhtkoht siisti parta. Ollut jo keväästä asti. Kasvot ei ole erityisemmän piirteikkäät, niin parta tuo siihen kivasti väriä ja luonnetta.
Lisäksi naiseni pitää siitä.
Toisaalta saatan yksi iloinen päivä hurauttaa sen pois. Se on niin fiilispohjaista.
Kaippa sitä on naisillakin omat ”kotkauksensa”? Pitkät hiukset, lyhyet, kiharat. Mekko päällä tai farkut. Meikkiä tai ei meikkiä...
Ja toiset tykkää, toiset ei. Tuskimpa olisin naisen kanssa joka inhoaisi pitempääkin partaa? - partaeerik
Mulla on napaan asti ylettyvä parta Näytän moottoripyöräjengiläiseltä kovikselta niin saan naisia. Välillä pitää antaa nyrkin laulaa.
- minullanaisella
kasvaa samanlainen jalkovälissä. Oltaisiin siis miehen kanssa tasoissa. Kaljut partamiehet ovat ällöttäviä.
- mazy
Alain Delon parta on hot hot...😃👍
https://www.google.fi/search?q=french actors male&tbm=isch&chips=q:french actors male,online_chips:alain delon&client=ms-android-huawei&prmd=ivmn&hl=fi&ved=2ahUKEwjI8avjgYveAhXml4sKHa2FCM4Q4lZ6BAgAECM&biw=360&bih=524#imgrc=j3enEeYUtR96bM
Parta pukee joitakin...- mazy
Yks vielä, kun on niin makee kuva..
https://goo.gl/images/kPdDsV
Parta on kyllä avot...tossa naamassa perfect..👍 - apnkanssasamoillalinjoil
mazy kirjoitti:
Yks vielä, kun on niin makee kuva..
https://goo.gl/images/kPdDsV
Parta on kyllä avot...tossa naamassa perfect..👍Mutta tuo ei olekaan sellainen pitkä panimo/metsuriparta, mitä näkee nykyajan hipstereillä.
https://www.stara.fi/2015/10/08/miehet-tavoittelevat-metsuripartaa-kaikin-keinoin/?mailto:[email protected] - mazy
apnkanssasamoillalinjoil kirjoitti:
Mutta tuo ei olekaan sellainen pitkä panimo/metsuriparta, mitä näkee nykyajan hipstereillä.
https://www.stara.fi/2015/10/08/miehet-tavoittelevat-metsuripartaa-kaikin-keinoin/?mailto:[email protected]Juu, ei ole. Entäs tämä? Mahtavasti sopii parta tähänkin naamatauluun.
https://goo.gl/images/bDq6Go
😋...bueno!!!!😃 - mazy
mazy kirjoitti:
Juu, ei ole. Entäs tämä? Mahtavasti sopii parta tähänkin naamatauluun.
https://goo.gl/images/bDq6Go
😋...bueno!!!!😃Kyllä mun on pakko se myöntää, rakastan partoja. 😍
- joulupukkitummana
mazy kirjoitti:
Kyllä mun on pakko se myöntää, rakastan partoja. 😍
Ei noista kumpikaan ole aloittajan tarkoittama panimoparta. Esimerkiksi Kasmirilla on kyseinen hipsteriparta:
https://im.mtv.fi/image/4828760/landscape16_9/1024/576/5d02fef883618bb7e1a277271564849f/Ld/kasmir.jpg - mazy
joulupukkitummana kirjoitti:
Ei noista kumpikaan ole aloittajan tarkoittama panimoparta. Esimerkiksi Kasmirilla on kyseinen hipsteriparta:
https://im.mtv.fi/image/4828760/landscape16_9/1024/576/5d02fef883618bb7e1a277271564849f/Ld/kasmir.jpgJuu, Kasperin partamalli ei niinkään nappaa. Lyhyempänä kuten edellä linkittämilläni muun muassa on mun silmään maukkaat parrat. ☺️
Tokihan erilaisiin kasvoihin istuu erilaiset parratkin. Mutta liikaa, jos alkaa oll ZZ Top tyylinen... - mazy
mazy kirjoitti:
Juu, Kasperin partamalli ei niinkään nappaa. Lyhyempänä kuten edellä linkittämilläni muun muassa on mun silmään maukkaat parrat. ☺️
Tokihan erilaisiin kasvoihin istuu erilaiset parratkin. Mutta liikaa, jos alkaa oll ZZ Top tyylinen...Kasimir korjaan, sorppa. 🤗
- jepujep
mazy kirjoitti:
Kasimir korjaan, sorppa. 🤗
Ei mennyt vieläkään oikein, et taida seurata nykymusiikkia 🙄
- mazy
jepujep kirjoitti:
Ei mennyt vieläkään oikein, et taida seurata nykymusiikkia 🙄
En ainakaan räppiä. ☺️
Mä olen EDM flikkoja...niistä olen perillä. - mazy
mazy kirjoitti:
En ainakaan räppiä. ☺️
Mä olen EDM flikkoja...niistä olen perillä.Aa toi on soul ja pop miehiä. Kasmir. Menikö nyt oikein?☺️
- pitkätukka-68
mazy kirjoitti:
En ainakaan räppiä. ☺️
Mä olen EDM flikkoja...niistä olen perillä.Ahaa.
"Edm on VR:n omistama kaksikerroksinen makuuvaunutyyppi." (Wiki)
Sellainen tyttö :) - mazy
pitkätukka-68 kirjoitti:
Ahaa.
"Edm on VR:n omistama kaksikerroksinen makuuvaunutyyppi." (Wiki)
Sellainen tyttö :)Hah hah!! Toi oli hyvä läppä. 🤣
Sellasia tyttöjä...hiihii. Noi lyhenteet on pahoja, kun ne saattaa noin sekoittaa hassusti. 😋
Elektroninen tanssimusiikki (myös dance, klubimusiikki) eli EDM (Electronic Dance Music) on elektronista musiikkia, jota kuulee yleensä yökerhoissa, radioasemilla ja erilaisissa show-esityksissä. Termillä viitataan useimmiten 1970-luvun lopun disco- ja funk-musiikista kehittyneisiin genreihin. Elektroninen tanssimusiikki jaotellaan kahteen osaan: 4/4-tahtilajissa kulkevat genret (kuten house, tekno, trance ja hard dance) ja rikkobiitti-genret (kuten breakbeat, elektro, drum’n’bass ja dubstep)
Tunnettuja EDM-kappaleita ovat tehneet muun muassa deadmau5, Alan Walker, Martin Garrix, Calvin Harris, Axwell, Swedish House Mafia, Krewella, Avicii, Bob Sinclar, Lasgo, Ace of Base, Madonna, Pitbull, F(x), Rihanna ja David Guetta, Armin Van Buuren, Diplo, Skrillex ja R3hab.
Wikiwiki... - pitkätukka-68
mazy kirjoitti:
Hah hah!! Toi oli hyvä läppä. 🤣
Sellasia tyttöjä...hiihii. Noi lyhenteet on pahoja, kun ne saattaa noin sekoittaa hassusti. 😋
Elektroninen tanssimusiikki (myös dance, klubimusiikki) eli EDM (Electronic Dance Music) on elektronista musiikkia, jota kuulee yleensä yökerhoissa, radioasemilla ja erilaisissa show-esityksissä. Termillä viitataan useimmiten 1970-luvun lopun disco- ja funk-musiikista kehittyneisiin genreihin. Elektroninen tanssimusiikki jaotellaan kahteen osaan: 4/4-tahtilajissa kulkevat genret (kuten house, tekno, trance ja hard dance) ja rikkobiitti-genret (kuten breakbeat, elektro, drum’n’bass ja dubstep)
Tunnettuja EDM-kappaleita ovat tehneet muun muassa deadmau5, Alan Walker, Martin Garrix, Calvin Harris, Axwell, Swedish House Mafia, Krewella, Avicii, Bob Sinclar, Lasgo, Ace of Base, Madonna, Pitbull, F(x), Rihanna ja David Guetta, Armin Van Buuren, Diplo, Skrillex ja R3hab.
Wikiwiki...Wikistä mun toi lyhenne pitikin katsoa ja sit törmäsin makuuvaunuun.
Mulle ei noi elektrojutut uppoa alkuunkaan enkä tiennyt edes tuota lyhennettä. - mazy
pitkätukka-68 kirjoitti:
Wikistä mun toi lyhenne pitikin katsoa ja sit törmäsin makuuvaunuun.
Mulle ei noi elektrojutut uppoa alkuunkaan enkä tiennyt edes tuota lyhennettä.Nonii selkis syykin. ☺️
Mimmonen musiikki on sun mielimusaa? Mulla on uppoaa oikeestaan kaikki muu, paitsi örinähevi, räppi ja jazz. Mutta ihan absolutisti en ole noidenkaan suhteen.
Aina jokunen hyväkin löytyy, jonka voi hyvillä mielin kuunnella. Mutta eniten tuo EDM musiikki käy luontevasti tajuntaan. Johtuu ehkä pitkälle myös tanssitaipumuksista, kaipaan melodiaa mikä aiheuttaa liikettä.
Toki mulle musiikki on myös mieliala lääkettä. Mitä kullonkin reseptinä kaipaa. Jos EDM on nk. perusvire, joku muu on sitten lisämaustetta sisimmälle. Niin tai näin, musiikki aiheuttaa aina silloin kun se kolahtaa, hyvää oloa. Olkoon se sitten surullistakin....se toimii terapiana.☺️ - mazy
mazy kirjoitti:
Nonii selkis syykin. ☺️
Mimmonen musiikki on sun mielimusaa? Mulla on uppoaa oikeestaan kaikki muu, paitsi örinähevi, räppi ja jazz. Mutta ihan absolutisti en ole noidenkaan suhteen.
Aina jokunen hyväkin löytyy, jonka voi hyvillä mielin kuunnella. Mutta eniten tuo EDM musiikki käy luontevasti tajuntaan. Johtuu ehkä pitkälle myös tanssitaipumuksista, kaipaan melodiaa mikä aiheuttaa liikettä.
Toki mulle musiikki on myös mieliala lääkettä. Mitä kullonkin reseptinä kaipaa. Jos EDM on nk. perusvire, joku muu on sitten lisämaustetta sisimmälle. Niin tai näin, musiikki aiheuttaa aina silloin kun se kolahtaa, hyvää oloa. Olkoon se sitten surullistakin....se toimii terapiana.☺️Ja täytyy sanoa, että ei kaikki EDM musiikkikaan miellytä mun korvaa. Tuskin sellaista tyylilajia on olemassakaan mikä aina miellyttäis kuunnella.
Joku niissä pitää viehättää..kuulostaa korvaan tarttuvalle ja hyvälle. Joskus on päiviä, kun ei haluta kuulla mitään musiikkia. Totaali hiljaisuus on miellyttävämpää. - pitkätukka-68
mazy kirjoitti:
Nonii selkis syykin. ☺️
Toki mulle musiikki on myös mieliala lääkettä. Mitä kullonkin reseptinä kaipaa. Jos EDM on nk. perusvire, joku muu on sitten lisämaustetta sisimmälle. Niin tai näin, musiikki aiheuttaa aina silloin kun se kolahtaa, hyvää oloa. Olkoon se sitten surullistakin....se toimii terapiana.☺️Räppi ei tosiaan enkä hevistäkään ole koskaan mieltynyt. Punkista lähdin mutta monenmoista rokkia tulee kuuneltua. Ja kun ikää tulee niin makukin monipuolistuu, paitsi ettei uudet ilmiöt vaan kolise.
mazy kirjoitti:
Ja täytyy sanoa, että ei kaikki EDM musiikkikaan miellytä mun korvaa. Tuskin sellaista tyylilajia on olemassakaan mikä aina miellyttäis kuunnella.
Joku niissä pitää viehättää..kuulostaa korvaan tarttuvalle ja hyvälle. Joskus on päiviä, kun ei haluta kuulla mitään musiikkia. Totaali hiljaisuus on miellyttävämpää.Meneekö EBM? :)
- mazy
peppupupu kirjoitti:
Meneekö EBM? :)
Menee, joskin pieninä annoksina...niissäkin riippuu ihan skipaleesta mikä potkasee ja mikä ei. 🙃
- mazy
pitkätukka-68 kirjoitti:
Räppi ei tosiaan enkä hevistäkään ole koskaan mieltynyt. Punkista lähdin mutta monenmoista rokkia tulee kuuneltua. Ja kun ikää tulee niin makukin monipuolistuu, paitsi ettei uudet ilmiöt vaan kolise.
Punkki on kans vähän nou can do, joku Offspring tyyppinen ja Greenday menee...mut joku Sex pistols, en kyl pysty...😕
- mazy
mazy kirjoitti:
Punkki on kans vähän nou can do, joku Offspring tyyppinen ja Greenday menee...mut joku Sex pistols, en kyl pysty...😕
Pystytkö tämmöstä kuuntelemaan?
https://youtu.be/40V9_1PMUGM
Kuis käy? - pitkätukka-68
mazy kirjoitti:
Lienee vähän ikäpolvikysymys. Ramones on ykkönen.
- mazy
pitkätukka-68 kirjoitti:
Lienee vähän ikäpolvikysymys. Ramones on ykkönen.
Varmaan ikäpolvella on näppinsä pelissä, mun äiti on ollut Ramones fani. ☺️
mazy kirjoitti:
Menee, joskin pieninä annoksina...niissäkin riippuu ihan skipaleesta mikä potkasee ja mikä ei. 🙃
oikeesti? hmm..onko joku artisti jota diggailet vähän enemmän? mulle iskee toi "darkwave" mukavasti:)
- ruol76tlkyet7le7l
Niin no naisethan eivät päätä millaista on miesten muoti. Mutta joo parta on nykyään muotia ja sellaisia näkee nuorillakin miehillä, itselläni on ollut jonkinlainen sänki tai parta melkein aina mutta tuon muotiin tulemisen takia olen ajattellut että pitääpä alkaa ajelemaan.
- PartaOnItsellänikin
Miksi ihmeessä ihmiset antavat hiusten kasvaa pitkiksi, eivätkä aja päätään kaljuksi? Sama asia mielestäni parran kanssa. Parrat ovat olleet vasta suhteellisen vähän aikaa muodissa, joten ero lienee lähinnä vain siinä, että partojen pitämiseen ei olla vain totuttu pitkän tauon jälkeen.
- Metsuriseksuaalit
Joskus parta oli miehen merkki, mutta silloin oltiin oikeita metsureita eikä mitään "metsuriseksuaaleja" partaöljyineen ja h&m:n ruutupaitoineen.
- mazy
Pitkät hiuksetkin osaa miehellä olla katseenvangitsijat. Upeat. Vahva paksu hius, avot. En valittais. Enkä valita. 😋
Kivaa hautautua sinne hiusten sekaan... - lihavihatipunen
mazy kirjoitti:
Pitkät hiuksetkin osaa miehellä olla katseenvangitsijat. Upeat. Vahva paksu hius, avot. En valittais. Enkä valita. 😋
Kivaa hautautua sinne hiusten sekaan...Pitkät hiukset ja parta miehellä pitää olla, uuh 😛
En kyl välttis haluis niihin tukehtua..Voin tukehtua kyl omiinkin hiuksiini... - mazy
lihavihatipunen kirjoitti:
Pitkät hiukset ja parta miehellä pitää olla, uuh 😛
En kyl välttis haluis niihin tukehtua..Voin tukehtua kyl omiinkin hiuksiini...Eiii tukehtua, mutta upottautua, pöyhiä ja pöyssätä.😝
- Naisasialooser11
ATM kaverini parrassa on harmaata, mutta koska ATM on komea niin häntä on tullut iskemään mm.11v nuorempi oikasti kaunis nainen joka toki loppuillasta käski hänen painua vittuun koska ATM kaverillani on erittäin epämiehekäs luonne ja miehen tason ratkaisee miehekäs luonne.
Ja itse kysymykseesi vastaus on hyvin yksinkertainen. Parraton mies on yhtä seksikäs kuin parrakas nainen. - arvailua
Eihän miehestä edes näe, minkä näköinen se on, jos sillä on iso parta. Vähän sama kuin olisi sellainen kaapu päässä kuin musliminaisilla. Eli en ymmärrä, miksi miehet pitää partaa, muuta kuin peittääkseen rumuuttansa.
- Naisasialooser11
Älä valehtele itsellesi. Se ei ole vähän sama kuin kaapu päässä vaan ihan sama kuin meikit naisella eli niillä peitetään rumuutta ja kraatereita naamassa.
Ja mies jolla ei ole partaa on yhtä seksikäs kuin nainen, jolla on parta paitsi lesbojen mielestä.
- siinäpäse
Kun on parta pääsee panee! Minä ajan naaman sileäksi, ja kerran olen saanut pusun poskelle.
- yxnaine
Parta kyllä sopii erittäin hyvin joillekin miehille (ei kylläkään kaikille), jos se on siistiksi muotoiltu. Tuollaiset panimoparrat ovat RUMIA, eivätkä sovi kenellekään.
- karvojen-pituus
Lyhyt parta on tosi hot, mutta vähänkin pidempi karsea. Vanhapappa-luukki ei nappaa. Jos on laju, ei kiitos pitkää partaa,lol.
- karvojen-pituus
Laju=kalju:D
- InhoanNaamakarvoja
Ihmettelen samaa. Inhoan partaa ja viiksiä. Etenkin mursunviikset on järkyttävät. Monista miehistä näkee, että ne vaan kasvattaa sitä reuhkaa luullen että se on hieno. Jos sitä kasvattaa, sitä pitää muotoilla ja hoitaa! Joku peräkylänpertti likaisessa risuparrassa on niin karsea, ettei pysty edes katsomaan..
Laittakaa miehet deitti-ilmoon ajantasainen kuva itsestänne, ja jos ei ole kuvaa niin kertokaa tekstissä että teillä on parta/viikset. Useamman kerran treffeille tullu (harmaa) karvaturpa vaikka kuvassa ollut naamakarvaton mies.. huoh.. Niin mäkin olen ihmetellyt..ja sitäkin olen ihmetellyt, että miksi miehillä ylipäätään parta kasvaa..
Tajusin juuri myös etten ikinä ole partasuuta pussannu..en ees joulupukkia poskelle..
Oikeastaan parrat pitäisi lailla kieltää, sillä sehän on naamioitumista julkisilla paikoilla..
"Laiton naamioituminen kielletään Suomen rikoslaissa. Rikokseen syyllistyy, jos esiintyy yleisellä paikalla järjestettävässä yleisessä kokoontumisessa tunnistamattomaksi naamioituneena "- pitkätukka-68
Iloksesi kohta alkaa taas movember :)
En oo muuten minäkään partaista ihmistä pussannut. Joitain elukoita kyllä. pitkätukka-68 kirjoitti:
Iloksesi kohta alkaa taas movember :)
En oo muuten minäkään partaista ihmistä pussannut. Joitain elukoita kyllä.Mulla oli aiemmin tää kuva mun profiilissa...
https://aijaa.com/WcIQ93Esitän kyökkiteorian miksi miehillä kasvaa parta:
- Parrasta naisihminen tunnistaa sukukypsän miehen jo kauempaa.
- Amisviiksillä kasvaa vain haituvat, eli on liian nuori ja lapset on sitten lapsia.
Esitän kyökkiteorian miksi naiset pitävät sänkeä, tai lyhyttä partaa seksympänä kuin pitkää risuaitaa:
-Vanhoilla miehillä on pitkä harmaa parta, nuoremmat miehet ovat viriilimpiä ja heillä on terveempi siittiösolujen tuotanto.
😋- pitkätukka-68
Wwuwuw kirjoitti:
Esitän kyökkiteorian miksi miehillä kasvaa parta:
- Parrasta naisihminen tunnistaa sukukypsän miehen jo kauempaa.
- Amisviiksillä kasvaa vain haituvat, eli on liian nuori ja lapset on sitten lapsia.
Esitän kyökkiteorian miksi naiset pitävät sänkeä, tai lyhyttä partaa seksympänä kuin pitkää risuaitaa:
-Vanhoilla miehillä on pitkä harmaa parta, nuoremmat miehet ovat viriilimpiä ja heillä on terveempi siittiösolujen tuotanto.
😋Lisäksi kylmänalassa metsästävillä parta saattoi hyvinkin suojata tuulelta ja tuiskulta. Mun mielestäni pohjoisen ihmisillä kasvaa vahvempi parta.
Naiset ei niinkään kulkenut metsästysretkillä mammuttien perässä.
Myt kyökkimietintää tääkin vain.
Ja inkkareillahan ei edes kasvanut naamakarvoja. Pitkät hiukset kyllä oli arvossaan. pitkätukka-68 kirjoitti:
Lisäksi kylmänalassa metsästävillä parta saattoi hyvinkin suojata tuulelta ja tuiskulta. Mun mielestäni pohjoisen ihmisillä kasvaa vahvempi parta.
Naiset ei niinkään kulkenut metsästysretkillä mammuttien perässä.
Myt kyökkimietintää tääkin vain.
Ja inkkareillahan ei edes kasvanut naamakarvoja. Pitkät hiukset kyllä oli arvossaan.Ainakin noilla Lähi-Idän sedillä on muhkeat parrat - ja ranteet..
Mun nähdäkseni se on pikemmin päinvastoin, että meillä pohjolan pojilla on karvankasvu hillitympää.. ja hyvä niin.
Ja kai se parta naisiakin olisi kylmältä suojannut, kun suurin osa ruoasta saatiin kuitenkin keräilyn avulla..
Eli miesten parta on kuin leojonaurosten harja!
Ettäs tiiät! 🤗Wwuwuw kirjoitti:
Ainakin noilla Lähi-Idän sedillä on muhkeat parrat - ja ranteet..
Mun nähdäkseni se on pikemmin päinvastoin, että meillä pohjolan pojilla on karvankasvu hillitympää.. ja hyvä niin.
Ja kai se parta naisiakin olisi kylmältä suojannut, kun suurin osa ruoasta saatiin kuitenkin keräilyn avulla..
Ettäs tiiät! 🤗Korjaan Lähi-itä, ei Lähi-Itä.
Ettäs tiiätte!- jäätynyttäjäkälää
Wwuwuw kirjoitti:
Ainakin noilla Lähi-Idän sedillä on muhkeat parrat - ja ranteet..
Ettäs tiiät! 🤗Mitäs sitä on talvipakkasilla keräilty?
jäätynyttäjäkälää kirjoitti:
Mitäs sitä on talvipakkasilla keräilty?
Joskus muinoin oli täälläkin paljon lämpimämpää..kuka hullu tänne muutoin olisi viitsinyt vaeltaa?
- Partakomentaa
En tiä mikä on panimoparta mutta itelläni on parta koska se komentaa. Ja toisekseen mulla ei oo tukkaa joten ajan pään kaljuks joka päivä. Aloin pitää partaa noin 28 vuotiaasta. Ennen sitä ei naiset paljoakaan olleet kiinnostuneet mutta heti kun kasvatin parran niin 18v ja plus naiset kyllä on kiinnostuneet vaikka ite olen jo 34v. Ps.toki en pidä mitään kovin pitkää partaa vaan siistiä lyhyttä.
- Anonyymi
Pikään partaan menee mahdottoman paljon parranpesuainetta ja erityisesti partaöljyä.
Ei riitä puolen desin partaöljypullo kovin pitkäksi aikaa ja partaöljy on tyyristä.
Lisäksi pitkää partaa ei voi pestä paita päällä, se kastuu, mutta lyhyen parran voi pestä paita päällä ja partaöljyä kuluu vähemmän-
Sippiläkin niin muotitetoinen, harva tura leukaperässä ja tupsu otsalla.
- pitkätukka-68
Kyllä tuollainen otsatupsu kannattais ajaa pois. Niin itse tekisin jos mulla ois tuollainen tukankasvu.
Luultavasti vetäisin kuitenkin täysin klaniksi.
- 867e5oe7ir67ei7
Usein naiset valittavat miehen parrasta, mutta kuitenkin jos paikalle pärähtää parrakas jännämies harlikallaan niin ovat pillu kosteana kyydissä.
- Obelixko
Exällä oli pitkä parta ja hän piti partaa mm. siksi, että aamuisin säästää aikaa, kun ei tarvitse ajaa parransänkeä pois. Hänellä siis oli voimakas parrankasvu ja sänki oli jäykkää ja kovaa. Myös iholle parran pitäminen oli hyvä asia, koska kova sänki, herkkä iho ja vähän akneen taipuvainen hipiä oli sellainen yhdistelmä, että joka päivä tapahtuva ajelu olisi tuonut iho-ongelmia. Parta myös estää jonkun verran kasvoja ruskettumasta (jos siis ei tykkää ruskettua).
Itse tykkään parrasta, jos se on tarpeeksi tuuhea ja sitä hoidetaan suht koht säännöllisesti. Ylipitkät ruoanjämiltä haisevat viikset on ällöt. Ei mun parta ole mikään reuhka. :D
Mulla on tosi paksut hiukset/karvat ja se parta ei lepata tuulen mukana..
Kasvaa leuan muotoseksi. :D- pitkätukka-68
Kapteeni Haddock?
- Jesus.Kirstus
Uskovaisella miehellä pitää olla parta ja munat.
- Niih
Jesse taitaakin olla maailmanhirtorian halutuin poikamies. Siveät immet, vanhat haahkat ja monenlaiset miehetkin halajavat jeesuksenmorsiamiksi.
- Anonyymi
No ei ainkaan syvästi helluntailaisella enollani ja hänen pojallaan ole partaa.
kokoparta rokkaa :)
- rokrok
Koko kokoparta täynnä rokkaa.
Mä kasvata pitkää leukaprtaa koska mielestäni näytän sillä tavalla tyylikkäämmältä kuin naama ajeltuna.
Silloin naamani omasta mielestäni näyttäisi kynityltä broilerilta.
Parta on tuonut mulle jonkunverran lisähuomiota myös naisilta.En tykkää minkäänlaisesta parrasta miehillä, en edes sellaisesta pienestä "pukinparrasta", mutta mikä on panimoparta?
- Anonyymi
Panimoparta on parta, jollainen on olut panimon partamiehillä ja vaahtoavasta oluesta juodessa naamalle jäävä vaahtoinen partakuvio.
- Anonyymi
hyvö aufo-törmäyus peli dficer san francisco.... troömäää hahhaa kuc ikedekin
- Anonyymi
Mitäs palstanaaraat tähän sanoo, kun naapurin nainen totesi, että minulle sopii parta??
- Anonyymi
Ei ole koskaan halunnut kumppaniksi miestä jolla on parta.
- Anonyymi
siis en ole
- Anonyymi
Jos nyt ajatellaan, kummassa on suurempi riski pitkässä parrassa vai pitkässä tukassa, niin kyllä pitkä tukka on suurempi riski, voi tarttua pyörivään porakoneen karaan ja silloin on kyllä pahat tilanteet,
Pitkät hiukset heiluu, mutta pitkä parta on yleensä jämäkkä, eikä viuhu puolelta toiselle, kuten hiukset. - Anonyymi
Mites partatatuointi, kaukaa katsottunahan partatatuointi näyttäisi, kuin olisi parta, muttei kuitenkaan ole?
- Anonyymi
Kenekään mielestä ei hoitamaton parta mielytä.Vanhat Suomi miehet kasvattaa risupartaa,harmaata. Risu partaa vaikka ei kunnon parran kasvua ole.Mutta enemin ostetaan Koskenkorva viinaa ja juodan sitä.Kun akattomina hoitasivat edes ulkonäköään.
- Anonyymi
Minäkin inhoan partoja. Suuteleminen sellaisen kanssa on kuin neulatyynyä pussaisi.
- Anonyymi
Parrat näyttävät olevan nykyään vähenemään päin ja pojat seuraavat viiksitrendiä kuin lampaat paimenta konsanaan. Kun ei uskalla erottua massasta?
- Anonyymi
Oi sellaiset 70-luvun viikset ovat ihanat! Kutittaa ihanasti reisiä 😍
- Anonyymi
Lintmanil ja orpol ei taia kasvaakaa ees. Me ei pitkitellä tätä maastamuuttoa yhtää.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728